אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בניית אמון ✔שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, בניית אמון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, לימודי דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדויות במכירות, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע חברים לצאת, NLP המלצות, NLP דמיון מודרך, לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP לימוד עצמי, יחסי ציבור, ללמוד לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את המפקד, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע את האשה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, שפת גוף, לשכנע את המורה, לשכנע את המפקד, לשכנע למכור, NLP תבניות, יכולת שכנוע, איך לשכנע את בעלי, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שתילת מחשבות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, סודות התת מודע, איך לנתח טקסטים, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך לבין אותו האדם. ואבאר כאן, גם איך ליצור רצף של הסכמות, וגם איך לגרום לשומע לרצות להסכים איתך? ז"א לא רק איך להכניס אותו למצב תודעתי שהוא מסכים איתך, אלא להכניס אותו למצב תודעתי שבו הוא רוצה להסכים איתך ומעדיף להסכים איתך?

ויצירת רצף של הסכמות בינך לבין השומע, פירושו שאתה מעביר ללקוח מידע, שהוא חושב שהוא נכון. ז"א אם תתחיל להעביר לו מידע שהוא לא בטוח שהוא נכון, אז מיד הוא יתחיל להטיל ספק במידע שאתה מעביר לו. ולכן עליך להתחיל להעביר ללקוח, מידע שללקוח עצמו אין ספק לגבי הנכונות של אותו המידע. ורק אח"כ להעביר ללקוח את המידע שבו הלקוח לא כ"כ בטוח. שאז קל יותר ללקוח להשתכנע בנכונות של הדברים, שבהם הוא לא בטוח.

והדרך הזאת אפשר לשדרג אותה, כי יש בה חיסרון. והחיסרון הוא, שברגע שאתה מעביר מידע ללקוח, הוא בתת המודע שלו על כל מידע שהוא שומע ממך, הוא שואל את עצמו, האם אני כבר יודע את המידע הזה? האם זה מידע חדש? האם זה מידע שכבר ידוע לי? וכאשר אתה מעביר ללקוח מידע שהוא כבר יודע אותו, אז הלקוח בתת המודע שלו, בכל פעם שהוא מסכים איתך, ההסכמה שלו יש לה נקודת תורפה כלשהי, והיא, שהלקוח יודע, שבעצם לא חידשת לו שום דבר שאיתו הוא מסכים.

ז"א ההסכמה של הלקוח עם מה שאמרת לו, ההסכמה הזאת לא נוצרה באופן אישי בזמן המכירה ובתוך תהליך השכנוע, אלא ההסכמה של הלקוח למה שאתה אומר לו, ההסכמה הזאת כבר הייתה קיימת בעבר, עוד לפני שהוא פגש אותך. כי בעצם אמרת ללקוח, דברים שהוא כבר ידע אותם בעבר. והוא לא הסכים איתך על שום דבר, אלא בינתיים הוא בעיקר הסכים עם מה שהוא כבר ידע בעבר.

וכדי ליצור הסכמה חזקה יותר בינך לבין הלקוח, עליך לנסות ליצור חוויית הסכמה בינך לבין הלקוח, חוויית הסכמה שתיווצר בזמן המכירה עצמה ובזמן של תהליך השכנוע עצמו. דהיינו, עליך לנסות לאתר משהו שהלקוח לא בטוח שהוא נכון, אבל שאתה חושב שיהיה לך מאוד קל לשכנע את הלקוח שהדבר הזה הוא נכון.

ועליך להציג ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואח"כ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך.

ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את האמת, ולשכנע את הלקוח, בדבר שהוא עצמו לא כ"כ היה בטוח בו קודם לכן.

וכמובן, שלהציג ללקוח את הדעה הנגדית של מה שאתה הולך לשכנע אותו, זה כמובן מסוכן. כי זה יכול לגרום לו דווקא לא להאמין לך, ואפילו להטיל ספק במה שאתה אומר. ואעפ"כ יש בזה תועלת מאוד גדולה, אם למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפ"כ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו.

והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח.

שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו / על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע.

ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך "לשחד" את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר?

והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מאתר רעיונות שהשומע רוצה להזדהות איתם, אבל הוא מפחד וחושש להזדהות איתם. כי כל אדם, יש דברים שהוא היה רוצה לחשוב על עצמו / על החיים, אלא שהוא מפחד וחושש להזדהות עם הרעיונות האלו. ועליך לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר אותם ללקוח, ולגרום ללקוח להסכים איתך לרעיונות האלו.

דהיינו, חפש ומצא איזה דברים האדם השני היה רוצה לשמוע ולחשוב, אבל הוא מפחד לחשוב אותם, למרות שהוא מאוד רוצה לחשוב אותם. איזה דברים האדם השני מחכה שמישהו יגיד לו אותם, כדי לגרום לעצמו לחשוב אותם, אלא שהוא רק מחכה לחיזוק חיצוני לאותם הרעיונות. ועכשיו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: בניית אמון, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בניית אמון, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם להכין סתם חומרי שיווק? השכנוע של התת מודע איש מכירות עם אופי גרוע האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה לגרום למישהו להאמין לך לקוח שלא רוצה לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב להכיר את עולם המושגים של הלקוח לשכנע מישהו להיות חבר מניפולציות מכירה לאיזה לקוחות לפרסם? שאלות של לקוח איך לשכנע מישהו שיש סיבה? לגרום למישהו לסלוח לך על משהו שיווק ישיר או שיווק עקיף להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות לגרום למישהו לענות אי הסכמה עם לקוח אמון עם האקס למה הלקוח עוזב את המתחרים? זיהוי צרכים של לקוח לתת ללקוחות שירות בחינם לשכנע לקוח לחזור איך למכור בטלפון? שיטות שכנוע לקוחות למה המוצר יקר? איך למכור את מוצר גרוע? מתחרים של מוצר איך לבקש בצורה משכנעת? למכור קרח לאסקימואים לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים המוצר הכי יקר שיש לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך לגרום למישהו לא לרצות להיפרד שכנוע תת ההכרה דוגמאות לשתילת מחשבות לתת את המוצר בחינם לשכנע לקוח לשנות את דעתו תוכנית להכנת חומרי שיווק יעוץ רטורי יכולות של מוצר הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר לשכנע בחור לא לאהוב רכישת אמון האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? לגרום למישהו לשלם יותר... אסטרטגיית שיווק שתילת מחשבה שלילית בקשה לא הגיונית של לקוח איבוד לקוחות לקנות מאנשי מכירות איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? למכור כשאתה בלי מצב רוח איך לרמות את הלקוח? מניפולציה בשאלה לומר ללקוח רק את האמת שכנוע בצורה לוגית לתמחר ללקוח לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר לתת סיבה להנחה ללקוח מניפולציות בקריאת מחשבות איך מוכרים מוצר יקר? לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך לשכנע אותך איזה חומרי שיווק ליצור? גיוס לקוחות אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן לשכנע מישהו להקשיב למשהו לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר לתת ללקוח אפשרויות בחירה התחייבות ללקוח על התוצאה עובד במכירות לגרום למישהו להשתנות מחיר ממש לא הגיוני ללקוח אבל בתת מודע אוטומציה של מוצרים להתחבר עם הלקוח להציג ללקוח הנחה טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים הזדהות עצמית להתמודד עם התנגדות לקוח לשכנע מישהו אחר להרגיש... לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך לאבד לקוחות השכנוע וההשפעה של אובמה לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה למנוע שתילת מחשבות לגרום למישהו לרצות משהו להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים טכניקת מכירות היצע וביקוש מול לקוחות מחיר סופי ללקוח שימוש בבחורות בפרסומות לאבד את הלקוח חוסר שכנוע מוצר שיש לו הרבה ביקוש מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, שיפור מכירות, קאוצינג בנושא בניית אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 13_12_2025 השעה 23:39:46 - wesi28