אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך למכור את המוצר ולא את עצמך?, לשכנע עובדת, התניה קלאסית, מטפל nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לשכנוע, לשכנע ללכת לטיפול, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, מסרים לתת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתראיין בתקשורת, לשכנע בעל לעוד ילד, NLP שיטות, איך לשכנע את הילד, לשכנע את האשה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע בחורה להתאהב בך, להעביר מסר תת הכרתי, אומנות הסוגסטיה, ללמוד לשכנע, חוקים בשכנוע והשפעה, לשכנע שכן, דיבייטינג, אימון אישי למנהלים, שידול, הבסיס למכירות nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות, אומנות השכנוע, עזרה איך לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, מיומנות רטורית, nlp חינם, איך לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, nlp טכניקה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
...אומר המוצר הזה לא מתאים לי, ונענה לו אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך, הלקוח יכול להתעקש ולומר בצורה חזקה יותר אמרתי שהוא בוודאות לא מתאים לי. לכן צריך לנהוג בחוכמה ולהתאים את צורת הדיבור לסיטואציה. איך לזהות נקודות תורפה בדברי האחר? כשאדם משתמש במונחים סובייקטיביים כגון נראה לי, אני חושב ש..., סימן שהוא בעצמו לא בטוח בדברים שהוא אומר. כאשר מזהים נקודת חולשה כזו, אפשר להתמקד בה כדי להציג נקודת מבט אחרת ולהחליש את עמדתו. למשל, לקוח שאומר אני חושב שהמוצר יקר מדי, מאותת בעצמו על נקודת תורפה, וזה המקום...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...בכל זאת עונה על הצורך הפנימי של הלקוח בצורה אחרת. למשל, אם הלקוח מחפש מחשב עם מאפיין מסוים שאין בדגם המוצע, אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה. איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו? 1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו. 2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה. 3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
...ו - גדול יותר, אליעד מסביר כי יש הבדל בהשפעת המילים בהקשר של סדרן במשפט. לדוגמה, כשאומרים יותר גדול, הכוונה היא להעצים את המילה גדול, ואילו ב - גדול יותר, ישנו דגש על גדול. המיקום של המילה יותר מגדיל את החשיבות של המילה שהיא נמצאת לפניה, מה שמשפיע על הדרך בה אנו תופסים את המשמעות שלה. מה ההשפעה של המילה יותר על תחושות ותגובות? כאשר אנו משתמשים במילה יותר בהקשרים כמו יותר טוב או יותר מאוחר, יש לכך השפעה על תחושת המחויבות או השכנוע של המוח. לדוגמה, כשאמרים יותר טוב שלא תעשן יש תחושה של חיזוק או מחויבות...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
...יתכן שאם תנסה להסביר ללקוח שהמוצר שלך טוב ומתאים לו, הוא לא ירכוש ממך. כי המוצר שלך לא באמת מספיק טוב לו. ואולי אם תסביר לו למה המוצרים המתחרים לא טובים לו, הוא כן ירכוש ממך, כי אולי בעיני הלקוח, המוצר שלך הוא הרע במיעוטו. בשורה התחתונה, תנסה לשים לב היכן נקודת הטורפה שלך? האם היא בכך שהלקוח שלך לא מבין למה המוצר שלך כל כך טוב עבורו? או שאולי הלקוח שלך לא מבין שהמוצרים של המתחרים שלך, גרועים עבורו, ביחס למוצר שלך? כי הרבה פעמים הלקוח חושב שהמוצר שלך יותר טוב, אבל רוכש את המוצרים המתחרים שלך, כי...
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
...לימוד שכנוע ומכירות לכל אדם ישנם אנשים שאומרים לעצמם שאין להם צורך ללמוד את נושא השכנוע והמכירות, כיוון שהם אינם עוסקים בתחום זה ואינם רואים בכך עניין אישי. אך למעשה, הבנה עמוקה של עקרונות השכנוע חיונית לכל אדם, ללא קשר למקצוע או לתחום העיסוק שלו. השכנוע אינו רק אמצעי למכור מוצרים או לשכנע אחרים - הוא בראש ובראשונה הכלי שבאמצעותו האדם משכנע את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע ולגבי האופן שבו עליו לחיות. הקשר בין שכנוע לאושר וסבל הדבר החשוב ביותר בחייו של אדם הוא הרגשתו - עד כמה הוא מרגיש טוב או רע...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
...שלהם. מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים כמו גנבים / שודדים, שהם כל היום בקונפליקט רגשי מול הלקוח. תחושה של עויינות. ובהיבט הטיפולי: כאשר מדובר על מקצוע טיפולי שבו עוזרים ללקוח לפתור את הבעיות האישיות / עסקיות שלו (יעוץ אישי / אימון אישי / טיפול רגשי וכיוב), במקרה כזה הזדהות רגשית עם הלקוח / מטופל, עלולה בנוסף ליצור גם בעיות רגשיות אצל המטפל עצמו. כי הוא לוקח ללב את הבעיות של המטופל שלו וכולי. ובהיבט של מקומות עבודה באופן כללי...
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
...דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק איך להתמודד נכון עם השמצות בעסק ובאינטרנט? כאשר אנשים משמיצים אתכם, בין אם מדובר בעסק, במקום העבודה, באינטרנט או בכל תחום בחיים, התגובה הראשונה שלכם בדרך כלל היא רצון להתגונן. אבל הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות - בין אם הן מוצדקות ובין אם לא - היא אחרת לגמרי. אליעד מסביר את הנושא לעומק ומציע גישה מעשית וקלה ליישום. מה ההבדל בין השמצה מוצדקת להשמצה לא מוצדקת? לפני שמתמודדים עם השמצות, חשוב להבחין בין שני סוגים עיקריים של השמצות: השמצות מוצדקות: מדובר...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
...הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר. מיתוג עסקי נכון איך לא למתג את עצמך? תחרות על המחיר הזול ביותר מיתוג מוצרים יקרים איך להתמודד בתחרות...
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
...כי שם נמצאת הבעיה המרכזית. כיצד מחליטים איזו הנחה הכי נכונה להטיל בה ספק? כאשר מדובר בבעיה שלך עם עצמך, אתה צריך לשאול מה המטרה שלך: האם אתה רוצה פתרון מהיר או פתרון יסודי? לפתרון מהיר תתחיל מהקל, לפתרון יסודי תתחיל מההנחה החזקה ביותר, שהיא השורש של הבעיה. לעומת זאת, כשאתה רוצה לשנות את דעתו של מישהו אחר, השיקול הוא אחר. במצב כזה חשוב לבדוק לא רק במה האדם השני פחות בטוח או יותר בטוח, אלא מה לדעתך יהיה קל לך יותר לשכנע אותו שהוא טועה. זה תלוי בכמה גורמים: כמה האדם השני חושב שההנחה שלו נכונה. כמה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור את המוצר ולא את עצמך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך למכור את המוצר ולא את עצמך?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך למכור את המוצר ולא את עצמך?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, קאוצינג, לקוחות בנושאי איך למכור את המוצר ולא את עצמך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2041 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 04:13:25 - wesi28