אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טכניקות מכירות ✔רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות מכירות, NLP המלצות, איך ליצור הזדהות, לשכנע לקוחות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את חברה שלי, איך למכור יותר, איך לשכנע טוב, רטוריקה, איך לשכנע ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, לשכנע בראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טקסט שכנוע, איך למכור מוצר, קורס nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כיצד לשכנע אנשים, איך לנצח בוויכוח, איך לשכנע אשה להיות איתך, NLP פירוש, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, סדנת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לימוד nlp בחינם, לשכנע סבתא, NLP עובד, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, דמיון מודרך, שידול, לשכנע הורים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות.

ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק אותם לשתי קבוצות. קבוצה אחת של עובדות, דהיינו, דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו.

לדוגמה: "יש לי בבית שולחן יפה". זה שיש בבית שולחן, זאת עובדה. זה שהוא יפה או לא יפה, זה כבר פירוש של העובדות, אך זאת אינה עובדה. או לדוגמה: "אשתי הכינה עוגה טעימה". אשתי הכינה עוגה, זאת עובדה. אך זה שהעוגה טעימה, זה כמובן כבר פירוש של העובדות.

ומי שיתבונן יראה, שעובדה היא דבר הרבה יותר יציב ואמין, מאשר פירוש של עובדה. כי העובדה, היא דבר שקיומו הוא מחויב. דהיינו, מחויב שאכן הדבר קרה, ואין אפשרות לומר שהוא לא קרה, כי עובדתית הוא קרה. אא"כ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם הרבה יותר קל להתווכח. כי הפירוש, הוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, לא מחויב שהוא נכון, אלא רק יש אפשרות בלבד שהוא אכן נכון.

וזה בעצם אומר, שברגע שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, לשם כך עליך להחליש את מה שהוא אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את העובדה לפירוש). וכמובן על ידי זה שמחדדים ומזכירים כל הזמן על הפירושים עצמם, שהם רק פירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד.

ולעומת זאת, כדי לחזק רעיון כלשהו, לשם כך עליך להפוך את הפירוש לעובדה. שזה בעצם אומר, שעליך להציג את הפירושים של העובדות שקרו, כאילו אלו עובדות ממש. ועליך להסתיר כל שמץ זכר של סימן לכך שהפירושים שלך, הם רק פירושים אישיים בלבד, אך הם אינם עובדות מחויבות.

דהיינו, כאשר מישהו מציג לך רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג את הדברים שלו, כאילו הם רק פירוש בלבד, אך הם אינם עובדה מוכחת ושהם אינם אירועים שמחויב שהם אכן קרו בפועל. והדרך לעשות זאת, היא אפשרית גם על ידי זה שאתה הופך את העובדות שהוא מציג, לפירושים סובייקטיביים בלבד.

כגון לדוגמה שמישהו מספר על משהו שקרה בפועל ברמה העובדתית, אז עליך לומר "אתה טוען שקרה כך וכך". דהיינו, אל תסכים איתו שאכן קרה כך, אלא תציג את הדברים כאילו זה רק הוא חושב כך, וכאילו זאת רק טענה בלבד. דהיינו, לא מדובר על אירוע שאכן התרחש בפועל, אלא מדובר רק על טענה אישית שאכן קרה כך או אחרת.

או לדוגמה במקום לומר "אתה מספר לנו שקרה X", אמור "אז הסיפור שאתה מספר לנו, הוא שלטענתך קרה X". וכך לדוגמה אתה הופך את הדברים של האומר, לסיפור בלבד, ולטענה בלבד. או לדוגמה במקום לומר "אז לפי מה שאתה אומר" עליך לומר "אז לפי מה שאתה מספר". דהיינו, הוא לא אומר עובדות, אלא מספר סיפורים.

ואם נדייק יותר, אז במקום לומר "לפי מה שאתה מספר" יש לומר "לפי מה שסיפרת". כאשר סיפרת זה בלשון עבר, ואתה מספר זה בלשון הווה וזה חזק יותר מאשר בלשון עבר. ואם נרצה לדייק עוד יותר, אז יש לומר "לפי הסיפור שסיפרת, קרה X". דהיינו, סיפרת לנו סיפור שקרה כך או אחרת, אך זו אינה עובדה ממש.

והשימוש לדוגמה במילה סיפור, הוא בעל משמעות שמחלישה את האמירה של הדובר. והשימוש במילה טענה לתאר את הצגת העובדות, גם זה מחליש את החוזק של הצגת העובדות.

והרעיון הוא, שכאשר האדם מציג לך עובדות כלשהן, עליך להציג את הדברים כאילו אלו היו רק סיפורים ורק פירושים שהוא נותן למציאות, אך אלו לא עובדות בפועל. ועליך לנסות עד כמה שאתה יכול, להתייחס אל העובדות שהוצגו לך, כאילו אלו רק פירושים אישיים וסובייקטיביים של המתבונן בלבד. ועליך להפוך את העובדות לפירושים, על ידי זה שבכל פעם שאתה מתייחס לעובדות שנאמרו, אתה מוסיף אל העובדה מילים שיגרמו לעובדה להיראות כאילו זה רק פירוש.

לדוגמה במקום לומר "ביום זה וזה קרה כך וכך" עליך לומר "לפי הטענה של X, אז ביום זה וזה קרה כך וכך". וכיו"ב כל הזמן להתייחס אל עובדות, כאילו אלו רק פירושים בלבד.

ואת הנשק הזה עליך להפעיל עוד יותר חזק, על הפירושים עצמם. דהיינו, כל דבר שהוצג לך, שהוא לא עובדה ממשית בפועל, אלא שהוא רק פירוש בלבד, עליך לטרוח ולהדגיש בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שאלו רק פירושים בלבד של הדובר, אך זו אינה האמת.

ועליך לשים לב, שלא בטעות תגרום לכך שהדגשה והפרדה ברורה בין העובדות לבין הפירושים, תעביר את תשומת הלב, אל העובדות שאליהן כן יש הוכחות ברורות. דהיינו, לפעמים כאשר אתה לוקח את הפירוש ומדגיש שהוא רק פירוש, אז זה גורם לעובדות להיראות עוד יותר חזקות מאשר קודם לכן.

ז"א אם תחליש את הפירושים, בצורה הרבה יותר קיצונית מאשר אתה מחליש את העובדות, זה בעצם עלול לחזק את העובדות. על ידי זה שאתה בעצם יוצר הפרדה בין העובדות לבין הפירושים.

ויש עוד טריק ומניפולציה, והוא, להחליש את העובדות, באמצעות החלשת הפירושים. דהיינו, תיקח את הדברים שכולם מסכימים שזה רק פירוש, ותדגיש שזה רק פירוש, ובאמצע תערבב גם עובדה. ואז גם העובדה נחלשה ומתייחסים אליה כאילו היא רק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טכניקות מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, טכניקות מכירות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מאמצי שכנוע לגרום למישהו להתגרש מאשתו לשכנע מישהי להתאהב איך לשכנע מישהו לעשות משהו? לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לקוח מאוכזב של המתחרים איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? למכור מוצר קשה למכירה להצליח בעבודה במכירות לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק מניפולציות של מנטורים למכירות לשפר כושר שכנוע חוקי שכנוע שיווק עקיף שפת הלקוח לקוחות עם דרישות מוזרות להתחרות על המוצר האיכותי ביותר מה הספקות של הלקוח? לקוח מתעקש לקבל מחיר ליצור סוגסטיה שיטות שיווק באינטרנט שכנוע בעסקים לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט למה אין מכירות? לעשות כסף ממכירות להישמע חכם בעיני הלקוח לנתח התנגדות לקוח לתת אמון מחדש אחרי בגידה משא ומתן בחוסר תום לב לעשות יותר כסף ממכירות לשכנע אקס להתגעגע איך לשכנע מישהו להסכים איתך? לגרום ללקוח לסמוך רק עליך איש מכירות מקצועי אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות לגרום למישהו לאהוב אותך חומרי שיווק מקצועיים שיטות לשיווק עצמי הפקת חומר שיווקי פיתוח מוצרים אמצעי שכנוע איך מנטור מכירות משכנע עסקים? האם להכין סתם חומרי שיווק? לשכנע ילד לעשות למכור שירות יקר איך לטפל בהתנגדויות לקוח? תכנון קמפיין שיווקי טעויות בניהול משא ומתן לתאר ללקוח את המוצר למכור קרח איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? שיקולים בבחירת מנהל שיווק במה תלוי טווח המחיר ללקוח? לאהוב את הלקוחות שלך לגרום למישהו לרגשות אשמה לשכנע אדם לראות לעשות שיווק האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף איך להסביר ללקוח את התמחור? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? ערך אמיתי של מוצר להוביל את הלקוח מניפולציות חברתיות האם לפרסם את המחיר ללקוח? למכור לאנשי מכירות להעלות את המחיר ללקוחות האם כל אחד יכול ללמוד למכור? למכור בצורה אישית לשכנע בבית המשפט שיטות השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע את הלקוח לרכוש מוצרי יוקרה לחסכנים מי מתאים להיות איש מכירות? לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית איך להציג ללקוח? איש מכירות מעולה לשכנע בירוקרטים איך לשכנע מישהו לעשות? להציג ללקוח הנחה על מוצר למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו סימולציה לאיש מכירות ניהול משא ומתן מתוחכם קביעת יעדי מכירות להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות לקוחות משמיצים התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מניפולציות בהתנצלות איך ליצור אמון עם לקוח? למכור לעובדים את התפקיד שלהם מנהל שיווק טוב להוסיף מוצר לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח איך מבצעי מכירות משפיעים? איך לשתול מחשבה? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? שכיר שעובד במכירות לתת ללקוח אפשרות לבחור מוצרים מתחרים ללמוד להיות איש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, לשתול מחשבות, שיפור מכירות בתחום טכניקות מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 15:01:29 - wesi28