אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח לקנות? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את הלקוח לקנות?, טקסט טיעוני, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו לקנות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטות לשכנע אנשים, NLP ודמיון מודרך, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP טיפול בחרדה, שיטת ה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע בוויכוח, טקסט שכנוע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, ספר nlp, התנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע לקוחות בטלפון, NLP עקרונות, תורת המשחקים, NLP קשב וריכוז, שיטת nlp, לשכנע ללכת לטיפול, הזדהות רגשית, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מדריך אישי, קורס מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את הבעל, משא ומתן, מומחה בשיווק, איך לשכנע בנים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח לקנות?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע את הלקוח לקנות?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להאמין למשהו להרגיש טוב למכור שיטות שכנוע אנשים למכור בכל מצב טיפול בהתנגדויות במכירות לקוח מתעניין דוגמה לטקסט שכנוע איש מכירות מקצועי הזמן הנכון לשכנע איך ליצור ראפור? לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך איך לומדים nlp? מחיר של מוצר איפה למצוא לקוחות חדשים? לשכנע לקוח למכור את עצמו שיווק גלוי שיטת שיווק לקוח לא רוכש לשכנע אקסית לחזור אליך נוסחה לשכנע לקוחות מי הלקוח רוצה שימכור לו? יכולת למכור משהו הגדלת לקוחות איך להעלות מחיר ללקוחות? לגרום למישהו לשתף לגרום למישהו להתחתן ליצור את חומרי השיווק המתאימים להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח טעויות בהצבת יעדי מכירות לקוח מפחד להחליט לפתח מוצר תקשורת בין אישית עם לקוח להביע הזדהות עם ההתנגדות התנגדות אמיתית של הלקוח מה כדאי לומר ללקוח? לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר למכור לעובדים את התפקיד שלהם להרגיש מוצר להצליח בשכנוע מהות הרצון של הלקוח למה הלקוח אומר יקר לי? איך לתמרץ אנשי מכירות? התנגדויות במשא ומתן לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה להתגונן ממניפולציות טיפים לשכנוע לקוחות לגרום למישהו לא להתמכר אליך לגרום למישהו לא לרצות להתאבד ליצור אמון אצל אנשים מוצרים זולים אימון להגדלת מכירות במה תלויה איכות השיווק? אנשי מכירות עושים מניפולציות איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לשכנע את הלקוח לקנות? חומרי שיווק אורגני תמחור עסקה מול לקוחות התת מודע שלך להצליח לשכנע לשכנע ילד להכין שיעורים טעויות בבירור צרכים של הלקוח עלויות השיווק והמכירה לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה מומחה לתת מודע למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק למה צריך לשקר את הלקוח? למה חשוב ללקוח מי המוכר? לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום שיטות שיווק באינטרנט לעשות מניפולציות על הלקוח איש מכירות חכם לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה לגרום למישהו לרצות להקשיב לך ללמוד שיווק ומכירות מתי להציג את המחיר ללקוח? שיטות שכנוע מתקדמות לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה לגרום למישהו להאמין לך מוצר בלי תקלות שיווק אסטרטגי לקוחות ממוצעים מתי להציג ללקוח? איך לשכנע שופט בבית משפט? משכנע לקוחות משלמים מוצר ברמה ירודה לשכנע מישהו לרצות רק אותך סוגים של חומרי שיווק מקצועיים תהליך שיווק לשכנע מישהו להיזכר לגרום למישהו לא לסרב ביטחון עצמי של איש מכירות איך לתת הנחה ללקוח? פרובוקציה שיווקית לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר לבקש תשלום מלקוח מדידת ביצועי מנהל שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, רטוריקה, מומחה במכירות בתחום איך לשכנע את הלקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5176 שניות - עכשיו 23_10_2025 השעה 09:05:34 - wesi28