אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות בטלפון ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את בעלי, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp techniques, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, אומנות הנאום, אימון מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP דמיון מודרך, טקטיקת מכירות, להתראיין בתקשורת, הרצאות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, אומנות הסוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע שופט, nlp בחורות, nlp שיטת טיפול, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, ספרים nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את המפקד, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ניתוח טקסט טיעוני, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp טכניקה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, כישורי שכנוע, אימון עסקי, מומחה במכירות, מסרים תת הכרתיים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים שיווק לעסק חדש לאיים על הלקוח ליצור קשר עם לקוח מוצר גרוע איך לעבוד בתור איש מכירות? כישורי שכנוע מה לענות ללקוח שאומר? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? האם כדאי לייצר את המוצר? איך למכור סדנא? לגרום ללקוח לרכוש ממך לשכנע מישהו להסיק ליצור אמון באמצעות השלמת מילים הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה לתאר מוצר מנהל צריך להיות איש מכירות לקוחות חמים שיווק אורגני בלבד לתכנן קמפיין שיווקי לגרום למישהו לעזור לך התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק לגרום למישהו לא לקחת אותך לקוח לא סוגר עסקה מוצרים סוג א תמחור מוצר יקר הנחה משפיעה על החלטת הלקוח לבדוק את איכות השיווק לגרום למישהו לשכוח מישהו מה הלקוח חושב? להכיל התנגדות של לקוח בניית יעדי מכירות למכור כל דבר בראיון עבודה האם לקנות או למכור? מתי למכור בהפסד? לגרום ללקוח לסמוך עליך לא רוצה לעבוד במכירות שינוי עמדות ומכירות סימולציות משא ומתן שיטת מכירות משולבת לשכנע אקסית לחזור אליך לקוח אומר אין לי כסף לסרב לבקשה של לקוח תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לומר את האמת ללקוח פחד לדבר עם לקוח כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? מוצר שלא כלכלי למכור אותו ללמוד שתילת מסרים בתת מודע פרזנטציה משכנעת דיוק במכירות לשכנע מישהו להרגיש ייחודי ליצור הזדהות שיווק נכון איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה איך לתכנן מסע לקוח? בסיס השכנוע ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח איך לעשות מניפולציה על מישהו? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? לרמות את הלקוח לשכנע מישהו לדבר לשכנע מוכר לתת לך הנחה טבלת יעדי מכירות לקוח לא רוצה לקנות מוטיבציה לאיש מכירות לשכנע לקוח לקנות לשכנע מישהו להביא ילדים לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח לקוחות במהירות צריכת מוצרי יוקרה הלקוח לא צודק טיפול בהתנגדויות לקוח תהליך של הפצת חומרי שיווק לגרום למישהו ללכת לטיפול איך להשיג לקוחות? התנגדויות בזמן מכירות בטלפון תיאום פגישה עם לקוח לגרום למישהו לא להתלונן עליך מתי לוותר על הלקוח? לקוחות בתהליך מכירה בחירת מלאי מוצרים לגרום למישהו לשחרר למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? דרך החשיבה של הלקוח האם nlp עובד? פסיכולוגיה מול nlp טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח איך להשיג אופי של איש מכירות? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך תכנים שיווקיים להישמע מתנשא כלפי לקוח להתיידד עם לקוח מוצר ברמה גבוה לשכנע משוגע איך להתנגד ללקוח? להתמודד עם התנגדויות לקוח לנסח משפט משכנע מתי לנסות למכור ללקוח? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, שינוי עמדות, קואצינג בתחום התנגדויות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6875 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 15:53:05 - wesi28