אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות לקוח ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות לקוח, יועץ אסטרטגי, סדנאות nlp, התמודדות עם התנגדויות לקוח, ראיון בתקשורת, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, NLP ודמיון מודרך, אסטרטגיות מכירה, שיפור יכולת שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע לקנות, איך לשכנע בחורה, סדנת nlp, מטפל אישי, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, חומר על nlp, ללמוד דיבייטינג, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירה, איך לשכנע, NLP טיפול בחרדה, קורס nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp למומחים, NLP סדנא, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP הגדרה, לשכנע למכור, טיפול בהתנגדות במכירה, אנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע אנשים, עזרה איך לשכנע, ייעוץ לפוליטיקאים, סודות המכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדות לקוח, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לא להתאהב איך להשפיע על מישהו? תיעדוף לקוחות שיווק טוב מוצר זהה בדיוק למוצר שלך אין פתרון ללקוח קבלת החלטות של הלקוח לתגמל את אנשי המכירות שלך מתי למכור את עצמך ללקוח? nlp טיפול בלי לרמות את הלקוח לשכנע מישהו להרגיש קירבה לקוח עוזב את המתחרים המוצר זול לגרום למישהו לענות לך להודעה לתת ללקוח להחליט רשימת חומרי שיווק להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע לקרוא ללקוח בכינוי חיבה מה הספקות של הלקוח? טעויות בתהליך שכנוע לקוח למה קשה לי למכור? יחס ההמרה ללקוחות משלמים תמחור מוצר ללקוח אמפתיה כלפי לקוח לשכנע לקוח לאהוב השפעה חברתית אמצעי שכנוע לשוניים שיווק ועזרי מכירה בעד nlp לשכנע אנשים לעשות כרצונך התנגדויות בתהליך מכירות למה קשה למכור? שכנוע עובדים נוסחה לשכנע אנשים איך לעשות שיווק? לתת את המוצר בחינם מוצר זול ופחות טוב איך למכור סדנא? לגרום למישהו לא לענות השיווק של ביבי נתניהו חילוץ לאחור במשא ומתן לגרום למישהו להתגעגע אליך להשפיע על רובוט הזדהות עצמית למה לא לרמות לקוח? הלקוח רוכש את המוצר לגרום למישהו להיקשר אליך לקוח שואל שאלות לקצר את התהליך של הלקוח להחליט חרדת מכירות הדרכת אנשי מכירות שטח חברת שיווק להגיע ללקוחות איך להעלות את המחיר ללקוחות? לשכנע בחורה להתאהב בך לשכנע מישהו לא לבגוד לשכנע מישהו לסלוח לך מוצרי מידע האם למכור כמה מוצרים? התנגדות מכירות לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? לגרום למישהו לא לעשן שכנוע תת סיפי הפקת חומר שיווקי לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה המוצר יעזור ללקוח יעדי מכירות מלחיצים לגרום למישהו לטפל בעצמו צוות מכירות לשכנע מישהו לרצות לתת מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? ללמוד להיות איש מכירות למה הלקוח ביטל את העסקה? באפשרותך להשפיע על אנשים לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות למכור בהפסד למה לא לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לא לחזור על טעויות תחושה של אמון ערך אמיתי של מוצר למכור ללקוח מוצר בהנחה לגרום למישהו לחשוק בך כתיבת טקסט שכנוע איך לפנות ללקוח? לשכנע מישהו ללכת לטיפול לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה לגרום ללקוח למכור לעצמו מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? לרכוש מוצר יקר אני שונא למכור לשכנע מישהו לאהוב דברים שכנוע בעבודה טיפול בלקוח מתלונן איך להציג מחיר ללקוח? לשכנע מישהו לקנא שיווק לעסק חדש מיינדסט של איש מכירות לוגיקה של ניהול משא ומתן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מומחה במכירות, מכירות בנושא התנגדות לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8251 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 00:25:21 - wesi28