אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוחות, מדריך אישי, לשכנע ללכת לטיפול, nlp טריקים, nlp לצפייה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טקסט שכנוע, לשכנע אנשים בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את חברה שלי, פסיכוקיברנטיקה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, מאמן אישי, לשכנע מורה, nlp לימודי, לשכנע לקוח לקנות מוצר, לנהל משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, ייעוץ אישי למנהלים, איך למכור, לשכנע בוויכוח, nlp בחורות, מכירות, NLP אימון אישי, לשכנע גבר להביא ילד, לימודי שכנוע, לשכנע אשה לחזור, יועץ פוליטי, לשכנע את הלקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח, עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה נותן לו הנחה ועוד.

חבר או איש מכירות

אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני היבטים, אבל יש עוד היבט והוא, שאם אתה נותן ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, דהיינו, אם אתה אומר מראש ללקוח מחיר מסוים ורק אחרי משא ומתן אתה נותן ללקוח הנחה, הרי שאתה גורם ללקוח להתייחס אליך כמו לאיש מכירות ולא כמו לחבר.

כי אם היית מוכר לחבר הכי טוב שלך, שאתה רוצה רק בטובתו ולא רוצה למכור לו אם זה לא יהיה לו טוב, הרי שבמקרה כזה כנראה שהיית מנסה לקחת לו כמה שפחות וכנראה שמראש היית אומר לו את המחיר אחרי הנחה. ולא היית מנהל איתו משא ומתן ורק אחר כך נותן לו הנחה.

במילים אחרות, ככל שמתנהל משא ומתן יותר קשה ורק אחריו הלקוח מקבל הנחה, ככה הלקוח מרגיש יותר שאתה לא חבר שלו ושאתה לא רוצה רק בטובתו, אלא שאתה איש מכירות שרוצה להוציא ממנו כמה שיותר כסף. וזה עצמו עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. כי הלקוח היה מעדיף לרכוש מחבר שלו שרוצה רק בטובתו ולא מאיש מכירות שרוצה את הכסף שלו.

אולי המחיר לא הכי טוב שיש

באותו עניין בדיוק, אם אתה נותן הנחה ללקוח, אתה גורם ללקוח להטיל ספק בתמחור שלך. וזה גורם ללקוח להרגיש רע, בגלל שהוא חושב שהוא אולי יכול לקבל הנחה עוד יותר גדולה. ואסביר שוב, אם אתה נותן הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שהמחיר שאמרת לו מראש, הוא לא מחיר סופי. דהיינו, שיש מקום למשא ומתן. ואז הלקוח חושב לעצמו, שאולי גם עכשיו אחרי שנתת לו הנחה, אז אולי יש אפשרות לקבל הנחה נוספת. כך שאולי כרגע המחיר שאתה נותן לו אחרי הנחה, אולי הוא לא המחיר האופטימאלי.

לעומת זאת, אם לא תיתן הנחה ללקוח, הוא יכול להבין שהמחיר שהוא מקבל ממך, הוא המחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי אין אפשרות לקבל הנחה כלשהי.

הסתרת מידע מהלקוח

ועוד סיבה אפשרית לכך שלתת הנחה ללקוח יכול לעשות לו רע, היא בגלל שאם אתה אומר ללקוח מחיר אחד ואחרי משא ומתן נותן לו הנחה, הרי שהלקוח מרגיש שבעצם אתה הסתרת ממנו מידע שהיה יכול לסייע לו. כי זה שנתת לו את ההנחה רק אחרי המשא ומתן זאת עובדה. וזה שהמחיר הסופי יותר טוב לו מאשר בהתחלה, זאת גם עובדה. וזה בעצם אומר, שאתה לא חשפת מההתחלה את כל המידע שהיה יכול לשרת את הלקוח, כי אתה הסתרת את המחיר של ההנחה, בהתחלת המשא ומתן.

וזה בעצם יכול לגרום ללקוח לחשוב שאולי אתה מסתיר ממנו עוד מידע שיכול לעזור לו. לדוגמה אולי יש חסרונות במוצר, שיעזור ללקוח לדעת את החסרונות האלו כדי לא לרכוש את המוצר. ואתה אולי מסתיר את המידע מהלקוח. במילים אחרות, לתת ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, זה כמו להסתיר ממנו מידע בהתחלת המשא ומתן. ואז אולי אתה מסתיר ממנו עוד מידע.

אין מספיק ביקוש למוצר, כי הוא לא טוב

היבט נוסף, יתכן שהלקוח יחשוב שאתה נותן לו הנחה, כי אין לך מספיק ביקוש. כי בדרך כלל נותנים הנחה, כשאין מספיק ביקוש. ככה שאם אתה נותן הנחה, אולי אין למוצר מספיק ביקוש. ואם אין למוצר מספיק ביקוש, אולי זה בגלל שהמוצר לא הכי טוב שיש. ואז אולי לא כדאי לרכוש את המוצר גם לא אחרי הנחה.


בגלל כל הסיבות האלו וגם כמובן בגלל סיבות נוספות, צריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה ואיך לתת ללקוח הנחה ואיך להציג הנחה ללקוח ומתי לתת הנחה וכמה לתת ללקוח הנחה ועוד. וכל זה גם בגלל, שעצם זה שאתה נותן הנחה ללקוח, זה עושה לו גם רע ולפעמים הלקוח לא ירכוש את המוצר, דווקא בגלל שנתת לו הנחה. ולכן גם לתת הנחה ללקוח, גם את זה צריכים ללמוד.
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
...מנסים לשכנע אחרים? לפי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר היא לנסות לשכנע לפני שבדקת אם קיימת הסכמה על הנחת היסוד. למשל, אם מישהי מנסה לשכנע מישהו ללכת למסעדה, צריך קודם לבדוק אם בכלל יש הסכמה משותפת ששניהם רוצים לבלות יחד. אם הבסיס המהותי של הרצון אינו מוסכם, כל ניסיון שכנוע יהיה חסר משמעות. לדוגמה, אם יש ויכוח לגבי בילוי משותף והאדם האחר מתלונן על בעיות (פקקים, חם מדי), חשוב לשאול אותו קודם כל אם בכלל קיימת הסכמה עקרונית לרצון להיות ביחד. ייתכן כי האדם...
שקרים בזוגיות טובה, יחסים זוגיים, מה טוב בשקר? למה לשקר כדי להצליח? טיפים לזוגיות, אהבה שקרית, אהבה אמיתית, אהבה מניפולטיבית, שקרים לבנים בזוגיות מוצלחת, שקרים טובים, לשקר טוב, אמת בזוגיות
שקרים בזוגיות טובה, יחסים זוגיים, מה טוב בשקר? למה לשקר כדי להצליח? טיפים לזוגיות, אהבה שקרית, אהבה אמיתית, אהבה מניפולטיבית, שקרים לבנים בזוגיות מוצלחת, שקרים טובים, לשקר טוב, אמת בזוגיות
...אלא על יכולת להבין את האדם השני ולקבל אותו כפי שהוא, כולל השקרים הקטנים והלא - מוחלטים. דוגמה לכך הוא שקרים לבנים בזוגיות, אשר יכולים להקל על קיום מערכת יחסים פורה ומספקת. לא כל שקר הוא רע, ולעיתים התעלמות מהאמת או הצגת שקר בדרך חיובית יכולה לשרת את טובת הצדדים המעורבים. הנושא המרכזי בהרצאה הוא השאלה מתי שקר טוב? אליעד מציין כי לעיתים אנשים מוכנים לקבל שקרים אם הם מרגישים שהם מועילים להם, במיוחד כאשר מדובר בזוגיות, שבה לא תמיד יש צורך באמיתות מוחלטות...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
...לא ככ היה בטוח בו קודם לכן. וכמובן, שלהציג ללקוח את הדעה הנגדית של מה שאתה הולך לשכנע אותו, זה כמובן מסוכן. כי זה יכול לגרום לו דווקא לא להאמין לך, ואפילו להטיל ספק במה שאתה אומר. ואעפכ יש בזה תועלת מאוד גדולה, אם למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפכ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו. והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
...הטכני או המעשי). הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון). לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: להכין דוח), יכול לדעת בדיוק כיצד להכין את הדוח (אילו נתונים נדרשים, באיזו תוכנה להשתמש), אבל אולי הוא לא יודע שהוא באמת רוצה להכין את הדוח - כלומר, הוא לא בטוח שהרצון שלו מספיק חזק לעומת הקושי או אי הנוחות הכרוכים במשימה. אליעד מציע לשאול שלוש שאלות ברורות כדי לזהות את הבעיה בכל מקרה שהאדם לא עושה משהו: האם...
מוטיבציה שלילית, הנעה שלילית, איך לא לתת מוטיבציה? להחליש מוטיבציה, מוטיבציה מניפולטיבית, הורדת מוטיבציה, החלשת מוטיבציה, מוטיבציה רעה, שכנוע מניפולטיבי, החלפת הסיבה, מוטיבציה נמוכה
מוטיבציה שלילית, הנעה שלילית, איך לא לתת מוטיבציה? להחליש מוטיבציה, מוטיבציה מניפולטיבית, הורדת מוטיבציה, החלשת מוטיבציה, מוטיבציה רעה, שכנוע מניפולטיבי, החלפת הסיבה, מוטיבציה נמוכה
...לו סיבות חיצוניות כמו הצלחה חברתית או יוקרה. זה יכול לגרום לאותו אדם לוותר על הרעיון, משום שהתוצאה שהוא מחפש אינה מתאימה לסיבות שניתנו לו, ואולי הוא אף מתנגד לסיבות אלה באופן פנימי. לסיכום, אליעד כהן מדגיש את החשיבות הגדולה של התאמת הסיבות והמניעים בעת נתינת מוטיבציה, ואת הסכנה שבמתן מוטיבציה שגויה או מוטיבציה שלילית העלולה להפוך כל כוונה טובה לכישלון. מוטיבציה שלילית איך להחליש מוטיבציה? שכנוע מניפולטיבי למה המוטיבציה לא עובדת? איך להתאים מוטיבציה...
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
...אמיתי. לדוגמה, אם אדם חסר ביטחון עצמי ומדמיין שהוא בטוח בעצמו, התת - מודע מקבל זאת כעובדה, וכך, לפחות לפי התיאוריה, הוא מתחיל להתנהג בצורה המבטאת ביטחון עצמי. איך עובד מנגנון השתלת מחשבות בתת - מודע? על פי אליעד כהן, התהליך מתרחש בכך שאדם שותל במוחו מחשבה או תמונה חיובית שהוא רוצה שתהפוך למציאות. אם הוא עושה זאת בצורה משכנעת, התת - מודע מתייחס אליה כאל אמת, וכך נוצר שינוי בתפיסת המציאות שלו ובהתנהגותו. דוגמה קלאסית לכך היא שאדם החווה חוסר ביטחון...
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
...בפועל הוא לקוח שלך, כי הוא משלם לך דרך תלוש המשכורת עבור העבודה שאתה מבצע עבורו. לכן, לכעוס על הבוס שלך זה בעצם כמו עצמאי שמתלונן על לקוח שמשגע אותו. איך עצמאי מתמודד עם לקוח בעייתי ומה אתה יכול ללמוד מזה? נניח שיש עצמאי, בעל עסק, והוא אומר לך: הלקוח שלי משגע אותי, ממרר לי את החיים. מיד היית עונה לו בצורה פשוטה: אם הלקוח שלך גורם לך לסבל, אל תעבוד איתו - תמצא לקוחות אחרים. אלא שכאן טמונה הבעיה: כשאתה שכיר, אתה בדרך כלל חושב שיש לך רק לקוח אחד - הבוס...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח...
הומור / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה
...אתה לוקח את הדבר הרציני שאתה רוצה לומר, ואתה עוטף אותו בעטיפה לא מחייבת, שהיא העטיפה של ההומור בידור צחוק סטנדאפ וכיוב. כאשר המשמעות של העטיפה היא, שהיא בעצם גורמת לרעיון הרציני, להתחיל לקבל לגיטימציה באמצעות זה שאתה בעצם אומר אותו בצורה מצחיקה והומורית. ואסביר: המשמעות של ההומור היא, המחיקה והטשטוש שבין מציאות לבין דמיון. כי ההומור בעצם לוקח דברים ומגדיר אותם, תוך כדי זה שהוא משאיר אותם לא מוגדרים. כי ההומור גם אומר את הרעיון, אבל גם בעצם שולל אותו...
עוקץ זוגי, קומבינות בזוגיות, איך להשיג בת זוג שווה יותר ממך? איך להשיג בחורה ממעמד יותר גבוה ממך? איך להשיג גבר שווה יותר ממך? איך להשיג בחור ממעמד יותר גבוה ממך? לקנות בזול ולמכור ביוקר, זוגיות כהשקעה בבורסה
עוקץ זוגי, קומבינות בזוגיות, איך להשיג בת זוג שווה יותר ממך? איך להשיג בחורה ממעמד יותר גבוה ממך? איך להשיג גבר שווה יותר ממך? איך להשיג בחור ממעמד יותר גבוה ממך? לקנות בזול ולמכור ביוקר, זוגיות כהשקעה בבורסה
...הקשר כשלב ראשוני בלבד או כשלב ארעי, וכשהם לא בטוחים מה הם מחפשים או מה הם רוצים לשנות בקשר, זה עשוי להוביל לאכזבה. האם ניתן למנוע את בעיות האיזון וההתפתחות במערכת זוגית? הקורס מסתיים בהסבר על הצורך לקבל את הגורמים השונים במערכת הזוגית, כמו התפתחות אישית של כל פרט בנפרד - אני לא יודע אם זה המערכת הזוגית שלי בהווה או אם היא מתאימה לי בעוד שנה. עצם ההתפתחות האישית של כל פרט במערכת הזוגית היא קריטית להבנת איך המערכת תשתנה בעתיד. זוגיות כהשקעה בבורסה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, אימון מכירות, לקוחות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 10:36:30 - wesi28