אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך מתמחרים מוצר? ✔איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך מתמחרים מוצר?, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, nlp לחינוך ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP איך זה עובד, איך לשכנע גבר, הדרכת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את הבוס, לשכנע את בן הזוג, לשכנע למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, מדריך ל nlp, NLP למאמנים, הכוח לשכנע, איך לשכנע אשה לחזור, להתראיין בטלוויזיה, NLP התניה, אומנות הנאום, טכניקות משא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לנצח בוויכוח, לשכנע בחורה לשכב איתך, שיפור כושר שכנוע, יכולת לשכנע, איך לשכנע גבר להיות איתך, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP לעסקים, תשובות בראיון, איך לשכנע את המפקד, איך לגרום לגבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע חברים לצאת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:45איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר בצורה נכונה?

אחת השאלות העיקריות שבעלי עסקים, יזמים ונותני שירותים שואלים היא כיצד לקבוע את המחיר של המוצר או השירות שהם מוכרים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת מהם הגורמים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מתמחרים מוצר חדש או שירות חדש.

מה המטרות שלך כשאתה מתמחר מוצר?

קודם כל, לפני שמתמחרים את המוצר או השירות, חשוב להבין מה המטרה העיקרית שלך. בדרך כלל, המטרה העיקרית היא להרוויח כמה שיותר כסף. לצד מטרה זו יכולות להיות מטרות נוספות, למשל להפיץ ידע או לעזור לאנשים. עם זאת, המטרה הראשית שתמיד קיימת היא להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן באופן אידיאלי תרצה לתמחר את המוצר שלך במחיר הכי גבוה שהשוק מוכן לשלם.

איך להחליט מה המחיר שהשוק מוכן לשלם?

הדרך הראשונה והפשוטה ביותר לדעת כמה כסף לבקש היא לבדוק מה המחיר שהמתחרים לוקחים על מוצרים או שירותים דומים. חשוב מאוד לבצע מחקר שוק יסודי ולהשוות את המחירים של אחרים. המחיר שלך צריך להיות הגיוני ביחס למחירי המתחרים. אם אינך בטוח מהו המחיר הנכון, הדרך הבטוחה ביותר היא לתמחר את המוצר בטווח האמצעי ביחס למתחרים. כך אינך זול מדי ולא יקר מדי.

מה לעשות אם אין מוצרים דומים בשוק?

במקרה ואין מוצרים או שירותים דומים בשוק, או במקרה שאינך מעוניין להשוות את המחיר לאחרים, תוכל להחליט על המחיר לפי עלויות הייצור וההוצאות שלך. כאן תחשב את כל העלויות שלך, כולל ייצור, שיווק, הפצה, פרסום וכל הוצאה אחרת, ותוסיף לכך רווח הגיוני שאתה רוצה להשיג. שיטה זו מבטיחה שלא תפסיד כסף ותעזור לך לקבוע מחיר ראשוני שיאפשר לך להתחיל לפעול בשוק.

איך להשתמש בתקציב פרסום כדי לקבוע מחיר למוצר?

אליעד כהן נותן דוגמה חשובה מאוד לשימוש בתקציב הפרסום. אם אתה מתכנן להוציא סכום מסוים על פרסום המוצר שלך, אתה יכול לקחת את הסכום הזה ולהשתמש בו בצורה שונה. לדוגמה, במקום להוציא עשרת אלפים שקלים על פרסום בתל אביב, אתה יכול להוזיל את המוצר שלך באותו הסכום, וכך בעצם לפרסם אותו בצורה של הורדת מחיר. בצורה זו, הלקוח ייהנה מהמחיר הנמוך יותר ואתה תצליח לשווק את המוצר בלי להוציא כסף נוסף על פרסום. במילים אחרות, אתה יכול להשתמש בתקציב הפרסום כמנגנון לשינוי התמחור ולהוזיל את המחיר של המוצר שלך במקום להוציא אותו על מודעות.

איך לא ליפול במחיר נמוך מדי או גבוה מדי?

אליעד מסביר שלא תמיד צריך לחפש את המחיר הגבוה ביותר האפשרי, כי מחיר גבוה מדי יכול להרחיק לקוחות. מצד שני, מחיר נמוך מדי יכול לגרום להפסדים או לתפיסת המוצר כזול ולא איכותי. לכן חשוב למצוא את האיזון. האיזון מושג כאשר בודקים מהן האופציות האחרות שיש ללקוח. אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת במקום אחר במחיר נמוך יותר, יהיה קשה למכור לו במחיר גבוה. לכן חשוב לקחת בחשבון גם את הערך הנתפס של המוצר בעיני הלקוח.

מה הערך שהלקוח מקבל?

חשוב להדגיש שלקוח מוכן לשלם לפי הערך שהוא מקבל, ולכן המחיר חייב לשקף את התועלת ללקוח. אליעד נותן דוגמה של נעליים: אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת מנעליים זולות יותר, אין טעם למכור במחיר גבוה מדי. המחיר חייב להיות מותאם לערך שהתועלת של המוצר או השירות מספקת ללקוח.

כיצד להתחיל לתמחר אם אין לך ניסיון קודם?

אם זה מוצר חדש לחלוטין ואתה לא בטוח כמה אנשים יהיו מוכנים לשלם עליו, אליעד ממליץ להתחיל מתמחור על פי העלויות שלך ולהתאים בהמשך לפי תגובת השוק. אחרי שהמוצר כבר נמכר תקופה מסוימת, תוכל להעלות או להוריד את המחיר בהתאם לתגובות הלקוחות והביקוש בשוק.

לסיכום, מהם השלבים בתמחור נכון של מוצר?
  • קביעת מטרת המחיר - להרוויח כמה שיותר כסף או מטרות נוספות.
  • מחקר שוק - השוואת מחירים של מוצרים דומים.
  • חישוב עלויות - אם אין מוצרים דומים, מבססים מחיר לפי עלויות.
  • שימוש בתקציב פרסום - המרת תקציב הפרסום להוזלת המוצר או הגברת האטרקטיביות שלו.
  • התאמת מחיר לערך - לוודא שהלקוח יקבל תמורה אמיתית למחיר שהוא משלם.
  • התאמת המחיר עם הזמן - לשנות את המחיר לפי התגובות בשוק.
אליעד כהן מדגיש שתמחור נכון הוא תהליך דינמי ומתמשך, וחשוב תמיד להישאר קשוב ללקוחות ולשוק כדי להצליח לאורך זמן.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך מתמחרים מוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך מתמחרים מוצר?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח שאלות של סינון ראשוני של הלקוח שיטת מכירות לשכנע מישהו לספר הצלחה בתור איש מכירות שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה איך לא להיראות כמו איש מכירות? לקנות או למכור אסטרטגיית שיווק למתחילים איך לא להפעיל לחץ על לקוח? לתאם בטלפון פגישה עם לקוח מתי לעצור שיווק? לא להצליח למכור לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו תקציב שיווקי לשכנע מישהו ליהנות לתת לדייק בדיבור עם לקוח התמדה לאנשי מכירות האם ללמוד nlp? איך להזדהות? איך לתת ללקוח הנחה? שכנוע של מנהיגי כתות לשכנע מישהו לרצות להקשיב לשכנע מישהו להאמין למשהו התנגדויות לקוח nlp שכנוע למכור מוצר בלי יתרונות התנגדות במכירות שקרים של אנשי מכירות למה אתה לא מצליח למכור? להתנגד ללקוח שיקולי מכירה ללקוח להיפגש עם לקוח סינרגיה עם לקוח למכור למישהו רעיון למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? לבנות אמון איש מכירות שטח תהליכי מכירות אין מכירות מה לעשות ללמוד דיבייט מתי למכור בהפסד? לקוח מתעניין לעשות שיווק לשכנע מישהו לעשות משהו איש מכירות לא טוב למה הלקוח לא רוצה? למכור מוצר בזול אפשרויות בחירה ללקוח ראפור nlp שתילת מחשבות ללקוח למכור כל מוצר מניפולציות פרסומיות לשכנע מישהו לחשוב משהו איך לפנות ללקוח? לא רוצה להשתכנע לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג לשכנע מישהו לרצות ללמוד לשתול מחשבות לאקס רמות מניפולציה שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות מומחה לשכנוע למכור מוצר גרוע מה התפקיד של השיווק? איך להתחיל תהליך שיווקי? שכנוע באמצעות הקצנה למכור להשתמש בראפור הגדלת כמות מוצרים להגיד לא ללקוח איך להפחיד לקוח? אינטרס של לקוח לשכנע בן זוג ביטול פגישה על ידי לקוח nlp לימוד באינטרנט לשכנע מוכר לתת לך הנחה לבקש כסף מלקוח למה קשה לשכנע? להציג את המחיר ללקוח לפרסם ללקוחות פוטנציאלים שיחה יוצאת ללקוח לגרום למישהו להתעניין לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח מוצרים זולים המשמעות של הצעת מחיר ללקוח איכות של מוצר התנגדויות בזמן מכירות בטלפון ליצור כאב ללקוח להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט מוקד מכירות טלפוני לשכנע קבוצה של אנשים שתילת מחשבה סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו פגישת מכירות מוצר בעטיפה לדבר ללקוח בשפה שלו לנהל אנשי מכירות שיטות רטוריקה לקוח לא רוכש עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, קואצ'ר, לשכנע בתחום איך מתמחרים מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8281 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 18:06:50 - wesi28