אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע עובד? ✔תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע עובד?, לשכנע שכנה, איך לנתח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP לימוד, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, מיומנויות שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP טיפול אישי, לשכנע את החברים, איך לשכנע את האשה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע עובדת, איך לשכנע את חברה שלי, לשכנע את אמא, לנהל משא ומתן, לדעת לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP הנחות יסוד, NLP פחדים, אומנות הפרזנטציה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לנסח טקסט משכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע חברים לצאת, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, אסטרטגיות שכנוע, טיפול ב nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים?

בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים.

אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית.

האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי?

אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו:
  • גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר לעובדים: "אני משלם לכם רק לפי התוצאה הסופית (הבטון שיוצר) ". בדרך זו, כל עובד יהיה בעל אינטרס לדאוג שהעובד השני יבצע את עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו "למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?".
  • גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר. העובד הראשון ירגיש מתוסכל כיוון שהעבודה לא הושלמה, ולמעשה הוא עשה את שלו לשווא.
  • גישה שלישית, שאליעד מציע כאפשרות הטובה ביותר, היא שילוב של שתי הגישות הקודמות: העובד יקבל תגמול הן על החלק שהוא אחראי עליו באופן אישי, והן על התוצאה הסופית הכוללת. בדרך זו, העובד ירגיש שיש לו אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי.
כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו?

אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת הבעיות המרכזיות באי שיתוף פעולה בין עובדים נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה.

אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי.

מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן?

דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות:
  • להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור.
  • ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם.
  • לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע עובד?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לשכנע עובד?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתאים מוצר ללקוח לדבר בשפה של הלקוח למכור בלי חשק איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לשכנע מישהו להרגיש טוב שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? אסטרטגיות שכנוע מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים לשכנע לקבל תפקיד עלות מוצר למכור קורס שחיקה בעבודת מכירות לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון שאלות סינון ללקוח לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן לגרום למישהו לאהוב להתאמן איך להשפיע על הבן שלי? לשכנע אנשים לשנות את דעתם לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה שונא למכור שכנוע אקראי תפישת המעביד כלקוח שיווק יוצר ביקוש איך לשכנע אותה? לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך איך לא לאתר את צרכי הלקוח? מוצרים למכור לגרום למישהו לטפל בעצמו מנהלי שיווק שכנוע בבת אחת לגרום למישהו לשנוא אותך לגרום למישהו לא להתנגד לשכנע אקסית לאהוב אותך לבנות תהליך שיווק לקוחות אקראיים מתי ליצור כאב ללקוח? לקוחות מתלוננים בגוגל תשובה שלילית ללקוח שאלות לאנשי מכירות למה לא לברר את צרכי הלקוח? לטפל בהתנגדות של לקוח איך להתמודד עם מוצרים? מה הלקוח חושב? למה לא רק להאמין במוצר? מניפולציות פסיכולוגיות לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר האם למכור כמה מוצרים? דיבייטינג לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך לגרום למישהו לרצות משהו הטבה ללקוח לגרום למישהו לרצות להקשיב לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה חשיבה חיובית במכירות מתי לעצור שיווק? למה מוצר זול? מניפולציות קורונה לא מוכן למכור לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? איך לשכנע שופט? אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן לשנות את המוצר תחושה של זרות עם לקוח סלבריטאים בפרסומות לגרום למישהו לרצות להיות איתך מניפולציות רגשיות מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? התנגדויות לקוחות לשכנע מישהו להיות מוכן מניפולציות של יועצים סודות שכנוע לגרום למישהו להגיע לטיפול טראומה ללקוח שאלות בתת מודע לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות איך לשכנע בעל סמכות? לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת לשכנע אקסים לסלוח זיהוי מניפולציות מוצרים לא איכותיים איך לשכנע בחורות? פיתוי לתת מודע השיווק עוזר למכירות שיווק לטווח רחוק אושר למכור כמה הלקוח מבין את המוצר? לגרום למישהו להתמכר מניפולציה עצמית לבנות מחדש אמון למכור מוצרים באינטרנט מוצר פשוט למכור ללקוח הראשון איך להתחיל משא ומתן? לזהות הזדמנויות לשכנע לשכנע מישהו לשכוח אותך לשכנע אקסית לחזור אליך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, קואצינג, הדרכת מכירות בתחום איך לשכנע עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4688 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 17:53:15 - wesi28