אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח מתנגד למחיר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח מתנגד למחיר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp לצפייה, להתראיין נכון, לשכנע את האקסית לחזור, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את אמא, לשכנע הורה, טיפול בהתנגדויות, יועץ אישי, לשכנע את החברים, איך לשכנע בחורות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע הורים, סוגסטיה עצמית, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את בן הזוג, NLP המלצות, אסטרטגיות שכנוע, איך לשכנע אשה להיות איתך, אומנות המכירה, שכנוע עצמי, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp פסיכולוגיה, אסטרטגיות משא ומתן, NLP, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, לשכנע את הילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, nlp טכניקה, יועץ פוליטי, לשכנע בוויכוח, לשכנע בן זוג, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, השפעה על אנשים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח מתנגד למחיר, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הלקוח מתנגד למחיר, דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לתמרץ אנשי מכירות? תיאום פגישה עם לקוח איך לא לאבד את האמון של הלקוח? תהליך איתור צרכי הלקוח זיהוי מניפולציות לעשות כסף ממכירות תורת המשחקים במשא ומתן טעויות בשכנוע למתקדמים לגרום למישהו להצדיק אותך למכור בלי התנגדויות איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? קריירה במכירות לשכנע נשים שאני רוצה חסרונות של מוצר שיווק ועזרי מכירה איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? מוקד מכירות צורך של לקוח תחרות אנשי מכירות להתיידד עם הלקוח הסכמה במשא ומתן ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות לגרום למישהו אחר לאהוב לקוח שלא מרוצה מהמתחרים הדרכת אנשי מכירות לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה פחד מהחמצה של לקוח איך נקבע מחיר של מוצר? עובדים ולקוחות לגרום למישהו לחשוב בהיגיון לשכנע עקשנים לגרום למישהו להרגיש לא בנוח לשכנע ילד להתנהג חסרונות במוצר לקוח משקר שיחה עם הלקוח ליצור מכירות מניפולציות של מחזירים בתשובה לכתוב טקסט משכנע למכור ללקוח יותר טוב בונוסים על מכירות לקוח שואל משהו קושי במחלקת המכירות האם לתת הנחה ללקוחות? fomo של לקוח לשכנע מישהי לשכב להתמודד עם מצב שאין מכירות דמיון מודרך לקבל הנחה על מוצר לתאם פגישה עם הלקוח לשכנע מישהו להגיע למפגש שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תחושת ריחוק מול לקוח איך להגדיל מכירות? איך לבנות יעדי מכירות? לגרום למישהו להיות חבר שלך התמדה לאנשי מכירות האם לגייס איש מכירות? לעשות יותר כסף ממכירות לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית חרדת מכירות איך לא לשתול מחשבה שלילית? לשכנע לא להביא ילדים להשפיע על אחרים לגרום למישהו להתחייב מכירות דרך האינטרנט משפך שיווקי באונליפנאס לשתול מחשבות במינונים שיווק יוצר ביקוש לגרום למישהו להרגיש ייחודי איך יוצרים אמון אישי? רצון לתת בשכנוע איך לשכנע לקוח לרכוש? להכיר את הלקוח להשתמש בראפור שיטות שיווק מוצרי יוקרה להצליח לשכנע לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך לגרום למישהו לא להסתיר ללקוח קשה להחליט לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה התחייבות ללקוח על התוצאה הקצנה לצורך שכנוע איזה מוצרים למכור? לגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצרים דומים משא ומתן על שכר בראיון עבודה שתילת מחשבה משפך שיווקי במחלקת מכירות לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לשכנע מישהו להסכים איתך איך לשדר אמון? הפרת הסכמים על ידי לקוחות שיווק ופרסום לגרום למישהו לעזוב את אשתו לקוח לא בטוח בעצמו המוצר הכי יקר שיש תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח לחזור בך במשא ומתן האם להתנגד ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, אוטוסוגסטיה, טיפים בנושא הלקוח מתנגד למחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8633 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 06:24:23 - wesi28