אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע מישהו לעשות משהו, מומחה בשיווק, לשכנע אשה לחזור, שינוי עמדות, מומחה מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, NLP פיתוי, שיפור יכולת הדיבור, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע אשה להתחתן, הדרכת מכירות, לשכנע את אבא, לשכנע את האשה, ייעוץ לפוליטיקאים, איך לשכנע את הבוס, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע הורים, התמודדות עם התנגדות מכירה, nlp הצלחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את עצמך, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, סדנת nlp, NLP טיפול בחרדות, NLP ודמיון מודרך, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, אסטרטגיה שיווקית, ייעוץ אישי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP טיפול,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
מה ההבדל בין סדר המילים במשפט?

בהרצאה זו, אליעד כהן דן בהשפעה של סדר המילים במשפטים על האופן שבו המוח מפרש את משמעותם. הוא מציין כי המילים "יותר" ו - "גדול" הן דוגמה מצוינת לכך שסדר המילים משנה את תחושת המשמעות המועברת. לדוגמה, כשאומרים "יותר גדול" יש דגש על הגידול של המילה "גדול", ואילו ב - "גדול יותר" הדגש הוא על "גדול" עצמו. אליעד מסביר שהמיקום של המילה "יותר" משנה את הדרך בה המוח מעבד את המילים ומגביר את החשיבות של המילה המופיעה לפניה.

איך המוח מפרש את המילים "יותר" ו - "גדול"?

המוח מפרש את המילים "יותר" ו - "גדול" בצורה שונה לפי הסדר בהן הן מופיעות במשפט. כשאומרים "יותר טוב", המילה "יותר" משדרגת את ה"טוב", ומעבירה תחושה של חיזוק או מחויבות. לדוגמה, אם אומרים "יותר טוב שלא תעשן", המוח מפרש זאת כתחושה של כובד ומחויבות. לעומת זאת, אם אומרים "טוב יותר שלא תעשן", המילה "יותר" לא מעבירה את אותה תחושת הכובד. באופן כללי, כאשר המילה "יותר" מופיעה בתחילת משפט, המוח מפרש אותה כהשוואה או עמידה מול משהו אחר, דבר שמשפיע על התחושה הכללית של המשפט.

מה ההשפעה של המילה "יותר" על תחושות?

הכנסת המילה "יותר" למשפט יכולה לשדר תחושות שונות ולהשפיע על מידת המחויבות של המאזין. למשל, כשאומרים "יותר טוב שלא תעשן", יש תחושת מחויבות כלפי ההמלצה, בעוד שכאשר אומרים "טוב יותר שלא תעשן", אין תחושת מחויבות חזקה. אליעד מסביר כי המילה "יותר" יוצרת את ההשפעה של השוואה למשהו אחר, והדרך בה המילה ממוקמת במשפט משנה את התחושה של השומע.

איך המילים משפיעות על השכנוע?

שימוש במילים כמו "יותר" יכול להיות כלי חזק לשכנוע, שכן המיקום שלהן במשפט משנה את האופן בו המוח מפרש את המסר. כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו, עלינו להקפיד על מיקום המילים כדי להעביר את תחושת המחויבות או החיזוק הרצוי. לדוגמה, כשאומרים "יותר טוב שלא תעשן", המוח שומע את זה בצורה שגורמת לאדם להרגיש מחויב למסר, בעוד שאם נאמר "טוב יותר שלא תעשן", השפעת המסר תהיה פחות חזקה.

מה ההבדל בין "יותר טוב" ו"טוב יותר"?

ההבדל בין "יותר טוב" ל - "טוב יותר" נוגע למיקומה של המילה "יותר" במשפט. כאשר אומרים "יותר טוב", יש תחושת חיזוק או העמקה של ה"טוב" המצוין. לעומת זאת, כאשר אומרים "טוב יותר", יש כאן תחושת השוואה, והדגש הוא על ה"טוב" עצמו. אליעד מציין כי הסדר של המילים לא רק משנה את המשמעות אלא גם משפיע על תחושת השומע לגבי הגודל או המשמעות של המילה.

איך סדר המילים משפיע על תחושות שונות?

לפי אליעד כהן, שינוי קטן בסדר המילים יכול לשדר תחושות שונות. לדוגמה, כשאומרים "אני אגיע מאוחר יותר"...
איך סדר המילים במשפט משפיע על המשמעות?

ההסבר מתמקד בהשפעת סדר המילים במשפט ובפרשנות המוח לשילוב מילים כמו "יותר" ו - "גדול", "מהיר". כאשר אנו בוחנים את המשפטים "יותר גדול" ו - "גדול יותר", אליעד מסביר כי יש הבדל בהשפעת המילים בהקשר של סדרן במשפט. לדוגמה, כשאומרים "יותר גדול", הכוונה היא להעצים את המילה "גדול", ואילו ב - "גדול יותר", ישנו דגש על "גדול". המיקום של המילה "יותר" מגדיל את החשיבות של המילה שהיא נמצאת לפניה, מה שמשפיע על הדרך בה אנו תופסים את המשמעות שלה.

מה ההשפעה של המילה "יותר" על תחושות ותגובות?

כאשר אנו משתמשים במילה "יותר" בהקשרים כמו "יותר טוב" או "יותר מאוחר", יש לכך השפעה על תחושת המחויבות או השכנוע של המוח. לדוגמה, כשאמרים "יותר טוב שלא תעשן" יש תחושה של חיזוק או מחויבות, בעוד שכאשר נשמע את "טוב יותר שלא תעשן", אין אותה תחושת כובד. כמו כן, יש הבדל בעיבוד המילים במוח, כאשר המילה "יותר" מכילה לעיתים מסר סמוי שמתאר את ההשוואה למשהו אחר, כך שהמוח מפרש את המשפטים בצורה שונה.

האם סדר המילים באמת משנה את התחושה?

אליעד מבהיר שבמקרים מסוימים, שינוי סדר המילים יכול לשנות את ההשפעה המנטלית על השומע. לדוגמה, כשאומרים "אני אגיע מאוחר יותר" או "אני אגיע יותר מאוחר", השינוי הקטן בסדר המילים יכול לשדר תחושות שונות. "מאוחר יותר" עשוי להעביר תחושה של עיכוב פחות משמעותי, בעוד ש - "יותר מאוחר" מרמז על עיכוב משמעותי יותר. המוח קולט את המילים בצורה מדורגת, כשאנו שומעים את המילה הראשונה אנו מקבלים תחושה מסוימת, וההשלמה של המילה השנייה משנה את המשמעות הסופית.

איך המילים "יותר" ו - "מאוחר" משפיעות על תיאורים?

דוגמת רכב מהיר היא דוגמה למילים שמכילות את המילה "יותר", שמספקת מידה של השוואה. אליעד מסביר כי כשאומרים "רכב מהיר יותר", המוח מבין שהרכב הזה מהיר ביחס לרכב...
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
...המשמעות כאן לא בהכרח קובעת האם להביא משהו או לא, אלא נשארת פתוחה לפירושים שונים, תלוי בהקשר ובמהות השאלה. איך השאלה האם להביא משהו או לא משפיעה על תגובת הצד השני? המרצה מציין כי כשאתה שואל שאלה כמו האם להביא משהו? אתה בעצם מציב את הצד השני בפני הבחירה של כן או לא, ובכך יש לך שליטה על אופן קבלת התשובה. לדוגמה, כשאתה שואל האם להביא משהו? אתה למעשה לא שואל שאלה אינפורמטיבית בלבד, אלא אתה גם מציע שתי אופציות אפשריות - להביא או לא להביא - ויוצר מסגרת שבה התשובה חייבת לבחור באחת מהן. האם כל שאלה נחשבת...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...לעובדים אליעד נותן מספר דוגמאות שממחישות את החשיבות של הגישה הזאת: אם תבוא לעובד ותגיד לו פשוט תעשה את המשימה הזאת כי ככה החלטתי, העובד אולי יעשה זאת אבל בלי חשק ומוטיבציה. אבל אם תסביר לו בדיוק איך זה יתרום לו, איך זה יקדם אותו מבחינה אישית, כלכלית או מקצועית - העובד ישקיע ויעשה את המשימה עם הרבה יותר מוטיבציה ואנרגיה. אם לקוח יקנה ממך מוצר בלי להבין מה היתרון שלו, הוא אולי לא יחזור לקנות שוב. אותו דבר עם העובדים - אם העובד לא יבין את היתרון של המשימה, הוא יעשה אותה ללא מוטיבציה ואולי אפילו יעזוב...
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
...על זה שהוא מאיץ מאוד מהר, זאת אומרת אם הוא לא היה מאיץ מאוד מהר הוא לא היה יכול לזכות בקטגוריה במקום הראשון ביותר, ואז בעצם מה קורה? הלקוח עדיין יכול להטיל ספק האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון? אבל כשהלקוח מטיל ספק האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון? תוך כדי זה הלקוח הוא בעצמו מאמין שבעצם הרכב הזה הוא מאוד מהיר. ועכשיו אני אתן נגיד דוגמה אחרת, נגיד לדוגמה בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד שזה רכב שנוסע 2x4 רק הנעה רגילה והלקוח נגיד רוצה 4x4 ונגיד רוצים לשקר את הלקוח נניח שרוצים לשקר...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל מה הנזק הכספי שלי כמה כסף אני הולך להפסיד וכיוב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח? אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח? והעניין הוא, שאיש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג את המחיר ללקוח, בשלב מוקדם של תהליך המכירה, הרי שיכול להיות שזה יגרום לאיש המכירות...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח. דהיינו, יתכן שאתה צריך להכאיב ללקוח שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך. דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע. והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
...שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
...לו להסכים עם הרעיונות שיגרמו לו לעשות את מה שאני רוצה שהוא יעשה. ואז להעביר לשומע מסרים לתת מודע, של הרעיונות, שיצרו את הרעיונות, שיובילו לפעולה הרצויה. וכך הלאה... כי כל פעולה, נובעת מתפישת מציאות, שנובעת מרעיון כלשהו. וכל רעיון, נשען ומבוסס על רעיונות אחרים / הנחות יסוד אחרות ואמיתות ואמונות אחרות. ואם אתה יודע לזהות את המבנה הרעיוני שמאחורי פעולה כלשהי, אתה יכול לגרום לאדם השני לעשות את מה שאתה רוצה, בדרך מתוחכמת ובצורה עקיפה וסמויה. כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו לעשות משהו, אל תחשוב רק על איך לשכנע...
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
...בזכותה. הוא יכול לומר שהעצה לא עבדה עבורו. אליעד מסביר שהנקודה החשובה באמת היא לשים לב עד כמה התגובה הזאת משפיעה עליך, בתור נותן העצה. אם אדם אומר לך שהעצה שלך הצליחה, האם זה מחזק לך את הביטחון שהעצה הייתה נכונה? ואם הוא אומר שהיא לא הצליחה, האם אתה מיד מטיל ספק באיכות העצה שלך? האם ביטחון עצמי מבוסס על משוב חיצוני או פנימי? אליעד כהן מביא דוגמה מהסיפור הידוע על אלברט איינשטיין, אשר כאשר בדקו ואישרו את החישובים שלו, לא הופתע כלל. איינשטיין ידע בוודאות שהחישובים שלו נכונים, ולכן הוא לא הזדקק למשוב...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
...אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק אצל האדם את הביטחון העצמי שלו בעצמו, וזה מפרגן לאגו של האדם. וברגע שמסכימים עם האדם, זה גורם לו לתחושה של אהבה עצמית שלו מול עצמו. כי כל אדם רוצה שיאהבו אותו. ואם אתה מסכים עם האדם, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את...
פחד מכישלון, פחד להיכשל, חרדה משתקת, עצמאי או שכיר, להפוך להיות עצמאי, יעוץ לאנשי מכירות, לא מצליח למכור, קשה למכור, לעבור טסט, חרדת בחינות, חרדת מבחנים, חרדת ביצוע, חרדת כישלון
פחד מכישלון, פחד להיכשל, חרדה משתקת, עצמאי או שכיר, להפוך להיות עצמאי, יעוץ לאנשי מכירות, לא מצליח למכור, קשה למכור, לעבור טסט, חרדת בחינות, חרדת מבחנים, חרדת ביצוע, חרדת כישלון
...נכשלים כשהם הופכים לעצמאים. מה שמשתנה במעבר משכיר לעצמאי הוא רכיב האחריות האישית והפחד מהאפשרות שלא תהיה הכנסה מובטחת. הפחד הזה יוצר לחץ נפשי כבד, ומפריע ליכולת שלהם לתפקד בצורה טובה כפי שתפקדו כשכירים. המשקל של מה יהיה אם אני אכשל? הופך להיות כמו משקולת על הכתף, משתק את האדם ומונע ממנו לפעול באפקטיביות. ככל שהוא חושב יותר על האפשרות להיכשל, כך גדלה הסבירות שהוא ייכשל בפועל. איך מתמודדים עם פחד הכישלון? אליעד מדגיש שכדי להתמודד עם פחד הכישלון חייבים קודם כל לקבל את האפשרות להיכשל. רק מי שמוכן לקבל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, להשפיע, אוטוסוגסטיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 17:54:16 - wesi28