אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע פירוש, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, גישת NLP, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP לימוד עצמי, קורס מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, אסטרטגיות שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp עבודה, הגדלת מכירות, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP אומנות הפיתוי, NLP טיפולים, שיפור מכירות, איך לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים להגיד כן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מסרים תת הכרתיים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התנגדות לקוח, nlp לאנשי מכירות, שכנוע, NLP למטפלים, הצלחה בשכנוע, ראיון בתקשורת, NLP מאמרים, לשכנע סבתא, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע עובדים, NLP שפת גוף, לשכנע חברה, לשכנע את האקסית לחזור, משא ומתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:28יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
למה מישהו לא עושה את מה שאני מבקש ממנו?

אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים להתקיים שלושה תנאים הכרחיים. התנאים הם: שהאדם יבין את המשימה, ירצה לבצע אותה, ויהיה מסוגל לבצע אותה. הוא מדגים זאת על ידי העוזרת שאמורה לשטוף את הבית. בכדי שתבצע זאת, היא צריכה קודם כל לרצות לשטוף את הבית, להבין מה בדיוק נדרש ממנה כאשר אומרים לה "לשטוף את הבית", וכמובן להיות מסוגלת טכנית ומעשית לעשות זאת.

כיצד נבדיל בין "מבין", "רוצה" ו"יכול"?

כאשר מישהו לא עושה מה שמבקשים ממנו, יש לבדוק מדוע. לפי אליעד כהן, אנשים רבים מניחים אוטומטית שמדובר בכך שהוא לא רוצה או לא מבין או לא יכול, אבל זו לא בהכרח המציאות. למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית.

אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם:
  • באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו.
  • באמת רוצה לבצע את המשימה.
  • באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל.
לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש להתייחס בנפרד. אליעד נותן דוגמה: אם ילד לא עושה מה שאמו מבקשת, חשוב שהיא תשאל את עצמה - האם הוא באמת מבין את ההוראה? אולי הוא מבין, אבל אין לו רצון מספיק חזק לבצע את ההוראה? או שאולי הוא רוצה מאוד לבצע אותה, אך חסרה לו יכולת מעשית?

מה המשמעות של "רוצה אבל לא מספיק רוצה"?

אליעד מסביר נקודה חשובה: הרבה פעמים אנשים חושבים בטעות שהאדם לא עושה דבר מסוים כי הוא לא רוצה, כאשר הוא בעצם רוצה - אבל לא מספיק. לפי אליעד, כשאומרים שהאדם רוצה משהו, הכוונה צריכה להיות שהוא רוצה את זה יותר ממה שהוא לא רוצה. הוא מבהיר שכל אדם שרוצה משהו גם לא רוצה אותו ברמה כלשהי, ולכן כאשר האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו - זה יכול להיות בגלל שהוא לא רוצה את זה מספיק.

לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות לא לבצע אותה (כגון עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה וכו'). אליעד ממליץ לבדוק לעומק האם הרצון של האדם אכן חזק יותר מההתנגדות שלו לבצע את המשימה.

כיצד שלוש הידיעות משפיעות על הפעולה?

אליעד מפרק את התהליך לשלוש ידיעות שונות שהאדם צריך להחזיק כדי לבצע פעולה:
  • הידיעה הראשונה: האדם צריך לדעת בבירור מהי המשימה שהוא נדרש לבצע.
  • הידיעה השנייה: האדם צריך לדעת כיצד בדיוק לבצע את המשימה (הפן הטכני או המעשי).
  • הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון).
לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: להכין דו"ח), יכול לדעת בדיוק כיצד להכין את הדו"ח (אילו נתונים נדרשים, באיזו תוכנה להשתמש), אבל אולי הוא לא יודע שהוא באמת רוצה להכין את הדו"ח - כלומר, הוא לא בטוח שהרצון שלו מספיק חזק לעומת הקושי או אי הנוחות הכרוכים במשימה.

אליעד מציע לשאול שלוש שאלות ברורות כדי לזהות את הבעיה בכל מקרה שהאדם לא עושה משהו:
  • האם הוא יודע מה בדיוק המשימה?
  • האם הוא יודע איך מבצעים אותה?
  • האם הוא יודע שהוא רוצה לבצע אותה?
רק אחרי שמבינים בדיוק איזה גורם חסר, אפשר לגשת לטיפול בבעיה ולהגיע לתוצאות. אליעד מדגיש שהבלבול בין "לא רוצה", "לא יכול" ו"לא מבין" הוא אחת הסיבות המרכזיות לחוסר הצלחה בשכנוע ובניהול נכון של עובדים וילדים, ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד.
אליעד: עכשיו בעקרון בשביל שבן אדם יעשה משהו צריך לקרות שלשה דברים, מה הם שלוש הדברים?

בשביל שהעוזרת תשטוף תבית צריך לקרות שלוש דברים מהן? אחד שהיא תרצה לשטוף את הבית, שתיים שהיא תוכל לשטוף את הבית, שלוש שהיא תבין מה זה אומר לשטוף את הבית.

בשביל להגיע למקום מסוים אתה קודם כל צריך להבין מה זה אומר אני רוצה "להגיע לשם", אתה צריך לרצות "להגיע לשם", ואתה צריך להיות מסוגל להגיע לשם.

נגיד, שמישהו לא עושה משהו ואתה רוצה שהוא יעשה את זה אתה צריך לשאול את עצמך למה הוא לא עושה את זה? בגלל שהוא לא מבין / רוצה / יכול את המשימה? עכשיו איך תדע אם הוא לא מבין / רוצה / יכול?

הרעיון הוא שאם יש לך משהו שאתה רוצה לבקש ממישהו והוא לא עושה את מה שאתה רוצה, ואתה מניח שהוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין את מה שביקשת ממנו לעשות.

אבל זה לא בהכרח נכון, אתה צריך לבדוק האם הוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין? ולפעמים הוא גם לא רוצה / יכול / מבין. הרעיון הוא שאתה בא לטפל בבעיה צריך לבודד האם הוא לא רוצה / יכול / מבין.

ש: יכול להיות מקרה שהוא מבין / רוצה / יכול אבל הוא לא מספיק מבין / רוצה / יכול?

אליעד: תשובה: זה אומר שהוא לא מספיק רוצה.

עכשיו שאת אומרת לילד לעשות משהו והוא לא עושה את צריכה לשאול את עצמך הוא לא עושה כי הוא לא מבין / רוצה / יכול? וחשוב מאוד לשיב לב האם הוא לא מבין / רוצה / יכול.

עכשיו אם נכנס לעומק מדובר ב שלש ידיעות שונות הוא צריך לדעת מה המשימה? הוא צריך לדעת איך לעשות את המשימה? והוא צריך לדעת שהוא רוצה לעשות אותה, זה שלש ידיעות שונות.

האם הוא יודע שהוא רוצה? רצון זה ידיעה, אני יודע שאני רוצה את זה, האם אתה יודע איך עושים את זה? האם אתה יודע מה עושים?

צריך לבדוק מה חסר לו? האם צריכים לגרום לו "לדעת" שהוא רוצה? או לגרום לו "לדעת" במה מדובר? או לגרום לו "לדעת" איך הוא יכול לעשות את זה?
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
...ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין. לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו. וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי. ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא...
משפחה דתית, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, מחזירים בתשובה, טכניקות לשכנוע, טכניקות ויכוח, יהדות, בחירה חופשית, לשמור מצוות, מתן תורה, שמירת מצוות, חוזרים בתשובה
...עם עמדותיו, רק אז להציג בעדינות רעיון חדש או טענה הפוכה. זאת כדי להוריד את ההגנות שלו. לדוגמה, הוא ממחיש זאת בטענה על רצונו של אלוהים: אתה יכול להסכים עם האדם הדתי שאלוהים אכן אמר דברים מסוימים, אך להוסיף מיד אחרי זה טענה כמו: נכון שאלוהים אמר, אבל אולי אלוהים בוחן אותך? אולי כל המצוות הן ניסיון לבדוק אם אתה מקשיב לעצמך או לאלוהים החיצוני?. זו טענה שמבלבלת את הצד השני, כי היא לא מתנגדת לעצם קיומו של אלוהים, אלא רק לפרשנות שלו לגבי כוונת אלוהים. מהו...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
...שהאדם מפחד לקבל לא סירוב, הוא מונע מהאדם לגשת לבחורה ולהתחיל איתה. או לדוגמה בכל מיני תחומים בחיים, שלפעמים האדם מפחד להתחיל משהו חדש, שמא הוא יכשל וכולי. ויש תיאוריה שאומרת, כך: גש ללקוח, את הלא כבר יש לך, מקסימום תקבל כן. דהיינו, שעל איש המכירות כן לגשת ללקוח ולחשוב בראש שלו, שבכל מקרה אם הוא לא יפנה ללקוח, הרי שלא תהיה עסקה. ואם איש מכירות השטח לא יעצור את הלקוח, הרי שבכל מקרה הוא לא ימכור לו. כך שהמצב זהה למצב שבו הלקוח אמר, לא. כי בשני המקרים...
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
...מרכזי בקמפיין שלו. לפיד בחר שלא לעשות זאת, הסתפק בתגובה מתחמקת וכך החמיץ אפשרות ברורה להציג את עצמו כלוחם בשחיתות. מהי הדרך הנכונה להגיב על טענות שליליות בראיון? אליעד כהן מדגיש כי לפיד עשה מספר טעויות כאשר התמודד עם טענות שליליות במהלך הראיון: כאשר נשאל אם יש מעבר קולות למחנה הציוני, לפיד השיב אני לא חושב במקום לומר בצורה החלטית זה לא נכון, מה שמשדר חוסר ודאות וחולשה. לפיד אמר שהוא מאמין בכל ליבו בעקרונותיו, ביטוי שמשדר סובייקטיביות וחוסר ביטחון...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...ממומן לבין פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית? אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים: 1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק אינסטגרם טיקטוק גוגל וכיוב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך...
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
...להיפתח באמת ולשנות את דעתו אם המציאות תוכיח זאת. איך לשכנע אדם עקשן? טיפול בסכיזופרניה פרנואידית שיטות שכנוע מתקדמות איך לדבר עם משוגע? חיפוש האמת בטיפול נפשי איך לדבר עם מי שחושב שרודפים אחריו? שלום חברים, הפעם ניתן טיפ חשוב על איך לעזור למישהו שסובל ממחשבות לא הגיוניות, פחדים קיצוניים, פרנויה או כל דבר דומה. הגישה הנכונה לטיפול במחשבות לא הגיוניות כאשר אנו ניגשים לעזור לאדם כזה, יש נטייה טבעית לנסות להוכיח לו שהוא טועה. לדוגמה, אם הוא אומר שעוקבים...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...לדוגמה שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש טוב אוטומטית זה מגדיל את הסיכוי שהוא יאמין שגם מה שרוצים למכור לו הולך לעשות לו טוב. ולכן מהצד של זה שרוצים לשכנע אותו דהיינו, מהצד שלהם אם מישהו בא ועושה לכם טוב שימו לב שהוא לא תכף עושה לכם רע הרבה פעמים יבוא מישהו ויציע לך אתה רוצה לשתות, אתה רוצה זה? כן בוא שב יסדרו מזגן ויסדרו זה, וכסאות ויתנו לבן אדם להרגיש מאוד נוח, למה? כי תכף הולכים לדפוק אותו, הולכים...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
...ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק. אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה תוצאות טובות יותר. אם קשה להחליט מראש מה טוב יותר, הפתרון הפשוט ביותר הוא לבצע ניסוי עסקי. אפשר לתמחר חלק מהמוצרים בזול וחלק אחר ביוקר, לראות איפה העסק מרוויח יותר, וכך להחליט איזו אסטרטגיה מתאימה יותר לעסק הספציפי. איך לבדוק בפועל את המודל העסקי? למי שמתלבט ואינו יודע בדיוק איך לנהל את הניסוי העסקי, אליעד כהן ממליץ על...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו מה המהות של העסקה מול הלקוח. מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא מהות ומושג שנקרא צורה, המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות...
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
...אומרים אני לא רוצה, יש מאחורי זה סיבות. כשהוא ישנה את הסיבות הללו - הוא יוכל לשנות גם את הרצון של האחרים. מסקנה כאשר אדם אומר אני לא רוצה, אין זה אומר שזה סופי. למעשה, כמעט תמיד יש סיבה נסתרת או ברורה שמובילה לרצון הזה, ואם משנים את הסיבות - אפשר לשנות גם את הרצון. לכן, אם מישהו רוצה לשכנע אדם אחר למרות שהוא אומר לא, עליו להבין את הסיבות האמיתיות מאחורי ההתנגדות ולפעול כדי לשנות אותן. איך לשכנע אנשים לשנות את דעתם? מה מסתתר מאחורי רצונות והתנגדויות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, טיפים, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2510 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 02:19:42 - wesi28