אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, חשיבות איש המכירות בארגון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, סודות ההשפעה הסמויה, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע את בעלי, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP תקשורת, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP וסוגסטיה, מניפולציות בטקסט, ניתוח תוכן של טקסטים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התמודדות בראיון, טכניקת nlp, לשכנע אנשים להגיד כן, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, יכולת לשכנע, NLP התניה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפול אישי, לשכנע בחורות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כיצד לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, איך למכור יותר טוב, התנגדויות לקוח, NLP הסבר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות מקצועיים? הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות, אפילו אם הם מאוד מקצועיים ומומחים בתחום שלהם, היא השימוש המופרז במושגים מקצועיים ...
העברת נטל ההוכחה, נוסחה לא להרגיש רע, ביטחון עצמי, איך להאמין בעצמך? להיפטר ממחשבה שלילית, לחשוב חיובי, חשיבה חיובית, להיות מאושר, שכנוע, חובת הבאת הראיות, רטוריקה, חשיבה שלילית
העברת נטל ההוכחה, נוסחה לא להרגיש רע, ביטחון עצמי, איך להאמין בעצמך? להיפטר ממחשבה שלילית, לחשוב חיובי, חשיבה חיובית, להיות מאושר, שכנוע, חובת הבאת הראיות, רטוריקה, חשיבה שלילית
...מדוע לא עושים משהו, אלא ההפך - הצד השני הוא זה שצריך להוכיח את הצורך לעשות אותו. דוגמה נוספת היא שאלה כמו למה אתה חושב שאין אלוהים?, שבה השואל בעצם מעביר את נטל ההוכחה אליך במקום לשאול את השאלה בצורה המתחילה במה גורם לך להאמין שיש אלוהים?. האם צריך להוכיח את עצמך כל הזמן? אליעד מבהיר כי ניסיון להוכיח את עצמך כל הזמן, לדוגמה כאשר אדם מנסה להוכיח לעצמו שהוא מוצלח, הוא טעות. הדרך הנכונה היא להבין שנטל ההוכחה לא אמור להיות עליך, במיוחד כשמדובר במחשבות...
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
...למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות כדי למכור משהו כלשהו. דהיינו, נניח שנותנים...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...את כותרת הסרטון למנועי החיפוש. פעמים רבות, הכותרת צריכה להיות כזו שתמשוך את הצופה לצפות בהמשך, גם אם לא בהכרח מתאימה לאלגוריתם החיפוש. מהי הדרך המיטבית לניסוח תוכן שיווקי שמניע לפעולה? אליעד הוסיף שהמטרה המרכזית בתוכן שיווקי היא להביא לפעולה, כלומר, שהצופה יעבור לשלב הבא. בין אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי התוצאה שמוצעת לו היא הכרחית. הוא הציע לעיתים להציג את התוצאה באופן ישיר...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
...לעזוב את העבודה פוחת. כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת בצורה פחות דרמטית, כי אם הוא ידע להתמודד טוב יותר עם ביקורת שהוא מקבל, הוא גם יחשוש פחות לתת ביקורת לאחרים. מה הקשר בין ביקורת עצמית לבין ביקורת על אחרים? הסיבה שאנשים חוששים להעביר ביקורת לאחרים היא שהביקורת העצמית שלהם מאוד חריפה. כלומר, אם אותו אדם יפסיק לפחד מהביקורת על עצמו, וילמד לראות את עצמו ואת התנהגותו בצורה מאוזנת ומפורטת (לא בשחור ולבן), הוא גם יצליח להעביר ביקורת...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
...אולי מדובר בהגנה רגשית. אם נבין מהו מקור הפחד או ההתנגדות, נוכל לגשת לפתרון מותאם אישית. הוא מציין שאם אדם מסרב להצטרף למפגש, או לא מוכן לעסוק בנושא מסוים, כדאי לשאול אותו שאלות כמו: למה אתה לא רוצה?, האם זה משהו שאתה לא אוהב או שלא מעניין אותך?, האם יש משהו שלא התחברת אליו?. שאלות אלו מאפשרות להבין את המניע האמיתי. לא תמיד צריך לשכנע בכוח. לפעמים הדרך הטובה ביותר לשנות את דעתו של אדם היא לתת לו את המקום להרגיש שהוא לא מכפיף את עצמו לדעותיך, אלא...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
...או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה. ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך לבחור אותה. אסביר שוב, אנחנו לא ניתן ללקוח אפשרות לבחור בפועל, באפשרות שמבחינתו...
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
...מסוים ואז אל תדבר איתו גם על נושאים שקשורים לנושא הזה. אם אתה מדבר עם מישהו על נושא ואתה רוצה לעלות נושא מסוים ואתה כן רוצה אז תדבר איתו על נושאים שקשורים שדומים וקשורים לנושא הזה ואז יהיה גם אחר כך יותר קל לדבר על הנושא עצמו. בקיצור הרעיון הוא שלפעמים יש דבר שרוצים או לא רוצים אותו ואפשר להתקרב או להתרחק ממנו באמצעות דברים שדומים לו כי המוח לא תמיד, הוא עובד בתבניות הוא חלק גדול עובד בתבניות אם אתה לדוגמה נגיד רגיל לראות חייל. ש: מה? אליעד: חייל...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
...צריך לשים לב לכך, שלא מנסים במכה אחת להכניס את המילה כן ואת המילה רוצה לתוך המחשבה שלו. אלא, קודם כל הופכים את הלא רוצה, לגם לא רוצה. ואם נחדד עוד יותר, אז הדרך היא כזאת: רק לא >> גם לא >> גם כן >> רק כן. כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ואחכ מנסים לגרום לו להבין, שאתה לא רק לא צודק, אלא שאתה גם לא צודק. ואחכ משם מנסים לגרום לו להבין, שאם אתה גם לא צודק, הרי שאתה ממילא גם כן צודק. ואחכ, כאשר הלקוח רואה...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
...הטובה ביותר. האם להפסיק לחפש עבודה אחרי שמתקבלים? אם שכיר ממשיך לחפש עבודה גם לאחר שהתקבל לעבודה מסוימת, הוא נמצא בעמדה חזקה יותר לשיפור תנאיו. אם הוא מפסיק לחפש ברגע שהוא מתקבל, הוא למעשה סגר עסקה עם המעסיק לטווח ארוך. סיכום - המפתח להצלחה גם כשכיר וגם כעצמאי הגדלת מספר ההזדמנויות - שכירים צריכים להגיש קורות חיים למספר רב של מקומות, ועצמאים צריכים לחפש מספר רב של לקוחות. הימנעות מהתחייבות מגבילה במחיר נמוך - הן שכירים והן עצמאים צריכים לוודא שהם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חשיבות איש המכירות בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: חשיבות איש המכירות בארגון, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, להשפיע, דמיון מודרך בתחום חשיבות איש המכירות בארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 12:29:12 - wesi28