אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של אנשי מכירות ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טעויות של אנשי מכירות, לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, דרכים לשכנע, NLP למאמנים, שיפור יכולת שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP מטרות, שיווק, שיפור יכולת הדיבור, טיפול בהתנגדות מכירה, nlp הפרעות אכילה, NLP סדנא, עקרונות ה nlp, לשכנע ילד, מיומנות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע מורה, לשכנע את בעלי, לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, דמיון מודרך nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, nlp בחורות, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לימוד nlp בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע גבר להביא ילד, מהו nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טעויות של אנשי מכירות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, טעויות של אנשי מכירות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע את הלקוח לרכוש נוסחה לשכנע לקוחות לשכנע מצביעים להרגיש את המוצר לגרום למישהו לא להתאהב במישהו איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? לקוח משקר לשכנע מישהו לעשות משהו להביא לקוחות חדשים לעסק לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים לתת אמון מחדש איך מוכרים מוצר? חוויית הלקוח כימיה עם לקוח שיקוף והשפעה על אדם אחר לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם לא להזדהות התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות מתעניין במוצר איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? לשכנע מישהו להפסיק לשכנע מישהו בתור חבר בחירת מילים מול לקוח לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מכירות למתחילים לגרום למישהו להבין הדגמה ללקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי מוצר מוכן לגרום למישהו לא לרצות אותך מנהל שיווק גרוע שיטות לשכנע איך נבנה אמון? תקציב של הלקוח למה לקוח צריך לחשוב על זה... נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך לגרום לתת מודע ניהול מחלקת מכירות למכור מוצרי יוקרה איך לעשות מניפולציה? לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח חרדת מכירות לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו למכור כשאתה בדיכאון איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה התמודדות עם לקוחות בעייתיים מניפולציות בתהליך מכירה שכנוע בעבודה להציג ללקוח מידע מקצועי מוצר לא מתכלה איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום למישהו לא לקחת אותך לסגור עסקה עם הלקוח במקום ניתוח סיבתיות ומכירות דינאמיקה במשא ומתן איך לגרום למישהו להעריך את עצמו? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? קושי למכור לשכנע טרנסגנדר איך לא לאבד לקוחות? להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? התנגדויות לקוח לגרום למישהו למכור מוצר מה רע בלשפר את אנשי המכירות? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך איך ללמוד איך לשכנע אנשים? ליצור אמון עם האקס טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח האם באמת אפשרי ללמוד למכור? להכיל התנגדות של לקוח לדבר עם לקוח בשפה שלו לקוחות מתלוננים בגוגל איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? השיווק כתוצאה של המכירות איך לשכנע את עצמך? מניפולציות רגשיות למה צריך לשקר את הלקוח? אני איש מכירות פחד ממכירות התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק מוצר של המתחרים מסרי מכירה ללקוח מומחים לשיווק באינטרנט למכור בלי התנגדויות לקוח לקרוא מחשבות במשא ומתן ייחודיות שיווקית זיהוי הצרכים של הלקוח לקוחות פוטנציאלים איכותיים האם לקנות או למכור? למכור ללקוח לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות טכניקת מכירות שכנוע לקוח מוצר לא רווחי מנהל שיווק טוב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, קאוצינג, שינוי עמדות בנושא טעויות של אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9541 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 02:42:50 - wesi28