אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כושר שכנוע ✔להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp דוגמא, איך לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, הצלחה בשכנוע, nlp שינוי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע פירוש, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP דיאטה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע סבא, להגדיל מכירות, שיפור יכולת הדיבור, להעביר מסר תת הכרתי, לשכנע לקוחות בטלפון, שתילת מחשבה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP תת מודע, לשכנע את האקס לחזור, מניפולציה, לשכנע ללכת לטיפול, דרכים לשכנע, לשכנע לקנות, NLP לימוד, nlp וחרדות, להתמודד בראיון, שיווק, לנתח טקסטים, טיפול בהתנגדויות במכירה, סדנת מכירות, nlp בחינם,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה יותר.

כי האדם פועל, לפי מה שהוא חושב בתת המודע שלו, שיעשה לו הכי טוב. או יותר נכון לומר, שהאדם מאמין וחושב, שהוא בוחר לעשות תמיד, את מה שהוא חושב שיעשה לו הכי טוב עבורו. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. וממילא זה אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר.

ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה בצורה כלשהי. וכל צד יוצא מנקודת הנחה אחרת, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה כזו או בצורה אחרת. וכל אחת מהדעות של כל אחד מהצדדים, מנסה להתגבר על הדעה של האדם האחר. כדי שהלקוח יחשוב, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם הוא ירכוש את המוצר. שאז ממילא הוא ירצה לרכוש וירכוש את המוצר.

ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, שאין שום רעיון בעולם, שהוא נכון באופן מוחלט, מנקודת מבט אובייקטיבית. אלא, כל נקודות המבט השונות, הן כולן אפשריות, מנקודות מבט סובייקטיביות של בני אדם שונים. או במילים אחרות, קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן.

ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול.

והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו.

כי כנ"ל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה.

וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים.

וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים.

כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר.

ונבהיר את הדבר, בצורה ציורית. והדבר דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים שונים. וניתן להסתכל על הכדור הזה מנקודות מבט שונות, שמאפשרות לראות את הצבעים השונים של הכדור. וכל צבע, מייצג נקודת מבט אפשרית לגבי העסקה. צבע אחד, מייצג את הרעיון שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח. צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח.

וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים.

ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת לאדם להסתכל על אותו הכדור ועל אותה העסקה, מנקודות מבט שונות, שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם העסקה תתבצע.

ועוד נחדד, כי מנקודת מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש מהלקוח את הכסף שלו, תמורת זה שהוא משלם לו את המוצר והשירות שלו. והלקוח, לפעמים רוצה הנחה על המוצר, ובכך בעצם הוא מנסה למכור לבעל המוצר, את הרעיון שאומר, שהעסקה תהיה טובה יותר, אם היא תתבצע תמורת פחות כסף וכיו"ב. והמסר הוא, שגם המוכר בעל המוצר והשירות, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש את הכסף של הלקוח, תמורת זה שהוא משלם לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים.

והמסר העולה מכל הנ"ל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה.

וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על היתרונות...
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כושר שכנוע, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציע ללקוח מחיר בטלפון לעשות ללקוח טוב לשכנע משוגע איך לענות ללקוח שמבקש משהו? מוצר של המתחרים לשכנע אקס לרצות אותך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי איך להתחיל להכין חומרי שיווק? חברות שיווק לקוח חצוף לשכנע מישהו לא לשכוח אותך לנסח מכתב משכנע לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה שכנוע לא נכון לשדר אמון ללקוח התנגדויות במכירות אתה איש מכירות להשתפר במכירות לימוד nlp למתקדמים להתמודד עם התנגדויות של לקוחות איש מכירות טוב ביחס למוצר לשכנע שופט בבית משפט לזהות הזדמנויות לשכנע שיטות לשכנוע לקוחות איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? לנתח התנגדות לקוח איך להציג מוצר ללקוח? לשכנע מישהו לעזוב כת כמה הלקוח מבין את המוצר? דיבייט ללקוחות שהגיעו לעסק לשכנע ילדים לעשות משימות בבית טיפול ב nlp טעויות בניהול במשא ומתן שכנוע גלוי או שכנוע סמוי תלונות של לקוחות באינטרנט מסמך שיווקי לקוחות ממליצים באינטרנט לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי חשיפה בשיווק אורגני שם הלקוח מלחמת המכירות איך לעשות הרבה כסף במכירות? לגרום למישהו באופן אקראי להישמע חכם בעיני הלקוח משא ומתן על מחיר טכניקות nlp אפשרות לשכנע יעדי מכירות מלחיצים יצירת לחץ על הלקוח חיסכון כספי ללקוח מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? אני לא טוב במכירות לקוחות ששונאים אנשי מכירות לאתר את הצרכים של הלקוח מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק? כושר שכנוע מעולה לענות ללקוח שמבקש משהו אמון עם הלקוח לקוחות משמיצים בפייסבוק למכור גם את המתחרים למכור מוצר קשה למכירה קורסים למכירות האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... שכנוע ברמת הפוטנציאל איש מכירות מצוין לקוח שלא עומד בהסכמים באיזה מילים להשתמש בפרסומות? מה הלקוח מחפש? לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו איך לשכנע מישהו? להסביר את זה ללקוח לחשוף מידע ללקוחות להתמקד בלמכור מתי לעצור את השיווק? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? לגרום ללקוח לאהוב nlp מומלץ מניפולציות בפרסום רצף של אמון לגרום למישהו לא לרצות אותך לקוחות מתעניינים מתי ליצור ללקוח כאב חדש? תכנון מיתוג שיווקי לתת שירות טוב ללקוח לגייס סמנכל שיווק מחיר למוצר רצון לתת ללקוח לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית לגרום למישהו להיות תלוי לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו מוצר ממשי איך לטפל בהתנגדות לקוח? ניהול משא ומתן מתוחכם למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? מנהלי שיווק לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, דמיון מודרך, תורת המשחקים בנושאי כושר שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1100 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 00:17:34 - wesi28