אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר? ✔איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך למכור מוצר?, לשכנע בן אדם, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, ללמוד nlp באינטרנט, NLP לימוד עצמי, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, סודות המשא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, סודות הסוגסטיה, איך לשכנע בוויכוח, איך לכתוב טקסט משכנע, nlp למומחים, מה זה לשכנע, טיפול זוגי nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אימון אישי, התניה קלאסית, טיפים למכירות, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את הבוס, לשכנע בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את המפקד, לשכנע את חברה שלי, שיטות לשכנע, NLP טיפול בדיכאון, nlp פסיכולוגיה, NLP פיקאפ, שינוי הרגלים nlp, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, הכנה לראיון בטלוויזיה, לשכנע גבר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:16איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית?

כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא "80 אינץ'", אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר.

ההבדל בין צורה למהות במכירה

כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לדוגמה, במקום לומר "הטלוויזיה היא 80 אינץ'", כדאי לומר "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה". זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח?

כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך:
  • מהן התועלות שהלקוח מחפש?
  • איזה בעיות המוצר פותר עבורו?
  • איך המוצר ישפר את חיי הלקוח?
כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב.

מה כדאי להדגיש במכירה?

המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו "5 שנים אחריות", כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: "עם אחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט".

איך להבין את שפת הלקוח?

לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא שואל את עצמו:
  • האם זה עונה על הצורך שלי?
  • האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?
  • האם זה משתלם לי?
לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים.

סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה?

לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה:
  • התמקד בתועלות

    - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים.
  • דבר בשפה של הלקוח

    - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם.
  • הצג את המהות ולא את הצורה

    - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.
  • התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח

    - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.
אם תיישם את העקרונות הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות.
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית ולשפר את המכירות?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות יתר בפרטי המוצר במקום בתועלות שהוא מעניק ללקוח. הלקוח לא מעוניין במוצר עצמו, אלא במה שהוא יכול להרוויח ממנו.

מדוע הלקוח באמת קונה את המוצר?

הלקוח אינו קונה את המוצר כי הוא רוצה את המוצר עצמו, אלא מפני שהוא רוצה את התועלות האישיות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, אם לקוח רוכש טלוויזיה, הוא לא קונה אותה רק כי היא "80 אינץ'", אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח?

במקום לומר ללקוח:

- "הטלוויזיה היא 80 אינץ'."

עדיף לומר:

- "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה."

במקום לומר:

- "למוצר יש אחריות של 5 שנים."

עדיף לומר:

- "עם האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט."

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה?

כדי להצליח למכור ללקוח, יש לזהות מה חשוב לו. לא כל הלקוחות מחפשים את אותם דברים. יש לשאול את עצמך:

- איזה תועלות הלקוח מחפש?

- אילו בעיות המוצר שלי פותר עבורו?

- איך המוצר שלי משפר את חייו?

כאשר מתארים מוצר, יש להתאים את המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבורו יופיעו ראשונות.

מה ההבדל בין צורה למהות במכירה?

- הצורה היא המוצר עצמו - מאפייניו, תכונותיו והפרטים הטכניים.

- המהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - איך הוא ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו.

לכן, במקום להתמקד בצורת המוצר ולספר ללקוח מה הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח.

איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו?

כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה שהלקוח מבין ומתחבר אליה. לקוחות אינם חושבים במונחים טכניים, אלא שואלים את עצמם:

- "האם זה עונה על הצורך שלי?"

- "האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?"

- "האם זה משתלם לי?"

לכן, במהלך פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של הלקוח ולדבר אליו בצורה שתתחבר לרצונות ולמחשבות שלו.

לסיכום - איך להציג מוצר בצורה שמובילה למכירה?

1. התמקד בתועלות - במקום לספר על המאפיינים הטכניים של המוצר, הדגש איך הוא עוזר ללקוח.

2. דבר בשפה של הלקוח - הבן מה חשוב לו ותקשר את המסר בהתאם.

3. הצג את המהות ולא את הצורה - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.

4. התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.

אם תיישם את העקרונות האלו, תוכל לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות החשובים ביותר במכירות והנושא הולך ככה בעיקרון רוצים למכור ללקוח מוצר, מה הלקוח מחפש? הלקוח מחפש לקנות את המוצר, הלקוח רוצה את המוצר גם לקוח שקונה מוצר נגיד לצורך העניין ניקח לקוח שקונה מוצר האם הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה לקנות את המוצר או שאולי הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה להשיג ממנו את התועלות האישיות שלו כלקוח מכך שהוא יקנה את המוצר.

מה זה אומר בעצם פרקטית? זה אומר שהרבה מאוד פעמים כשמוכר בא למכור מוצר ללקוח כאשר המוכר בא לתאר את המוצר ללקוח המוכר מתמקד בלספר על המוצר, יש מקרים שהמוכר מספר על עצמו יש מקרים שהמוכר מספר כל מיני סיפורים כאלה ואחרים ויש מקרים שהמוכר חושב שכדי למכור טוב הוא צריך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב על המוצר, "תקשיב הטלוויזיה הזאת היא כזאת וכזאת". אוקי וזה לדוגמה מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח לא באמת רוצה לקנות את המוצר והלקוח גם לא יקנה את המוצר בגלל שאתה חושב שהמוצר הזה מגניב, הלקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו.

אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום להתמקד בלספר על המוצר אתה המוכר תנסה להתמקד בלספר ללקוח על התועלות האישיות שהוא אישית כלקוח ישיג מהמוצר. במקום לדוגמה להגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' " תשאל את עצמך "אוקי הטלוויזיה הזאת היא נגיד 80 אינץ' האם אתה חושב שהלקוח ישיג תועלת כלשהי מזה שהטלוויזיה היא 80 אינץ'? " אם הוא לא ישיג מזה שום תועלת אז מה אתה מספר לו שהיא 80 אינץ' את מי זה מעניין בכלל, אם אתה לא יודע איזה תועלת הוא ישיג מזה אז גם כן למה אתה מספר לו את זה, זה סתם מבלבל את המוח אבל אם לצורך העניין אתה חושב "כן מה זאת אומרת אם הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' זה יגרום לכך שכשהוא יראה את התמונה הוא יראה תמונה מאוד ענקית" אז תגיד ללקוח "תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ' ".

כנ"ל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר "המוצר הזה הוא יש לו נגיד אחריות 5 שנים", מה זה נותן ללקוח שיש למוצר אחריות 5 שנים הלקוח רוצה אחריות 5 שנים? זה לא אכפת ללקוח כמה זמן אחריות יש על המוצר, מה הלקוח צריך? הלקוח צריך לדוגמה ראש שקט "תראה אם למוצר יש חמש שנות אחריות זה ייתן ללקוח ראש שקט לחמש שנים שהלקוח יודע שיש לו על מי לסמוך חמש שנים". יפה אז במקום לספר ללקוח שלמוצר הזה יש חמש שנות אחריות תספר ללקוח "תקשיב אתה 5 שנים לא תצטרך לדאוג לטיפולים ותיקונים כי 5 שנים אנחנו נותנים לך אחריות", אוקי כנ"ל לגבי כל תיאור אחר של המוצר אתה המוכר קח את הפרמטרים של המוצר, את המאפיינים של המוצר קח כל פרמטר תשאל את עצמך איזה תועלות הלקוח יכול להשיג מהמאפיין הזה, איזה תועלות ספציפיות אתה חושב שהלקוח הספציפי הזה רוצה בכלל, מה הדברים שחשובים הזה יותר.

וכמובן שלפי מה שחשוב לו לפי זה תציג לו את הפרמטרים תתחיל יותר ממה שחשוב לו אחר כך מה שפחות חשוב לו אבל המיקוד של מה שאני מדגיש כעת הוא יש צורה ויש מהות, המהות היא למלא ללקוח את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד פעם מה שחשוב לך במכירה זה שהלקוח יקנה מה שחשוב ללקוח במכירה זה לא המוצר שלך, מה שחשוב ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא חושב שהרצון שלו יתמלא באמצעות המוצר שלך. המוצר שאתה מוכר ללקוח הוא צורה באמצעות הלקוח ממלא את הרצון שלו שזאת המהות של העסקה עבור הלקוח ולכן במקום להתמקד בלמכור ללקוח את הצורה, במקום בלהסביר ללקוח שהמוצר שלך הוא ככה וככה במקום זה תשאל את עצמך "מה המהות של זה, מה זה נותן ללקוח שהמוצר שלי הוא ככה וככה, מה זה נותן ללקוח שאנחנו נותנים שירות כזה וכזה, מה זה נותן ללקוח שיש לנו אופציה כזאת וכזאת מה זה נותן לו? מה זאת אומרת זה נותן לו שככה וככה".

יפה אז דבר עם הלקוח על מה שזה נותן לו ועוד פעם לא להשתמש במושגים טכניים או בדברים לא ברורים כי זה לא מעניין את הלקוח תנסה לדבר במוח של הלקוח, הלקוח בראש שלו איך הוא חושב מה מעניין אותו תנסה להתחבר לדברים מהפרספקטיבה של הלקוח מנקודת המבט של הלקוח, באיזה עולם מושגים הלקוח חושב כשהלקוח חושב לעצמו עם עצמו כשאתה עושה פרזנטציה ללקוח הלקוח מדבר לעצמו, הוא שואל את עצמו שאלות "כדאי לי לא כדאי לי, זה ימלא לי את הרצון שלי לא ימלא לי את הרצון שלי", אתה צריך לשאול את עצמך איך הלקוח מדבר עם עצמו מה הלקוח חושב אם הייתי יכול לשמוע את המחשבות של הלקוח, מה הלקוח רוצה לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך.

עוד פעם לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך, אל תספר לו על המוצר שלך תספר לו על התועלת שלו שהוא יקבל מהמוצר שלך כי מה שמעניין זה התועלת שהוא יקבל מהמוצר לא המוצר. המוצר הוא אמצעי להשיג מטרה שהיא התועלת שהוא יקבל מהמוצר אז להתמקד במהות ולא בצורה ושיהיה לכולם בהצלחה.
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או ... חסרונותיו והפתרונות שהוא נותן ללקוח - ניתן לבצע מכירה מוצלחת, ללא קשר לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא אנרגיה? איך להצליח ...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת ...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? ... לשדר לבין מה שהם באמת יכולים לספק כאן ועכשיו. איך למכור מוצר עם חסרונות איך להתגבר על חרדת ביצוע איך לפתח ביטחון עצמי במכירות איך להשתפר בלי ... ביטחון עצמי במכירה, איך להיות בטוח במוצר שלי? איך למכור מוצר עם חסרונות? שיפור המוצר ותהליך מכירה, למכור מוצר שצריך לשפר, איך להאמין במוצר ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג ... שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי ...
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
... למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני? איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות הבסיסיות שאותן אנשים שואלים את ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה ... הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה ... מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? ... ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני ...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג ... במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר ... העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור ... משלמים על תועלת, לא על יתרונות. איך לשווק את עצמך איך להתקבל לעבודה מה היתרונות שלך מיתוג עסקי ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור מוצר?, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, דמיון מודרך, לשכנע בנושא איך למכור מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 19_08_2025 השעה 06:28:07 - wesi28