אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות בטלפון, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ספרים nlp, טיפול בהתנגדויות מכירה, nlp techniques, להתמודד עם התנגדויות קניה, טיפים למכירות, לכתוב טקסט משכנע, קורס דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, סדנת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, הבסיס למכירות nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP, לשכנע סבא, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, שידול, NLP דוגמאות, התמודדות עם התנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, NLP עצמי, התמודדות עם התנגדות במכירות, איך לשכנע את המורה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, להתראיין בתקשורת, שיפור כושר שכנוע, להשפיע על תת המודע, יועץ אישי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חסרונות במוצר לראיין עובדים במכירות לבנות אמון עם שותפים לקבל חשיפה ללקוחות מי צריך עוד לקוחות? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? האם להכין סתם חומרי שיווק? הרגשת אמון להצליח למכור את עצמך לשכנע מישהו לא לחשוד התנגדויות בזמן מכירות בטלפון לתמחר מוצר למכור פריט לתכנת את התת מודע הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה איש מכירות יצירתי למכור כשאתה בדיכאון לשכנע ילד לא להתלהב מכסף לגרום למישהו להיפרד בצורה יפה מוצר בחינם להגדיל מכירות של מוצר הלקוח לא קונה לקוח לא בטוח מה הוא רוצה מוצר לא שווה את הכסף למכור ביעילות מסרים בפרסומות בטלביזיה השפעה על תת המודע של הלקוח לבחור את הלקוח האידיאלי מטרת השיווק לגרום למישהו לרצות להאמין לך תהליך של הפצת חומרי שיווק fomo של לקוחות לקוחות בתהליך מכירה איך להתחיל משא ומתן? מרגיש שאני גונב את הלקוחות לגרום למישהו לא להבדיל לשכנע ילד לעשות שעורי בית לפטר לקוח לשכנע מישהו שיש סיבה יצירת תוכן שיווקי מקצועי איך למכור מוצר ללקוח? לא מצליח למכור ללקוחות לאיזה לקוחות לשווק? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מתי לומר ללקוח את המחיר? לגרום למישהו להפסיק לאהוב לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו מנטורים למכירות לעבור ראיון לאיש מכירות יצירת אמון עם שותפים עסקיים דימויים של הלקוח לבקש הנחה על מוצר פודקאסט כחומר שיווקי לקוח שרק המחיר חשוב לו הפרת חוזה על ידי לקוח למכור בקלות לשווק מוצרי מידע איש מכירות שטח לפנות ללקוח בשיחת טלפון טיפול בהתנגדויות לקוח מראש לגייס מנהל מכירות איך להדריך אנשי מכירות? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? להביא עוד לקוחות לעסק איך להציג את עצמך ללקוח? מוצר ברמה ירודה קושי לשכנע השפעה על מערכות יחסים ייעול תהליכי המכירות ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל מסר שיווקי לעשות אוטומציה ללקוח לשדר ללקוחות למכור מוצר בהנחה איך למכור ללקוח את המוצר? הבעת הזדהות עם ההתנגדות למה הלקוח לא רוצה לקנות? לשכנע ילד להאמין משפך מכירות שכנוע אנשים מוצר זהה בדיוק למוצר שלך פרובוקציה שיווקית מתי להיות רע ללקוח? לשכנע לקוחות שימור לקוחות לגרום למישהו לא לנסות nlp למומחים לסחוט לקוחות מה זה מסע לקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? לשכנע ילד ללמוד להיות חבר של הלקוח לשפר את יכולת השכנוע לגייס איש מכירות איך למכור מוצר זול? איתור צרכי לקוח למכור מוצר בינוני לסנן לקוח חרדה של איש מכירות לשכנע אדם עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, שיפור מכירות, אימון עיסקי בתחום התנגדויות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1094 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 15:52:27 - wesi28