אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ללמוד דיבייטינג, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, ניתוח רטורי, יצירת עוגנים nlp, לשכנע את חברה שלך, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, nlp טריקים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, למכור יותר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיפור יכולת הדיבור, התנגדויות מכירה, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, מסרים לתת מודע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, nlp דוגמא, התניה קלאסית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לימוד בחינם, ספר nlp, nlp וחרדות, NLP עובד, לשכנע לקנות, לשכנע את הילד, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מיומנויות שכנוע, שכנוע ומכירות, לימוד דמיון מודרך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP קשב וריכוז, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, לשכנע את בעלי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר?

ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, מוצר מדף שעולה ללקוח X כסף. אבל לפעמים השירות / המוצר שנותנים ללקוח, כדי לומר ללקוח כמה המוצר יעלה לו / לתמחר את המוצר ללקוח, לשם כך צריכים לבצע עבודה מסוימת, כדי להתאים את המוצר ואת העלויות של המוצר עבור הלקוח.

במילים אחרות, לפעמים יש לבעל העסק, עלות להוציא הצעת מחיר. שהיא יכולה להיות העלות של להיפגש עם הלקוח, העלות לעשות אפיון צרכים עם הלקוח, העלות לתת יעוץ ללקוח לראות מה בדיוק הוא רוצה וצריך, עלות התכנון, עלות ההתאמות וכולי.

יכולה גם להיות עלות של להכין כתב כמויות ובהתאם אליו להכין את הצעת המחיר. לדוגמה, בן אדם שרוצה הצעת מחיר לבניית בית (הצעת מחיר לשירותי בנייה), הרי שצריכים להכין כתב כמויות שיחשב את הכמויות של החומר ושל העבודה שיהיו בבית, כדי שעל בסיסו יוכלו לתת ללקוח הצעת מחיר פאושלית, דהיינו, הצעת מחיר סופית, שאינה תלויה בכמויות של הביצוע בפועל.

דהיינו, שהלקוח כנראה לא ירצה שבמהלך העבודה יבקשו ממנו להוסיף כסף. ולכן הוא ירצה לקבל מחיר סופי מראש, בלי קשר לעלויות הביצוע בפועל. והלקוח גם לא ירצה שמראש יוסיפו לו עלות גבוהה, שתיקח בחשבון את כל התרחישים האפשריים. ולכן יש צורך להכין כתב כמויות, שעל בסיסו יש להכין הצעת מחיר מסודרת. והכנת כתב הכמויות, היא עצמה תהליך שצריך לפענח בו את התוכניות לביצוע.

ולפעמים צריך גם להכין תוכניות לביצוע. וגם זה בעצמו תהליך.

ובנוסף לכל זה, לפעמים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר, לכמה אפשרויות שונות. הצעת מחיר במידה והוא ירצה X והצעת מחיר אחרת במידה והוא ירצה Y וכולי. ויש עלות להוציא את כל אחת מהצעות המחיר וכולי.

ולכן השאלה היא, האם ואיך לבקש כסף מלקוח על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר?


אז אפשרות אחת יכולה להיות, לבקש מהלקוח סכום מאוד גבוה, שבטוח לא נפסיד בו. ושלא צריך להתאמץ הרבה כדי לתת את הצעת המחיר הזאת. וזה כמובן פתרון לא טוב. כי כנראה נפסיד את העסקה, בגלל המחיר הגבוה.

פתרון נוסף יכול להיות לסגור עם הלקוח, שהוא ישלם לפי מה שיעלה לך, פלוס X רווח עבורך (קוסט פלוס). כאן יכולות להיות כל מיני בעיות. 1 - יכול להיות שהלקוח עדיין ירצה הערכת מחיר, שיש עלות להכין גם אותה. 2 - לא בטוח שהלקוח יסמוך עליך שאתה תקבע במהלך הדרך, כמה עולה העבודה שלו. 3 - תתכן בעיה בזמן אמת, לדעת כמה עולה העבודה, לפני הרווח שלך. אבל ברמת העיקרון, אפשרי לסגור עם הלקוח הסכם שאומר, שהמחיר יהיה "קוסט פלוס". דהיינו, אתה תבצע את העבודה, ותציג לדוגמה חשבוניות על עלות החומרים ועל זה תיקח X רווח. זאת לדוגמה אפשרות, שלכאורה חוסכת את העלות להוציא הצעת מחיר מסודרת. אבל היא אפשרית ברמה העקרונית.

אפשרות נוספת יכולה להיות, להוציא ללקוח הצעת מחיר לא מדויקת, אלא רק הצעת מחיר מבוססת הערכה כללית. והחיסרון הוא שאז אפשרי שאתה או הלקוח תגרמו לעצמכם נזקים ומריבות בזמן אמת. כי יתכן שאתה תרצה עוד כסף וכולי.

ולכן כעיקרון, עדיף להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת, הצעת מחיר מדוייקת, הצעת מחיר תחרותית, הצעת מחיר עם מחיר תחרותי, כמה אפשר, בלי הרבה בצמים (בצמ = בלתי צפוי מראש) בלתמים (בלתם = בלתי ידוע מראש) וכולי.

ולכן אנחנו חוזרים לשאלה, איך להתמודד עם העלות להוציא הצעת מחיר? ואיך לבקש כסף מהלקוח בתמורה לזה שמוציאים לו הצעת מחיר?


אז היבט נוסף שאפשרי לקחת בחשבון, הוא האם במהלך הצעת המחיר ללקוח, אנחנו מספקים ללקוח שירות שהוא יוכל להשתמש בו, גם אם הוא לא יעשה את העבודה איתנו. שאז לדוגמה, אפשרי ויותר קל לגבות כסף על עצם זה שמוציאים ללקוח הצעת מחיר.

לדוגמה: נניח שמתכננים לבן אדם בית, אז אפשרי לגבות כסף על שירותי הייעוץ, על השירות של הכנת כתב הכמויות, על השירות של התכנון והכנת תוכניות וכולי.

במילים אחרות, אפשרי לקחת את תהליך הכנת הצעת המחיר, לחלק אותו לחלקים ולגבות מהלקוח כסף, עבור החלקים שהם בטוח מביאים לו תועלת, גם אם הוא לא ירצה בסוף לבצע איתך את העבודה.

כמובן שאפשרי להגדיר, שאם הלקוח כן מבצע בסופו של דבר את העבודה, הרי שהעלות של הכנת הצעת המחיר, תתקזז מהעלות של ביצוע העבודה וכיו"ב.

או ניקח לדוגמה שמאי, שלוקח כסף על עצם זה שהוא עושה שמאות לנכס מסוים / שמאות והערכת שווי חברה / הערכת שווי נכס וכיו"ב, גם בלי קשר להאם בסוף תבצע או לא תבצע את העסקה. דהיינו, יש תשלום על עצם זה שהוא עוזר לך להחליט האם לבצע את העסקה או לא. לכן יש היגיון לקחת כסף, גם עצם זה שאתה עוזר לאדם להחליט האם כדאי לו כלכלית לבצע את העבודה. גם בלי קשר להאם בסוף הוא יבצע או לא יבצע את העבודה.

ולכן מהות התשובה היא, שעליך לנסות להפוך את תהליך הוצאת הצעת המחיר לחלקים. ולנסות לגבות כסף מהלקוח עבור כל החלקים שהם בטוח מספקים לו ערך ושהוא יהיה מוכן לשלם עבורם.


אבל הנקודה החשובה ביותר שצריכים לדעת, היא העניין של היצע וביקוש. שככל שתשקיע יותר בשיווק, וככל שתייצר לך יותר ביקוש, ככה תוכל לבקש יותר כסף, על עצם זה שאתה מוציא למישהו הצעת מחיר. או אפילו על עצם זה שאתה נפגש עם הלקוח, לפגישת אפיון צרכים, גם בלי קשר להוצאת הצעת מחיר ללקוח.

כי העלות שלך מול הלקוח הספציפי, מתחילה ברגע שאתה עונה לו לטלפון. ואם יהיה לך מספיק ביקוש, אז תוכל לגבות כסף, גם עבור כל דבר ודבר שאתה עושה. על עצם זה שאתה מדבר עם הלקוח בטלפון להבין מה הוא צריך. על עצם זה שאתה מאפיין איתו את מה שהוא צריך וכולי.

השאלה היא, כמה ביקוש יש לך, וכמה ערך מקבל הלקוח שלך, מעצם זה שאתה מוכן להקדיש לו זמן, לבדוק את ההתאמה ביניכם. כי אם אתה נתפש כאיש מקצוע אמין בעיני הלקוח, הרי שהלקוח יהיה מוכן לשלם, עבור הייעוץ ממך, לדעת מה האמת, כמה עולה לו משהו, מגורם אמין ומקצועי.

לדוגמה, אדם שבונה בית, שהוא ירצה לקבל יעוץ מקצועי, על: מה כדאי לו לבנות, עם איזה חומרים כדאי לו לבנות את הבית, וכמה באמת זה יעלה לו. ובן אדם, יהיה מוכן לשלם כסף, על שירותי היעוץ האלו. אבל לשם כך, הוא חייב לתפוש אותך כגורם מקצועי, שהוא סומך עליך יותר מאשר על כל אחד אחר.

כי אם לא, אז הוא יכול לקבל הצעות מחיר מעוד אנשים. רק השאלה היא, כמה הלקוח סומך על הצעת המחיר שהוא מקבל ממישהו אחר.


ולכן הגיוני להסביר ללקוח, שהוא צריך לעבור תהליך של יעוץ, איתור צרכים, להבין מה בדיוק הוא צריך, להבין מה בדיוק מתאים לו, להבין איך הכי נכון לעשות את העבודה, להבין כמה יעלה לו לבצע את העבודה ולהבין אם ומה האפשרויות שיש ללקוח. במילים אחרות, לספק ללקוח שירות, בעצם זה שאתה מספק לו הצעת מחיר מקצועית.


נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון, היא שככל שיהיה לך יותר ביקוש, כנראה שיהיו לך יותר לקוחות טובים, שכנראה ייקחו ממך את העבודה, במובן שלא תוציא הצעת מחיר לחינם. דהיינו, שאם יהיה לך יותר ביקוש, תוכל לבחור את הלקוחות, שלדעתך יש יותר סיכוי שיסגרו איתך עסקה, ושלא סתם ישרפו לך את הזמן בלהוציא להם הצעת מחיר.


ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שהכל זה עניין של האלטרנטיבות שלך כבעל עסק. דהיינו, האם הגיוני להתלונן על זה שהחומרים של המוצר, עולים כסף? האם הגיוני להתלונן, ששיווק עולה כסף? האם הגיוני להתלונן שלהוציא הצעת מחיר ללקוח, זה עולה כסף? במילים אחרות, אפשרי להסתכל על עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח, כעל חלק מהוצאות השיווק והמכירה.

דהיינו, בסוף אתה פועל לפי האלטרנטיבות שלך. האם יש לך אפשרות להרוויח כסף, ולחסוך כסף על השיווק? על הייצור? על חומרי הגלם? על הוצאת הצעת המחיר?

ולכן בסופו של דבר, צריך להתעסק בהגדלת ביקושים, דהיינו, להגדיל את הביקוש של העסק שלך ללקוחות, ותמיד לפעול לפי האפשרויות שלך. אם אתה יכול, תגבה כסף גם על עצם זה שאתה עונה למישהו לטלפון. אם אתה לא יכול, אז אל תגבה כסף גם לא על העבודה שלך, אלא תיתן הנחה, כי אין לך ברירה אחרת וכולי.

לסיכום: תעשה שיווק ללקוחות בצורה נכונה, ואז ממילא בטווח הרחוק, תוכל גם לגבות כסף על עצם זה שאתה מוציא הצעת מחיר ללקוח, גם על שירותי יעוץ שאתה נותן ללקוח וכולי.
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
...הזו. כלומר, עלינו ליצור סיטואציה שבה האדם יפגע מהאמונה שהוא לא יכול להשתנות, וכך יבחר להחליף אותה באמונה חדשה שמועילה לו יותר. איך לגרום לאדם להרגיש רע עם המחשבה שאינו יכול להשתנות? כדי לגרום לאדם להרגיש רע מהמחשבה שאינו יכול להשתנות, ניתן להראות לו כיצד אמונה זו פוגעת בו באופן ישיר. למשל, אם הוא מתלונן על אנשים בכביש שמתנהגים בצורה לא טובה, ניתן לומר לו: הם לא יכולים להשתנות, זה עניין של גנטיקה ואין מה לעשות עם זה. אם ירגיש תסכול מהמצב, הוא עצמו...
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
...עם אנשים אחרים בסביבתו. איך לתרגל מיומנויות תקשורת בסיסיות בצורה פשוטה ויעילה? אליעד כהן מפרט תהליך ברור ומפורט לפיתוח מיומנויות תקשורת בסיסיות: צא מהבית: אי אפשר לפתח קשרים חברתיים כשאתה מבודד בבית. תסתכל לאנשים בעיניים: קשר עין מראה על ביטחון ומסייע ביצירת תחושת חיבור ראשונית. מי שלא מסוגל להסתכל לאחרים בעיניים, יתקשה לפתח קשר עמוק יותר בהמשך. התחל עם הנהוני ראש: תתחיל בברכה לא מילולית, כמו הנהון קל, כדי לשבור את מחסום הזרות. אמור שלום לכולם: אמירת...
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
...שאלות חדשות לחלוטין. לכן תמיד נשאר ספק שמונע מהאדם להגיע לוודאות מוחלטת. כך המוח נמצא במצב של בריחה מתמדת בין מחשבה למחשבה, וכל ניסיון להיאחז בוודאות לוגית נדון מראש לכישלון, כי תמיד תהיה שאלה חדשה שתערער את אותה ודאות. מהי הוכחה לוגית? איך להתמודד עם ספק תמידי? מהו לופ מחשבתי? האם אפשר להגיע לוודאות מוחלטת? איך נוצרת שאלה פרדוקסאלית? מהי האמת המוחלטת? מה זה חלל פנוי? למה לפעמים המוח קופץ בין מחשבות הפוכות? אליעד מסביר מצב שבו אדם חושב מחשבה מסוימת...
טעויות בזוגיות, איך לא להיות מובן מאליו? לתת לבת הזוג שלך להתגעגע אליך, לאפשר לבן הזוג שלך להתגעגע אליך, איך לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו? איך לתת לו לאהוב אותך? לאפשר לה לאהוב אותך
טעויות בזוגיות, איך לא להיות מובן מאליו? לתת לבת הזוג שלך להתגעגע אליך, לאפשר לבן הזוג שלך להתגעגע אליך, איך לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו? איך לתת לו לאהוב אותך? לאפשר לה לאהוב אותך
...שום חיסרון, מתבטלת האפשרות ליהנות ולהעריך את הקשר. בדיוק כפי שהאיש בסיפור למד להעריך את היד שלו רק לאחר שעמד בפני הסכנה לאבד אותה, כך בזוגיות נדרשת הבנה של הפער בין קיום לחוסר, כדי להמשיך להרגיש את המשיכה, האהבה והגעגוע. איך לתת למישהו להתגעגע אליך? איך להיות קשה להשגה בזוגיות? איך לאפשר לה לאהוב אותך? איך לגרום לה לחזר אחריך? למה לתת לה להתגעגע אליך? מתי לתת ספייס בזוגיות? איך ליצור משיכה בזוגיות? מהו הסיפור על האיש שכמעט הורידו לו את היד? היה איש...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
...וכיוב, שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר. אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ורק אחר כך יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך. אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם...
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
...להבין מה חסר לאחרים היא להבין תחילה את עצמך. ככל שאדם יודע לזהות טוב יותר את החסרונות והרצונות שלו עצמו, כך יוכל ביתר קלות לזהות את הרצונות והחסרונות אצל אנשים אחרים. לדוגמה, אם מישהו אומר חם לי, נשאלת השאלה מדוע הוא אמר זאת. האם הוא אומר זאת רק כי באמת חם לו או שמא הוא אומר זאת גם מתוך רצון להתלונן או למשוך תשומת לב? ישנן אפשרויות נוספות כמו רצון לייצר אינטראקציה, רצון שירחמו עליו, או סתם דיבור לצורך השיחה. על ידי בדיקת הסיבות האפשריות הללו, ניתן...
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
...לחשיפה מרובה כדי להתרגל לטעמים חדשים. חגיגה בצלחת - הצגת הירקות בצורה יצירתית, כמו יצירת פרצופים, סיפורים, או שימוש בכלים מיוחדים שימשכו את תשומת ליבם. חיזוקים חיוביים על אכילת מזון בריא (כל הכבוד שאכלת!). מה הפתרון כאשר השיטות הרגילות לא עובדות? אליעד כהן מסביר כי כל השיטות שהוזכרו עשויות להיות יעילות במקרים קלים יחסית, אך הבעיה האמיתית מופיעה במקרים שבהם הילד מתנגד לחלוטין לאכילת מאכלים חדשים ובריאים כמו עגבניה. הוא נותן דוגמה לילד שאומר להורים...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
...לו תשובה מעורפלת תשובה שהיא באופן יחסי יכולה להתאים לו וננסה לדלות ממנו מידע נוסף ורק אחר כך לתת לו את התשובה שמותאמת יותר לצרכים האישיים שלו. ולמה זה ככה? כי הרבה פעמים אם הלקוח בראש שלו יש לו חיסרון מסוים שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר ובגלל שהוא לא אמר בדיוק מה החיסרון שהוא מחפש אז אנחנו בעצם יכולים לספר לו על המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו. אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי חשוב לו...
איך לשכנע משוגעים? טיפול בחולי נפש, טיפול בהפרעות אישיות, הפרעות פסיכולוגיות, הפרעות פסיכיאטריות, הפרעות נפשיות, מחשבות שווא של גדלות, פרנויות, פסיכיאטריה, מחלות נפש, הפרעת אישיות גבולית
איך לשכנע משוגעים? טיפול בחולי נפש, טיפול בהפרעות אישיות, הפרעות פסיכולוגיות, הפרעות פסיכיאטריות, הפרעות נפשיות, מחשבות שווא של גדלות, פרנויות, פסיכיאטריה, מחלות נפש, הפרעת אישיות גבולית
...רק להחמיר את מצבו. לכן נדרש איזון עדין מאוד בהתמודדות איתו. האם יש קשר בין גלגולים קודמים והפרעות נפשיות? אליעד מסביר שאין צורך לפנות להסברים מיסטיים כמו גלגולים קודמים. כל המחשבות קיימות כבר עכשיו באדם, ללא קשר לגלגול קודם או הבא. כל המציאות, וכל ההיבטים האפשריים שלה כבר קיימים בתודעה שלו עכשיו, והוא רק מוציא אותם החוצה בדרכים מוזרות. לכן אפשר לטפל בזה בהבנת ההווה ולא חייבים להישען על הסברים מיסטיים. איך להתמודד עם פרנויות? מחשבות שווא של גדלות...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
...אומר המון סיבות, ובחלק מהסיבות עצמן, הוא עצמו חושב שאולי הן לא נכונות. ואלו בעצם נקודות התורפה של הטיעונים של האדם. וזה לא ממש משנה אם הסיבות עצמן נכונות או לא נכונות. זה כן משנה, שהאדם עצמו חושב שהסיבות שלו, לא ממש נכונות. זא גם אם האדם נותן טיעונים שהם נכונים, מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לנפש האדם, הוא יודע לזהות באילו טיעונים האדם עצמו משוכנע יותר ובאילו טיעונים האדם עצמו משוכנע פחות. וכאשר המומחה לתת מודע, רואה היכן האדם עצמו לא בטוח בעצמו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מאמן עיסקי, שיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3555 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 09:40:39 - wesi28