אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את האקס לחזור, פסיכולוגיה הפוכה, nlp השפעה על אחרים, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע חברים לצאת, איך לשכנע את עצמי, שידול, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, התנגדויות מכירה, לשכנע את החברה, סודות השכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp למתחילים, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שאלות קשות בראיון, סדנת מכירות, NLP מה זה, לשכנע בחורה להתאהב בך, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, הגדלת המכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, nlp גישת, התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp הדרכה, לימוד nlp בחינם, טיפול בהתנגדות מכירות, אומנות הנאום, ייעוץ אישי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
מהי הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה?

הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה היא שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מבין. כאשר אתה מציג מוצר ללקוח, חשוב מאוד להשתמש בשפה שהוא מבין, אחרת אתה עלול לגרום לו לא להבין את היתרונות של המוצר. במקרים רבים, אנשים במכירות עשויים להסתמך על מונחים מקצועיים כדי להיראות מומחים, אך הם עלולים למעשה להרחיק את הלקוח.

מה ההשלכות של שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מבין?

שימוש במונחים שהלקוח לא מבין גורם לכמה בעיות משמעותיות:

1. הלקוח לא מבין אותך - כאשר אתה משתמש במונחים שהוא לא מכיר, הוא לא יוכל להעריך את יתרונות המוצר.

2. הלקוח מתבייש לשאול - אנשים רבים לא שואלים שאלות כי הם לא רוצים להיראות חסרי ידע.

3. תחושת ריחוק - אם השפה שבה אתה משתמש לא מוכרת ללקוח, הוא עלול להרגיש ניכור ואי - נוחות, מה שיכול להוביל לחוסר אמון.

4. קבלת החלטה קשה יותר - לקוח שלא מבין את היתרונות של המוצר לא יוכל לקבל החלטה מושכלת.

איך לוודא שהלקוח מבין אותך?

כדי לוודא שהלקוח מבין את המידע שאתה מספק, יש כמה דרכים:

1. בדוק את רמת הידע של הלקוח - לפני שתשתמש במונחים טכניים, שאל את הלקוח אם הוא מבין את המושגים. לדוגמה, כאשר אתה מוכר טלוויזיות, אתה יכול לשאול: "האם אתה מכיר את ההבדל בין Full HD ל - HD Ready?"

2. התאם את השפה לרמת הידע של הלקוח - אם הלקוח מבין את המונחים, השתמש בהם. אם לא, הסבר בצורה פשוטה, לדוגמה: "הטלוויזיה הזו מציגה תמונה חדה יותר, כך שהתמונה תהיה ברורה ומפורטת יותר."

3. ודא שהוא מבין - במקום לשאול אם הלקוח "הבין", בקש ממנו להסביר את ההבדל במילים שלו.

מהם היתרונות של שימוש במונחים מקצועיים?

למרות הצורך להימנע משימוש במונחים לא מוכרים, ישנם גם יתרונות בשימוש במונחים מקצועיים:

1. יצירת רושם של מומחיות - לקוחות עשויים להרגיש שאתה מומחה בתחומך אם אתה משתמש במונחים טכניים.

2. הענקת נופך יוקרתי למוצר - מוצרים פשוטים יכולים להיראות יוקרתיים יותר אם תשתמש במינוחים מקצועיים. לדוגמה, במקום לומר "פירה", תוכל להגיד "קרם תפוחי אדמה".

3. יצירת אפקט של סמכות - לקוח שלא מבין את המונחים עשוי לסמוך עליך יותר, מתוך הנחה שאתה מבין יותר ממנו.

מה עליך לעשות כדי להימנע מטעויות בתהליך מכירה?

בסופו של דבר, השאלה המרכזית היא מה אתה רוצה להשיג:

1. אם אתה רוצה שהלקוח יבין אותך - השתמש בשפה שהוא מבין.

2. אם אתה רוצה להישמע חכם - השתמש במונחים טכניים.

3. אם אתה רוצה ליצור אפקט של יוקרה - הענק למוצרים שמות מתוחכמים יותר.

חשוב להיות מודע להשפעה של המילים שאתה בוחר ולהשתמש בשפה שתשרת את המטרה שלך, תוך שמירה על קשר חיובי עם הלקוח.
הטעות הגדולה במכירות: שימוש במושגים שהלקוח לא מבין

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים במכירות היא שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מכיר או לא מבין. כאשר אתה מוכר מוצר ומסביר עליו ללקוח, השפה שבה אתה משתמש קריטית להבנה שלו את היתרונות של המוצר.

דוגמה מהחיים: מכירת טלוויזיות

נניח שאתה מוכר טלוויזיות, והלקוח שואל אותך מה ההבדל בין שתי טלוויזיות. אתה עונה: "זאת Full HD וזאת HD Ready." מבחינתך, התשובה נכונה ואפילו מדויקת לחלוטין. ייתכן שאחת הטלוויזיות אכן איכותית פי כמה וכמה מהשנייה, אבל אם הלקוח לא מבין את המושגים הללו, ההסבר לא יעזור לו לקבל החלטה.

מדוע השימוש במונחים לא מוכרים בעייתי?
  • הלקוח לא מבין אותך

    - אם המונחים אינם מוכרים לו, הוא לא יידע להעריך את היתרון של המוצר שלך.
  • הלקוח מתבייש לשאול

    - אנשים רבים נמנעים מלשאול שאלות כדי לא להיראות חסרי ידע.
  • תחושת ריחוק

    - אם אתה משתמש בשפה שהוא לא מבין, הוא עלול להרגיש שאינך מבין אותו.
  • קבלת החלטה קשה יותר

    - לקוח שלא מבין את היתרונות לא יוכל לקבל החלטה מושכלת.
כיצד לוודא שהלקוח מבין אותך?
  • בדוק את רמת הידע שלו

    - לפני שאתה משתמש במושגים מקצועיים, שאל את הלקוח: "אתה מכיר את ההבדל בין Full HD ל - HD Ready?"
  • התאם את השפה לרמת הידע

    - אם הלקוח מבין, השתמש במונחים טכניים. אם לא, הסבר לו בפשטות: "הטלוויזיה הזו מציגה תמונה חדה יותר, וזה אומר שהתמונה תהיה ברורה ומפורטת יותר."
  • ודא שהוא באמת הבין

    - במקום לשאול "הבנת?", בקש ממנו להסביר לך את ההבדל במילים שלו.
היתרונות של שימוש במונחים מקצועיים

למרות כל האמור, יש מקרים שבהם שימוש במונחים טכניים יכול להועיל:
  • ליצור רושם של מומחיות

    - לקוחות מסוימים ירגישו שאתה מומחה בתחומך.
  • להעניק למוצר נופך יוקרתי

    - מוצרים פשוטים יכולים להישמע יוקרתיים יותר עם מינוח מקצועי. למשל, במקום "פירה" יגידו "קרם תפוחי אדמה."
  • ליצור אפקט של סמכות

    - לקוח שלא מבין את המושגים עשוי לסמוך עליך יותר.
המסקנה

בסופו של דבר, עליך להחליט מה המטרה שלך:
  • אם אתה רוצה שהלקוח יבין אותך - דבר בשפה שהוא מכיר.
  • אם אתה רוצה להישמע חכם - השתמש במושגים טכניים.
  • אם אתה רוצה ליצור אפקט של יוקרה - הענק שמות מתוחכמים למוצרים.
מה שחשוב הוא להיות מודע להשפעה של המילים שבהן אתה משתמש ולוודא שהן משרתות את המטרה שלך.
איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך להיראות חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לגרום ללקוח להתחבר איתך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, בחירת מילים מול הלקוח, איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? איך לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי השפה של הלקוח? מושג מקצועי בתהליך מכירה, מונח מקצועי בתהליך מכירה, שפה מקצועית בתהליכי מכירה
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
...המוח בורח ממחשבות שנראות הגיוניות? לסיום, אליעד מדגיש תובנה חשובה נוספת: לפעמים אדם נתפס למחשבה מסוימת כי היא עושה לו טוב או שהיא נראית לו הגיונית יותר, אך עדיין המוח מתרחק ממנה. מדוע? כי בכל מחשבה חדשה יש פוטנציאל לשאלות חדשות, כך שאף פעם אי אפשר להגיע למצב של ודאות מוחלטת ומוחשית. תמיד יכול להיות מצב שבו המחשבה שפתרה כמה שאלות, יצרה שאלות אחרות, ולכן נוצרת בריחה אינסופית של המוח ממחשבה למחשבה הפוכה. מהי הוכחה לוגית? איך להתמודד עם ספק תמידי? מהו...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
...כי המסר שלה הוא, שהרעיון לא מוכרח בפני עצמו, אלא רק בגלל סיבות כלשהן, שהן לכשעצמן צריכות בדיקה, ושאולי יש דרך אלטרנטיבית להשיג אותן, גם בלי להסכים עם אותו הרעיון. כל שכן, כאשר אתה לוקח רעיון חזק בפני עצמו, ומנסה כאילו לחזק אותו על ידי סיבות שהן חלשות ממנו. לדוגמה אתה צריך לאכול כל יום, כדי לתת פרנסה ליצרני המזון. שבעצם הנימוק של למה אתה צריך לאכול כל יום, הוא רק מחליש את הרעיון שאתה צריך לאכול כל יום, כדי להיות בריא וכיוב מסיבות אחרות חזקות עוד יותר...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
...לשכנע אותו בכל דבר, ומנגנון האימות שיש בתוכו, הופך להיות לפחות ערני ולפחות פעיל. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם כאשר מישהו מרגיש בנוח במחיצתך, למה זה גורם למנגנון האימות הפנימי שלו, להירדם בשמירה ולהיות במצב המתנה ולא ממש פעיל? וההסבר לכך הוא, שהסיבה שיש לאדם את מנגנון האימות הפנימי שלו, היא לצרכי הישרדות והגנה עצמית, של המנגנון על האדם. כי מנגנון האימות הפנימי של האדם, כל הזמן בודק את האינפורמציה שהאדם מקבל, כדי לוודא שלא מרמים אותו ושלא יגרם לו נזק...
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
...שלו אל האבסורד המוחלט, עד שהוא בעצמו יראה את חוסר ההיגיון ויצטרך לסגת מעמדתו. האם כדאי להסכים באופן חלקי עם עמדות הצד השני? אליעד מסביר שגם הסכמה חלקית עם עמדות קיצוניות יכולה להיות מועילה במהלך הוויכוח. הרעיון הוא לא להתווכח ישירות על כל נקודה שהצד השני מעלה, אלא לקחת את הטענות שלו, ולהסכים איתן בצורה מוגזמת או אבסורדית. למשל, אם האדם טוען שיש להרוג את כל מי שאינו תורם למדינה, אפשר לומר כן, אתה צודק, אז לפי אותו היגיון אולי גם אתה לא תורם מספיק...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
...שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
...ולנסות להבין האם הוא בוחן את המוכר, והאם דווקא התגובה הנחושה והחד - משמעית היא מה שהלקוח רוצה לקבל. לסיכום, אליעד ממליץ לא ללכת בעיניים עצומות אחרי הגישה הנפוצה האומרת שתמיד יש להיות נחמד ללקוח. הוא אומר שלא יעבדו עליכם, כלומר, יש להיות ערניים ולזהות מתי תגובה נחושה ואף אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, שתעזור למכור יותר או לשכנע טוב יותר את הלקוח. איך לטפל בהתנגדויות לקוח? האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח? מתי נכון להיות אגרסיבי במכירות? מה עושים...
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
...לא מה פתאום לא הכל טוב אצלי, לא צריך להיסחף אני לא חושב שהכל טוב אצלי אתה אומר לו מה לא טוב אצלך? הוא אומר לך x, אתה אומר נכון בשביל ה - x צריך לקחת יעוץ. עכשיו מה המהות של מה שאני אומר עוד פעם המהות היא תנסה אני לא אומר שזה קל, אני אומר שהמהות היא תיקח את הסיבה שבגללה לא ותהפוך אותה לכן. לדוגמה נגיד שאתה להירדם ואז יש לך נגיד רעש מבחוץ ואז אתה בא לסגור את החלון ואז המוח אומר לך לא משנה שיש רעש אתה אומר בוא נחשוב הפוך למה זה שיש רעש. ש: ירדים אותי...
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
...טוען איזו טענה ואומרים לו למה אתה אומר שזה ככה? מהיבט מסוים זה גם גורם לו לחזק כשהוא התחיל לחשוב למה הוא אומר שזה ככה זה גם יכול לחזק אצלו את המחשבה כן למה? כי ככה וככה ועכשיו אני עוד יותר חושב את מה שאמרתי קודם כי אפילו גם נימקתי למה אני חושב את זה. ולכן בסיכומו של דבר כאשר מישהו טוען טענה ורוצים להחליש את הטענה שלו וצריך לשים לב שלפעמים אפשר לשאול אותו למה אתה חושב?, צריך פשוט לעשות איזו השערה מראש או לחשוב על זה מראש או לחשוב על זה מראש, אפשרות...
פוליטיקה / NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית
...אותן, אם הוא יבחר לכנסת ואם יהיה לו כוח לבצע אותן. וציבור הבוחרים, אמור לבחור ולהחליט, 1 - האם הוא מזדהה עם המטרות של אותו הפוליטיקאי, 2 - האם הוא מאמין לאותו הפוליטיקאי שהוא אכן יקיים את ההבטחות שלו. וכאן בעצם מבצעים רוב הפוליטיקאים את אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר. מניפולציה שגורמת לציבור הבוחרים הפוטנציאלי שלהם, לחשוב בטעות ש: 1 - שהוא אכן מזדהה עם המטרות שלהם. 2 - שהוא אכן יקיים את ההבטחות שהוא מבטיח שהוא יקיים אותן. והמניפולציה וטכניקת השכנוע...
להפוך אין ליש, להפוך יש לאין, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, לגרום למישהו להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל
להפוך אין ליש, להפוך יש לאין, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, לגרום למישהו להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל
...להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל איך ניתן להפוך אין ליש ומה זה אומר? ההרצאה עוסקת במושגים כמו הפיכת אין ליש, הפיכת יש לאהיה, וההבדל בין שינוי לאי - שינוי. אליעד מדבר על האופנים שבהם אנו יכולים לגרום לאדם לראות את הדברים בצורה שונה, בין אם זה לגרום לו להבדיל בין דברים ובין אם לגרום לו לא להבדיל. אחת השאלות המרכזיות שמעלה אליעד היא איך לגרום לאדם לעבור ממצב של לא מבדל למצב שבו הוא כן מבדל, או להפך - איך לגרום לו לא להבדיל בין דברים. מה המשמעות של להבדיל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, משא ומתן, מאמן עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 14:24:31 - wesi28