... איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את
הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי
שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו,
הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות ... לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של
הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך.
והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + ... לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של
הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה ... להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות
הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל ... טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי
שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה ... יכול לספק ללקוח שלי? מה לדעתי סדר העדיפויות של
הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי? איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה ... כאשר, השאלה למה, תגרום לך להבין יותר טוב את
הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה. איזה לקוחות חשובים להם יתרונות ... יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי
הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם? איזה יתרונות יש גם ... יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות
הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם? איזה יתרונות יותר קל להסביר ... יותר ללקוח. איזה יתרונות נשמעים יותר טוב עבור
הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו? איזה אפשרויות (מילים ניסוחים ... ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג
הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת הסבר הדגמה ניסוח? למי כל ... המשתמש של המוצר שאני מוכר? איזה יתרונות נראה לי
שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות? איזה יתרונות מציגים המתחרים ... למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על
הלקוחות שלהם? איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם ... ולחלק אותן לקבוצות, לפי הסוג של היתרון עבור
הלקוח. לדוגמה, יתרונות מסוג של קלות השימוש במוצר, יתרונות מסוג של ... את המסר הזה ללקוח שלך, בהתאם לסיטואציה ולסוג
הלקוח שלך. שלב 4: למד להכיר את חסרונות המוצר שלך! ומאחר שלמוצר שלך ... שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור
הלקוח . אבל בעיקרון, הרשימה די זהה לרשימה הקודמת, של איך למצוא את ... מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של
הלקוח למוצר שלך. והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר ... נזקים לטווח המיידי בינוני רחוק, קיים עלול אפשרי
שהלקוח מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ... שיש במוצרים שלי? איזה יתרונות שיש למוצרים שלי,
הלקוח לא באמת צריך אותם יכול להסתדר בלעדיהם? איך היתרונות שיש במוצר ... הם בעצם גם מהיבט מסוים, עלולים להיות חיסרון עבור
הלקוח שלי? איזה תירוצים סיבות, אמיתיות שקריות דמיוניות, יכול
הלקוח שלי מישהו אחר, לטעון שבגללן הוא לא רוצה מהסס לקנות את המוצר שלי? ... חסרונות יותר קל ללקוח לומר שיש במוצר שלי? האם
הלקוח באמת צריך את המוצר שלי? למה
הלקוח יכול לומר שהוא לא רוצה לא צריך שונא, את כל אחד ואחד מהיתרונות שיש ... הוא עדיין לא היה רוצה אותו? מהן האלטרנטיבות של
הלקוח לשימוש במוצר שלי? מה הם המוצרים המתחרים במוצר שלי? למה
הלקוח לא באמת צריך את המוצר שלי? במה המוצרים של המתחרים שלי, יותר טובים מהמוצר שלי? מה הסיבות
שהלקוח יכול לחשוב, שהמוצרים המתחרים, יותר טובים מהמוצר שלי? כאשר בעצם ... להעלות מראש את רשימת ההתנגדויות לקוח האפשריות
שהלקוח יכול להעלות, כדי לא לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך ...