אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוחות ✔טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות לקוחות, NLP ערכים, סודות ה nlp, טיפול אישי, לשכנע חברה, nlp מזה, הצלחה בשכנוע, דיבייט, לשכנע את המנהל, איך לשכנע לקוח לקנות, הרצאות nlp, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, אימון אישי למנהלים, להתמודד עם התנגדות של לקוח, דיאטת nlp, יכולת שכנוע, NLP הנחות יסוד, לשכנע בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע מורה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, nlp טכניקה, לשכנע את האשה, NLP טיפולים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות, nlp הצלחה במכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, גישת ה nlp, לשכנע אנשים להגיד כן, ספר nlp, טיפול בהתנגדויות מכירות, איך לגרום לגבר, NLP טיפול, מומחה בשיווק, להתכונן לראיון, להתראיין בטלוויזיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר". שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר.

או לדוגמה לקוח שאומר, "המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית / אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית" וכיו"ב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו / חוסר מקום בבית וכיו"ב.

וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה.

ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. ז"א שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג.

ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה / דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר מאשר הסיבה שאותה הוא אמר (להפוך את המחויב לאפשרי ואת החזק לחלש).

דהיינו, כאשר הלקוח אומר סיבה כלשהי, עליך לנסות למצוא סיבה אחרת חלשה יותר, שתהיה דומה לסיבה שהוא אמר, אבל שבעצם היא תהיה שונה מהסיבה שהוא אמר. בכך שהיא תהיה חלשה יותר.

כי קיימת אפשרות להכניס ללקוח את המחשבה, שהוא לא רוצה את המוצר, מסיבה אחרת שהיא סיבה חלשה הרבה יותר. אבל אם הלקוח יקלוט שזאת לא הסיבה שאותה הוא אמר, זה עלול ליצור אצל הלקוח חוסר אמון + זה עלול לגרום לכך שללקוח עכשיו תהיה סיבה נוספת לכך שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר.

ולכן רצוי לחפש סיבה אחרת, שהיא מצד אחד תהיה דומה לסיבה המקורית של הלקוח. אבל מצד שני שהיא תהיה חלשה יותר מהסיבה שאותה הלקוח אמר. ואחרי שמוצאים את הסיבה הזאת, אז פשוט צריך לחזור על המשפט של הלקוח, ולהחליף בתוכו את הסיבה שהלקוח אמר, לסיבה החדשה שרוצים שהלקוח יחשוב שבגללה הוא לא רוצה את המוצר.

לדוגמה, הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר, כי אין לי כרגע כסף". אפשר להחליף את המשפט הזה ל"אתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע אתה מעדיף לחסוך כסף לדברים אחרים". שזה בעצם אומר, שכן יש לך כסף, אבל זה לדברים אחרים, וזה רק מתוך העדפה בלבד.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה מחכה לכך שיהיה לך יותר כסף כדי לקנות אותו". דהיינו, אתה כן רוצה את המוצר, ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה "יותר" כסף), כדי לקנות את המוצר.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר". שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום.

או לדוגמה הלקוח אומר "אני לא צריך את המוצר הזה, יש לי בדיוק אחד כזה בבית". אז במקום לומר "אתה לא רוצה את המוצר הזה כי יש לך בדיוק אחד כזה בבית" אפשר ורצוי מאוד להשמיט את המילה "בדיוק". כי היא מגדילה את האבסורד שברכישת המוצר.

ואפשר לדוגמה לומר ללקוח "אתה אומר שאתה לא צריך כרגע את המוצר, כי כרגע יש לך מוצר דומה בבית". וכיו"ב, משפטים שונים, שהם דומים למשפט המקורי, אבל הם חלשים יותר מהמשפט המקורי.

והרעיון הוא, שעושים כאן שתילת מחשבות ללקוח. באמצעות זה שחוזרים על הסיבה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות לקוחות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות לקוחות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע שאתה איש מקצוע החדרת מסרים לתת מודע לקוח קיבל החלטה שגויה להציג מחיר ללקוח טריקים לשכנוע אנשים מוצר עם תקלות לדבר עם לקוח להיות עשיר מתחום המכירות למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? מוצר מושלם למכור בכל מצב שיטות השכנוע של מנטורים למכירות למכור את עצמי בביטחון עצמי טכניקות מניפולציה מי ישכנע את מי? לגרום למישהו לא לנסות מתי להוציא את המוצר לשוק? שיווק דיגיטאלי איך לשכנע ילד לסדר? שיווק באופן כללי האם להמשיך לעשות שיווק? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? למכור בלי מאמץ שיטות שכנוע גלויות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון לתת בך אמון טקסט שכנוע צרכי הלקוח לפני רכישה ארגון המידע השיווקי שכנוע ברמת הפוטנציאל ביקורות שליליות של לקוחות איך להסביר את המחיר ללקוח? לשכנע מישהו להצביע למפלגה למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מסרים בפרסומות בטלביזיה אין פתרון ללקוח יעדי מכירות מנהל המכירות אשם הרגשת זרות עם לקוח לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו למכור בכיף איך להזדהות? מניפולציות על אנשים שיטות לשכנוע לקוחות מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות לחזור על השאלה של הלקוח מענה ללקוח הזדהות עם הרצון למכור מוצר אחר התנגדויות של לקוחות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? למכור מוצר בלי חשק פחד ממכירות איך למכור ללקוח מוצר? בעיה של לקוח בלי פתרון לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... מה זה שיווק טוב? למכור קרח לאסקימואים ליצור משפך שיווקי אורגני טיימינג של שכנוע עקיף איך חבילות משפיעות על הלקוח? למכור בזול לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי יכול לשכנע כל אחד בכל דבר מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? לקוח לא קונה ממך איך להציג מוצר ללקוח? איך לשכנע אנשים? לעשות שטיפת מוח ללקוח האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לתגמל את אנשי המכירות שלך לנתח משפך שיווקי ליצור אמון באמצעות מה זה משפך שיווקי? טריקים לשכנוע בטקסט לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות איך לשמר לקוח? שיטות nlp איך למכור מוצר בינוני? לגרום למישהו להימשך להיות רע ללקוח למכור בלי ביטחון לתת ללקוח הנחה בניית אמון מחדש לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים ניהול מכירות הלקוח האידיאלי שלך מוצר בעטיפה השפעה שלילית להציג הנחה ללקוח לשכנע ילד לעשות שעורי בית ערך אמיתי של מוצר לגרום למישהו לייסורי מצפון לתת ללקוח אפשרויות גרועות למכור עם אנרגיה איך למכור מוצרי יוקרה? לשכנע מישהו שיש לו בחירה לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, לשתול מחשבות, לשכנע בנושא התנגדויות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2500 שניות - עכשיו 25_10_2025 השעה 23:27:07 - wesi28