אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזדהות ✔יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הזדהות, איך לשכנע את הבעל, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את חברה שלי, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, יכולת שכנוע, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, NLP פירוש, שידול, להתראיין לטלוויזיה, NLP טיפול אישי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את עצמי, שיטות לשכנע, דיבייט, NLP הרצאה, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP הרצאות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, להתמודד בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות משא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע בטיעון, איך לשכנע את ההורים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אומנות הפרזנטציה, טיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp עבודה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP התניה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמא אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמא במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חווית ה"אני" לבין חווית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמא אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמא ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמא שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמא מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כאשר אנו מצליחים לשדר לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. ... הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר מסוימת, אפשר לשתף שגם ... קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? במקרים מסוימים, כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו ... מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל ליצור קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כאשר אנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט במעלותיהם, אלא לגלות ... בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם אותו אדם רוצה להיות כפי שהוא ... לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו. אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? כאשר מישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, עלינו לחשוב האם הוא באמת רוצה להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות ... לכל מצב ויש לשקול את המצב הספציפי. לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע לגבי תכונה מסוימת בעצמו, יש לו סיכוי להעדיף את ההזדהות עם מי שלא משתף את אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ... הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה, אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר מסוימת, אפשר לשתף גם ... הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? לפעמים כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו ... מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל להקים קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כשאנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט במעלותיהם, אלא לגלות אמפתיה ... בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם אותו אדם רוצה להיות כפי שהוא ... גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו - אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? אם נניח שמישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, יש לחשוב האם הוא באמת רוצה להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על ... לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. עכשיו לאו דווקא במובן שהוא ... הזה על ידי שגורמים לבן אדם השני להרגיש שהאני שלך ושלו זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמא עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו עיר מסוימת וואלה גם אני ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך ... חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמא, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא עצמו לא תמיד מודע לו. לדוגמא, שהוא מצהיר משהו אבל בתת המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם כל אחת מהדעות שלו? כי בפועל, בכל צורה שלא תזדהה איתו, הרי שבעצם אתה גם לא מזדהה איתו, כי אתה בעצם יוצר ... אותו, כי אתה בעצם אמרת לו את מה שהוא באמת חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין תת המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות חוסר הזדהות עם המודע תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. זא כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל ... במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם ... משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ... במקומות שבהם הלקוח מרגיש שרוב הסביבה שלו לא מקבלת אותו, ובמקומות שהלקוח חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק ... ומזדהה איתו עם הרעיון שלו, ושאתה חושב שהוא צודק, על ידי זה אתה הופך להיות חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם ... בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה ... כולם. אבל מצד שני, הוא מפחד לבטא את המחשבה שלו שאומרת לו, שמי שלא חושב כמוהו, הוא טיפש וכיוב. אז במקרה כזה לדוגמא, באפשרותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם הלקוח, על ידי זה שתראה לו שאתה חושב כמוהו ומסכים איתו + על ידי זה שתשדרג את ההזדהות שלך איתו, באמצעות זה שתוסיף ותחדד ותאמר, את מה שהלקוח היה ... ואתה מנמיך את הדעה שחושבת אחרת מהדעה של הלקוח שלך, על ידי זה תת המודע של הלקוח, קולט שאתה בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת הזדהות עוד יותר חזקה. ולפעמים יש לאדם חוסר ביטחון עצמי ככ גדול, ...
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
... לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים ... שתי גישות עיקריות בהתקשרות עם אדם: הזדהות (ראפור) והתנגדות. שתי הגישות האלו לא תמיד פועלות באותו אופן, ולעיתים ... במצבים שונים. האם תמיד כדאי להביע הזדהות עם אדם במצוקה? אליעד מסביר שבאופן לוגי אין תשובה חד - משמעית לשאלה האם כדאי להזדהות עם אדם שנמצא במצוקה. הוא מביא דוגמה של אדם הנמצא באבל או עצבות, ... שלפעמים הדרך הטובה ביותר תהיה באמת להזדהות איתו, לבכות איתו יחד, וכך לאפשר לו להשתחרר ולצאת מהכאב. מצד שני, הזדהות עלולה לפעמים להחמיר את מצבו של האדם, ולהכניס אותו לדיכאון עמוק עוד ... אפשר להגיד לו שאתה מבין את הפחד שלו (הזדהות), ומצד שני אפשר להגיד לו בפירוש: אין שום מפלצת, אתה לא צריך לפחד. שתי ... לטובה על האדם: האם הוא נרגע כשמביעים הזדהות, או להפך, האם הוא נרגע כשמביעים התנגדות. לפעמים אפשר להגיד משהו שהוא באמצע הדרך בין הזדהות להתנגדות, ולראות לאיזה כיוון האדם לוקח את האמירה הזו. כך ניתן לזהות ... הוא באמת מחפש לשמוע. האם כדאי להביע הזדהות או התנגדות כשאדם שמח? אליעד מדגיש שהשיטות האלו לא רלוונטיות רק למצבי ... כי זכה בלוטו. במצב כזה, לפעמים דווקא הזדהות מופרזת (איזה יופי! עכשיו תוכל לקנות הכל!) תגרום לאדם להרגיש חוסר ... עסק, אתה צריך לבדוק אם הוא נהנה מההזדהות שלך או שמא הוא מתנגד לכך. לפעמים הוא רוצה להרגיש ייחודי, ולכן הזדהות תפריע לו. לעיתים ההפך הוא הנכון, והזדהות תגרום לו לחוש חיבור. מתי דווקא דומה יכול לגרום לאדם להרגיש רע? אליעד מדגיש שישנם מקרים שהזדהות יכולה להזיק. לדוגמה, אם אדם שונא משהו בעצמו, למשל את הפחד שלו, והזדהות עם הפחד שלו יכולה דווקא להחליש אותו, כי הוא לא מעוניין להרגיש שהוא צודק בפחד הזה. במקרה כזה, הזדהות יכולה להיות גורם שלילי. כיצד להבין מה האדם השני באמת צריך לשמוע? הדרך ... נייטרליות, שאפשר לפרש אותן לכיוון של הזדהות או התנגדות, וכך לראות לאן האדם נמשך. דרך זו מאפשרת להבין בצורה טובה ... רגע ובכל סיטואציה מה עובד טוב יותר: הזדהות או התנגדות. אין נוסחה אחת מוחלטת, אלא מודעות ורגישות לתגובה של האדם שמולנו. איך לשכנע אנשים? האם כדאי להזדהות עם אדם עצוב? איך לגרום למישהו לשמוח? איך להתמודד עם חרדה? דומה נמשך ...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
... בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, עי הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה ... של זה שמתלונן עליך. ואחרי שאתה חושב שהבנת את הצד השני, עכשיו עליך להביע הזדהות, עם הדעה שלו, שהיא מנוגדת לדעה שלך. דהיינו, עליך ... שהוא נפגע וכיוב. ואפילו באפשרותך להתנצל על זה שהוא נפגע ממך, כדי להביע הזדהות עם התלונה שלו. אבל, כדי לגרום לו לשנות את דעתו ... שצריך לזעזע את האדם השני, כדי להעיר אותו מהשינה שלו). ולכן עליך להביע הזדהות עם הדעה הנגדית של האדם השני. ועליך לנסות לגרום לו ... השני, לחיות בהכחשה ובהדחקה של הדעה שלו. אבל בו זמנית באפשרותך גם, להביע הזדהות עם הדעה הנגדית, ולנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט ... מאוים וכולי. ואוסיף, כי לפעמים נראה לך, שאין שום אפשרות בעולם שאתה תביע הזדהות עם הצד הנגדי. ולפעמים נראה לך שהצד הנגדי הוא רק טועה ... הפיכת האפשרי למחוייב, שכבר ביארתי אותן במקומות אחרים. ועוד אוסיף, כי ההזדהות שלך עם הצד הנגדי, גורמת לצד הנגדי להרגיש, שהוא זה ... לו מחוברים וכולי כנל. ועוד אוסיף, כי לפעמים יש גם חיסרון בכך שאתה מביע הזדהות עם הצד השני. והחיסרון הוא בכך, שלפעמים זה גורם לו ... בדעה שלו. ולפעמים האדם עצמו לא מאמין לעצמו, ואם הוא רואה שאתה מביע הזדהות איתו, זה גורם לו עוד יותר להתחיל להאמין בעצמו, ואז ... מודע ליתרונות ולחסרונות שיש בכל דרך. ולדעת שלפעמים יותר טוב להביע חוסר הזדהות מוחלט עם הצד השני, כדי לזעזע אותו לראות גם את הצד ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו ... מחובר רגשית לרצון של הלקוח. אוהב את הלקוח, רוצה שיהיה לו טוב. יתרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות עם הלקוח. יותר קל לעשות כסף מהלקוח. יותר קל לסגור עסקה, מההיבט שרוצים יותר את הכסף ... שללקוח יהיה טוב. איש המכירות, יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. חסרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות, במקרה כזה העבודה עשויה להיות הרבה יותר מתישה. כי היא הרבה יותר עבודה מאשר ... ממך משהו שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש המכירות מרגיש שהוא עם חברים. מרגיש הרמוניה, ... אנשים שהוא אוהב אותם ורוצה בטובתם. ממילא יותר כיף לעבוד ופחות שחיקה. חסרונות במצב 2 - של הזדהות עם הלקוח. במצב כזה, יכול להיות שלא יסגור עסקה עם הלקוח, וירוויח פחות כסף, כי הלקוח ... שהם הופכים להיות אויבים של הלקוחות שלהם. שהם פחות אוהבים את הלקוחות שלהם. מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים ... ללקוח לפתור את הבעיות האישיות עסקיות שלו (יעוץ אישי אימון אישי טיפול רגשי וכיוב), במקרה כזה הזדהות רגשית עם הלקוח מטופל, עלולה בנוסף ליצור גם בעיות רגשיות אצל המטפל עצמו. כי הוא ...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו או יזיק לו. לקוח לא ירצה לקנות מוצר אם הוא מרגיש שהמוכר מנסה ... כל אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין להמלצותיו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא גר בירושלים והמוכר גר גם הוא ... לא אדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא שותף להבנת הצרכים שלו. ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח מזכיר שהוא שותה מים מינרליים מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו. מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא אוהב את התכונה שעליה הוא מספר: אם הלקוח לא אוהב את התכונה, אסור למוכר לומר שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: אתמול הייתי שיכור ולא ... אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח להתרחק ממנו. מה עושים כשהלקוח מתלבט לגבי תכונה מסוימת? לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: אני מבין אותך, גם לי קורה להרגיש כך לפעמים, לכן אני תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה. השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח? חשוב לזכור שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון. הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו. יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר. במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו. יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, אך יש להשתמש בה בתבונה ובהתאם לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא חושש שהמוצר לא באמת טוב עבורו, הוא עלול להסיק ... האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: גם אני גר בירושלים!. אם הלקוח ... - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו. כדי ליצור הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ייחודיים. לדוגמה, אם הלקוח מספר שהוא שותה מים מינרליים של חברה מסוימת בכוס ספציפית, והמוכר עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. הוא לא רואה את המוכר כאדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא כשותף להבנת עולמו וצרכיו. כך הלקוח עשוי לחשוב: אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח שאתה כמוהו. כדי להבין מתי לא לשדר
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן איך להתמודד נכון עם התנגדויות בשכנוע? אחת השאלות המהותיות בכל תהליך של שכנוע או מכירה היא כיצד מתמודדים עם התנגדויות של האדם שאנחנו מנסים לשכנע. לפי אליעד ... לפעול לפי ההקשר, ההיגיון, ולהשתמש בשיקול דעת. איך הבעת אמפתיה משפיעה על שכנוע? לבסוף, אליעד מסביר שאם אנחנו מביעים הזדהות עם ההתנגדות של האדם השני, לפעמים הוא יסכים איתנו לא בגלל ההיגיון, אלא בגלל שהפגנו כלפיו אמפתיה. לדוגמה, אם רופא אומר אני יודע שיכאב לך, אבל בכל זאת תעשה זאת, החולה ירגיש ... שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה שונא את הצבע של המחברת אף על פי כן לך תעשה שיעורים. מה בעצם עשינו? גם הבענו הזדהות עם זה שהוא לא רצה לעשות שיעורים אבל גם שתלנו לו מחשבה אתה לא רוצה לעשות שיעורים מסיבה מטופשת אוקי כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת, עכשיו אתה עצמך יודע שזה לא נכון אוקי אז לך ... מהיבט מסוים יש יותר סיכוי דווקא איפה שהרופא אמר אני יודע שכואב לך למה כי הוא גילה אמפתיה כי הוא הכיל, כי הוא הביע הזדהות ואז כאילו זה גורם לבן אדם לאהוב או להכיל או פחות להתגונן ואז יותר קל לו לעשות את ההפך. וכמובן אני חוזר ואומר הכל לפי ההקשר לדעת מתי לעשות את זה ומתי לא אבל לשים לב גם ...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
... השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית? וכאן אבאר עוד דרך איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר. והדרך היא על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שהוא רוצה לומר, בפרט במקומות שבהם כאילו חסרה לו מילה, ... ולא אומר אותה. אבל העיקרון הוא, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לתת בך אמון וליצור אמון בינך לבין מישהו, אז באפשרותך להעצים את חווית ההזדהות שבינך לבינו, על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שלו, בדיוק במילים שהוא רצה לומר. כי כאשר אתה משלים למישהו את המשפט ואת הרעיון שהוא רצה לומר, הוא ממש מרגיש שזה הוא בעצמו מדבר דרכך. וזה יוצר סוג של הזדהות רגשית חזקה, בינך לבינו. עד כדי כך שהוא מרגיש כאילו זה הוא עצמו מדבר דרכך. ועל ידי זה קל לו יותר לתת בך אמון, יותר מאשר לתת אמון באדם שהוא מרגיש שהוא אדם זר. ... ולפעמים יש לאדם רעיונות ומילים שמייחדות את האני שלו. וכאשר אתה משלים לו משפט שלו, בביטוי שלקוח מהעולם האישי שלו, זה יוצר חווית הזדהות אישית חזקה ביותר. ובסיכומו של דבר, אחת מהדרכים ליצירת אמון בינך לבין אדם אחר, היא גם על ידי זה שאתה משדר לו שהאני שלו ושאתה, זאת ישות אחת. וזה אפשרי גם על ידי ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן לשכנע לקוחות לשכנע אנשים בניית אמון סוגסטיה יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך ... אומר, שאם אתה מראה למישהו שאתה חושד בו, הרי שבעצם אתה מראה לו, שאתה עצמך לא חושב שיש הזדהות מלאה בינך לבינו. כי אם היית בחוויית הזדהות מלאה מולו, עד כדי כך שכאשר היית מסתכל עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הזדהות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הזדהות, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, שיפור מכירות, מכירות בתחום הזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:17:16 - wesi28