אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם המוצר יקר? ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם המוצר יקר?, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, להשפיע על תת המודע, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, להצליח למכור, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות קניה, שידול, לשכנע ללכת לרופא, השפעה סמויה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתכונן לראיון, NLP ספר, לשכנע ללכת לפסיכולוג, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע פירוש, התמודדות עם התנגדות מכירה, לדעת לשכנע, טיפול בהתנגדות מכירות, סוגסטיה עצמית, אימון אישי לפוליטיקאים, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע אשה להתחתן, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להגדיל את המכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לנסח טקסט משכנע, שתילת מחשבה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את המנהל, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, עקרונות ה nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם המוצר יקר?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, האם המוצר יקר?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לאהוב למכור? למכור את המוצרים של הלקוחות שלך מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? יועץ מקצועי או איש מכירות הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק לשכנע אנשים לא חכמים להצליח לשכנע אנשים לשכנע בבית המשפט מודל תגמול לאנשי מכירות לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני בירור צרכים של הלקוח איך לראיין איש מכירות? איך להבין את צרכי הלקוח? לשכנע מישהו לרצות סקס להוסיף מוצר איך לקוח חושב? מתי ליצור הזדהות? אנשי מכירות בראיון עבודה מכירות ללקוח הכאב של הלקוח אצל המתחרים מניפולציות של בנימין נתניהו שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות ליצור סנכרון עם לקוח לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה מוצרים מתחרים איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? איך לומדים nlp? להזדהות עם מישהו לגרום ללקוח לא לשקר אותך בקשה בצורה משכנעת אפיון צרכי הלקוח מיתוג מוצר יקר לגרום ללקוח להתחבר איתך לשכנע מישהו להבין דברים מסרים תת הכרתיים בפרסומות מה הלקוח באמת רוצה? להגיע ללקוחות חדשים לשכנע לקוחות לאהוב אותך להציג ללקוח מידע מקצועי למה לא רק להאמין במוצר? לשכנע מישהו להביא ילדים הפרת אמון מוצר איכותי להתמודד עם חוסר הצלחה למכור שיטת מכירות האפשרויות האחרות של הלקוח איך להסביר ללקוח את התמחור? איך להציג מחיר ללקוח? איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? איך לבקש בקשה משכנעת? למכור ללקוח מוצר לקוח לא סומך עליך למכור בכל מצב תהליך שיווק למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? מכירות למתקדמים שכנוע לא טוב איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? לשכנע בוחרים להצביע למכור בלי מאמץ פרובוקציות בשיווק איך להיות בטוח במוצר שלי? הכוח של ההתנגדות של הלקוח לשכנע מישהו להסיק שיווק עצמי במקום העבודה הלקוח מחליט מניפולציה של כוח מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? נקודת הכאב של הלקוח לשתול מחשבה ללקוח ללקוחות שהגיעו לעסק עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח איך למכור מוצר גרוע? למה המוצר יקר? לגרום ללקוח לרצות לקנות להעביר מסרים שיווקיים לגרום למישהו לא להרגיש רע אומן מכירות מוטיבציה לאנשי מכירות איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? אלטרנטיבות של לקוח איך ליצור צורך ללקוח? שיטות שכנוע לקוחות איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? לשכנע מישהו להתאהב בך להכין חומר שיווקי ללמוד nlp ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות חשיפה בשיווק ממומן לעשות יותר כסף ממכירות איזה חומר שיווקי להכין? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים לגרום למישהו להעריך איך לתכנן קמפיין שיווקי? לשכנע אנשים לבחור בך ליצור ללקוח כאב איך לבקש כסף מלקוח? למכור גם את המתחרים השקעה בשיווק לטווח קצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מומחה שיווק, מומחה בשיווק בנושא האם המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 21:04:02 - wesi28