אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח לקנות? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את הלקוח לקנות?, ייעוץ אישי למנהלים, לימוד דמיון מודרך, לשכנע את החברים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אומנות התקשורת, טיפים למכירות, סודות ההשפעה, סודות התת מודע, איך לשכנע את בעלי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, NLP עוגן, לשכנע שכנה, NLP לימוד, שינוי הרגלים nlp, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, סודות המשא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התנגדויות מכירה, דיבייטינג, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, זוגיות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP שיטת, דרכים לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אמנות השכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע אשה להיות איתך, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח לקנות?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע את הלקוח לקנות?, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לרצות משהו איך ראפור עובד? הרגשה של אמון מתי לחשוף את המחיר ללקוח? מטרות למסע לקוח למכור בשפה של הלקוח לקוחות של העסק שלך להתגונן ממניפולציות למכור גם מוצרים לכל כיס כימיה עם הלקוח סוגי מוצרים להציע ללקוחות לשכנע אקס לאהוב למכור פריט אקראי למישהו אקראי להסביר את המחיר ללקוח מי הלקוח רוצה שימכור לו? לשכנע מישהו להבין אותך קורס שכנוע אמצעי שכנוע בפרסומות לטפל בהתנגדויות של לקוח לשכנע בירוקרטים מה זה מכירות? איך מודדים תהליך שיווקי? להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות לשכנע בכל דבר תהליכי שיווק איך למכור כל מוצר? עזרי מכירה לאיש מכירות טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב למדוד את ביצועי מנהל השיווק לשכנע את הלקוח לרכוש לגרום למישהו להודות באמת שכנוע עקיף ליצור הזדהות מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך לשכנע את השופט? דוגמאות לשתילת מחשבות ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות כמה להיות כנה עם הלקוח? ניהול משא ומתן עם אויב לקוח לא רוצה שיטת מכירות משולבת הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה מוצר באיכות בינונית מסע הלקוח לתמרץ את אנשי המכירות שלך לגרום למישהו לא להטיל ספק לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון לשכנע מישהו לחשוב כמוך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח פחד מהחמצה של לקוח איך המוח משתכנע? מוצר סוג ב... איך לא לדפוק את הלקוח? איך ליצור ראפור? שכנוע הטמעת מסרים למכור מוצר שלא שווה למכור אותו לשתול מחשבות בת מודע לקבל את ההצעה של הלקוח איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? רצף של אמון איך לשכנע אנשים שיש לך? לרכוש את אמון הלקוח עובדים כלקוחות אוהב לעבוד במכירות פרסומות לשכנע ילד לחשוב לפגוש עוד לקוחות איך לנהל משא ומתן? לגרום למישהו לספר את האמת איך ללמוד nlp? איכות מנהל השיווק מומחה לשיווק לקנות מאנשי מכירות למלא את הרצון של הלקוח מנהיג משכנע לקוח עם בקשות מוזרות שיווק לטווח המיידי לעבוד עם לקוחות בעסק לשכנע מישהו לשנוא לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך איך ללמוד שיווק? לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? איך להציג ללקוח? להוסיף מוצר אתה איש מכירות להוציא עיזים במשא ומתן שכנוע בטקסט איך לשכנע בחורה לשכב איתך? עולם הדימויים של הלקוח לענות ללקוח ששואל שאלה איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לגרום ללקוח לשנות את דעתו לגרום למישהו לא לאהוב משהו ליצור תחושת קרבה עם הלקוח לשכנע אדם לראות לקוח שמבקש הנחה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, סוגסטיה, פרסומות בתחום איך לשכנע את הלקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 21:55:22 - wesi28