אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע לקוח לרכוש? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוח לרכוש?, טיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP התניה קלאסית, nlp למתקדמים, כישורי שכנוע, ייעוץ לאנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp בחורות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, nlp שיטת טיפול, לשכנע אנשים בטלפון, קורס nlp, לשכנע בן זוג, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע בעל לעוד ילד, NLP מכירות, איך לשכנע, שיווק ומכירות, ללמוד רטוריקה, NLP עיגון, להתמודד עם התנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לימודי דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, למכור יותר, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP סדנא, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, סודות התת מודע, עקרונות ה nlp, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP שפע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע לקוח לרכוש?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע לקוח לרכוש?, כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיווק ופרסום שיטות משא ומתן הבנת התת מודע איך לנהל משא ומתן עם לקוח? אין תשובה לשאלה של לקוח בחירת מנהל שיווק לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לשכנע אנשים לרצות מה הכי כדאי למכור? לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי לגרום למישהו לריב עם מישהו מסע הלקוח מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? חשק למכור לדבר עם הלקוח מתי ראפור רע? ניהול משא ומתן למתקדמים איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? להתייחס לבוס כאל לקוח לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים לגרום למישהו לא להתגונן לייצר מוצר שיטות שכנוע מתקדמות אובדן לקוחות שיקולים בנתינת הנחה ללקוח לשכנע מישהו לרצות לחיות nlp למכירות מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? הסוד לאנשי מכירות לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לשכנע אותה שאתה צודק זיהוי התנגדות הלקוח התמודדות עם התנגדויות לקוח להביע הזדהות המשמעות של לתת הנחה ללקוח מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? למכור כשאתה עצוב איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו שיווק לטווח הרחוק שקרים במכירות כאבים של הלקוח לשכנע מישהו לבוא לטיפול איך ללמוד שיווק? להציג ללקוח שירות לדוגמה ניתוח תהליכי שיווק פרסום חומרים שיווקיים האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך איש מכירות עם אופי גרוע תמחור מוצר זול לגרום למישהו לתקוף אותך שיווק מידע באינטרנט לשווק מוצר יקר איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשקם אמון? לשכנע בחורה לאהוב כמה הלקוח מבין את המוצר? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? לגרום למישהו לרצות להאמין לך עזרי מכירה לאיש מכירות לשכנע מוכר לגרום למישהו להצטמצם למענך לשכנע מישהו לקנא חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים מנטורים לשיווק להיות איש מכירות מומחה לרכוש מוצרים בזול להציע הצעה נגדית ללקוח אנשי מכירות טובים מחיר של מוצר מכירות ושכנוע מה לקוחות שואלים? למה הלקוח לא קונה? טכניקות לשכנוע להתמודד עם לקוח שמתלבט שאלה של לקוח בלי תשובה ליהנות מעבודה במכירות לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה חומר שיווקי דיגיטאלי הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים יותר קל לשכנע מומחה למכירות איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? מבוא לשכנוע לאבד את הלקוח מתי להציג את המידע ללקוח? למכור חפץ יצירת הזדהות עם לקוח האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? איך להציג הנחה על מוצר? למכור שירות איך לא להפעיל לחץ על לקוח? אמון אחרי בגידה המוצר הכי גרוע מניפולציות של אנשי מכירות לשכנע מישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן לשכנע אישה להתאהב בך איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, להשפיע, רטוריקה בתחום איך לשכנע לקוח לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 20:41:16 - wesi28