אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזדהות ✔פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הזדהות, nlp הפרעות אכילה, איך לשכנע את חברה שלך, לשכנע את אמא, ללמוד למכור, להתמודד עם התנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, שאלה איך לשכנע, לשכנע בחורה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, הדרכת אנשי מכירות, גישת ה nlp, NLP טיפים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, הדרכת מכירות, nlp שינוי, NLP דימוי עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע משקיע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לשכנע, איך לשכנע את בן הזוג, סודות המשא ומתן, nlp מזה, nlp עוגנים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטת טיפול nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, פסיכוקיברנטיקה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדות של לקוח, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך לגרום לאנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP הרזיה, איך לשכנע את הלקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
איך לגרום למישהו להיפתח ולספר לך סיפורים אישיים?

במהלך ההרצאה, אליעד דן בנושאים של פתיחות רגשית ויצירת אינטימיות, ומסביר כיצד אפשר לגרום לאנשים להיפתח ולספר סיפורים אישיים. הוא מדגיש את החשיבות בשאלות הנכונות ובתהליכים המובילים לכך שאדם יחשוב שסיפור אישי יועיל לו, ולא יפגע בו. הוא מתאר את הצורך ליצור תחושת ביטחון אצל האדם ששתף אותך, כך שהוא לא יחשוב שיספוג ביקורת או שיפגע על ידי חשיפת צדדים רגישים.

מה גורם לאנשים להיפתח ולשתף סיפורים אישיים?

אליעד מציין שחשוב להבין את הסיבות שמונעות מאנשים להיפתח. הרבה פעמים, אנשים לא משתפים כי הם חוששים מההשלכות של שיתוף - האם זה יפגע בהם או יגרום להם להרגיש לא נעים. הוא מסביר שלעתים הם חושבים ששיתוף במידע אישי יכול לפגוע ביהם או במישהו אחר. אחד מהשלבים הראשונים להגעה לפתח פתיחות רגשית הוא יצירת סביבה שבה לא יהיה פחד לשתף, אלא תחושת ביטחון ופתיחות.

איך אפשר לגרום למישהו להרגיש בנוח לשתף?

אליעד מפרט שצעד ראשון חשוב הוא לגרום לאדם להרגיש שאין לו מה לפחד, שהשיתוף לא יגרום לו לנזק או להרגיש רע. הוא מבקש שנסתכל על השאלות שנשאלות - במקום לשאול "איך לגרום למישהו לספר לי", עלינו לשאול "מה גורם למישהו לא לספר לי?". אם האדם יחשוב שלספר סיפור אישי יביא לו יותר טוב מאשר רע, הוא יהיה מוכן לשתף. אליעד מוסיף שיש להבין את המניע שעומד מאחורי כל פעולה - האם האדם חושב שהשיתוף יועיל לו או יזיק לו.

מה הכוח של יצירת אינטימיות?

יצירת אינטימיות נעשית דרך עידוד, תמיכה ואהבה ללא תנאים. אליעד מציין שהצעד הראשון הוא לא לפחד לשתף, ולפני הכל, לא להרגיש שיפוט כלפי הסיפור של האדם האחר. הוא מסביר שמישהו ייפתח ויספר אם הוא מרגיש שהצד השני לא ישפוט אותו, ושיש לו מקום בטוח לשתף בו את רגשותיו.

מהו המינון הנכון בעידוד לשיתוף?

אליעד מוסיף כי אחד הדברים החשובים הוא למצוא את המינון הנכון בין ההבנה ששתף אותך ושלא ישפוט אותו, לבין עידוד השיתוף באופן שלא ירגיש שהצד השני שופט אותו או בודק אותו. חשוב לגרום לאדם להבין שכשיש לו מקום אמיתי לשתף, הוא יחשוב שיבוא לו טוב יותר. אליעד מתאר את זה כמצב שבו הוא מרגיש אוהב מבלי להרגיש מנותק מהסביבה או מנותב לתחושות של שיפוטיות.

איך לשאול את השאלות הנכונות?

המרצה מציין שכשישנה אינטימיות אמיתית, קל יותר לשאול שאלות אישיות ולהגיב עליהם בצורה מכילה ולא שיפוטית. הוא מציע להימנע מלהפוך את השאלות לאתגר או...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כאשר אנו מצליחים לשדר לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש ... עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר מסוימת, אפשר לשתף שגם אנחנו גרים באותה עיר. ... ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? במקרים מסוימים, כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה ... לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל ליצור קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כאשר אנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט במעלותיהם, אלא לגלות אמפתיה ולהראות שגם אנחנו ... מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם אותו אדם רוצה להיות כפי שהוא עכשיו או רוצה להיות ... אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? כאשר מישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, עלינו לחשוב האם הוא באמת רוצה להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, ... לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע לגבי תכונה מסוימת בעצמו, יש לו סיכוי להעדיף את ההזדהות עם מי שלא משתף את אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ... עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה, אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר מסוימת, אפשר לשתף גם אנחנו גרים באותה עיר. ... אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? לפעמים כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה ... לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל להקים קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כשאנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט במעלותיהם, אלא לגלות אמפתיה ולהראות שגם אנחנו ... מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם אותו אדם רוצה להיות כפי שהוא עכשיו או רוצה להיות ... אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? אם נניח שמישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, יש לחשוב האם הוא באמת ... להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על עצמו כי הוא חושב ... ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. עכשיו לאו דווקא במובן שהוא מזדהה איתך שהוא מבטל ... להרגיש שהאני שלך ושלו זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו עיר מסוימת וואלה גם אני מאותה עיר, איפה למדת? ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר ... וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא האני שלו. ובין ... לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין ... הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית שלו עצמו, מאשר להקשיב לאדם אחר זר ממנו. וברגע שיש יצירת הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש שזה הוא עצמו אומר לעצמו לעשות, ואז הוא משתכנע יותר בקלות, לעשות את זה. ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ... כי את האני הזה, הלקוח שונא והלקוח מנסה להתרחק ממנו. ולכן הוא נכנס לתפקיד של האני שהלקוח היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, בדיוק כמו ... את עצמו. ולכן במקרה כזה לדוגמה, עליך לשדר ללקוח, שאתה מה שהוא היה רוצה להיות. ובסיכומו של דבר, יצירת הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ... ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין האני של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך להיות מומחה יותר ...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב ... משהו רק מתוך אינטרס אישי. כל אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו ... שהמוכר דומה לו, ושהוא לא אדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא שותף להבנת הצרכים שלו. ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח מזכיר שהוא שותה מים מינרליים מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר ... ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו. מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא ... לו את אותה התכונה. למשל, אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח ... ממנו. מה עושים כשהלקוח מתלבט לגבי תכונה מסוימת? לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ... אותך, גם לי קורה להרגיש כך לפעמים, לכן אני תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה. השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח? חשוב לזכור שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון. הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו. יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר. במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו. יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, ... לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש ... בחייו ומעדיף את טובתו האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא ... מרגיש שהמוכר דומה לו. בתת - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו. כדי ליצור הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ... מספר שהוא שותה מים מינרליים של חברה מסוימת בכוס ספציפית, והמוכר עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר ... מנוגדים, אלא כשותף להבנת עולמו וצרכיו. כך הלקוח עשוי לחשוב: אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות , איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות ... לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא עצמו לא תמיד מודע לו. לדוגמה, שהוא מצהיר משהו אבל בתת המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם כל אחת מהדעות שלו? כי בפועל, בכל צורה שלא תזדהה איתו, הרי שבעצם אתה גם לא מזדהה איתו, כי אתה בעצם יוצר ריחוק ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו ... להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין תת המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות חוסר הזדהות עם המודע תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו. ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך ... ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, ... לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. ... עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר ... ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ... כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין ... של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. ... תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין ... מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ... אז במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם הלקוח, על ... כמוהו ומסכים איתו + על ידי זה שתשדרג את ההזדהות שלך איתו, באמצעות זה ... בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת הזדהות עוד יותר חזקה. ולפעמים יש ...
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
... לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים איך לשכנע אנשים ולהשפיע על מצב הרוח שלהם? השאלה המרכזית שאליעד כהן מציג ... אנשים ולהשפיע עליהם במצבי רוח שונים - בין אם מדובר באדם עצוב, בחרדה, או אפילו שמח. הרעיון המרכזי הוא להבין שישנן שתי גישות עיקריות בהתקשרות עם אדם: הזדהות (ראפור) והתנגדות. שתי הגישות האלו לא תמיד פועלות באותו אופן, ולעיתים דווקא אחת מהן תהיה אפקטיבית יותר במצבים שונים. האם תמיד כדאי להביע הזדהות עם אדם במצוקה? אליעד מסביר שבאופן לוגי אין תשובה חד - משמעית לשאלה האם כדאי להזדהות עם אדם שנמצא במצוקה. הוא מביא דוגמה של אדם הנמצא באבל או עצבות, ומסביר שלפעמים הדרך הטובה ביותר תהיה באמת להזדהות איתו, לבכות איתו יחד, וכך לאפשר לו להשתחרר ולצאת מהכאב. מצד שני, הזדהות עלולה לפעמים להחמיר את מצבו של האדם, ולהכניס אותו לדיכאון עמוק עוד יותר. למשל, אם אדם מרגיש רע ואתה אומר לו אתה צודק, באמת הכל גרוע, הוא עלול ... של אדם אחר יכולה להוציא אותו מהמצב הקשה. לדוגמה, אליעד מביא דוגמה של ילד שמפחד שיש מפלצת מתחת למיטה. מצד אחד אפשר להגיד לו שאתה מבין את הפחד שלו (הזדהות), ומצד שני אפשר להגיד לו בפירוש: אין שום מפלצת, אתה לא צריך לפחד. שתי התגובות האלו יכולות לעבוד, תלוי בילד ובתגובה שלו. במקרים מסוימים, דווקא ... או עצב? כאשר אדם מביע חרדה או עצב, אליעד מסביר שצריך לבחון את שתי האפשרויות. יש לבדוק בזהירות איזו גישה משפיעה לטובה על האדם: האם הוא נרגע כשמביעים הזדהות, או להפך, האם הוא נרגע כשמביעים התנגדות. לפעמים אפשר להגיד משהו שהוא באמצע הדרך בין הזדהות להתנגדות, ולראות לאיזה כיוון האדם לוקח את האמירה הזו. כך ניתן לזהות בקלות מה הוא באמת מחפש לשמוע. האם כדאי להביע הזדהות או התנגדות כשאדם שמח? אליעד מדגיש שהשיטות האלו לא רלוונטיות רק למצבי עצב, אלא גם למצבים חיוביים. הוא נותן דוגמה של אדם ששמח כי זכה בלוטו. במצב כזה, לפעמים דווקא הזדהות מופרזת (איזה יופי! עכשיו תוכל לקנות הכל!) תגרום לאדם להרגיש חוסר סיפוק לאחר זמן קצר. התנגדות יכולה דווקא לשמר אצלו את תחושת האושר, כי זה גורם לו ... הוא מגיב כאשר אתה מספר משהו שדומה או שונה למה שהוא חווה. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא מנהל עסק, ואתה אומר שגם אתה מנהל עסק, אתה צריך לבדוק אם הוא נהנה מההזדהות שלך או שמא הוא מתנגד לכך. לפעמים הוא רוצה להרגיש ייחודי, ולכן הזדהות תפריע לו. לעיתים ההפך הוא הנכון, והזדהות תגרום לו לחוש חיבור. מתי דווקא דומה יכול לגרום לאדם להרגיש רע? אליעד מדגיש שישנם מקרים שהזדהות יכולה להזיק. לדוגמה, אם אדם שונא משהו בעצמו, למשל את הפחד שלו, והזדהות עם הפחד שלו יכולה דווקא להחליש אותו, כי הוא לא מעוניין להרגיש שהוא צודק בפחד הזה. במקרה כזה, הזדהות יכולה להיות גורם שלילי. כיצד להבין מה האדם השני באמת צריך לשמוע? הדרך הכי טובה היא לבחון בזהירות את התגובות של האדם לכל אמירה. אליעד מסביר שכדאי לומר אמירות נייטרליות, שאפשר לפרש אותן לכיוון של הזדהות או התנגדות, וכך לראות לאן האדם נמשך. דרך זו מאפשרת להבין בצורה טובה יותר מה האדם מחפש, ומשם להמשיך בהתאמה. בסופו של דבר, המסר המרכזי של אליעד הוא שאין גישה אחת שמתאימה תמיד. כל אדם שונה, ולכן צריך לבדוק בכל רגע ובכל סיטואציה מה עובד טוב יותר: הזדהות או התנגדות. אין נוסחה אחת מוחלטת, אלא מודעות ורגישות לתגובה של האדם שמולנו. איך לשכנע אנשים? האם כדאי להזדהות עם אדם עצוב? איך לגרום למישהו לשמוח? איך להתמודד עם חרדה? דומה נמשך לדומה או להפך? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? מתי כדאי להביע התנגדות? ...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
... בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, עי הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות במכירות רטוריקה וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשנות עמדות של אנשים, עם ... מנקודת המבט של זה שמתלונן עליך. ואחרי שאתה חושב שהבנת את הצד השני, עכשיו עליך להביע הזדהות, עם הדעה שלו, שהיא מנוגדת לדעה שלך. דהיינו, עליך להראות לו שאתה מסכים גם עם הדעה שלו, שהוא טוען שהוא נפגע וכיוב. ואפילו באפשרותך להתנצל על זה שהוא נפגע ממך, כדי להביע הזדהות עם התלונה שלו. אבל, כדי לגרום לו לשנות את דעתו ולהתייחס למציאות בצורה מאוזנת, שבה הוא רואה את כל הצדדים, לשם כך עליך לגרום לו להבין (בדרך כזו או אחרת) את עצמו. ... במקרים מסוימים, שצריך לזעזע את האדם השני, כדי להעיר אותו מהשינה שלו). ולכן עליך להביע הזדהות עם הדעה הנגדית של האדם השני. ועליך לנסות לגרום לו להבין את עצמו. ולהבין למה באמת הוא חושב כך ולא אחרת. ולגרום לו לראות את כל התמונה המלאה כולה, שהיא כמובן ... ולגרום לאדם השני, לחיות בהכחשה ובהדחקה של הדעה שלו. אבל בו זמנית באפשרותך גם, להביע הזדהות עם הדעה הנגדית, ולנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט הנגדית לדעה שלך. ואפילו להראות לאדם השני, שגם אתה מסכים איתו ברמה כזו או אחרת. שזה אומר או שאתה מראה לו ... כי הוא פחות מאוים וכולי. ואוסיף, כי לפעמים נראה לך, שאין שום אפשרות בעולם שאתה תביע הזדהות עם הצד הנגדי. ולפעמים נראה לך שהצד הנגדי הוא רק טועה ושאין שום דרך בעולם שתזדהה איתו. ובמקרה כזה, עליך לדעת, שאף אחד בעולם לא רק טועה. ואם לא תצליח להבין, למה ... צודק. עפ השיטות של הפיכת האפשרי למחויב, שכבר ביארתי אותן במקומות אחרים. ועוד אוסיף, כי ההזדהות שלך עם הצד הנגדי, גורמת לצד הנגדי להרגיש, שהוא זה אתה. כי אם אתה מראה לו שאתה לא מסכים איתו, זה מרחיק אותו ממך והוא מרגיש שאתה והוא אלו שתי ישויות נפרדות. ... והאני שלך, נראים לו מחוברים וכולי כנל. ועוד אוסיף, כי לפעמים יש גם חיסרון בכך שאתה מביע הזדהות עם הצד השני. והחיסרון הוא בכך, שלפעמים זה גורם לו עוד יותר להתחפר ולהיאחז בדעה שלו. ולפעמים האדם עצמו לא מאמין לעצמו, ואם הוא רואה שאתה מביע הזדהות איתו, זה גורם לו עוד יותר להתחיל להאמין בעצמו, ואז לפעמים עוד יותר קשה לגרום לו לשנות את עמדתו. ולכן צריך להיות מודע ליתרונות ולחסרונות שיש בכל דרך. ולדעת שלפעמים יותר טוב להביע חוסר הזדהות מוחלט עם הצד השני, כדי לזעזע אותו לראות גם את הצד השני. דהיינו, גם אם אתה חושב שהוא גם צודק, עדיין לפעמים יותר קל לומר לו שהוא רק טועה ושאתה רק צודק, כדי לזעזע ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא ... אוהב את הלקוח, רוצה שיהיה לו טוב. יתרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות עם הלקוח. יותר קל לעשות כסף מהלקוח. יותר קל לסגור עסקה, מההיבט שרוצים יותר את הכסף של הלקוח, מאשר ... יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. חסרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות, במקרה כזה העבודה עשויה להיות הרבה יותר מתישה. כי היא הרבה יותר עבודה מאשר אינטראקציה של חברות ... רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש המכירות מרגיש שהוא עם חברים. מרגיש הרמוניה, רוצה לעשות טוב ... ממילא יותר כיף לעבוד ופחות שחיקה. חסרונות במצב 2 - של הזדהות עם הלקוח. במצב כזה, יכול להיות שלא יסגור עסקה עם הלקוח, וירוויח פחות כסף, כי הלקוח לא באמת צריך את ... שלהם. שהם פחות אוהבים את הלקוחות שלהם. מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים כמו גנבים ... שלו (יעוץ אישי אימון אישי טיפול רגשי וכיוב), במקרה כזה הזדהות רגשית עם הלקוח מטופל, עלולה בנוסף ליצור גם בעיות רגשיות אצל המטפל עצמו. כי הוא לוקח ללב את הבעיות ...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות , ניהול משא ומתן איך להתמודד נכון עם התנגדויות בשכנוע? אחת השאלות המהותיות בכל ... מכן. אליעד מדגיש שצריך לפעול לפי ההקשר, ההיגיון, ולהשתמש בשיקול דעת. איך הבעת אמפתיה משפיעה על שכנוע? לבסוף, אליעד מסביר שאם אנחנו מביעים הזדהות עם ההתנגדות של האדם השני, לפעמים הוא יסכים איתנו לא בגלל ההיגיון, אלא בגלל ... אנחנו אומרים לילד אנחנו יודעים שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה שונא את הצבע של המחברת אף על פי כן לך תעשה שיעורים. מה בעצם עשינו? גם הבענו הזדהות עם זה שהוא לא רצה לעשות שיעורים אבל גם שתלנו לו מחשבה אתה לא רוצה לעשות שיעורים ... אדם יעשה את מה שהרופא אמר? מהיבט מסוים יש יותר סיכוי דווקא איפה שהרופא אמר אני יודע שכואב לך למה כי הוא גילה אמפתיה כי הוא הכיל, כי הוא הביע הזדהות ואז כאילו זה גורם לבן אדם לאהוב או להכיל או פחות להתגונן ואז יותר קל לו לעשות ...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
... כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית איך להשתמש בהשלמת משפטים ... אתה מצליח בניחוש השלמת המשפט? כאשר אתה מצליח להשלים משפט של מישהו אחר בצורה נכונה, הדבר יוצר אפקט פסיכולוגי משמעותי של הזדהות. האדם שמולך מרגיש כאילו הוא עצמו דיבר, ולכן אם לאחר מכן תגיד לו משהו חדש, הוא ייטה להאמין שזוהי באמת המחשבה ... וכימיה חזקה שמאפשרת בניית אמון ותקשורת אפקטיבית. איך ליצור אמון באמצעות שכנוע? מה זה ראפור בתקשורת בין אישית? איך יוצרים הזדהות רגשית עם אנשים? טכניקות לשתילת מחשבות איך לנחש מחשבות של אחרים? איך יוצרים כימיה בדייט? שיטות לשיפור תקשורת ... יחשוב שאתה זה הוא הוא יאמין לך יותר מאשר אם הוא יחשוב שאתה זה לא הוא, דהיינו, ככל שתהיה יותר דומה אליו ככה בעצם תהיה יותר הזדהות הוא יותר כשהוא יראה אותך הוא ייזכר בעצמו ואז אם אתה תגיד לו משהו הוא יאמין לזה יותר. עכשיו השאלה היא זה איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הזדהות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, הזדהות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, להשפיע, מאמן אישי בתחום הזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 02:42:04 - wesi28