אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח שלך ✔יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח שלך, התמודדות עם התנגדות מכירה, nlp טריקים, איך לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע אישה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשתול מחשבות, שיפור יכולת הדיבור, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, הדרכת מכירות, לשכנע את הבעל, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp עוגנים, NLP טיפול בחרדות, לשכנע עובדים, לשכנע אנשים לקנות מוצר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, הכנה לראיון בטלוויזיה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע אמא, סודות ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, קורס מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לגרום לבחורה, דיאטת nlp, טיפול בהתנגדויות, לשכנע לקוחות בטלפון, לשכנע את החברה, שינוי עמדות, להצליח במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
איך ניתן לשנות את תפישת יחסי עובד מעביד?

כאשר אנו מתבוננים על יחסי עובד ומעביד, בדרך כלל התפיסה היא שהעובד נמצא תחת סמכותו של המעביד, והוא מספק את השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון.

מה הכוונה בעובד כספק שירותים?

המושג "עובד כספק שירותים" מציע שכל עובד למעשה מספק שירותים למעביד, בדיוק כמו ספק חיצוני שמספק שירותים לעסק. בהנחה שהעובד נמצא תחת משטר העבודה של המעביד, הוא למעשה מספק לו את השירותים שנדרשים, ובתמורה לכך הוא מקבל משכורת. אם הוא היה ספק חיצוני, הוא היה שולח חשבונית למעביד, אך במקום זאת הוא מקבל את תשלום העבודה באמצעות תלוש משכורת. המשמעות כאן היא שמבחינה פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים.

מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח?

מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כ"לקוח" של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם עובדים מספקים לך את השירותים שנדרשים במקום העבודה, ואותם שירותים הם אלו שאתה משלם להם עבורם באמצעות המשכורת החודשית. זהו שינוי מחשבתי משמעותי, כי במבט כזה, מערכת יחסי עבודה אינה מוגדרת כעבודה "למישהו" אלא כ"מתן שירותים למישהו", מה שיכול להוביל להבנה יותר רציונלית על הצורך של כל אחד במערכת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד.
  • מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד פועלים תחת חוזה עבודה שמבוסס על התחייבויות הדדיות, ומתן שירותים מצד אחד, וקבלת תמורה מצד שני.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

כשהמעסיק והעובד רואים אחד את השני כשותפים עסקיים ולא כיררכיה של עליונות ותחתוניות, הדינמיקה משתנה לטובה. גם בעסק שבו עובדים נמצאים תחת מעביד, אפשר לשפר את היחסים באופן שיביא לתפוקה ושביעות רצון הדדית גבוהה יותר.
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי - במקום לחשוב על העובד ככפוף, יש מקום להסתכל עליו כמי ששיתוף פעולה עמו חשוב להצלחת הארגון.
  • שיפור חוויית העבודה - כמו שמעסיקים משקיעים בשיפור חוויית הלקוח, כך גם עליהם להשקיע בשיפור חוויית העובד, כך שיפיקו יותר מהעבודה.
  • הבנה הדדית של הצרכים - העובד רוצה תמורה הוגנת, והמעביד רוצה שירות איכותי. הבנת הצרכים של כל אחד תביא לפתרון טוב יותר.
לסיכום

במקום להסתכל על יחסי עובד ומעביד כיחס של סמכות, אפשר לראות בהם מערכת של ספק - לקוח שבה כל אחד מספק ערך לשני. הצפייה שהעובד ייתן שירות טוב והמעביד יעניק תמורה הוגנת יכולה להוביל לשיפור משמעותי ביחסים הארגוניים. עקרונות העבודה עם לקוחות - כמו שמירה על שביעות רצון, איכות, ותיאום ציפיות - חלים גם ביחסים בתוך הארגון, ומערכת כזו יכולה לייעל את השפעתה על התפוקה הכוללת של הארגון.
נקודת מבט חדשה על יחסי עובד ומעביד

כאשר אנו מסתכלים על יחסי עובד - מעביד, ישנן דרכים רבות לנתח את הדינמיקה בין השניים. אחת הדרכים המעניינות להסתכל על כך היא דרך ההשוואה למודל של ספק שירותים.

העובד כספק שירותים

מה המשמעות של זה? אם אתה עובד עבור מישהו, ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים.

המעסיק כלקוח של העובד

מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כ"מנהל" או "בוס", אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר מבינים את זה, היחס משתנה לחלוטין. אם מסתכלים על הבוס כלקוח, אז למעשה הכללים שחלים על עבודה עם לקוחות הופכים להיות רלוונטיים גם ליחסי עבודה. למשל:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח.
  • מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך לפעול.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד למעשה פועלים על פי חוזה עבודה שמבוסס על מתן שירותים והתחייבויות הדדיות.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

ברגע שמסתכלים על יחסי עובד - מעביד דרך המשקפיים של ספק - לקוח, אפשר לגשת לניהול עובדים בצורה שונה. למשל:
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי ולא רק כאל כפוף.
  • מתן דגש על שיפור חוויית העבודה, כמו שמנסים לשפר את חוויית הלקוח.
  • הבנה הדדית של הצרכים - המעביד רוצה שירות איכותי והעובד רוצה תמורה הוגנת.
לסיכום

הבנת מערכת היחסים בין עובד למעביד כמערכת ספק - לקוח מאפשרת לנהל את הקשרים בצורה פרודוקטיבית ושקופה יותר. במקום לראות את העובד ככפוף והמעביד כבעל הסמכות המוחלטת, אפשר להבין שכל אחד מספק ערך לאחר, וניתן לשפר את היחסים על ידי גישה אסטרטגית חכמה יותר.

למידע נוסף
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום ... אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את ... מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש ... לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף ... אחרים שעובדים באותו ארגון, חשוב להסתכל עליהם כספקים אחרים של הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא ... מקצועי ומיומן בשיווק עצמי, תוכל לבחור את מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי ... נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות? בעל עסק שמוכר מוצרים ללקוחות ואחד מהם יוצר ... יותר ולבחור עם מי לעבוד. ככל שאתה מקצועי יותר - תוכל לבחור את הלקוחות שלך. כך גם לגבי מקום העבודה שלך: אם יש לך בעיות עם הבוס, מה שאתה באמת צריך לעשות זה להיות טוב יותר. כלומר, ... אחרת דמיין עסק שיש לו רק לקוח אחד והוא מתלונן עליו כל הזמן: הלקוח הזה דופק אותי, הלקוח הזה מתנהג לא יפה. מה היית אומר לו? פשוט - תמצא לקוחות אחרים. אז למה זה שונה במקרה שלך? אם אתה מספיק מקצועי, ... ובפרויקט יש גם אינסטלטור, נגר, וצבעי - אבל אתה לא מסתדר איתם. הלקוח שלך לא מתעניין בבעיות הפנימיות שלכם, הוא רוצה שהעבודה תתבצע. לכן, עליך להתרכז במתן שירות טוב, ולא להתעסק בספקים האחרים של הלקוח שלך. אם סביבת העבודה לא מתאימה לך, היה מקצועי יותר, מכור את עצמך יותר טוב, וחפש מקום עבודה שבו סביבת העבודה ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר ... לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים. אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך. במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי המתחרים שלך. ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על המתחרים שלך. וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אאכ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך. כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן. במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך. ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך. אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח ...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך. והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים. אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך דימויים של הלקוח שלך מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים. וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה ... מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך. אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק ... לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון? כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך ... ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, ... לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר ... יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות. ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך? מה הם מצאו בך? מה הלקוחות המשלמים שלך, חושבים עליך, מה היתרונות שיש לך בעיני הלקוחות שלך, ביחס למתחרים שלך? איך הלקוחות הקיימים שלך, שרכשו ממך, איך הם הגיעו אליך? למה הם רכשו דווקא ממך? מה הפרופיל שלהם? האם בעיניך הם הלקוחות שאתה מחפש? או שאולי אתה היית רוצה דווקא לקוחות אחרים? מה האמת שלך? ולגבי הלקוחות הקיימים שלא רוכשים ממך, למה הם לא רוכשים ממך? האם הם רוכשים מהמתחרים שלך? מה החסרונות שהם רואים בך? אולי זה קשור לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור לתהליך המכירה ... האלו, ניתן להבין האם כדאי להתמקד בלהביא עוד לקוחות חדשים, או בלהביא לקוחות חדשים אחרים שונים בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך ... להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את החוזקות שלך, לבנות משפך שיווקי בצורה נכונה שיעביר את הלקוח מסע לקוח בצורה נכונה. דרך השאלות האלו, אפשרי להבין גם, איפה לאתר את הלקוחות הבאים שלך, מה הפרופיל שאליו אנחנו ... של השיווק, היא בהבנת תהליכי המכירה. לסיכום: אם אתה חושב על להביא לקוחות חדשים לעסק שלך, תתחיל בלהתבונן על הלקוחות הקיימים שלך. דרך זה אתה אמור להגיע לתובנות גם לגבי הלקוחות החדשים שלך. ...
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
... היחידה להפסיק לכעוס על הבוס היא להבין נקודה אחת חשובה: הבוס שלך הוא בכלל לא הבוס שלך, אלא הוא הלקוח שלך. האם הבוס שלך הוא באמת בוס או לקוח? למרות שלרוב האנשים זה נשמע מוזר ואפילו לא הגיוני, האמת היא שהבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך. כשאתה שכיר, אתה בעצם נותן שירותים לבוס שלך ומקבל ... איך עצמאי מתמודד עם לקוח בעייתי ומה אתה יכול ללמוד מזה? נניח שיש עצמאי, בעל עסק, והוא אומר לך: הלקוח שלי משגע אותי, ממרר לי את החיים. מיד היית עונה לו בצורה פשוטה: אם הלקוח שלך גורם לך לסבל, אל תעבוד איתו - תמצא לקוחות אחרים. ... מכולת באמצע הגונגל, מקום שבו חי אדם אחד בלבד. אותו בעל מכולת תלוי לחלוטין בלקוח היחידי שלו. אם הלקוח מתחיל להציק, לדרוש דרישות בלתי אפשריות או להטריף אותו, בעל המכולת ימצא את עצמו חסר אונים כי אין לו אפשרות להחליף את הלקוח. לכן, אם הוא היה מתייעץ איתך מה לעשות, היית ממליץ לו לפתוח ... שיכול לעשות בך מה שהוא רוצה. לכן, אם אתה רוצה להפסיק לכעוס על הבוס שלך, עליך להגדיל את מגוון הלקוחות שלך וליצור לעצמך חופש לבחור עם מי לעבוד ועם מי לא. למה ... לך את החיים, מטריף אותך? איך אפשר לא לכעוס עליו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לא הבוס שלך, אלא הלקוח שלך. אני יודע שזה נשמע מוזר לרוב האנשים, אבל הבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך. הבוס הוא הלקוח שלך בואו ניקח דוגמה: נניח שאתה פקיד בבנק ויש לך מנהל מעליך. אתה חושב שהוא הבוס שלך? טעות. הוא הלקוח שלך. אתה מספק שירותי פקידות בנק, ולמי? למנהל שלך. כמה ... לקוח אחד - הבוס שלך, שמשלם לך דרך תלוש המשכורת. עכשיו תחשוב על עצמאי שיש לו עסק. נניח שהוא אומר: הלקוח שלי משגע אותי, ממרר לי את החיים, מטריף אותי! מה נגיד לו? אם ... יקרה? אותו לקוח אחד יוכל לעשות לו מה שהוא רוצה - כי אין לו לקוחות אחרים. ואז בעל המכולת יתלונן: הלקוח שלי מטריף אותי, דורש ממני כל מיני דברים, אין לי ברירה אלא ... מחפשים הזדמנויות חדשות ברגע שיש לך עוד אפשרויות עבודה, אתה לא תלוי בבוס שלך, ואתה יכול לבחור את הלקוח שלך. אם אין לך כוח להתעסק בשיווק עצמי, בסוף תישאר תקוע ... תחשבו על זה. לפרטים נוספים ומידע נוסף - חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. לפטר את הבוס, לפטר את הלקוח, איך להתמודד עם בוס קשה? איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך ... עם הבוס? איך למצוא חן בעיני הבוס? איך להבין את הבוס? שכיר או עצמאי, בוס מניאק, למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? איך לא לכעוס על הבוס שלך? יחסי עובד מעביד, בעיות ... איך להסתדר עם המנהל? איך למצוא חן בעיני המנהל? איך להבין את המנהל? מנהל מניאק, למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? איך לא לכעוס על המנהל שלך? בעיות עם המנהל, איך ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם ... שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך. ... מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה ... התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את ... שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון ... פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה. דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב ... מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך. ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה ... טעות וזה חוסר דיוק. כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל ... ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך ...
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... מציע. אתה לא רק עובד עבור מישהו, אתה מספק שירותים תוך כדי שיפור עצמי. - הלקוח שלך: הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל לראות את הבוס כלקוח שלך, זה ישנה את כל תפיסתך לגבי העבודה והמעמד שלך. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כאשר ... יתבהרו לך. ראשית, זה יאפשר לך להבין את תפקידך בצורה אחרת: - הבוס הוא הלקוח שלך: תתחיל לראות את הבוס כמו לקוח, שאתה מספק לו שירות. את לא רק מבצע את המשימות שלך, אלא דואג למכור לו את הזמן והכישורים שלך. - ... פועלת כשרשרת של ספקים שמספקים שירותים לבוס. - המנהלים שלך הם ספקים של הלקוח: המנהלים שמעליך הם למעשה ספקים שמספקים את השירותים שלהם גם הם לארגון ולבוס. כל אחד ממלא תפקיד בסביבה הארגונית. מה המשמעות של חשיבה ... אתה רואה את עצמך כבעל עסק, המטרה שלך היא לספק שירות איכותי, כך שהבוס שלך (הלקוח) יהיה מרוצה וישוב אליך שוב ושוב. - תנהל את הקשרים בצורה אסטרטגית: בדיוק כפי שבעל עסק יודע כיצד לתפקד מול לקוחות וספקים, גם אתה תלמד ... במקום העבודה, עליך להתחיל לחשוב כמו עצמאי. חשוב להבין כי הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל להתייחס אליו ככזה ותספק לו את השירות הטוב ביותר, תוכל לבנות לעצמך מותג אישי חזק ולהתקדם. אל תראה את עצמך רק ... המוצר. - השירות שאתה מציע - הזמן והכישורים שלך הם המוצרים שאתה מספק. - הלקוח שלך - הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירות. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כשאתה מתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, הכל משתנה: - הבוס שלך משלם לך ... שמספקים מוצרים או שירותים ללקוחותיו. - המנהלים שמעליך הם גם ספקים של הלקוח הגדול יותר - הארגון כולו פועל כשרשרת של ספקים ולקוחות. מה המשמעות של חשיבה כעצמאי? אם אתה רואה את עצמך כבעל עסק, אתה חייב להתמקד ... בצורה הרבה יותר אסטרטגית: - תבין כיצד לספק ערך אמיתי - כדי שהבוס שלך (הלקוח שלך) יהיה מרוצה, עליך לספק שירותים איכותיים ולדאוג שהערך שאתה נותן יהיה גבוה יותר משל האחרים. - תנהל את הקשרים שלך חכם יותר - ... במקום העבודה, עליך לחשוב כמו עצמאי ולראות את עצמך כבעל עסק. הבוס שלך הוא הלקוח שלך, עליך לספק לו שירות מצוין, אבל במקביל להשקיע בפיתוח המוצר שלך - שזה אתה. תפסיק לראות את עצמך כשכיר חסר שליטה על הקריירה ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה. וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר. אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חווית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים רכב X הוא השלמות בהתגלמותה ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה וכיוב. או במילים אחרות, תחשוב ... המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים. ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות. מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: ... של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות. בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ללקוחות. כי העין של הלקוח מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב. בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנל, והיא שמאחר שהיא מאוד קלה יחסית לביצוע, לכן גם המתחרים שלך ... והיא הכנת חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו. הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות ... חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב שלך, עבור לקוח הקצה של הרכב שלך. במילים אחרות, אל תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך. או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר ... באמת מהמוצר שלך כמה שיותר, כדי שזה בעצמו יגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. והכל כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח. כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד ... את המסר כנל. כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל הוא נמכר מתחת למחיר השוק, גם זה יכול להיות יתרון שאפשרי ליצור לו קמפיין שיווקי אמיתי ללקוח. אבל אם אתה מתכנן לרמות את הלקוח, הרי שיותר הגיוני ליצור סתם מסר שיווקי ולפרסם אותו שוב ושוב. והיתרון הראשון של השיטה שהוצעה עד כה, הוא שבעצם אנחנו נותנים ללקוח להתנסות במוצר בפועל. ואת השיטה הזאת, ... משהו יותר טוב. אבל קשה עד בלתי אפשרי להעתיק תוכן שיווקי שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר חזק עבור הלקוח, כי הוא פועל בדרך של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכולי. ואני אוסיף, כי אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בפועל ממש, לדוגמה נסיעת מבחן ברכב, אבל גם בדמיון. דהיינו, הלקוח יכול להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו. לדוגמה אם אתה מוכר חבילת נופש ייחודית איפשהו, אתה יכול לתת ללקוח להתנסות בדמיון שלו בייחודיות של חבילת הנופש שלך, לאו דווקא במציאות, אלא גם בדמיון שלו. במילים אחרות, אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו, באמצעות המחשה וחומרי שיווק כאלו ואחרים. ולא חייבים שההתנסות של הלקוח במוצר שלך, תהיה ממש במלואה במציאות, אלא גם בדמיון זה מספיק טוב. וזה הרבה יותר טוב, מאשר להדהד ללקוח איזה סלוגן שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי. ... והיא שלא רק שאנחנו נרצה לספק ללקוח חומר שיווקי שיעזור לו להתנסות במוצר שלנו, אלא שאנחנו נרצה לספק ללקוח שלנו ערך אמיתי מהחומר השיווקי שלנו. דהיינו, עלינו לשאוף לכך שהלקוח לא רק יוכל להתנסות במוצר שלנו באמצעות החומר השיווקי שלנו, אלא שהוא גם יוכל לקבל ערך אמיתי ותועלת אמיתית, מכך שהוא נחשף לחומר השיווקי שלנו. דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר ... שיותר ללקוח את חווית הנהיגה באמת, ברכב שלך. ולא רק באמצעות סיסמה, אלא באמצעות המחשה של השימוש במוצר שלך. אבל שלב 3 הוא, שעליך לנסות לחשוב איך אתה יכול ליצור עניין אצל הלקוח, לצרוך את החומר השיווקי שלך, בדרך שמספקת תועלת ללקוח שלך. ואני אסביר: כאשר לקוח רואה פרסומת, הוא מבין שהפרסומת לא מספקת לו שום ערך, אלא שהוא עובר שטיפת מוח שיווקית, שאמורה לשתול לו במוח את המחשבה שהפרסומת רוצה לשתול לו בתת המודע. אבל כאשר הלקוח רואה סרטון שממחיש את האיכות האמיתית של המוצר, אז הלקוח מבין שלא רוצים לעשות לו שטיפת מוח, כי באמת מספקים לו מידע אמיתי, שעוזר לו להכיר את המוצר. דהיינו, שהלקוח פחות מרגיש שמנסים למכור לו משהו, אבל הוא מרגיש שהוא יכול להתנסות כרגע במוצר, גם אם רק בדמיון שלו, ולנסות להבין האם המוצר מתאים לו. אבל בשני המקרים הנל, הלקוח לא מקבל תועלת נוספת מהצפייה בתוכן שלך. כי בשני המקרים הנל הלקוח יכול לחיות די טוב, גם בלי לצפות בתוכן שלך. כי באפשרות הראשונה, מדובר על פרסומת עם מסר שיווקי בלבד. ובאפשרות השניה, מדובר על סרטון שמסביר על המוצר שלך וכולי. אבל בשניהם, הלקוח לא מקבל תועלת אמיתית מצפייה בתוכן השיווקי שלך. אבל יש אפשרות להפוך את התוכן השיווקי שלך, לתוכן שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק ... ברכב, יותר טובה מאשר ברכבים אחרים. וזה בעצם אומר, שבתוך התוכן השיווקי שאתה מעביר ללקוח על המוצר שלך, אתה מספק ערך אמיתי ללקוח שלך, באמצעות זה שאתה מעשיר את העולם של הלקוח שלך, במידע כללי, שאינו קשור רק למוצר שלך. ואם לדוגמה אתה מוכר בית עם איטום מיוחד, אז כנראה שהלקוח שלך יהיה זה שחשובה לו גם שיטת האיטום הזאת. ולכן תפיק חומר שיווקי שמדבר על שיטות איטום שונות וכיוב, ותסביר על שיטת האיטום שלך. ואם אתה מוכר בית עם תכנון אדריכלי ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את ... צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות ... ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו ... ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל ... הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח? איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך ... לשאול את עצמך הן: מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי? מה לדעתי סדר העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי? איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או פחות? כאשר, השאלה למה, תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה. איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם? איזה יתרונות יש גם למוצרים המתחרים שלי? איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם? איזה יתרונות יותר קל להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח. איזה יתרונות נשמעים יותר טוב עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו? איזה אפשרויות (מילים ניסוחים ... מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת הסבר הדגמה ניסוח? למי כל אפשרות ... יותר מזדהה? איזה יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר? איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות? איזה יתרונות מציגים המתחרים שלי, למוצרים המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם? איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את ... איזה ניסוח יותר טוב וכולי. בנוסף, רצוי גם לקחת את כל רשימת היתרונות שמצאת במוצר, ולחלק אותן לקבוצות, לפי הסוג של היתרון עבור הלקוח. לדוגמה, יתרונות מסוג של קלות השימוש במוצר, יתרונות מסוג של החיסכון ... מכירות, לא רק להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, אלא גם איך להעביר את המסר הזה ללקוח שלך, בהתאם לסיטואציה ולסוג הלקוח שלך. שלב 4: למד להכיר את חסרונות המוצר שלך! ומאחר שלמוצר שלך אין ... לטפל בהתנגדויות מכירה של לקוחות וכולי. ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח . אבל בעיקרון, הרשימה די זהה לרשימה הקודמת, של איך למצוא את היתרונות, ... הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך. והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר שלך, ... יש במוצר שלי? איזה עלויות המוצר שלי יוצר ללקוח? איזה חסרונות עלויות בעיות נזקים לטווח המיידי בינוני רחוק, קיים עלול אפשרי שהלקוח מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה עקיפה? איזה חסרונות המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי? איזה יתרונות שיש למוצרים שלי, הלקוח לא באמת צריך אותם יכול להסתדר בלעדיהם? איך היתרונות שיש במוצר שלהם, הם בעצם גם מהיבט מסוים, עלולים להיות חיסרון עבור הלקוח שלי? איזה תירוצים סיבות, אמיתיות שקריות דמיוניות, יכול הלקוח שלי מישהו אחר, לטעון שבגללן הוא לא רוצה מהסס לקנות את המוצר שלי? איזה ... מכירה, יהיו נפוצות יותר? איזה חסרונות יותר קל ללקוח לזהות במוצר שלי? איזה חסרונות יותר קל ללקוח לומר שיש במוצר שלי? האם הלקוח באמת צריך את המוצר שלי? למה הלקוח יכול לומר שהוא לא רוצה לא צריך שונא, את כל אחד ואחד מהיתרונות שיש ... שלי, שלא לקנות ממני את המוצר, גם אם הוא היה מקבל כסף כדי להשתמש בו? ולמרות זאת הוא עדיין לא היה רוצה אותו? מהן האלטרנטיבות של הלקוח לשימוש במוצר שלי? מה הם המוצרים המתחרים במוצר שלי? למה הלקוח לא באמת צריך את המוצר שלי? במה המוצרים של המתחרים שלי, יותר טובים מהמוצר שלי? מה הסיבות שהלקוח יכול לחשוב, שהמוצרים המתחרים, יותר טובים מהמוצר שלי? כאשר בעצם השאלות האלו, תכליתן היא לגרום לך להעלות מראש את רשימת ההתנגדויות לקוח האפשריות שהלקוח יכול להעלות, כדי לא לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך להכין ...
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם ... השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים - שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם ... בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה ... במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה? האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו - מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו? והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך , לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו. האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך - דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. ... מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם ... עלות אלטרנטיבית). העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך - דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 שח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף. לדוגמה העלאת שכר ... משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך. עלות ייצור - עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיוב, זה גם השאלה של ... את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד ... האחרונה. השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח - יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את ... אחרות, קיימת השפעה בין כמה כסף שתבקש מהלקוח כרגע, לבין כמה כסף שתוכל לבקש ממנו בעתיד, על עסקאות אחרות. וגם על איך הלקוח יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה. השפעה על מכירת מוצרים אחרים - איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה לו כמאוד כדאי ... או לזמנים אחרים, שבהם מרוויחים יותר על הלקוחות. מיתוג באמצעות המחיר - למחיר שתבקש מ
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח שלך, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, הלקוח שלך, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, קואצינג, רטוריקה בנושאי הלקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:50:44 - wesi28