אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, ייעוץ פוליטי, יועץ אסטרטגי, אומנות המכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את בן הזוג, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שינוי עמדות, לשכנע שכנה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך למכור רעיון, איך לשכנע מישהו, NLP דוגמאות, שיטות לשכנע, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, NLP פחדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לבחור בך, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, NLP סרטונים, דיאטת nlp, לשכנע את בעלי, טיפול nlp, לשכנע בעל לעוד ילד, מומחה במכירות, לדעת לשכנע, nlp שינוי, התמודדות עם התנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע את הילד, איך לשכנע את הבעל, ניהול משא ומתן, ללמוד nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדויות מכירות בטלפון, איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לרכוש מוצר יקר לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם טעויות של אנשי מכירות איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? לגרום למישהו לבוא לטיפול בקשה בצורה משכנעת למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? סוגים של חומרי שיווק מקצועיים לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך איך לפנות ללקוח? לשכנע אנשים להעריך להכיל התנגדות של לקוח לנסות לשכנע את הלקוח לקוחות בגוגל איך להצליח למכור? איך עובדים מבצעי מכירות? למכור לכל אחד לקוח רוצה התחייבות על תוצאות מניפולציות באהבה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לשכנע מישהו להגיע לטיפול לתכנן קמפיין שיווקי תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני התנגדויות לקוח קשות לייעץ ללקוח הכנת חומרי שיווק לשכנע מישהו להקשיב למשהו להציג ללקוח הנחה על מוצר איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? מה לא לבקש במשא ומתן? מערכת יחסים עם לקוחות למכור את עצמך בראיון למכור מוצר יקר ביחס למתחרים הצגת המחיר ללקוח להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק המוצר יעזור ללקוח למה המוצר זול? מוצר לא שווה את הכסף לקוח רע nlp לילדים מתי לומר את המחיר ללקוח? מצב שאין מכירות להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר אין ללקוח כסף לשכנע מישהו להתגעגע כמה לתת ללקוח הנחה? לקוח שואל בשיחת הטלפון דיבייט שכנוע מהיר נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה nlp טיפולי לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו איך אפשר לשכנע אנשים? איך ראפור עובד? לתאם פגישה עם לקוח בטלפון לשכנע שוטר להיות מומחה מכירות הדרכת מכירות איך ללמוד nlp? לקוח שקודם כל רוצה לענות ללקוח ששואל מה המחיר התנגדות לקוח לגרום למישהו להרגיש חייב לך שיקולים בתמחור מוצר יצירת אמון עם לקוח איך לשכנע אנשים לחשוב? להניע עובדים למכור אסטרטגיית שיווק למתחילים למכור באופן אוטומטי להביא עוד לקוחות לעסק לשכנע ילד לעשות שיעורי בית האם ניתן לשכנע? לגרום ללקוחות חדשים אוטוסוגסטיה לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות השפעה סמויה על המודעות של הלקוח לשכנע מישהו להאמין למשהו איך לעשות מניפולציה? למכור מוצר לשתול מחשבה שלילית לקוח אומר שאין לו כסף לגרום ללקוחות לחזור מוצרים גרועים התנגדויות לקוחות לגרום למישהו להעריץ אותך לקוח שצריך לחשוב על זה... איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? שכנוע טכניקות ויכוח להיות מנהיג משכנע לגרום למישהו להרגיש בנוח היכרות עם לקוחות דוגמאות לשתילת מחשבות התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל לא מצליח למכור את עצמי חומרי שיווק טובים מה צריך להסביר ללקוח? כתיבה שיווקית לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך אמצעי שכנוע בעיות עם לקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, למכור, מומחה שיווק בתחום התנגדויות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5156 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 22:33:26 - wesi28