אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חסרונות במוצר ✔יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, חסרונות במוצר, טיפים למכירה, להתמודד בראיון, לנסח טקסט משכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כושר שכנוע, ראיון קשה, איך להשפיע על התת מודע, לשכנע ללכת לפסיכולוג, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, אסטרטגיות משא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ייעוץ לאנשי מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP התניה קלאסית, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP מדריך, טכניקות משא ומתן, התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, סודות ההשפעה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, לשכנע את הבעל, אוטוסוגסטיה, איך לשכנע את הבעל, איך לשכנע אישה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מניפולציות בטקסט, nlp מדריכים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע לקוחות לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
מהם הקשיים במכירת מוצר לא מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם?

כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ומזה נגזרת תחושת המבוכה והקושי למכור אותו.

הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא לא שלם איתו.

כיצד להתמודד עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים?

הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא מושלם, הוא עדיין יכול לספק ערך ללקוח. אליעד מביא דוגמה ממערכות תוכנה כמו Windows, שמצוי עם באגים אך עובד על פי רוב.

הפתרון השני שהוא מציע הוא להבין שהבעיה לא בהכרח קשורה במוצר עצמו אלא בתפיסת העולם של המוכר. אם אדם לא מסוגל למכור מוצר לא מושלם, ייתכן ויש לו בעיות עם קבלת חסרונות באופן כללי. הוא לא מצליח לקבל את החסרונות במוצר, כפי שהוא לא מצליח לקבל חסרונות בעצמו ובחיים בכלל.

האם השאיפה לשלמות היא עיקרית בקבלת החלטות ובמכירות?

הבעיה המרכזית בפרפקציוניזם היא שבמקום לראות את החיסרון כיתרון, אנשים רואים בו חולשה או כישלון. אליעד טוען כי אם אנשים היו מבינים את החיים בצורה שונה, היה להם קל יותר למכור מוצר עם חסרונות. אדם שמסוגל לאהוב את עצמו למרות חסרונותיו, ולקבל את החסרונות במציאות, לא יחשוש ממכירת מוצר עם חסרונות. במילים אחרות, הבעיה האמיתית לא קשורה במוצר, אלא בקבלת החסרונות האישיים של המוכר.

מהו המודל לחיים שיכול לשפר את מכירות המוצר?

אליעד מציין כי הדרך להתמודד עם מכירת מוצר לא מושלם היא לשנות את התפיסה של האדם לגבי חסרונות. המפתח הוא לקבל את החיסרונות כמציאות קיימת ולראות בהם...
השאלה היא כזאת אם יש בן אדם שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות?

ש: שהוא לא מאמין במוצר.

אליעד: יפה שהוא לא מאמין במוצר אבל בא נגיד שהוא מאמין במוצר בא נלך על הצד שהוא מאמין במוצר איזה בעיה נגיד יכולה להיות לאיש מכירות למכור מוצר למרות שהוא מאמין במוצר?

ש: שהוא לא ישמע אמין אולי?

אליעד: לא נגיד שהוא נשמע אמין למה שהוא לא ישמע אמין.

ש: הכוונה לאיש מכירות שהוא יודע למכור או שכאילו.

אליעד: לא הוא יודע למכור אבל יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם.

ש: הוא חושב?

אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא אומר אם זה היה בחינם הייתי נותן אבל ברגע שהוא מבקש על זה כסף הוא מרגיש שהוא מחויב ואז כאילו המוצר צריך להיות מושלם ואז הוא בבעיה למכור את המוצר מה עושים?

ש: הוא לא ימכור ככה לעולם.

אליעד: נכון השאלה מה הפתרון, לא זה לא נכון יכול להיות שהוא ימכור מוצר אם הוא יחשוב שזה מושלם. הלאה מה עושים מה הפתרונות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה?

ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל כסף יש לו הרגשה כאילו של התחייבות.

אליעד: נכון אז מה אומרים איזה תשובה אתה היית נותן לאותו בן אדם?

ש: אתה מכיר איזה משהו מושלם.

אליעד: הוא אומר לך "לא ולכן יש לי בעיה למכור".

ש: אבל אתה חייב למכור את זה.

אליעד: אז הוא אומר מה שאני חייב לא חייב ואתה יודע איך זה עובד ואתה יודע איך זה עובד אז הוא אומר לך "ואני קשה לי למכור כי אני רואה שהמוצר שלי לא מושלם". לא קרה לך פעם שייצרת מוצר ולא רצית למכור אותו כי הוא לא היה מושלם או לך לא, יש הרבה אנשים שמפתחים מוצר בן אדם מפתח מוצר והסיבה שהוא לא מצליח למכור את המוצר כי המוצר לא מספיק הוא אומר "לא אני רק צריך עוד לסדר את זה ואני מוכר" ואז הוא מפתח ואומר לעצמו צריך לסדר את זה ואת זה.

ש: אתה יודע כאילו מה אני הבנתי במכירות?

אליעד: מה הבנת במכירות?

ש: אני הבנתי שזה בכלל לא קשור למוצר המוצר שלך גם יכול להיות חרא כי רוב אלה שמוכרים מוצרים כמו windows וכל זה הוא לא מוכר מוצר שהוא מושלם הוא עובד איזשהו סף מסוים 90% עובד ואז עם ההמשך כאילו את הבאגים משלימים.

אליעד: מה שאתה זה נכון אבל מה יעשה בן אדם שלא רוצה למכור מוצר לא מושלם קשה לו מה לעשות.

ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא מושלם או לשכנע אותו שהמוצר מושלם.

אליעד: איך לשכנע אותו?

ש: יש צורה "למה את לא יכול" אני שואל אותו שאלה כמו שדיברנו מקודם למה אתה לא יכול או לא רוצה.

אליעד: כי הוא מתבייש לבקש תמורה על דבר לא מושלם.

ש: אז הבעיה היא זה לא שיש לך בעיה למכור מוצר מושלם הבעיה שלך זה שאתה מתבייש.

אליעד: נכון זה אותו דבר "ואז אני מתבייש יש לי בעיה".

ש: ולמה אתה מתבייש?

אליעד: "מרגיש עם זה רע פאדיחה למכור מוצר לא מושלם זה פאדיחה, מרגיש מחויבות אישית שהמוצר יהיה מושלם".

ש: ולמה אתה חושב מהנקודה הזאת?

אליעד: "לא יודע בן אדם, יש לי שאיפות גדולות וזה הסטנדרטים שלי". מה עושים?

ש: אתה לא בתחום הנכון.

אליעד: אוקי אתה אומר לו תעזוב את המקצוע בסדר הבנו, אוקי הבנו האלה מה אתה אומר?

ש: שיוריד את המחיר אולי של המוצר ואז כזה יותר ישקף לו.

אליעד: אתה אומר לו כמה אתה חושב שהמוצר הזה שווה ואז תיקח פחות כסף ואז הוא אומר לך נכון הוא הבין מה אתה אומר, קודם כל זאת עדיין בעיה אתה מבין שזאת בעיה כי איך אפשר להרוויח פה אבל דבר נוסף כי בעצם לא פתרנו לו את הבעיה אמרנו לו נכון המוצר שווה פחות תיקח פחות כסף.

ש: לא, תיקח כאילו את המינימלי שהוא יכול.

אליעד: כמה אתה חושב שהמוצר הזה שווה שלושה שקלים תמכור אותו בשלושה שקלים אבל עדיין יש פה כמה בעיות, בעיה ראשונה יכול להיות שהוא יפסיד כסף יכול להיות שהוא חושב שהמוצר בכלל לא שווה אולי לייצר אותו כי הוא בתת מודע חושב שכן שווה לייצר אותו, לא הוא גם רוצה כסף הוא גם רוצה להרוויח הוא גם לא באמת ודבר נוסף גם כן יכול להיות בן אדם שיגיד "לא אני לא מסוגל אפילו אם משלמים לי על זה שקל אני מרגיש שאני דופק את הבן אדם" למה כי אז המכירה היא כבר מחויבת ולא אפשרית.

ש: לא נראה לי שיש הרבה אנשים כאלו שיגידו אני דופק את הבן אדם הזה.

אליעד: אני מספר לך מה הבן אדם אמר לי.

ש: באמת?

אליעד: ברור זה סיפור מאיפה אתה חושב שהרעיון הגיע בגלל שמישהו שאל את השאלה.

ש: בגלל שהתקשר אליך בלילה?

אליעד: לא אפילו שקל הבן אדם אמר "אם מבקשים ממני אפילו שקל" נגיד הוא עשה איזה משהו שהיה טוב אבל הוא עשה את זה בחינם ואז הוא אמר לו.

ש: בחינם כאילו?

אליעד: כן עשה איזה שירות מסוים שהשירות הזה היה טוב ואז מישהו ביקש ממנו את אותו והוא אמר לו אני רוצה לשלם לך אז הוא אמר לו "לא אני לא עושה את זה" שאלתי אותו ואם זה היה בחינם הוא היה עושה אבל אם זה בתשלום הוא לא רוצה אפילו בתשלום סמלי הוא לא רוצה למה כי הוא מרגיש שזה לא מספיק טוב הוא אומר "אם משלמים לי אני כבר כאילו מפחד מפאדיחה וזה לא מספיק טוב המוצר".

ש: אז איך אפשר לשכנע אותו כן למכור את זה בכל אופן?

אליעד: כן השאלה היא אפילו איך אפשר לגרום לו להרוויח כסף שזה אומר לשאול אותו "טוב אז מה אתה אומר כמה המוצר שלך עולה יפה תמכור אותו בכפול", הוא הלך לפתרון הכי קיצוני הוא אמר אז שיעזוב את המקצוע שלא ימכור אתה אומר אין בעיה שימכור בפחות ואני אומר לא אולי נלך לפתרון "אתה חושב שהמוצר שלך לא מספיק טוב יפה תעלה את המחיר שלו" איך אפשר לעשות הפוך בכלל.

ש: אז נגיד והוא עושה עבודה רוחנית.

אליעד: איך מה הקשר?

ש: להמציא לו סיפור ולשכנע אותו כדי שהוא יראה שזה בסדר, זה כמו שאמרת הוא מחפש, זאת הצורה למכור מוצר מושלם.

אליעד: אפילו שמעו את מה ששאלת אותי סתם.

ש: הוא מחפש כאילו צורה אנחנו צריכים ללכת להעביר לו שהוא רוצה מהות ולמצוא את הפתרון שהוא כאילו צריך למוסס את הצורה שיקבל את המהות.

אליעד: איזה צורה?

ש: הצורה למכור מוצר מושלם.

אליעד: מה אתה לא רוצה למכור מוצר מושלם מי לא רוצה למכור מוצר מושלם, מה קשור פה מהות וצורה בכלל.

ש: אנחנו קודם דיברנו יש צורה רעיון מסוים למכור מוצר מושלם.

אליעד: איך אתה מוציא שהוא ירגיש שלם איתו, יש אנשים שלא מצליחים בחיים לפעמים בגלל שהם פרפקציוניסטים הם כל דבר רוצים מושלם ואז הם לא רוצים אותו ואז הם לא עושים כלום לדוגמה יש הרבה דברים כאלה אז מה קורה אם הפרפקציוניזם הזה נכנס לתוך מכירות, מה אתה אומר?

ש: הנושא היה פרפקציוניזם?

אליעד: הנושא היה בן אדם שקשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם בעיניו והוא לא רוצה למכור מוצר לא מושלם, מה לעשות לדוגמה יכול להיות בחור נגיד שהוא לא יתחיל עם מישהי כי הוא אומר אני לא מספיק טוב.

ש: בדיוק חשבתי על המקרה הזה נשבע לך ישר לקחתי את זה לשם.

אליעד: וואלה איך חשבת על זה נכון אתה אומר אני רק אעשה עוד שלושה שיפוצים ואני, לא משנה אבל יש כאלה שיש להם בעיה הוא אומר אני רק אסיים את זה ואני אתחיל עם הבחורה אני רק אעשה את זה אתחיל עם הבחורה.

ש: להגיד לו אולי שלמרות שהמוצר לא מושלם עדיין זה מספק לך את הכוח אז מה זה משנה אם זה מושלם או לא מושלם זה מספק לו את הכוח.

אליעד: קודם כל מה שאתה אומר זה נכון הנה הוא דיבר על נושא של מהות וצורה הוא אומר תסתכל על המהות מה המהות? המהות זה למלא את הרצון שלו ואתה ממלא לו את הרצון שלו עשית לו טוב מה אכפת לך אם זה מושלם או לא אבל מה מהות המכירה למלא את הרצון של הלקוח מה המהות לתת לו את המוצר, לא מצד הלקוח מה הלקוח רוצה מוצר מושלם או הלקוח רוצה למלא את הרצון הוא רוצה למלא את הרצון, מילאת לו את הרצון כן עשית לו טוב כן הטוב הזה שווה כסף כן יפה קח את הכסף.

מה שאתה אומר זה נכון אבל עדיין הבן אדם יגיד "לא אני רוצה שהמוצר יהיה מושלם", מה עושים אז במקרה כזה גם הולכים על מהות וצורה אבל מכיוון אחר, מה אתה אומר יש לך רעיון, אוקי הולכים על מהות וצורה מהכיוון הזה הולכים "למה חשוב לך שהמוצר יהיה מושלם", עכשיו מי שלומד פה אמור לדעת את התשובה למה רק אמור לדעת את התשובה כי לא תמיד אתה יודע את התשובה למרות שאתה לומד פה כן אבל בכל מקרה התשובה היא פשוטה בן אדם אומר "קשה לי למכור מוצר לא מושלם" זה בן אדם שיש לו הרבה בעיות עם עצמו בכלל, בעיות של דימוי עצמי בעיות של חוסר בעיות של ערך עצמי מלא בעיות יש לו.

איך אני יודע כי מה השכל שעומד מאחורי "אני לא רוצה למכור מוצר שהוא לא מושלם" קושי להתמודד עם חסרונות הוא אומר "אני וחיסרון לא הולך ביחד", עד הסוף תקשיב עכשיו כל בן אדם יש לו חסרונות אבל הוא אומר הוא לא מוכר שהם ייצרו אותו הוא אומר כי למכור מוצר ללקוח זה בעצם להגיד אני זה המוצר וכשהוא מוכר את המוצר הוא כאילו מוכר את עצמו ואז אם הוא רואה את החיסרון במוצר הוא כאילו אומר "אני מוכר את החיסרון של עצמי" וזה כאילו בן אדם אומר "מה אני אמכור את החיסרון של עצמי".

עכשיו מה אני אומר בוודאות של מאה אחוז לא של 99% וודאות של 100% שאם הבן אדם הזה לצורך העניין היה מסתכל על החיים בצורה אחרת ובאופן כללי היה יודע להתמודד עם זה שיש חסרונות במציאות והיה יודע לאהוב את עצמו למרות שיש לו חסרונות והיה מסוגל ללכת ברחוב עם שלט ולכתוב על השלט את החסרונות שלו והיה מסוגל לאהוב אנשים שיש להם חסרונות והיה מסוגל לאהוב את עצמו ולאהוב את החסרונות של עצמו והיה מסוגל להיות במצב שגם אם אומרים לו יש לך אפשרות להיות בלי חסרונות הוא אומר "לא אני רוצה את החסרונות" בן אדם כזה לצורך העניין לה תהיה לו בעיה למכור מוצר עם חסרונות כי מהות הטענה שבן אדם אומר "תקשיב המוצר שלי לא מושלם" זה בעצם להגיד "אני לא יכול עם חסרונות אני וחסרונות לא מסתדרים ביחד".

עכשיו מחויב במציאות שגם בעצמו הוא רואה חסרונות ומחויב במציאות שגם אין לו ביטחון עצמי בגלל החסרונות שלו ויש לו בעיית דימוי עצמי בגלל החסרונות שלו זה אותו פרנציפ ולכן הדרך למכור את המוצר עוברת בזה שמלמדים אותו לקבל את החסרונות שלו או את החסרונות שיש במציאות באופן כללי, מה שצריך לעשות זה לשנות את התפיסה שהוא תופס חסרונות כיצד אתה מרגיש כאשר אתה רואה חיסרון באופן כללי אם אתה מרגיש פחד לחץ מתח חרדה אתה לא יכול למכור את המוצר למה כי אם אתה מוכר את המוצר אתה בעצם אומר "מה אני חושב שהחיסרון הזה הוא טוב יש פה דבר עם חסרונות איך אפשר לקבל את זה".

ש: מה אכפת לך מי שרוצה לקנות שיקנה.

אליעד: לך לא אכפת יש אנשים שאכפת להם יש אנשים מוסריים יותר יש אנשים שלא מוכנים למכור מוצר שיש בו חסרונות. תשובה מהות התשובה היא כזאת תלמד, צריך ללמד את אותו בן אדם להתמודד עם חסרונות באופן כללי ולשאול אותו איזה חסרונות יש בך איך אתה מקבל אותם איזה חסרונות אתה רואה במציאות איך אתה מתחיל לראות חסרונות שזה יתרונות, איך אתה מתחיל לראות חסרונות שזה גם לא משנה.

ש: זה מחויב שיהיה במציאות חסרונות?

אליעד: כן אם כשתסתכל לשם לא תראה ששם חסר אותך לא תדע שאתה פה, אם תסתכל לשם ולא תראה שם שום חיסרון זה אומר שאתה תראה גם את עצמך שם אז אם כל מקום שתסתכל לא תראה שום חיסרון זה אומר שבכל מקום שתסתכל תראה את עצמך ואז לא תראה את עצמך. הסברתי את זה כל כך הרבה פעמים עוד פעם כשתסתכל לשם אתה לא תראה שום חיסרון זה בעצם אומר שלא יהיה שום מקום שלא תראה את עצמך נכון?

ש: לא יודע.

אליעד: אם אתה לא שם זה חיסרון או יתרון?

ש: לא זה ולא זה.

אליעד: מה זה חיסרון מה פירוש חיסרון?

ש: שיש משהו שהוא לא מושלם כאילו.

אליעד: כן אבל אם אתה לא שם זה מושלם שם, עכשיו למה אתה טיפה לא מבין אותי כי אתה אומר "כן אבל חיסרון פירושו משהו שאני לא רוצה אותו וזה שאני לא שם אני לא לא רוצה את זה מה אכפת לי שאני שם למה להגיד שזה חיסרון". יפה אז כרגע אצלך חיסרון ויתרון זה יותר על דברים שאתה רוצה או לא רוצה אבל בא נניח נגיד תקשיב לי נגיד שאתה לוקח רשימה ואתה רושם את כל מה שאתה רוצה ואני מביא לך מה אתה חושב שיהיה אחר כך אחר כך יהיו גם חסרונות אבל אני מסביר גם איזה חסרונות יהיו אם כרגע יש לך חיסרון שאין פה משהו ספציפי שאתה רוצה אז אם יהיה את כל מה שאתה רוצה יפריע לך החיסרון שאתה לא שם ושמה ששם לא נמצא פה.

עוד פעם יש שני סוגי חסרונות יש חסרונות ואחר כך נדבר על זה מעוד זווית נוספת, יש כמה סוגי חסרונות במציאות יש חיסרון של צורה ספציפית אתה אומר "אני חסר לי צורה ספציפית" נגיד, אוקי אבל יש חסרונות כלליים נגיד לדוגמה הצבע הלבן חסר את הצבע האדום זה גם חיסרון אתה רואה קיר בצבע לבן חסר בו את הצבע האדום נכון חסר לו גם את הצבע הירוק, נכון לכן יש לנו בעיה שהאדום חסר את הלבן והלבן גם חסר את האדום זאת באמת בעיה, מה אתה שאלת אותי.

ש: יכול להיות שזה גם יתרון.

אליעד: גם נכון מה היתרון שיש פה רק לבן ולא אדום, מה היתרון של האדום שהוא לא לבן. תקשיב עוד פעם אתה שאלת אותי שאלה האם מחויב שבן אדם תמיד יראה חיסרון ואני עונה לך שכן ואני מסביר לך איזה חיסרון הוא תמיד יראה אז אני מסביר לך כרגע אולי אתה אומר "מה אכפת לי הקיר לא מפריע לי שהקיר הוא לא אדום", נכון ואני מסביר לך שברמת העיקרון לו יצויר שכל הרצונות שלך תמלא אותם תשיג את הכסף ואת זה ואת זה עדיין יהיו חסרונות אני מסביר לך שעצם זה שאתה מתסכל על קיר ואתה תראה שהוא לבן ולא כחול ולא אדום ולא צהוב ולא זה ולא זה יעשה לך רע למה כי אתה תגיד הקיר הזה לא מושלם.

ש: אוקי ומה כאילו החיסרון היותר עמוק שאני לא פה שאני לא שם?

אליעד: לא כל דבר שהוא לא משהו אחר זה חיסרון עכשיו כרגע לא מפריע לך זה שיש משהו שהוא לא משהו אחר יש דברים יותר ספציפיים שמפריעים לך אבל בתת מודע אני מסביר לך בתת מודע אחרי שתמלא את כל הרצונות, יש לך ים של רצונות לא חסר חסרונות במציאות. תן לי להמשיך בכל מקרה מה שאני אומר הוא כזה דבר הדרך לפתור את הבעיה שבן אדם קשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם עוברת דרך זה שמלמדים אותו להתמודד עם קבלת חיסרון באופן כללי.

עכשיו למה אמרתי בהתחלה שמי שפה היה אמור להבין את זה מיד למה כי כשמישהו יש לו איזה בעיה אתה ישר אמור...
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... אף על פי כן ישנם מצבים שבהם הבן אדם חושב שמנקודת המבט של לקוח הלקוח יכול לראות חסרונות במוצר למרות שאף על פי שהמוכר חושב שהמוצר טוב ללקוח בסך הכל הסופי אף על פי כן המוכר מבין שיכול להיות שהלקוח מנקודת המבט שלו יראה חסרונות מסוימים במוצר והשאלה הנשאלת היא ברמה העקרונית מה צריך לעשות כאשר המוכר חושב שיש חסרונות במוצר, המוכר חושב שיש חסרונות במוצר בהנחה שהוא צריך גם להציג את החסרונות האלה ללקוח, בהנחה שהוא מחויב מה שנקרא גילוי נאות לספר ללקוח על החסרונות איך בעצם להציג את החסרונות ללקוח. אז יש בנושא הספציפי ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות ...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... מעניק לו. הוא ממחיש זאת באמצעות דוגמה של חופשה בצימר - הלקוח לא משלם רק על גודל הבריכה או על התנאים הפיזיים, אלא על חוויית הנופש שהוא מצפה לקבל. לכן, אפילו אם יש חסרונות במוצר עצמו, בעל העסק עדיין יכול למכור אותו בהצלחה, אם הוא מצליח לשכנע את הלקוח שהוא יקבל חוויה מצוינת. איך להתמודד עם פחד בעסקים? איך ...
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... כדאי לך לדחות את החתימה, הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ישיר. בנוסף, בשכנוע עקיף קל יותר להסתיר חסרונות במוצר או במידע שמנסים להציג, לעומת שכנוע ישיר בו חייבים לעמוד באופן ברור ומדויק מאחורי ההצהרות. איך נוצרת מניפולציה על ידי הצגת חסרונות של מתחרים? אליעד כהן מציין ...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... כאלה, חשוב שכל רכישה תהיה מבוססת על שיקול דעת רציונלי ולא על רגש בלבד. לסיכום האפשרות למכור ללקוח תלויה במצבו הרגשי ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא ... את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... במוצר בגלל שהוא חושב שעצמו לא תיאר מספיק טוב את מה שהוא רוצה לקנות. לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור בעייתי כלשהו תיאור שמבטא נגיד חסרונות במוצר , נגיד הוא אומר אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן אז לא להגיד לו הנה יש לך פה מוצר שיעבוד לך רוב הזמן כי המוצר הזה עובד כל הזמן למה ...
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
... הוא לא יעשה את הדבר הזה. החידוד פה והדגש הוא שכאשר באים למכור ללקוח מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו לא צריך להסתיר ממנו את החסרונות לא צריך לפחד מזה שיש חסרונות במוצר, לא צריך לפחד מזה שמה שאתה אומר יעשה לו ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... של המוצר. ולמצוא תשובות טובות והסברים טובים לכל אחד ואחד מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון חסרונות במוצר , זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... את המוצר? ומנסים להגדיל את כמות הסיבות שיש לו לקנות את המוצר יותר מאשר כמות הסיבות שהוא לא ירצה לקנות את המוצר, כי העסקה מתבצעת כשלקוח חושב שיש יותר יתרונות מחסרונות במוצר. אותו דבר בדיוק, אותה שיטה בדיוק מי שקשה לו למכור ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: חסרונות במוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, חסרונות במוצר, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, להשפיע, מאמן אישי בתחום חסרונות במוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 13:33:17 - wesi28