אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות במכירות בטלפון, כישורי שכנוע, איך לשכנע אנשים לבחור בך, איך לשכנע את הבנק, לשכנע לקנות, איך לשכנע את הבוס, לשכנע בחורה לצאת איתי, nlp השפעה על אחרים, מה זה לשכנע, NLP שפת גוף, טיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, שידול, NLP הסבר, התנגדויות מכירה, nlp ביטחון עצמי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שאלות קשות בראיון, שינוי הרגלים nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אימון מכירות, קורס nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, אומנות התקשורת, nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, דרכים לשכנע אנשים, לשכנע את הבעל, nlp בחורות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, ניתוח טקסטים, שיפור יכולת הדיבור, השפעה על התת מודע, NLP תת מודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה זה מכירותהתנגדויותטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירה בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירה בטלפוןהתנגדויות במכירה בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בתהליך מכירההתנגדויות מכירה בטלפוןהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדויות בשיחת מכירההתנגדות במכירה בטלפוןהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירההתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות מכירה בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירההתנגדויות במכירותהתנגדויות של לקוחהתנגדויות במכירההתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירההתנגדות במכירותהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחהתנגדויות קניההתנגדות במכירההתנגדות מכירותהתנגדות מכירההתנגדות לקוחהתנגדות קניהבטלפוןמכירות בטלפוןהתנגדותמכירותמכירה🔍הצג עוד...🚀חפש נושאים...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים מדוע אנשי מכירות מתקשים לבצע שיחות יוצאות? אליעד כהן מסביר שיש שני...של הרצונות והחסרונות, כך שלא יהיה צורך לטפל בכל רצון בנפרד. הדבר משול לתיקון עמוק ויסודי של המחשבה והגישה לחיים, במקום פתרונות חלקיים לבעיות נקודתיות. כיצד מתמודדים עם מטרות בלתי אפשריות בפועל? אליעד ממליץ לאנשים להכין רשימה של מטרות שנתפסות בעיניהם כבלתי אפשריות, ולסדר אותן לפי דרגת הקושי שלהן. לאחר מכן, הוא מציע להתחיל מהקל אל הקשה, ולהעלות בהדרגה את רף האתגרים. תהליך זה מחזק את האדם ומגדיל את תחושת המסוגלות שלו. בנוסף, הוא מדגיש שחשוב להציב מטרות גבוהות במיוחד כבר מההתחלה, כי מי שמציב לעצמו מטרות...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע...אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה לא בדרך להצלחה. לשנות את הגישה כלפי המכירה עצמה - אליעד מציע שאיש המכירות יחשוב על התהליך כעל תהליך למידה ושיפור, בו כל סירוב יכול ללמד אותו משהו חדש ולשפר אותו לקראת ההזדמנויות הבאות. להפוך את המטרה של איש המכירות ליותר מאשר רק מכירה - אם איש המכירות יתמקד בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל לא יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי. מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים...
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות מה הכוונה כשלקוח אומר זה יקר לי? במהלך ההדרכה, נדרש להבין את...יקר לי, אתה רוצה שנשלם לך? לא שילמתם לי מספיק הכל בסדר. מה אתה אומר? ש: שיש לו השתוות של הטוב והרע באותו המוצר. אליעד: מה הפירוש השני? ש: הפירוש השני זה מה שאמרו פה מקודם שהוא יכול להשיג את אותו המוצר. אליעד: הוא אמר יקר לי כי אין לו השתוות. ש: מן סוג אחר של טוב ורע כלומר. אליעד: בהנחה שאין לו הגבלה בתקציב אין לו הגבלה הוא יכול לקנות. ש: לא בתקציב לא. אליעד: אז לא הבנתי את הפירוש הראשון שלך לא הבנתי את הראשון תגיד לי את הראשון. ש: הפירוש הראשון זה שיש השתוות בין הטוב לרע בזה שהוא קונה את המוצר הרי...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר...אליעד: רוצה לקנות אצלך. ש: אם הוא כבר ראה את התועלת של המוצר והחליט שהוא קונה. אליעד: אצלך. ש: אוקי אני מראה לו שמה שהוא, אם הטיעון שלו אז הוא אומר אני שם יכול לקנות את זה נגיד בחמישים שקלים פחות אז אני צריך להראות לו שהמוצר אצלי והמוצר שם הם לא אותו מוצר. אליעד: אני נגד התשובה הזאת אתה עכשיו עונה תשובה לשאלה אחרת אבל לשאלה שלי יש תשובה אחרת, כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מה לבדוק? ש: את הנחות היסוד. אליעד: לא נכון לבדוק מה האמת. ש: זה אותו דבר אבל. אליעד: לא יודע כלום הוא...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה...שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה. היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת...האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה? בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך: לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת. להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו. אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות למה אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים ללקוחות? הרבה אנשי מכירות מתמודדים...נותן גם דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר מוצר שבאמת מזיק או לא מועיל, עדיין אפשר למצוא תועלת משנית, למשל שהלקוח לומד משהו חשוב על החיים מהחוויה הזאת, אפילו אם היא שלילית. כך, אפשר להקל על התחושה שאתה רק מציק. האם התחושה של להציק היא תמיד שלילית? אליעד מציג גם מצב שבו התחושה של ההטרדה עשויה להיות לגיטימית ואפילו חיובית. לדוגמה, כשהורה מעיר לילד בבוקר כדי שילך לבית הספר, הילד מרגיש שההורה מטריד אותו, אבל ההורה יודע שהוא עושה זאת לטובת הילד. אליעד ממליץ לאיש המכירות לשקול האם במקרה שלו, ההצקה ללקוח היא...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה...היה בזבוז זמן? כאשר עולה טענה מצד ההורה או התלמיד כמו בזבזנו את הזמן בשיעור, חשוב לא להגיב במונולוג הגנתי או בנאום ארוך. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות כדי להבין מה עומד מאחורי הטענה. אליעד ממליץ לשאול שאלות פתוחות: מה את חושבת על השיעור? או מה בדיוק הפריע בשיעור? כדי להגיע לשיח אמיתי ואותנטי. אסור לתת תשובות מוגמרות וארוכות בלי לוודא שהצד השני הבין והשתכנע. חשוב להקשיב לצד השני, להבין את הבעיה ואז להציע פתרונות ממוקדים ורלוונטיים. איך לענות לטענה של תלמיד שלא פתרנו מספיק תרגילים? כאשר תלמיד או הורה...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
7:37יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר...אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך להבליט את ההבדלים החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שבמקום אחר הוא נמכר ב - 500, תגובתך צריכה להיות ממוקדת בערך ובאיכות המוצר שלך: השולחן שלי בנוי מחומרים איכותיים יותר. השירות שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה יותר. מה לעשות כאשר המתחרה באמת מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תיעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תיעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול...שהיא, מי הלקוח שהכי רלוונטי לטפל בו מתוך כלל הלקוחות? שאיתו יש את הסיכוי הגדול ביותר לבצע את העסקה הטובה ביותר. כי לפעמים איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת עסקה ואיך הגיוני לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ואותו איש מכירות שוכח? שהשאלה היותר חשובה היא, ברמת המאקרו, באיזה לקוח הכי נכון להשקיע את משאבי הזמן של איש המכירות. ולפעמים? יש יותר היגיון לטפל בליד אחר ובלקוח אחר, יותר מאשר להשקיע בלקוח כלשהו למרות שיש סיכוי שהוא אכן רלוונטי. במילים אחרות, זה שלקוח רלוונטי...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות במכירות בטלפון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות במכירות בטלפון, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשקר את הלקוח? תעריף של מוצר לשכנע מישהו להתעניין שיווק באופן עקיף מתי להציג את עצמך ללקוח? בקשות של לקוח ניהול אנשי מכירות לגרום למישהו לענות האם למכור רק מוצרים איכותיים? איך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? למכור למישהו מנטורים לשיווק nlp כמותג שיווקי איתור צרכים של לקוח לשכנע אקס האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה תת המודע של הלקוח האם כל אחד יכול למכור? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? נגד nlp התמודדות עם לקוחות בעייתיים ללמוד שיווק ומכירות למכור מנייה בהפסד לשכנע בחורה לרצות לשכב איתך אפשרויות גרועות ללקוח איך למכור פגישה? איך לשכנע פקידים? המוצר יעזור ללקוח איך לעשות מניפולציה? לגרום למישהו להרגיש לא בנוח מוצר עם חסרונות איך לדבר ללקוח? מה לא לבקש במשא ומתן? להשפיע על מישהו לעשות משהו שיווק רוחני לשכנע מישהו לשתף אותך להזדהות עם אנשים המוצר יותר יקר חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות דוגמה לטקסט שכנוע איך למכור פגישה בטלפון? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה? אנשי מכירות רובוטיים למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה לשתול מחשבות בתת מודע איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך שיטות שיווק לעסקים מודל תגמול לאנשי מכירות יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים איך לשכנע את שופטי בגץ? תכנון הכנת חומר שיווק לקוח שרוצה לקבל הנחה ללמד למכור איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? למכור עגבניות משפך שיווקי בחינם טכניקות nlp איך ליצור לקוחות חוזרים? למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? איך למכור את עצמך ביוקר? טריקים בשכנוע אנשים בלי לרמות את הלקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני? לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה בקשה לא סבירה של לקוח לגרום למישהו להצביע לך איך לשכנע את האקסית? ביקורת של לקוחות על העסק שלך לשתול מחשבות לעצמך להציג ללקוח סודות השכנוע למתקדמים לגרום לאיש המכירות שלך להתמודד עם מניפולציה כמה לנסות לשכנע לקוח? לדעת מי הלקוח האידיאלי מוצר שלא כדאי למכור אותו טיפול בהתנגדויות הלקוח יכולת ניהול משא ומתן מה זה שיווק יעיל? לשכנע את עצמך לא לעשן איתור התקציב של הלקוח איך למכור בטלפון? תגמול יעדי מכירות אפשרויות בחירה גרועות ללקוח בניגוד לציפיות של הלקוח לעצור לקוח נוסחה לשכנע אנשים התנסות הלקוחות במוצר האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? משפך שיווקי צר לגרום ללקוחות להתחבר אליך למכור מוצרי יוקרה אמפתיה כלפי לקוח איך לעשות מניפולציה על לקוחות? לשכנע לקוח לחזור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, מומחה מכירות, שיווק בנושא התנגדויות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6250 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 20:07:35 - wesi28