אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך?, שתילת מחשבה, התנגדויות במכירה, מאמן אישי, להשפיע על התת מודע, אומנות השכנוע, לשכנע את האשה, לשכנע בחורה לשכב איתך, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע מישהו, להגדיל את המכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מדריך ל nlp, לשכנע בראיון, אימון אישי למנהלים, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP למאמנים, איך לגרום לבחור, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, איך לשכנע בחור, לשכנע לקוח, איך לשכנע בנות, NLP למטפלים, יצירת עוגנים nlp, אסטרטגיות שכנוע, מניפולציות, שיטת nlp, להתמודד עם התנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות קניה, NLP הרצאות, NLP תוצאות, להגדיל מכירות, NLP תבניות, סוגסטיה עצמית, מסר שיווקי, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוחות משמיצים אותי באינטרנט לגרום למישהו להפסיק להתאים את המוצר למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? צריכת מוצרי יוקרה שכנוע פרסונאלי מפורסמים בפרסומות זיהוי טכניקות שכנוע טעויות של nlp איך לתת ללקוח הנחה? אסטרטגיות של משא ומתן לכתוב נאום משכנע לא רוצה לעבוד במכירות לקוח מבקש בקשה לשקר כדי למכור אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח צריך או רוצה מול לקוח השקעה באיש מכירות לנסות לשכנע לקוח לשפר את היכולת שלך למכור להרחיב את סל המוצרים לשכנע דתי לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם למכור בכמה שיותר כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? לשכנע מישהו ליהנות איך למכור בלי ביטחון עצמי? סוגים של חומרי שיווק מקצועיים לשקם אמון איך נוצר אמון? להתמקד בכאב של הלקוח להגיד ללקוח כוונת שכנוע חשיפה ללקוחות פוטנציאלים איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לשכנע מישהו לומר זיהוי מניפולציות בטקסט מהי התנגדות הלקוחות? לשכנע מישהו להרגיש קירבה מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? זיהוי כאב של הלקוח סדנת מכירות הצגת מידע ללקוח איך מודדים תהליך שיווקי? עלות מוצר איך לגרום למישהו לרצות לתת? אופי גרוע של איש מכירות שיטות מכירה ושכנוע מסר סמוי לתת מודע לעטוף מוצר לגרום למישהו לא להיקשר איך להסתיר חסרונות של מוצר? קריירה במכירות מתנגד למוצר איך לשכנע פקידים? מתי לא ליצור הזדהות? לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר התנגדויות בזמן מכירות בטלפון לדבר עם לקוחות התמודדות של אנשי מכירות למכור ביותר יקר טכניקות מניפולציה מכירות בעסק לגרום למישהו לרצות לתת לך איך לעשות שיווק סמוי? איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? להצליח למכור את עצמך אינטרס של לקוח איך זה לעבוד במכירות? להציג ללקוח שירות מוצרי פרימיום למכור למישהו דירה הכנת חומר שיווקי טעויות בשכנוע למתקדמים למה לא לעשות ראפור? מה זה שיווק טוב? לגרום למישהו לא ליהנות הרגשה של קרבה עם לקוח סינון צרכי הלקוח לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון מסרים שיווקים לפטר לקוח עלות ייצור של מוצר איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה לומר ללקוח רק את האמת למכור את עצמך לעובדים שלך לענות ללקוח למכור נכון ולהרוויח לשכנע מישהו לרצות סקס לשכנע אנשים בעלי סמכות להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם שחיקה בעבודת מכירות להכיר את הלקוחות שלך שם חיבה של הלקוח ליצור סוגסטיה מסר לתת מודע לקוח שמבטל פגישה למכור עסק להתגונן משתילת מחשבות איך לשכנע מישהי? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, להשפיע, מאמן עיסקי בתחום איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1250 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 02:42:46 - wesi28