אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות של לקוח ✔התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות של לקוח, לשכנע הורים, ראיון קשה, סדנאות nlp, דיאטת nlp, nlp עוגנים, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע בוויכוח, לשכנע מורה, סדנת nlp, שידול, nlp למומחים, איך לגרום לבחור, שיפור יכולת שכנוע, שיטות מכירה, NLP שכנוע, nlp עבודה, לשכנע בחורה לצאת איתך, תורת המשחקים, לדעת לשכנע, התנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטה לשכנוע ההמון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירות, מיומנויות מכירה, שיטות nlp, התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp שיטת טיפול, איך לשכנע בנות, NLP מדריך, שיפור כושר שכנוע, שיווק, איך לשכנע בנים, טיפול בהתנגדויות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה?

כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת מחפש ולנסות להציע לו פתרון חלופי שיספק את אותה מהות.

מה ההבדל בין מהות וצורה במכירות?

אליעד כהן מסביר כי בכל תהליך מכירה קיימות שתי רמות - מהות וצורה. המהות היא הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח.

כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח?

הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?". כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח.

מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש?

כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר לפעול לפי ארבעה צעדים מרכזיים שאליעד כהן ממליץ עליהם:
  • לברר את המהות האמיתית של דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר.
  • להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח.
  • להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב.
  • לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי הדרכים האפשריות למילוי רצונו, ולהראות לו שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר.
לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו לו את אותה חוויה שביקש בדרך אחרת.

כיצד אפשר להשתמש בהיגיון זה גם בחיים האישיים?

אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה תקפה רק למכירות, אלא נכונה גם באופן כללי לחיים האישיים. כאשר אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת ולא מצליח, עליו לנסות להבין מדוע הוא רוצה דווקא את המטרה הזו ולמה הוא בחר דווקא את הדרך הספציפית הזו להשיגה. ככל שהאדם יעמיק יותר בשאלת ה"למה" של הרצון שלו, כך הוא יוכל למצוא יותר אפשרויות שונות למלא את הרצון הפנימי שלו גם אם הצורה המקורית שחשב עליה אינה אפשרית.

מה אפשר ללמוד מכך על השגת מטרות בחיים?

השיעור המרכזי שעולה מההרצאה של אליעד כהן הוא שחשוב להבין מהו הצורך האמיתי והעמוק שמסתתר מאחורי הרצון השטחי שהוגדר. ברגע שמזהים את המהות, אפשר לראות שהמציאות או המוצר שאינם מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי.
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם?

כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר?

מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה?

במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות היא הצורך האמיתי של הלקוח, בעוד שהצורה היא הדרך שבה הוא מבקש למלא את הצורך הזה. לדוגמה, לקוח שמחפש תפוח עושה זאת כי הוא רעב וצריך משהו מתוק. אם למוכר אין תפוח, הוא יכול לבדוק מהי הסיבה האמיתית שהלקוח מחפש תפוח ולהציע לו חלופה שתענה על אותו צורך, כמו שזיף או פרי אחר.

כיצד לזהות את הצורך האמיתי של הלקוח?

במקום להתמקד בדרישות הספציפיות שהלקוח מציין, המוכר יכול לשאול: "למה אתה מחפש את המאפיינים האלה?" ולנסות להבין את המהות שמאחורי הדרישה. ייתכן שהלקוח מחפש תכונה מסוימת כי הוא רוצה להשיג תחושה או מענה לצורך עמוק יותר. כאשר מזהים את הצורך האמיתי, ניתן להציע לו מוצר אחר שעונה על אותו צורך בדרכים אחרות.

כיצד להשתמש בהיגיון הזה בתהליך המכירה?

לכל צורה יש מהות, ולכל מהות יש כמה צורות שיכולות להביע אותה. לכן, אם מוצר מסוים חסר בתכונה שהלקוח מבקש, ניתן להראות כיצד המוצר בכל זאת עונה על הצורך הפנימי של הלקוח בצורה אחרת. למשל, אם הלקוח מחפש מחשב עם מאפיין מסוים שאין בדגם המוצע, אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה.

איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו?

1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו.

2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה.

3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות.

4. שינוי תפיסת הלקוח - אם הלקוח מתעקש על דרישות מסוימות, ניתן להראות לו שמה שחשוב באמת הוא המהות, ולא בהכרח הדרך שבה חשב להשיג אותה.

כיצד היגיון זה תקף גם לחיים האישיים?

הגישה הזו אינה מוגבלת רק למכירות. כאשר אדם רוצה משהו מסוים ולא מצליח להשיגו, עליו לבדוק מדוע הוא רוצה זאת ולנסות להבין מהי המהות של הרצון שלו. כאשר מזהים את הצורך הפנימי, ניתן למצוא דרכים רבות למלא אותו, גם אם הדרך המקורית שחשב עליה אינה זמינה.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ועל השגת מטרות בחיים?

תהליך מכירה הוא למעשה תהליך של זיהוי הצורך האמיתי של הלקוח ומציאת דרכים למלא אותו. כאשר מתמקדים במהות הרצון ולא רק בצורה החיצונית שלו, ניתן להתמודד עם התנגדויות ולהציע פתרונות יצירתיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה והיא מה בן אדם צריך לעשות אם הוא בא למכור מוצר ללקוח והוא רואה שיש יתרונות מסוימים, צרכים מסוימים שהלקוח רוצה במוצר ואין לו את זה במוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה מוצר שיש בו 12345... ?", יש לך במוצר 123... אין לך 4 ו5, מה בעצם צריך לעשות איך להתמודד עם הדבר הזה מול הלקוח? אז כמובן שאפשר לתת תשובה בנאלית או טריוויאלית ולהגיד "כן בא ננסה לשכנע את הלקוח ש123... זה מספיק, בוא נספר ללקוח שמה שהכי חשוב זה 123... וכו' ".

אבל יש פה עוד היבט והנושא הוא כדלקמן בכל תהליך של מכירה יש לנו דבר שנקרא מהות וצורה, מה זה אומר מהות ומה זה אומר צורה? כשבן אדם רוצה משהו, לדוגמה בן אדם הולך לאכול, למה הוא הולך לאכול? כי הוא רעב, מה הוא רוצה לאכול? נגיד תפוח. אוקי בן אדם נכנס לחנות "שלום, יש לך תפוח?", עכשיו בא נניח שבחנות אין תפוח עכשיו אם בחנות אין תפוח, מה יעשה המוכר? יגיד לו "לא אין לנו פה תפוחים" ובזה נגמרה העסקה אבל אם המוכר היה אומר "אני בכל זאת רוצה למכור לו משהו" אז הוא היה יכול לשאול את הלקוח "מה המהות של זה שאתה רוצה תפוח?" כמובן לא במילים האלה אלא את הרעיון הזה.

לשאול אותו "תגיד לי למה אתה מחפש תפוח עץ אתה צריך דווקא תפוח, מה למה אתה צריך תפוח?" ואז אפשר לגלות למה הוא רוצה תפוח אולי הוא יגיד לו "סתם אני רעב רציתי משהו מתוק" אז הוא יכול להגיד לו "אז אתה יכול לקחת שזיף" סתם משהו. אוקי מה אני מנסה להגיד עוד פעם? לכל צורה יש מהות לכל מהות יש צורה, מה זה אומר? שימו לב יש את הסיבה הפנימית שבגללה בן אדם בא בכלל לחנות שבגללה בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר, עכשיו הבן אדם חושב למלא את המהות של הרצון שלו באמצעות הצורה הספציפית, הוא חושב לעצמו "אם יהיה לי במוצר שלי 12356... 100... אז זה ימלא לי את הרצון" אבל מאחורי הסעיפים שהלקוח אומר "אני רוצה ככה ורוצה ככה" מאחורי זה יש מהות, יש סיבה אם הוא אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה הוא לא סתם אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה.

אם הלקוח החליט שהוא רוצה שיהיה במוצר x וזה מה שהוא רוצה ולא מעניין אותו שום דבר אחר, וזה מה שמחויב לו וזה מה שהוא חייב בלי שום סיבה בלי שום היגיון אז אם במוצר שלנו אין את היתרון הספציפי, את הרכיב הספציפי את המאפיין הספציפי הזה אין אפשרות למכור לו את המוצר כי אין את מה שהלקוח אומר שהוא צריך ב100% אבל כפי שאני מסביר כאשר לקוח אומר שהוא רוצה משהו ואין לנו את מה שהוא מבקש מה שהוא צריך לעשות זה לנסות לברר, ואפשר באמת לעשות את זה עוד לפני בכלל שמגלים שאין גם מסיבות אחרות כדאי לפעמים לעשות את זה אבל בכל מקרה מה שצריך לעשות זה לברר "למה אתה צריך דווקא 123... ?" נגיד הלקוח אומר "שלום אני צריך 123...", מוצר מסוים עם מאפיינים מסוימים מה שאפשר לעשות זה לשאול את הלקוח "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה, מה יש במאפיינים האלה ותסביר לי טיפה יותר למה ככה, מה אתה בדיוק מחפש?" ואז הלקוח חושף את הסיבה שבגלל הוא מחפש את המאפיינים האלה.

עכשיו ברמה הלוגית זה חוק, ברמה הלוגית לכל צורה יש מהות אבל למהות יש כמה צורות שיכולות להתבטא ממנה. זאת אומרת אם אנחנו ניקח את הסיבה הפנימית שבגללה הבן אדם רוצה את מה שהוא אמר שהוא רוצה ונגיע לסיבה הפנימית אז כאשר מגיעים לסיבה הפנימית וככל שהסיבה יותר פנימית, כי על כל סיבה פנימית יש לה עוד סיבה פנימית אחרת אז ככל שהסיבה יותר פנימית כך יש יותר סיכוי ויותר אפשרויות למלא את הרצון שלו גם בצורה אחרת. זאת אומרת אם הלקוח אמר "שלום אני רוצה מוצר שיש לו מאפיין כזה וכזה" ונניח שאין לנו במוצר שלנו את המאפיין הזה והזה, אם אנחנו נדע למה הלקוח רוצה את המאפיין הזה והזה יהיה לנו יותר קל לשכנע את הלקוח "אוקי תקשיב אין את המאפיין הזה והזה אבל המוצר שלנו ממלא את הרצון הפנימי שלך באמצעות 12345... אחרים" וכו'.

אוקי ולכן עוד פעם צריך לשים לב כאשר המציאות לא תואמת לרצון המוגדר של הלקוח בצורה שהלקוח הגדיר את מה שהוא רוצה צריך ללכת למהות של מה שהלקוח רוצה ולראות איך אפשר בצורה אחרת שכן קיימת במוצר למלא את המהות של מה שהוא רוצה, איזה יתרונות יש במוצר אחרים שיכולים למלא את הסיבה ואת החיסרון הפנימיים של הלקוח שבגללם מראש הוא אמר לנו שהוא רוצה משהו שאין אותו במוצר. כל מה שאמרתי עכשיו זה נכון גם באופן כללי לגבי כל בן אדם בפני עצמו, כאשר בן אדם רוצה להשיג איזו מטרה והוא לא מצליח להשיג את המטרה נניח שהמציאות שלנו זה חנות של מוצרים, בן אדם בא למציאות רוצה לקנות מוצר רוצה לקנות חיים מסוימים לעצמו והמציאות לא ממלאת לו את הרצון הזה אז מה שהבן אדם יכול לעשות אם הוא רוצה להיות לקוח מרוצה מהמציאות שלנו, מה שהוא יכול לעשות זה לשאול את עצמו "למה אני רוצה דווקא את הצורה הספציפית הזאת והזאת? כי ככה וככה, ולמה דווקא את זה".

ככל שבן אדם נכנס יותר פנימה להבין למה הוא רוצה דווקא את מה שהוא חושב שהוא רוצה ככה בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יכול לראות שהוא יוכל למלא את הרצון שלו בעוד דרכים ולאו דווקא בצורה הספציפית מלכתחילה שהוא חשב שרק כך הוא יוכל למלא את הרצון שלו. אז מזה אנחנו גוזרים גם לגבי תהליך מכירה עם לקוח באופן יומיומי שכאשר מישהו מבקש ממך בקשה אומר לך "תעשה משהו מסוים", אתה מנסה למכור לו רעיון מסוים אתה מנסה למכור לו מוצר מסוים וזה לא בדיוק מה שהוא רוצה אתה לא יכול למלא לבן אדם את הרצון שלו, מישהו מבקש ממך 10 בקשות ואתה לא יכול למלא את ה - 10 בקשות רק 5, מה שצריך לעשות זה לברר למה הוא מבקש את הבקשות האלה מה עומד מאחורי הבקשות שהוא מבקש שאתה לא יכול למלא לו ולראות אולי אתה בעצם יכול למלא לו את הרצון הפנימי שלו בצורה אחרת. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? ... השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח מציינות פתרון מהיר, ... של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים ... להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר ... רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ... פחות קשה. אז מה שבעצם אפשר לעשות זה לגרום להתנגדות של הלקוח לשתול לו בראש מחשבה שתגרום לו ...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות? אליעד כהן מסביר בהרצאתו מדוע חשוב שכל אדם ילמד את ... עצמו ברעיונות טובים כאשר עולות בו מחשבות שליליות. הוא מדגיש שזו מהות האושר - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, אליעד ממליץ לשאול שאלות שיחשפו מה עומד מאחורי הטענה הזו. חשוב לבדוק מה משמעות המילה יקר, למה בדיוק הלקוח מתכוון, והאם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהוא יקבל. אליעד מסביר כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, וכאשר בודקים אותן לעומק, ניתן בקלות יחסית להפריך אותן ולהפוך אותן למכירה. הוא נותן דוגמאות להתנגדויות נפוצות, כגון אני לא ... בה הזדמנות להבין את עצמו ואת הלקוחות טוב יותר. אליעד מדגיש כי התמקדות בכסף או בסגירת העסקה בלבד, ללא בירור מעמיק, מובילה לתסכול וכישלונות במכירות. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? למה קשה לקבל לא מלקוחות? איך להיות איש מכירות טוב? למה עבודה במכירות מפתחת את החשיבה? איך להפוך סירוב להזדמנות? איך למכור לעצמי אושר? ...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... ומעמיק, אלא רק מתקן את המוצר בצורה חיצונית, לא תהיה לו הצלחה. כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג? במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר לא מתאים? האם שיווק המוצר ... הם לא ישתכנעו, ואף יאבדו אמון בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי. איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן בת זוג? במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר באמת לא מתאים? האם ... למה היא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח , שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות ... נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך ... איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? ... איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מהתמקדות בטוב שיש בכל דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר. איך משפיעה המוטיבציה על ... של המוכר למאמציו בשכנוע הלקוח? ככל שמוכר מרגיש שהמכירה עשויה לשפר את מצבו, כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע בה יותר. גם אם המוכר נמצא ... יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מכך שאדם רואה את היתרונות שבמציאות, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית יותר. לעומתו, מוכר שנמצא במצב רוח ירוד עשוי לראות כל קושי כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר מהתהליך. כיצד שמחה משפיעה על יכולת ההתמודדות עם קשיים? כאשר מוכר נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח , תגובתו תלויה בגישתו. מוכר עם מצב רוח טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך להתאמץ למכור. לעומת ... מסקנה אין תשובה חד משמעית לשאלה מי מוכר טוב יותר - מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו. איך לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות של לקוחות השפעת מצב הרוח על קבלת החלטות הקשר בין מוטיבציה להצלחה עסקית פסיכולוגיה של מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... תרחישים אפשריים, אך בסוף מתממש רק כיוון אחד. לכן, מי שמוכר רעיון או מוצר חייב ללמוד להתנייד בין גם וגם לרק לפי הצורך. עקרונות נוספים בשכנוע ומכירות התמודדות עם התנגדויות של לקוחות טכניקות חשיבה לוגיות שימוש באובייקטיבי וסובייקטיבי בדיון הבחנה בין וודאי לספק בקבלת החלטות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של ... אפשרות שהוא לא צריך את המוצר הזה, אוקי מחויב. יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה זאת אומרת? בן אדם לדוגמה נגיד אומר זה יקר לי נגיד אז הוא אומר זה יקר לי הוא ...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד ... שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר. אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים ... איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות? ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן ... להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם? כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ללקוח, חשוב להבין שמדובר לא רק בעולם העסקים ... לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא להתפשר על השכר? כמה כסף אתה רוצה להרוויח? מתי ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק ... עליך לשאול אותו, למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח , ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא ... אותו, למה אתה אומר שאתה בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמה הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח , והוספנו אליה את השאלת למה בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את ... מחויבת, להתנגדות אפשרית בלבד. וכך גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך לגרום ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות של לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות של לקוח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, תורת המשחקים, השפעה בתחום התנגדות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 06:38:04 - wesi28