אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך למכור שירות?, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP עיגון, לשכנע לקנות, טיפים למכירה, איך למכור יותר, ספרים nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP עובד, לשכנע בטיעון, NLP עקרונות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, דמיון מודרך nlp, לשכנע אבא, סודות הסוגסטיה, טקסט טיעוני, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיווק, איך לשכנע אנשים להגיד כן, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, nlp וידאו, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע מורה, ניתוח טיעונים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שליטה בתת מודע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע גבר להתחתן, שיטות לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע בחורה להתאהב בך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג...באפשרותך בדרך הקצרה ביותר, לפרסם מודעה שאומרת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים ושכל מי שרוצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו כן מאחר שאתה גם רוצה להסביר לאנשים לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בפרסומת שאתה מפרסם לאנשים, אתה יכול לדוגמה לכתוב על עצמך, שאתה נותן שירותי עיצוב פנים מיוחדים מותאמים אישית חדשניים הכי טובים שיש וכיוב, כל מיני דברים ש 1 - יגרמו לאנשים לדעת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים. 2 - שיגרמו לאנשים לרצות ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים...לא דווקא ממך וכולי. ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך? ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור...X לבין Y, בהתאם לאיכות של מה שהלקוח רוצה. וכאשר אתה מדבר על טווח מחירים, כפועל יוצא של איכות המוצר ולא של הכמות, הרי שבעצם תוך כדי שאתה מדבר על המחיר, אתה בעצם כבר מפרט את איכות המוצר. ואסביר: אז קודם כל ברמת העיקרון, הפתרון שאני מציע כאן, אפשרי לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל כמה עולה לצבוע 3 חדרים. וכאן אתה יכול לענות לדוגמה המחיר נע בין X לבין Y, תלוי במצב החדרים, תלוי בגודל החדר, תלוי במצב הקיר באופן כללי וכיוב. אבל כאן צריכים לשים לב לעניין הבא שהולך...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד...העליון? כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, בלי שאתה יודע מה השפה של הלקוח? ויש לזה הרבה תשובות. ותשובה אחת אומרת, שבאפשרותך ללמוד מהמתחרים הישירים שלך. דהיינו, באפשרותך לנסות לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין...
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
...איפה אותו אדם יכול להימצא בהתחשב בצרכים ובחסרונות שלו. אם, למשל, האדם חייב לאכול או לצאת לקנות תרופות, כדאי להתמקד בחיפוש במקומות הרלוונטיים לצרכים הללו. מדוע לעיתים לא מצליחים למצוא אדם? למרות האסטרטגיות הברורות, אליעד מסביר שלעיתים בכל זאת קשה או בלתי אפשרי למצוא אדם. זה קורה כאשר האדם הצליח מראש לכסות את כל החסרונות שלו ולתכנן מראש פתרונות לכל הצרכים שלו בדרך עקיפה. לדוגמה, אדם שבנה לעצמו בונקר מצויד בכל המזון והתרופות שיזדקק להם, וניתק כל קשר עם העולם. במצב כזה, לא ניתן יהיה למצוא אותו דרך הצרכים...
טיפול בהתאבדות, איך למנוע התאבדות? לתכנן התאבדות, איך להרוג את עצמך? איך להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, מחשבות אובדניות, מחשבות על מוות
...ופחות מושך. הוא נותן כדוגמה אדם רעב מאוד המדמיין שהוא אוכל: אם האדם דמיין באופן מספיק מפורט שהוא אוכל, תחושת הרעב עשויה לרדת במידת מה, כי מבחינתו הוא כבר חווה את זה בדמיון, וכך גם ההתאבדות - אם הוא דיבר על זה בפרטי פרטים, לפעמים זה עשוי להפחית את הרצון שלו לבצע את זה בפועל. האם לדבר על התאבדות עלול להחמיר את המצב? מצד שני, אליעד מדגיש שהשיחה יכולה לפעול גם בכיוון הפוך: כשאדם מתחיל לתאר את תוכניתו להתאבדות לפרטים, התוכנית עלולה להפוך עבורו למציאותית יותר, מוחשית וברורה יותר. אם ההתאבדות נתפסת כמשהו...
הבטחות של פוליטיקאים, דברים שרואים משם לא רואים מכאן, שכנוע של פוליטיקאים, המשחק הפוליטי, יאיר לפיד, שר האוצר, מעמד הביניים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים?
הבטחות של פוליטיקאים, דברים שרואים משם לא רואים מכאן, שכנוע של פוליטיקאים, המשחק הפוליטי, יאיר לפיד, שר האוצר, מעמד הביניים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים?
...מהשיחה הוא השימוש במניפולציות ובשקרים על מנת לשכנע את הציבור, לעיתים תוך הצגת תמונה מעוותת של המציאות. המושג של דברים שרואים משם לא רואים מכאן הופך לכלי רטורי עוצמתי בשיח הפוליטי, והוא שייך למנהיגים שמשתמשים בו על מנת להימנע מקיום ההבטחות שניתנו במהלך מערכת הבחירות. מה משמעות הביטוי דברים שרואים משם לא רואים מכאן בהקשר פוליטי? הביטוי דברים שרואים משם לא רואים מכאן מתאר את התסכול של הציבור כאשר פוליטיקאי מבטיח משהו במהלך הבחירות, אך לאחר שנבחר לתפקידו הוא מציג סיבות שונות, לא תמיד מוצדקות, כדי להסביר...
אמונות תפלות, איך לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה? איך לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות? איך נוצרות אמונות תפלות? למה אנשים מאמינים באמונות תפלות? איך לרפא מחלות נפש? טיפול בהזיות, איך לטפל בהפרעות נפשיות?
אמונות תפלות, איך לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה? איך לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות? איך נוצרות אמונות תפלות? למה אנשים מאמינים באמונות תפלות? איך לרפא מחלות נפש? טיפול בהזיות, איך לטפל בהפרעות נפשיות?
...כמו אנשים שמאמינים שעוקבים אחריהם או שהם המשיח, עשויים לפתח אמונות תפלות כדרך להתמודד עם פחדים או רגשות לא פתורים. אליעד כהן מציין כי אם נעזור לאדם לזהות את הפחדים שמניעים את ההתנהגות הזו, אפשר לעזור לו לשחרר את האמונות הללו ולפני הכל, לפתור את הבעיה הרגשית שמובילה אליהן. כיצד ניתן לטפל בהזיות והפרעות נפשיות? כדי לטפל בהזיות והפרעות נפשיות כמו פרנויה או מחשבות שווא, אליעד כהן ממליץ לגשת למצב הרגשי של המטופל, לזהות את מה שהוא מפחד ממנו ולהתמודד עם אותו פחד. לדוגמה, אם אדם מאמין כי אנשים עוקבים אחריו...
ניתוח שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, אמיתות התורה, ניתוח וידאו
...ולכן גם שכנוע שנראה הגיוני לא תמיד משקף אמת מוחלטת. מה ההבדל בין להוכיח שמשהו אפשרי לבין להוכיח שהוא מחויב? אליעד מסביר שיש הבדל מהותי בין להוכיח שמשהו הגיוני (אפשרי) לבין להוכיח שזה הדבר היחיד שיכול להיות (מחויב). למשל, אפשרי והגיוני שיש פיל בחדר, אך זה לא אומר שמחויב שיש פיל בחדר. לכן, הוא מדגיש שאם מישהו רוצה להוכיח לנו משהו כאמת מוחלטת, הוא חייב להוכיח גם שההיפך לא אפשרי בכלל. כל עוד לא הוכחה אי - האפשרות של ההפך, ההוכחה היא חלקית בלבד, והיא מאפשרת מניפולציות. איך מנצלים ספקות וחוסר ודאות לשכנוע...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך שואל אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? אז ננתח את העניין הבא....
1 2
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור שירות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך למכור שירות?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור שירות?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
זיהוי שיטות שכנוע אימון אנשי מכירות סלוגן שיווקי לשדר ללקוח להתמודד עם לקוחות קשים לא רוצה למכור לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה פסיכולוגיה הפוכה איזה חומרי שיווק ליצור? מטפל nlp חומרי שיווק כתובים לגרום למישהו לא להיפגע לשכנע ילדים לעשות משימות בבית מכירות באינטרנט לקוחות ממליצים בפייסבוק איך לשכנע אחרים? מה הוא התת מודע? שיווק חנויות איך לא לשכנע לקוח? לקוח לא סומך על עצמו הטרלה של לקוח נקבע מחיר של מוצר ניהול צוותי מכירות איך להציג ללקוח מוצר? לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לגרום למישהו לשנוא משהו חומרי שיווק של המתחרים לשכנע את המראיין לגרום למישהו לא להאמין באלוהים מוצר דמיוני איך לתאם פגישה עם לקוח? לגרום למישהו לרצות להתאמץ לשכנע מישהו לבקש עזרה שירות לקוחות להבין לקוח תחרות אנשי מכירות שתילת מחשבה חד ערכית איך למכור? אמון בין אנשים בניגוד לציפיות של הלקוח לא מצליח למכור ללקוחות איך למכור בטלפון? להתמודד עם מצב שאין מכירות לשכנע מישהו להקשיב לך אימון לשיווק הצלחה עסקית בלי מכירות לשכנע את השופט בבית המשפט לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו איך לא למכור את עצמך ללקוח? לקוח חוזר האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך מודע ותת מודע לפגוש לקוח לגרום למישהו להקשיב להערות שלך לקוחות מתלוננים באינטרנט ניתוח ראיון לעשות מבצע מכירות להשפיע לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות הלקוח מתנגד למחיר מה זה לשכנע? למכור מוצר זול לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה לשכנע לקוחות לאהוב אותך לשכנע ילד לאכול עצבות של לקוח לראיין איש מכירות שכנוע איטי לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב להתאים מוצר ללקוח עבודה במכירות לשכנע מישהו לא לקנא איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? לא רק למכור את המוצר למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני לגרום ללקוח להתמכר משפך שיווקי שלא עובד טיפול בהתנגדות של לקוח תמחור מוצר יקר למכור למישהו פרסום טריקים לשכנוע אנשים לעזור ללקוח לקבל החלטה לגרום למישהו להיזכר להגיע מוכן לפגישת מכירות יצירת הסכמה עם לקוח לשכנע ילד לא לפחד למכור את הרכב לגרום למישהו לא להסכים ספרים על מכירות מסרים שיווקיים יועצי שיווק לשכנע מישהו להשיב אצליח למכור המהות של השכנוע שיווק באינטרנט לשכנע במשהו שקרי מטפל ב nlp עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, אימון עיסקי, רטוריקה בנושאי איך למכור שירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7803 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 03:30:18 - wesi28