אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לשקר ללקוח? ✔מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם לשקר ללקוח?, nlp הדרכה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP איך זה עובד, nlp למתחילים, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפול בהתנגדות במכירה, להתראיין לטלוויזיה, מדריך ל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע את הלקוח, איך לשכנע את, NLP הרזיה, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, התמודדות עם התנגדות של לקוח, איך לגרום לגבר, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, הבסיס למכירות nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, דרכים לשכנע, NLP אימון אישי, לשכנע אנשים לקנות מוצר, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע את החברים, ניתוח טיעונים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, פרסומות, אימון אישי, איך לשכנע אשה לחזור, להשפיע על אנשים, איך לשכנע בחור, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, ייעוץ אסטרטגי, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:13מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
האם כדאי תמיד לומר ללקוח את כל האמת במכירה?

אליעד כהן מתייחס לשאלה מעניינת: האם כדאי למוכר לומר תמיד ללקוח את כל האמת במהלך המכירה, או שמא יש מקרים שבהם עדיף להסתיר חלק מהאמת או אפילו לשקר מעט ללקוח כדי למכור טוב יותר.

ישנה תפיסה מוכרת שאומרת שצריך תמיד להגיד ללקוח את כל האמת, לא לשקר לעולם, ולשמור על אמינות מוחלטת, מתוך מחשבה שכך גם המוכר יהיה בטוח יותר בעצמו. לפי הגישה הזאת, המוכר בטוח בעצמו כשהוא אומר אמת, כי הוא יודע שאין לו מה להסתיר. אם המוכר משקר, הוא עלול לחשוף חוסר ביטחון במוצר שלו, ולכן עדיף פשוט להגיד את האמת, והמוצר יימכר או לא יימכר לפי איכותו והתאמתו לצרכי הלקוח.

אך אליעד כהן מציג זווית נוספת: הוא מסביר שבמציאות, לא תמיד נכון להגיד ללקוח את כל האמת, ולפעמים דווקא ההסתרה של יתרונות המוצר או הקטנה של מעלותיו יכולה להיות לטובת הלקוח ולסייע למכירה. אליעד מסביר שאין הכוונה לשקר ללקוח לגבי משהו שהוא זקוק לו והמוצר לא באמת מספק אותו. זה סוג של שקר פסול ולא ראוי. אך קיימים מצבים אחרים, ספציפיים ומיוחדים יותר, שבהם המוצר באמת טוב בהרבה מהציפיות של הלקוח, והמוכר יודע בביטחון מלא שהמוצר טוב יותר ממה שהלקוח מבין או מוכן להאמין.

למה לקוח לא קונה מוצר טוב מדי?

אליעד כהן מדגים ומסביר כי לעיתים קרובות הלקוח הוא "קטן אמונה", כלומר, חשדן ומבולבל, ואינו מאמין שמוצר יכול להיות כל כך טוב כפי שהמוכר מתאר. במצב כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את כל האמת על איכות המוצר - שהמוצר פשוט טוב הרבה מעבר למה שהלקוח מדמיין - הלקוח עלול לחשוב שזה "טוב מדי מכדי להיות אמיתי". זה יכול לגרום ללקוח להירתע ולא לקנות את המוצר, אף על פי שהמוצר באמת טוב ומתאים לצרכים שלו בצורה יוצאת דופן.

אליעד נותן דוגמה ספציפית למצב כזה: נניח שהלקוח מחפש פתרון מסוים, והמוצר שמציעים לו לא רק עונה על הצורך, אלא הרבה מעבר לזה - פי מיליון יותר טוב ממה שהלקוח אפילו דמיין. דווקא במקרה כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את האמת המלאה - "המוצר הזה כל כך טוב שהוא פותר את הבעיה שלך ועוד הרבה מעבר לה" - הלקוח עלול להיות ספקן ולחשוב שהמוכר מגזים או משקר. במקרה כזה, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא דווקא בגלל שהמוצר יותר מדי טוב, הלקוח לא יקנה.

איך להתאים את תיאור המוצר לחשדנות הלקוח?

כדי להתגבר על החשדנות של הלקוח, אליעד ממליץ דווקא לא לחשוף את כל יתרונות המוצר. במקום זאת, אפשר אפילו "לשקר לטובת הלקוח", לא במובן של הטעיית הלקוח לגבי מוצר חסר ערך, אלא דווקא מתוך כוונה חיובית שהלקוח ירכוש מוצר שטוב לו. הדרך לעשות זאת היא לתאר את המוצר ככזה שנותן ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך ואפילו קצת פחות ממה שהלקוח רוצה, למרות שבפועל המוצר יכול לתת הרבה מעבר לכך.

לדוגמה, אם לקוח צריך פתרון לבעיה מסוימת, במקום להגיד לו שהמוצר פותר לחלוטין את הבעיה ונותן ערך הרבה מעבר לכך, עדיף לעיתים להגיד לו: "המוצר הזה יפתור לך את הבעיה הזאת בלבד, הוא לא בהכרח נותן לך כל מה שאתה רוצה". באופן פרדוקסלי, דווקא תיאור "מופחת" של יתרונות המוצר עשוי לשכנע את הלקוח לקנות, מכיוון שזה נשמע ללקוח הרבה יותר אמין ומציאותי.

אליעד מסביר בצורה מפורטת שבסופו של דבר ההתאמה חייבת להיות בהתאם לרצון וליכולת ההכלה של הלקוח. מוכר חכם יזהה שהלקוח שלו חשדן, קטן אמונה, ולכן לא יציג את מלוא היתרונות, אלא יבחר בצורה אסטרטגית להציג את המוצר כך שהלקוח יאמין לו ויקנה.

מה המשמעות של תיאורים מוגזמים או מאופקים של מוצר?

לקראת סוף ההסבר, אליעד כהן מדגיש נקודה נוספת וחשובה מאוד: הוא מציין שכאשר מוכר מתאר מוצר כמוצר "מצוין", "מושלם", או "בדיוק מה שאתה צריך", זה לא בהכרח אומר שזה נכון. מצד שני, אם המוכר אומר שהמוצר "טוב מספיק", או "עונה על הצרכים שלך בדיוק" ולא יותר, זה גם לא אומר שהמוצר לא טוב פי כמה ממה שהוא מתאר.

המסקנה החשובה שאליעד מעביר כאן היא שהלקוח צריך תמיד לשמור על חשדנות בריאה, הן מול תיאורים מוגזמים והן מול תיאורים מאופקים. המפתח הוא להבין שגם תיאור מתון יכול להסתיר מוצר מעולה בהרבה, וגם תיאור חיובי מאוד יכול להיות מוגזם ולהסתיר מוצר לא טוב מספיק.

כך אליעד סוגר את המעגל ומציג זווית רחבה ומלאה של השאלה: האם לשקר ללקוח או להגיד לו את האמת המלאה? התשובה תלויה מאוד בסיטואציה, ובעיקר ביכולת של הלקוח להכיל את המידע ובאמון שהלקוח מוכן לתת במוכר ובמוצר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות וההיבט הוא האם בעצם עדיף לומר ללקוח את האמת? יש תפיסה שאומרת "תגיד ללקוח את האמת אל תשקר אותו", אז בא נניח שאנחנו חיים בעולם שבו מי שמשקר את הלקוח חוטף עונש ובוא נניח שאנחנו חיים בעולם שבו הבן אדם או המוכר לא רוצה בשום פנים ואופן לשקר את הלקוח אז מההיבט הזה לכאורה נכון אל תשקר את הלקוח, תגיד לו את האמת מה שהאמת תגיד לו את האמת בזה יפתרו כל הבעיות, תגיד לו את האמת תשדר לו שאתה בטוח בעצמך, אם תגיד לו את האמת אתה תהיה בטוח בעצמך אם תשקר אותו כנראה שאתה יודע שאתה לא בטוח בעצמך, הוא ירצה את המוצר ירצה לא ירצה לא ירצה.

אבל פה יש עוד היבט בסיפור והוא שלפעמים צריך לשקר, אפשר / צריך לשקר ללקוח לטובתו של הלקוח ולא תמיד צריך להגיד את כל האמת ללקוח, לפעמים דווקא להגיד ללקוח את כל האמת זה יפגע בלקוח. מה הכוונה? עכשיו לא הכוונה היא שאם נגיד הלקוח צריך משהו מסוים ואין את זה במוצר שלך אז תשקר את הלקוח ותגיד שיש זאת לא הכוונה שלי, הכוונה שלי שיש מצבים שבהם המוצר יותר טוב ממה שהלקוח מצפה לקבל. ואם אתה המוכר תגיד ללקוח את כל האמת על המוצר הלקוח לא יקנה את המוצר, למה הוא לא יקנה את המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה.

הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא יהיה והלקוח לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות אמיתי הלקוח לא מאמין שהמוצר שלך טוב כמו מה שהוא מחפש כאילו המוצר טוב מדי. ולכן ישנם מצבים שאם נגיד ללקוח את כל האמת על המוצר כמה המוצר טוב הלקוח לא יקנה את המוצר ולא בגלל שהמוצר רע או בגלל ששיקרת את הלקוח אלא בגלל שהלקוח לא מאמין שזה יכול להיות כל כך טוב ולכן הוא לא יקנה את המוצר. ולכן במקרים כאלה מה שצריך לעשות זה לא להגיד את האמת בהנחה שרוצים למכור את המוצר ללקוח אז צריך לדעת שאנחנו לא דופקים את הלקוח, לא מרמים אותו אבל עדיין אפשר לשקר ללקוח ואפשר להגיד לו "מה אתה רוצה? אוקי זה המוצר", אפילו אפשר להגיד לו שהמוצר קצת פחות טוב ממה שהוא מחפש.

למה? כי לפעמים הלקוח יותר יאמין שתגיד לו שהמוצר פחות טוב ממה שהוא מחפש מאשר שתגיד לו שהמוצר יותר טוב ממה שהוא מחפש למרות שיכול להיות שהמוצר יותר טוב פי מיליון ממה שהוא מחפש אבל ההתאמה צריכה להיות לרצון של הלקוח. עכשיו עוד פעם זה לא אומר שכרגע בהקשר הספציפי הזה אני אומר לשקר ללקוח, זה לא אומר שבהקשר אחר אני כן אומר לשקר אבל כרגע בנושא הזה אני לא אומר שצריך לשקר או לא לשקר, אני מדבר מההיבט שגם אם האמת היא שהמוצר הזה מאוד טוב אפילו יותר ממה שהלקוח רוצה לא תמיד צריך להגיד ללקוח את האמת, לפעמים אפילו עדיף להגיד לו "לא, אתה יודע זה רק יפתור לך את הבעיה הזאת, אפילו זה לא ייתן לך את כל מה שאתה רוצה".

למרות שמצד האמת המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שהלקוח מחפש ולמה כי פשוט הלקוח קטן אמונה. ולכן בשורה התחתונה כאשר מישהו אומר לכם על מוצר שהוא מאוד טוב זה לא אומר שהוא מאוד טוב, כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר מתאים בדיוק למה שאתם צריכים זה לא אומר שהוא מתאים למה שאתם צריכים אבל גם כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר לא כל כך טוב או המוצר מתאים למה שאתם צריכים אבל לא מעבר או טיפה מעבר זה לא אומר שהמוצר הזה לא טוב פי מיליון או פי אינסוף ממה שאתם צריכים. אז שלא יעבדו עליכם.
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים איך לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות התנגדותו? אליעד כהן מסביר בסיטואציה מורכבת שבה מנהל מכירות רוצה לשכנע עובד שלו לשקר ללקוח, אך העובד מסרב בטענה שהדבר אינו מוסרי. השאלה המרכזית שאליעד עוסק בה היא: מה ניתן לעשות כדי לשכנע את ... אינם באמת מועילים, הם לא לגיטימיים. מתי שקר נחשב למעשה מוסרי במכירות? לסיכום, אליעד כהן מציע שהדרך לשכנע עובד לשקר ללקוח היא להראות לו שהשקר נועד להועיל ללקוח. אם העובד ישוכנע שהמטרה היא חיובית ושהלקוח ירוויח יותר מאשר יפסיד, הוא ... שקרים לבנים והשפעתם איך לשכנע אנשים האם שקר יכול להיות חיובי? הדרכת אנשי מכירות איך ניתן לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות שהוא מסרב לכך? כאשר מנהל מכירות נתקל בעובד שמסרב לשקר ללקוח בטענה שזה אינו מוסרי, השאלה המרכזית היא כיצד ניתן לשנות את עמדתו של העובד בלי לאיים עליו בפיטורים או להבטיח לו תגמולים כספיים. מה באמת מפריע לעובד לשקר ללקוח? ברוב המקרים, העובד מסרב לשקר לא בגלל עצם השקר, אלא משום שהוא מרגיש רע עם כך. הוא תופס את ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... המוצר מזיק לי? כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על אותו חיסרון. לדוגמה, אם לקוחה ... ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו. אליעד: תסבירי ...
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא ... ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה. שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה: המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת אמינה. למשל: - אם ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז איך מוכרים מוצר שכזה?! וכמובן שאין כאן עצה שאומרת לשקר ללקוח. כי לא מדובר כאן על לשקר את הלקוח ולרמות אותו במידע שגוי לגבי המוצר. אבל כן ניתן כאן את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם לשקר ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, האם לשקר ללקוח?, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות טיפול בהתנגדויות לקוח לתכנן הכנת חומרי שיווק לגרום ללקוחות להתחבר אליך לשכנע מישהו להתאהב תשתית שכנוע למכור מוצר קשה למכירה חוויית אמון לשכנע ילד להכין שיעורים איך לשכנע מישהו לעשות? למה לא רק להאמין במוצר? לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות איך לבנות טבלת יעדי מכירות? לשכנע אותה שאתה צודק העברת מסרים לתת מודע הגיוני למכור מוצר בהפסד לימודי nlp איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? בקשה לא הגיונית של לקוח איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? הדגמה ללקוחות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך? לתמחר מוצר ביוקר איך לשכנע בוחרים להצביע לך? לאיזה לקוח למכור קודם? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להיות יועץ של הלקוח כמה הלקוח מוכן לשלם? טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות לגרום למישהו לא להטיל ספק לשכנע מישהו אחר להרגיש... ליצור חומרים למשפך שיווקי לגרום למישהו לאכול בריא איך ללמוד איך לשכנע אנשים? ללמוד דיבייט מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? איך ליצור אמון עם אנשים? למכור כשאין לך חשק למכור איך למכור נכון ולהרוויח יותר... ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? ייחודיות שיווקית מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? למכור בלי איש מכירות שכנוע תת ההכרה פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח להוציא עיזים במשא ומתן לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר בוס כלקוח ניתוח טקסט משכנע לספק מוצר ללקוחות מתנגד לרכישת מוצר מחיר של מוצר להתקבל לעבודה כאיש מכירות ללמוד שיווק ומכירות איך למכור את מוצר גרוע? תהליך מסע הלקוח לקוח לא רוצה הזדהות מוצר בחינם לנתח חומרי שיווק של המתחרים משפך שיווקי אורגני למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? יציבות של לקוחות איך למכור סדנא? מתי לעצור את השיווק? שיטות שיווק מוצרי יוקרה הטבה ללקוח לקנות את המוצר שיווק יוצר ביקוש למתחרים להכיר את דרך החשיבה של הלקוח מוצר יחודי איך לטפל בהתנגדות לקוח? להבין את צרכי הלקוח איך לשכנע בוס? לקרוא ללקוח בשמו מנטורים לשיווק דיגיטלי למכור משהו בראיון עבודה איך לבנות מסע לקוח? עלויות שיווק בתור איש מכירות תהליך חיפוש לקוחות שלם עם המוצר מוצרים למכור לתת את המוצר בחינם איך לא לדפוק לקוח? לגרום למישהו לבקש ממך איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? שיווק ישיר משא ומתן על המחיר לנהל צוות מכירות שאלות סינון צרכי הלקוח איך לגרום לאנשים להשתכנע? איך לשפר את אנשי המכירות? ביטול עסקה עם לקוח לגרום למישהו לספר לך מכירות או שיווק מוצר פחות טוב לא לדבר על המאפיינים של המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, תורת המשחקים, NLP בתחום האם לשקר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 08:43:19 - wesi28