אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לעשות מניפולציות? ✔דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לעשות מניפולציות?, לשכנע סבא, עזרה איך לשכנע, להתמודד עם התנגדות קניה, מסרים לתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP מכירות, חוקים בשכנוע והשפעה, אומנות הראיון, לשכנע את אשתי, להתמודד עם התנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, עקרונות ה nlp, איך לשכנע הורים, לשכנע שכנה, ניתוח טיעונים, אומנות השכנוע, ללמוד nlp, התמודדות עם התנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp מטפל, יועץ פוליטי, NLP טכניקות, איך לשכנע את בעלי, איך לשכנע בנים, מסרים תת הכרתיים, איך לשכנע טוב, שיפור יכולת שכנוע, NLP עוגן, NLP התניה קלאסית, ניתוח טקסט טיעוני, ראפור, nlp בחורות, לשכנע לקנות, טקסט טיעוני, סודות המכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות מניפולציות?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לעשות מניפולציות?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו הדגמה ללקוח כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת להתמודד עם מניפולציות להשפיע על עצמי ליצור כאב ללקוח תחושה של קרבה עם לקוח למכור למישהו לגרום למישהו להעריך אותך מוצר מדף לשכנע מישהו להיקשר למשהו לשנות מוצר לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות למה המוצר יקר ללקוח? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? לגרום למישהו לא להסתיר למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? למה חשוב ללמוד מכירות? תרגיל בראפור שיטות שכנוע פוליטיות חברות שיווק לדבר אל האמונה של הלקוח למכור מוצרי מידע לשכנע מישהי להתאהב בך אני לא מצליח למכור רשימת חומרי שיווק לכתוב מסר משכנע למכור ללקוח יותר טוב מחיר למוצר הבעת הזדהות עם ההתנגדות מוצר שלא כדאי למכור אותו לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד שכנוע של מנהיגי כתות לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח למה צריך לשקר לקוח? הגדלת לקוחות להשתמש בראפור יצירת השפעה איזה מידע להציג ללקוח קודם? לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה מוכרים ללקוח לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך ראיון עבודה לאיש מכירות האם לעשות מניפולציה על לקוחות? אינטרס של לקוח לשכנע אנשים מתלבטים להביא עוד לקוחות לעסק למכור מוצר שלא שווה למכור אותו לגרום למישהו להגיד את האמת אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים מערכת יחסים עם לקוחות למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר הבנת התת מודע נאמנות של לקוחות לשכנע מוכר לתת לך הנחה יצירת תוכן שיווקי הפרת אמון שיפור מוצר לשכנע שאתה צודק לקרוא ללקוח בכינוי טיפול במצב שאין מכירות מבצעי מכירות למכור מכוניות לשכנע מישהו לפרש לשכנע אישה להיזכר התמודדות עם מוצרים מתחרים לתת יעוץ ללקוח ניהול מלאי מוצרים לגרום למישהו לאהוב לשכנע מישהו להתאהב משפך שיווקי גרוע לגייס מנהל מכירות לשכנע אנשים בקלות שיקוף והשפעה על אדם אחר שיטות שכנוע עובדים לשכנע שופטים בבית משפט הקמת מערכת מכירות שיטות מיתוג מוצרי יוקרה לקוח מכחיש שהוא שלח פניה מחיר ממש לא הגיוני ללקוח הצגת פרזנטציה ללקוח לגרום למישהו למכור מוצר שכנוע לא טוב תמחור מוצר זול לשכנע מישהו להימשך אלי לשכנע מישהו להסכים איתך תמחור מוצר לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע חוויית הלקוח בתהליך המכירה תורת שכנוע סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק טיפול בהתנגדות לקוח לשכנע אקסית לא להתאהב איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק שאלות של לקוח בירור צרכים של לקוח התנגדויות במכירות טלפוניות מניפולציה רגשית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, מניפולציות, אוטוסוגסטיה בנושאי איך לעשות מניפולציות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 08:36:10 - wesi28