אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות בטלפון ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות בטלפון, NLP טיפול, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שיטות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מכירות ושכנוע, איך לשכנע בחורות, איך לכתוב טקסט משכנע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את המנהל, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, לשכנע לקנות מוצר, לשכנע בעל, איך למכור רעיון, לשכנע גבר להתחתן, כישורי שכנוע, אמנות הנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע את עצמך, לשכנע את הילד, טיפול בהתנגדויות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, פסיכוקיברנטיקה, מסר שיווקי, מסרים לתת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ייעוץ תקשורתי, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לגרום לאישה, מיומנויות שכנוע, איך לגרום לאנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איש מכירות צריך להיאבק בלקוח לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר שיווק חומרים מקצועיים ליצור ללקוחות רצון לקנות יכול למכור לכל אחד מהן 3 המטרות של השיווק? מתחרים של מוצר לקוחות שלא מכירים אותך לשכנע מישהו להרגיש איתך מי עושה שיווק יותר טוב? לבנות אמון עם האקס לקוח רוכש מוצר פסיכולוגיה הפוכה לענות ללקוח כמה זה עולה טיפול בהתנגדויות הלקוח מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מאמני מכירות שיקוף והשפעה על אדם אחר צוות מכירות איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איך לקוח חושב? מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? למכור מוצר מושלם למכור מטבח לגרום למישהו להתמכר טעויות בניהול במשא ומתן משא ומתן למתקדמים לתת אמון מחדש זוגיות אחרי משבר אמון לתת שירות טוב ללקוח לגרום למישהו לא להתלהב להיות יותר חזק מהלקוח לשכנע מישהו ברעיון התנגדות אמיתית של הלקוח לגרום ללקוח לתת בך אמון יכול לשכנע בכל דבר איך ליצור הזדהות? לא רוצה להשתכנע לשכנע מישהו להיזכר חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים לגרום למישהו א מיני לגרום למישהו ליהנות לשכנע ילדים מנהל שיווק יסודות הרטוריקה לשקר את הלקוח מסר לתת מודע איך לגרום למישהו לתת? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך לשכנע ילד להכין שיעורים לשתול מחשבות לאקסית רצון של לקוח לתת לאנשים את המוצר בחינם למכור בכתב להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם יוצר אמון לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית איך להביא לקוחות לעסק? יצירת כימיה עם הלקוח פגישה פרונטאלית עם לקוח איתור לקוחות איך לגרום למישהו להרגיש... שיווק סמוי לגרום למישהו להרגיש לא בנוח nlp טיפול איתור צרכי לקוח לגרום למישהו להקשיב לביקורת האם לספק מוצר ללקוחות? תלונות של לקוחות למדוד את איכות מנהל השיווק לשכנע מישהו לומר לך כן לשכנע מישהו להתגעגע אליך לשכנע מישהו להתעניין איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? מתחילים למכור כמה לנסות לשכנע את הלקוח? לשכנע מישהו דתי לשכנע מישהו להודות שניצחת לא מוכן להשתכנע מוצר סוג ב... שיווק והעלאת מחירים לקוח חוזר לגרום למישהו לא לשקר למכור את עצמי לחשוף את התקציב של הלקוח למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? להתקבל לעבודה במכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח פיתוח מוצר לקוחות מתלוננים עליך לטפל בהמון לקוחות מתנגד למוצר לא לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום למישהו לחשוק בך איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע אותו? איתור צרכי לקוח של המתחרים המהות של השכנוע לבנות טבלת יעדי מכירות רטוריקה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, משא ומתן, לשכנע בנושאי התנגדויות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6406 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 17:34:40 - wesi28