אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע לקוח? ✔שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוח?, מאמן עסקי, NLP הרצאות, לשכנע גבר להיות איתך, שיפור מכירות, nlp בעברית, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, nlp הפרעות אכילה, דרכים לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ייעוץ פוליטי, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, ייעוץ לאישי ציבור, שכנוע, nlp לאנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP פיתוי, התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ייעוץ תקשורתי, כושר שכנוע, איך לנתח טקסטים, התמודדות עם התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, אומנות התקשורת, לשכנע את האשה, לשכנע מישהו לעשות משהו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, עזרה איך לשכנע, nlp גישת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר:

יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת "המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל" וכיו"ב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך.

ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם.

החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו.

ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך.

ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד.

דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך.

אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום.

ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיו"ב.

וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך.

כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי.

ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך?

ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה.

והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ואולי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון.

נקודה נוספת אומרת, שכאשר יוצרים חומרי שיווק, כדאי להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי.

אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע לקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע לקוח?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להבין את המחיר לגרום למישהו לקחת אחריות איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לגרום למישהו לשכנע לגרום למישהו לענות לך כן איך אפשר לשכנע? חוסר הבנה של לקוח את המחיר שיטת מכירות משולבת מנטורים לשיווק כמה מוצרים למכור? איך עובד התת מודע? המוצר יקר איך להתחבר ללקוח? יחסי לקוח ומוכר איך להוביל לקוח? השפעה סמויה על המודעות של הלקוח מניפולציות שיווקיות של מנטורים לחפש לקוחות חדשים להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות הסרטון השיווקי הראשון שלך איך להתחיל תהליך שיווקי? אספקת שירותי בניה ללקוח להתאים מוצר ללקוח איך לא לאבד לקוחות? קבלת החלטות של הלקוח לשכנע מישהו לבוא לטיפול לקוח מבטל ברגע האחרון מתי ליצור ללקוח רצון חדש? יכולת ניהול משא ומתן לגרום לאיש המכירות שלך סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה להיות איש מכירות מומחה לקוח שמבקש הנחה להגדיל את כמות הלקוחות למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון שיווקי לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... למכור גם את המתחרים לקוח שצריך לחשוב על זה... לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך מומחים לשיווק באינטרנט לזהות מניפולציות בשכנוע ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות התאמת סגנון המכירה למוצר מנהל שיווק גרוע האם באמת אפשרי ללמוד למכור? מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? איך להצליח לשכנע? למכור מוצר אוטומטי לשאול את הלקוח שאלות כתיבה שיווקית לגרום ללקוח לשתף אותך לעשות יותר שיווק על חשבון הלקוח לקוח שונא אותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח לשכנע בחור לאהוב להציג ללקוח הנחה על מוצר למכור בשיחת טלפון מתי לנסות למכור ללקוח? להציג ללקוח הטבת הנחה לגרום למישהו להיזכר איך להשפיע על התת מודע? לקדם את העסק גם בלי לקוחות לגרום למישהו לומר לשכנע מישהו לשמוע כמות מוצרים למכור כשאתה עייף לתמחר מוצר יותר יקר למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? עלויות של מוצר שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה לשאול את הלקוח מה הוא רוצה איך לבקש כסף מלקוח? לגרום למישהו לרגשות אשמה לגרום לאנשי המכירות שלך טובת הלקוח האם להשקיע בלקוחות? להעביר ללקוח חומר מקצועי האם לתת הנחה ללקוח? לתכנן מסע לקוח איך יוצרים ראפור? להשפיע על רובוט הצגת המחיר ללקוח יצירת הזדהות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר היצע וביקוש ושיווק לשכנע מישהי להתאהב דוגמה לטקסט שכנוע מנטור למכירות מוצר לא מתאים זיהוי צרכי הלקוח פרופיל לקוח תכנון קמפיין שיווקי חברות שיווק תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן איך למכור סדנא? שאלה סגורה של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, קואצינג, אימון עיסקי בתחום איך לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8164 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 11:57:12 - wesi28