אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כושר שכנוע ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כושר שכנוע, NLP התניה קלאסית, NLP אומנות הפיתוי, להתמודד עם התנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להשפיע על תת המודע, שיטות לשכנע, איך לשכנע גבר, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטה לשכנוע ההמון, גישת NLP, להתמודד עם התנגדות של לקוח, NLP התניה, הכוח לשכנע, הרצאות nlp, טיפים למכירות, איך לשכנע בחורה, nlp להצלחה במכירות, לשכנע לקוחות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטת ה nlp, תשובות בראיון, NLP לימוד, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע בן אדם, לשכנע סבא, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להביא ילד, לשכנע לקנות מוצר, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע ילדים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ניתוח רטורי, התנגדות במכירה, NLP למאמנים, איך לשכנע אנשים להגיד כן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כושר שכנוע, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, כושר שכנוע, כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשדר מקצועיות מול לקוח לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? הגדלת מכירות לשדר אמינות ללקוח לתמחר מוצר להצליח במכירות לפתח שיחה עם לקוחות אינטונציה של לקוח למה צריך לשקר לקוח? מה הצרכים של הלקוח? למדוד את השיווק לשפר את היכולת שלך למכור שיווק ממומן שיווק מצוין איך למכור את העלאת המחיר? להכין מצגת ללקוח לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח התגוננות משתילת מחשבות איך לשכנע בעל סמכות? למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו אני לא טוב במכירות טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח איך לעשות שיווק? שיווק מוצרי מידע לא מאמין במוצר לשכנע מישהו לא להסתיר צורך של הלקוח מניפולציה בשאלה האם לפרסם את המחיר ללקוח? רצון לקבל מהלקוח יציבות של לקוחות ליצור חוסר אמון אמון בין אנשים לקוח טוב להכיר את דרך החשיבה של הלקוח האם איש מכירות טוב? התנגדויות הלקוח בראיון עבודה למה צריך שיווק? לשכנע מישהו להגיב לשכנע את עצמי להגדיל מכירות של מוצר לקוח ממש לא מבין את המחיר אנשי מכירות טובים איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? לגרום למישהו לא להתנגד שאלות של סינון ראשוני של הלקוח לקוחות מתעניינים יתרונות מוצר מניפולציות של גורואים לגרום למישהו לא לאהוב מישהו שאלות סינון ללקוח תשובה שלילית ללקוח לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה מוצרי פרימיום מוצרים בינוניים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר אמון עמלות מקובלות לאנשי מכירות לשכנע מישהו לשמור על התזונה ראיון עבודה במכירות דרך החשיבה של הלקוח איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך לעשות מניפולציה רגשית? איך למכור את המוצר? לשכנע בני אדם איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? לגרום למישהו לשנוא מישהו להציע ללקוח אפשרויות גרועות לשתול מחשבות בדייט בניית אמון עם לקוח איך להתחיל תהליך שיווקי? מניפולציות של יועצים להציג ללקוח הטבת הנחה למכור כשאין לך חשק למכור סודות השכנוע של המנטורים לשכנע אנשים לתת בך אמון למכור את שיחת המכירה למכור גם מוצרים לכל כיס לסגור עסקה עם לקוח במקום לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו איזה מוצרים להחזיק במלאי? בירור צרכי הלקוח לתת ללקוח את המחיר בטלפון איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? שיטות לשינוי עמדות המחיר יקר ללקוח לראות את הבוס כלקוח לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן להצליח בעבודה במכירות לנהל שיחה משכנעת משא ומתן על מחיר שכנוע בשלבים שווי אמיתי של מוצר למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? לשכנע בת זוג זיהוי מניפולציות בטקסט למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו חבר של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, טיפים, שינוי עמדות בתחום כושר שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2188 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 22:49:43 - wesi28