אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע לקוח? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוח?, להתראיין לטלוויזיה, nlp טריקים, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, טיפול אישי, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, איך לשכנע ילדים, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע אנשים לתרום, מיומנות מכירה, הרצאות nlp, שאלות בראיון, ללמוד nlp באינטרנט, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את המורה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להגדיל מכירות, טכניקות מכירות, איך לשכנע לקוח, nlp תרגול, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את האשה, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיווק, לשתול מחשבות, לשכנע לקנות, לשכנע ללכת לפסיכולוג, שיטת טיפול nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע לקוח?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לשכנע לקוח?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של צרכי הלקוח ליצור חומרי שיווק תקשורת שכנועית מוצרי יוקרה לחסכנים ליצור אמון עם אנשים לגרום למישהו להגיע לטיפול ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט לשכנע מישהו לתת לך הנחה מניפולציות רכישה להצליח למכור ללקוח לגרום למישהו לאהוב וודאות של הלקוח בעסקה עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח אני איש מכירות לקרוא ללקוח בשמו הפרטי התקציב של הלקוח לנמק את ההנחה ללקוח כל אחד יכול להשתכנע ניהול מלאי מוצרים מנטור מכירות לשכנע מישהו לאהוב דברים עולם המכירות לגרום למישהו לאהוב את החיים לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך איך לשכנע משוגע? איך לגרום למישהו לא לפחד ממך? לזהות מניפולציות מבוי סתום עם לקוח מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? איזה סל מוצרים להחזיק? לא רוצה עוד לקוחות לא אוהב למכור ללקוחות להיות יותר חזק מהלקוח איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? מה הכי חשוב ללקוח? לגרום ללקוחות לרצות לקנות התנגדות מצד הלקוח עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח איך למכור את המוצר ולא את עצמך? ניסוח יותר משכנע איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? ביקורות שליליות של לקוחות למכור מוצר מאוד יקר מניפולציות של מומחים מניפולציות של מנהיגים לשכנע מישהו לענות לך כן לגרום למישהו להתחייב לך ליצור אמון עם הלקוח לגרום למישהו להגיד כן אני אצליח למכור לשכנע אקס לא להתאהב למכור גם את המתחרים לבנות אמון עם לקוח שיווק ללקוחות חדשים למכור על הנייר לגרום למישהו להיקשר הזדהות עם בעלי חיים לשכנע בחור לאהוב פחות לאהוב להתווכח עם לקוח האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? לעבור ראיון לאיש מכירות לשכנע מישהו לא להתאהב בונה אמון להיפגש עם לקוח שכיר שעובד במכירות לשאול את הלקוח שאלות לנהל אנשי מכירות לזהות מניפולציה לגרום למישהו להרגיש טוב לרכוש את המוצר לקוח לא רוכש לגרום למישהו לפתח את השכל איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? לגרום למישהו להיות מכור אליך מה זה שיווק שותפים? הלקוחות שלך צריכים לבחור מוצר טעים פרופיל לקוח לגרום למישהו לרצות סקס איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? לכתוב טקסט משכנע שיטות לניהול משא ומתן איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? לשכנע שופטים איך לדבר ללקוח? לקוחות מתלוננים בגוגל איך לשכנע בחורות? כושר שכנוע עצמי בניית אמון עם לקוח למכור בשוק רווי ניהול לקוחות למה חשוב ללמוד למכור? לשכנע מישהו לא לאהוב משהו להציג מוצר ללקוח מה הלקוח באמת צריך? להתמודד עם לקוח שמתלבט לגרום למישהו לא לאהוב מישהו להביא עוד לקוחות לעסק למכור בפעם הראשונה חסרונות המוצר של המתחרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, קואצ'ר, דמיון מודרך בנושאי איך לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 14:57:33 - wesi28