אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר ללקוח ✔לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר ללקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP דוגמאות, לשכנע את חברה שלך, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, ייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע ילד, להצליח למכור, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp מזה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע טוב, איך לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp בחינם, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את האקסית לחזור, NLP התניה קלאסית, ניהול משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP שתילת מחשבות, nlp ביטחון עצמי, לימודי דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע עובדים, טיפים למכירות, שיטות לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp גישת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:36לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה?

כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל אחת מהן השפעה שונה לחלוטין על המוכר ועל תהליך המשא ומתן. הדרך הראשונה היא שהקונה מגיע למוכר ואומר לו במפורש: "אני רוצה את המוצר שלך, כמה הוא עולה?" ואז, לאחר שקיבל מחיר, הוא מתחיל להתמקח ומבקש הנחה. באופן זה, הקונה מכיר בערכו של המוצר, ומסביר שהסיבה להתמקחות אינה נובעת מזלזול במוצר, אלא מתוך שיקולים שונים כמו תקציב, זמינות כספית או השוואת מחירים.

לעומת זאת, הדרך השנייה היא שהקונה מגיע למוכר מתוך גישה שונה לחלוטין ואומר לו מראש שהוא כלל אינו בטוח שהוא רוצה את המוצר הזה. למעשה, הוא מתייחס אל המחיר כגורם המרכזי בהחלטה שלו, כלומר, הקונה אומר משהו כמו: "אני לא בטוח אם אני רוצה את המוצר שלך או מוצר אחר. כמה עולה אצלך?". שאלה כזו יכולה להיתפס בעיני המוכר כזלזול במוצר, שכן הקונה בעצם אומר שהוא לא מבין או לא מכיר בערך המיוחד של המוצר, ושהוא מאמין שניתן להשיג את אותו הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה.

למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר?

קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח כסף. לדוגמה, אליעד כהן מביא דוגמה של אומנים או אנשים המוכרים מוצרים ייחודיים, כמו ציורים או פריטי אומנות אחרים, שיש להם ערך סובייקטיבי גבוה בעיני היוצר או המוכר. במקרה כזה, אם הקונה מזלזל במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: "אבל אצל האחר זה זול יותר", המוכר עשוי להגיד לו: "לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי". הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר.

האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין?

אליעד כהן מציין נקודה מעניינת בהקשר זה, שבה מתברר שאין כמעט אף פעם שני מוצרים זהים לגמרי. אפילו כאשר מדובר באותו מוצר בדיוק, עדיין קיימים הבדלים שיכולים להשפיע על ההחלטה של הקונה. לדוגמה, כאשר קונים בירה - הבירה בחנות מכולת אינה זהה לחלוטין לבירה בפאב, למרות שמדובר באותו סוג של בירה. הסביבה, הנסיבות והחוויה הופכים את המוצר לשונה מהותית.

אחד המשתתפים בדיון הציג דוגמה נוספת, לפיה אפילו אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים הנמצאים בשני מקררים שונים, עדיין יכולים להיות הבדלים. לדוגמה, אם בחנות אחת הבירה מעט יקרה יותר ובחנות אחרת היא זולה יותר, אך החנות הזולה רחוקה יותר, ההבדל יכול להיות הזמן או הנוחות. כלומר, למרות שמדובר באותו מוצר, בפועל הם אינם זהים לחלוטין בגלל נסיבות הרכישה.

אך אליעד מדגיש גם שאם מתעלמים מההבדלים המשניים האלה, במקרים רבים כן קיימת זהות מלאה בין שני מוצרים. למשל, אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים שנמצאים בשני מקררים סמוכים, והחנויות דומות לחלוטין - אין ספק שהקונה יעדיף את המקום הזול יותר. במצב כזה, ההחלטה הופכת לפשוטה מאוד וברורה: המחיר יהיה הגורם המרכזי להחלטה, ואין כאן עניין של העדפה אישית אלא שיקול כלכלי בלבד.

מתי כדאי למוכר לשלוח לקוח לקנות במקום אחר?

אליעד כהן מסביר כי לעיתים המוכר יעדיף לשלוח את הקונה למקום אחר אם הוא מרגיש שהקונה אינו מעריך את המוצר שלו באמת. דוגמה לכך היא כאשר הקונה שואל: "למה אצלך זה כל כך יקר ואצל האחר זול יותר?" או אומר שהמחיר הוא הגורם המרכזי בהחלטה שלו. אליעד אומר שזה דומה למצב שבו מישהו ישאל: "למה רכב מסוים עולה מיליון שקל, כשיש רכב אחר שעולה אלף שקל?". ברור שזה משפט חסר היגיון, כי המוצרים אינם זהים לחלוטין, ויש הבדלים מהותיים באיכות ובערך. לכן, במקרים כאלה, אליעד מציע למוכר לומר לקונה: "אם אתה באמת חושב שהמוצרים זהים, לך תקנה את המוצר הזול יותר. אל תבוא אלי בכלל".

במילים אחרות, ישנם מצבים שבהם ההערכה העצמית של המוכר את המוצר גבוהה כל כך, שהוא יעדיף לוותר על המכירה כדי לשמר את הערך המיוחד של המוצר שלו ואת הכבוד שלו עצמו כמוכר.

כיצד לשוחח עם מוכר בכבוד ובצורה מכבדת?

כאשר קונים מוצר, במיוחד אם מדובר במוצר מיוחד או ייחודי, אליעד ממליץ לפנות אל המוכר בצורה שמכבדת את ערך המוצר ואת הערך שהמוכר נותן לו. כאשר קונה מבקש הנחה, חשוב שיבהיר שהוא מעריך את המוצר ושההנחה מתבקשת מסיבות ספציפיות (כגון תקציב או אילוצים כספיים אחרים), ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה.
יש מישהו שאומר "שלום אני רוצה את המוצר הזה" ואז הוא אומר לך "אני רוצה את המוצר הזה כמה זה יעלה לי, כמה זה עולה לי" ואז אתה אומר לו "זה עולה ככה וזה עולה ככה" ואז הוא יכול להגיד לך "אני רוצה הנחה, אני לא רוצה הנחה" כל מיני דיונים אבל קודם כל הוא אומר "אני רוצה את המוצר הזה", עכשיו כביכול הכסף הוא כאילו אומר "תראה המוצר שלך הוא בעל ערך אני מעריך אותו אני רוצה אותו אבל יש לי אין לי, אני לא בטוח אני כן בטוח" כל מיני סיפורים ועניינים.

אבל לעומת זאת אם מישהו בא מהזווית השנייה "תראה אני לא בטוח שאני רוצה את המוצר אחד מהשיקולים שלי אם לרצות את המוצר הזה או מוצר אחר זה כמה זה עולה, כמו שאתה הצעת לנו תגיד כמה זה אצלך" אבל לשאול "כמה זה אצלך" זה כמו להגיד "אתה יודע אם אצלך זה יותר יקר אני אלך לשני" זה כמו להגיד "אני בכלל לא מכיר בערך של המוצר שלך אני חושב שהשני מוכר אותו מוצר כמוך" או "ואיך נדע אם זה מוצר יותר טוב זה רק כמה, המחיר הוא אחד הפרמטרים לזהות את הערך של המוצר".

אז אם אתה מוכר מוצר מספיק טוב ובהנחה שהמחויב שלך זה לא בהכרח להרוויח כסף יכול להיות שאתה תגיד לו "אוקי אתה חושב ששם זה מוצר זהה ואחד מהשיקולים שלך אם ללכת לפה או לשם זה כסף לך לשם".

ש: אומנים בדרך כלל עושים דבר כזה.

אליעד: עוד פעם אם המחויב שלך זה להרוויח כסף מה זה משנה תנסה לשכנע אותו לבוא אבל בהנחה שזה לא המחויב שלך להרוויח כסף אז יש לך נגיד עוד רצונות ויש הרבה מעוד סיבות ללמה תרצה שהוא יעריך את המוצר שמהרבה מאוד סיבות, הרבה מאוד סיבות אז אם הוא מראש אומר לך "אתה יודע אבל למה זה כל כך יקר אצל השני זה ככה וככה" זה כמו, זה משפט מפגר זה כמו מישהו כי אפשר להגיד כל רכב "למה הרכב הזה עולה מיליון הנה שם הרכב ההוא עולה אלף שקל", "איזו שאלה זאת לך תקנה את הרכב ההוא באלף שקל מה אתה רוצה ממני".

ש: רוב החנויות מוכרות מוצרים זהים רוב החנויות.

אליעד: באמת אבל לא דיברתי על המקרה הזה דיברנו על נושא אחר אם זה מוצר זהה זה מוצר, אם אתה חושב שהמוצר שאתה מוכר הוא זהה סבבה אבל אם נגיד לדוגמא נגיד אתה אומן מייצר אומנות מייצר ציורים לא יודע מה ונגיד יש לערך שאתה מייצר ערך מוסף שאפילו אתה רואה אותו מעבר לזה ואתה בכלל חושב שזה שווה פי מיליון נניח ואתה נותן לזה מחיר ואז הוא כאילו מזלזל בכלל במוצר, הוא אומר לך "לא אני יכול לקנות את זה שם" אז הרבה פעמים אתה תגיד לו "לך תקנה את זה שם וזה לא משנה כמה אתה מוכן לשלם לך תקנה את זה שם, לא רוצה למכור לך בכלל".

ש: רציתי להגיד עוד משהו, סליחה שמעולם גם המוצר הוא לא זהה גם אותו מוצר בדיוק כי בירה במכולת ובירה בפאב זה לא זהה.

אליעד: באמת?

ש: כן אם אתה נמצא עכשיו בחנות ורוצה לקנות עכשיו.

אליעד: אבל זה לא אותו מוצר בדיוק.

ש: לא, אותו בדיוק.

אליעד: לא אתה מתכוון מוצר במכולת הזאת או במכולת ליד זאת הכוונה.

ש: אז אין שני מוצרים זהים.

אליעד: הם לא זהים?

ש: אין.

אליעד: השני בקבוקים במקרר עצמו הם לא?

ש: את אותה קופסה אני יכול לקנות בעיר הסמוכה בפחות אז אוטומטית זה לא אותו זהה.

אליעד: למה לא?

ש: זה כרוך בלבזבז זמן לנסוע דלק.

אליעד: לא בהנחה.

ש: לא למלא את הרצון באופן מידי.

אליעד: מההתחלה אתה אומר שמהצד של הקונה זה תמיד יהיה שונה במשהו נכון?

ש: בדיוק.

אליעד: סבבה אנחנו יודעים את זה הכוונה ביחס למוצר עצמו זה לא תמיד שונה לפעמים בקבוק בירה סגור במקרר זה אותו, אתה עכשיו יוצא מהבית יש לך פה חנות ופה חנות אותו בקבוק בירה אותו קור איפה תלך, בהנחה שגם החנות נראית אותו דבר ושניהם אומרים לך שלום אתה תרצה איפה שיהיה יותר זול אתה תלך לקנות זה לא מסובך.
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את ... לרכוש את המוצר, + הלקוח חושב שהוא יקבל עם הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ... לו מלהתווכח איתנו על המחיר, שווה לו את העלות שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר מוצר שווה ... אם זו אכן האמת, הרי שלאורך זמן תהיה בעיה למכור את המוצר במחיר יותר גבוה ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, בצורה אחרת. ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש לבדוק את האמת האם באמת מדובר במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, כמו שירות משלוחים או תמיכה טכנית, יש להסביר את היתרון הזה ללקוח. עם זאת, ... האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן שכדאי לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות שיצדיקו את המחיר הגבוה. הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר. במצבים שבהם הלקוח מציין שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך. במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כמו שירותים או סחורה איכותית יותר. אליעד מציין כי הצעד הראשון הוא תמיד ... המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה, סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע. מה המשמעות של המחיר הגבוה? אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו האם המוצר שלי באמת יקר? לפני שהוא ממהר להציע הנחות או תוספות. אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר, כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה יותר, יש להסביר את היתרונות ללקוח בצורה כנה, ובאופן שמראה על הערך המוסף של המוצר. אם המחיר הגבוה נובע מעלויות ייצור גבוהות או שירותים נוספים, המוכר יכול להסביר זאת ללקוח. אך אם אין סיבה מוצדקת למחיר גבוה, יתכן ויהיה עליך לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות אחרות שיגבירו את הערך המתקבל מהעסקה. מה לעשות אם המוצר לא שווה את המחיר? ... יתכן ויהיה על המוכר להימנע ממכירה. הסיכום הכללי העיקרון הבסיסי שמבקש אליעד להעביר הוא: אל תעשה הנחות או שינויים במחיר מבלי להבין קודם אם המוצר שלך באמת יקר. תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת יקר, ולאחר מכן תוכל להסביר את היתרונות או הצרכים של הלקוח בצורה כנה. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. בהנחה שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות של העסק, ייתכן שהמחיר אכן גבוה, אך עדיין יש יתרונות שמשתמשים בהם ... לא להיות מספקת אם הלקוח לא מעוניין בשירותים הנלווים אלא רק במוצר עצמו. לגבי התשובות שיש להציע, אליעד טוען כי השאלה שצריכה להישאל היא: האם המוצר שלי באמת יקר? אם התשובה היא כן, ויש סיבה אמיתית ל
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות ... שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה ... שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות ש צריך לשאול אותן, כדי ... לדוגמא: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? ... הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו , האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח? האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים? האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? ... מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שה
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר ... התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו ... עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר: האם הלקוח באמת ...
מהי אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות
... ולהכין מראש, לוגיקה מנוגדת באופן מוחלט להתנגדות של הלקוח. לדוגמא התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו. מה הטוב שיכול לצאת ללקוח, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו? איזה יתרונות יש ללקוח, בכך שהמוצר יקר לו, שלא היו לו אותם, אם המוצר לא היה יקר לו? האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה רק רע, או שאולי יש בזה שהמוצר יקר, גם דברים טובים כלשהם? וכיוב שאלות, שעוזרות לאיש המכירות לראות את נקודת המבט הנגדית, לטענה של הלקוח. או לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות ... רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמא, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. הלקוח מצפה שאיש המכירות יסביר לו, למה המוצר לא יקר שווה את הכסף. הלקוח מצד שני, לא מצפה שאיש המכירות יגיד לו, שאכן המוצר יקר. ושדווקא בגלל זה יש יתרון ללקוח ברכישת המוצר. אז הטיפול האידיאלי בהתנגדות, הוא לקחת את הסיבה שבגללה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, ולהציג אותה ללקוח, ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי ... פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע ... אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון ... יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו. לכאורה מדובר ... כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר ... מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח. אם הלקוח אומר המחיר טוב לי והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו ... שרוצים איכות במחיר סביר. מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר. בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח ... שימוש בטכניקה של מוצר חלופי זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. ... קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים. ... איך לא להוריד מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, ... הרעיון. אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: זה יקר לי, אני רוצה הנחה. מנגד, ייתכן שהוא יאמר: המחיר טוב, תביא לי עוד אחד. להיות ערוכים לכל תרחיש עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר. כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ... טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ... מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים: מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם. מוצר ביניים ... כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש. מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר. תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר ... שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... מוכן לשלם סכום מסוים, אפשר לבדוק האם הוא מתכוון לסכום מקסימלי או שזה רק נקודת פתיחה למשא ומתן. אפשר למשל להציע סכום מעט גבוה יותר ולבדוק את תגובת הלקוח. אם הלקוח מסכים או מתחיל לדון על המחיר הגבוה יותר, זה סימן שההצעה הראשונית שלו ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמא אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמא הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה יותר כסף), כדי לקנות את המוצר. או לדוגמא אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר. שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... לדוגמא, לקוח נכנס לחנות ורוצה לקנות מתנה לאשתו. ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם ... עבורה את הדבר הטוב ביותר. כי הלקוח לא אמר, שהמתנה לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. זא הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו. וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך לעמת את הלקוח, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר ללקוח, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, המוצר יקר ללקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, פרסומות, מכירות בנושאי המוצר יקר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 05:40:58 - wesi28