אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כושר שכנוע ✔טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כושר שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתכונן לראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע דוד, NLP מדריך, איך לשכנע את חברה שלך, NLP למטפלים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך למכור, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp בעברית, לשכנע את עצמי, nlp דוגמא, לשכנע הורה, מטפל אישי, לשכנע את האקסית לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, ללמוד nlp בחינם, nlp לימודי, איך לשכנע גבר לחזור, לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, שאלה איך לשכנע, NLP טיפול, NLP להורים, כיצד לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, השפעה על אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך למכור נכון, סודות הרטוריקה, להתראיין בטלוויזיה, איך לשכנע הורים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר". שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר.

או לדוגמה לקוח שאומר, "המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית / אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית" וכיו"ב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו / חוסר מקום בבית וכיו"ב.

וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה.

ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. ז"א שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג.

ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה / דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר מאשר הסיבה שאותה הוא אמר (להפוך את המחויב לאפשרי ואת החזק לחלש).

דהיינו, כאשר הלקוח אומר סיבה כלשהי, עליך לנסות למצוא סיבה אחרת חלשה יותר, שתהיה דומה לסיבה שהוא אמר, אבל שבעצם היא תהיה שונה מהסיבה שהוא אמר. בכך שהיא תהיה חלשה יותר.

כי קיימת אפשרות להכניס ללקוח את המחשבה, שהוא לא רוצה את המוצר, מסיבה אחרת שהיא סיבה חלשה הרבה יותר. אבל אם הלקוח יקלוט שזאת לא הסיבה שאותה הוא אמר, זה עלול ליצור אצל הלקוח חוסר אמון + זה עלול לגרום לכך שללקוח עכשיו תהיה סיבה נוספת לכך שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר.

ולכן רצוי לחפש סיבה אחרת, שהיא מצד אחד תהיה דומה לסיבה המקורית של הלקוח. אבל מצד שני שהיא תהיה חלשה יותר מהסיבה שאותה הלקוח אמר. ואחרי שמוצאים את הסיבה הזאת, אז פשוט צריך לחזור על המשפט של הלקוח, ולהחליף בתוכו את הסיבה שהלקוח אמר, לסיבה החדשה שרוצים שהלקוח יחשוב שבגללה הוא לא רוצה את המוצר.

לדוגמה, הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר, כי אין לי כרגע כסף". אפשר להחליף את המשפט הזה ל"אתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע אתה מעדיף לחסוך כסף לדברים אחרים". שזה בעצם אומר, שכן יש לך כסף, אבל זה לדברים אחרים, וזה רק מתוך העדפה בלבד.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה מחכה לכך שיהיה לך יותר כסף כדי לקנות אותו". דהיינו, אתה כן רוצה את המוצר, ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה "יותר" כסף), כדי לקנות את המוצר.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר". שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום.

או לדוגמה הלקוח אומר "אני לא צריך את המוצר הזה, יש לי בדיוק אחד כזה בבית". אז במקום לומר "אתה לא רוצה את המוצר הזה כי יש לך בדיוק אחד כזה בבית" אפשר ורצוי מאוד להשמיט את המילה "בדיוק". כי היא מגדילה את האבסורד שברכישת המוצר.

ואפשר לדוגמה לומר ללקוח "אתה אומר שאתה לא צריך כרגע את המוצר, כי כרגע יש לך מוצר דומה בבית". וכיו"ב, משפטים שונים, שהם דומים למשפט המקורי, אבל הם חלשים יותר מהמשפט המקורי.

והרעיון הוא, שעושים כאן שתילת מחשבות ללקוח. באמצעות זה שחוזרים על הסיבה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כושר שכנוע, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, כושר שכנוע, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להביא ילדים ליצור אווירת אמון לתת ללקוח איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק? איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? איך לגרום ללקוח לחשוב? איך לתמרץ אנשי מכירות? לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר התאמת העסק לסוג הלקוח לומר את האמת ללקוח לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית להרחיב את המשפך השיווקי איש מכירות מצוין לקוחות רעים לגרום למישהו לפתח את השכל המשפך השיווקי לא עובד חיסכון כספי ללקוח איש מכירות מקצועי שכנוע אחרים מוצרים ברמה ירודה למכור קרח לאסקימוסים להשפיע על רובוט מנהל שיווק פרופיל הלקוח הבא שלך להשפיע על התת מודע לגרום ללקוחות לרצות אותך למכור כשאין לך חשק למכור איך לדעת מה הכאב של הלקוח? ייחודיות שיווקית מה זה מסע לקוח? לקבל סירוב מלקוח להיות עשיר ממכירות למה לא לעשות מניפולציה? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו להצליח בשכנוע עקיף אפשרויות בחירה של לקוח התנגדויות במכירות בטלפון ללמד את אנשי המכירות למכור בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לחפש לקוחות חדשים מתי להציג את המידע ללקוח? הזדהות עם בעלי חיים סוגים של חומרים שיווקיים למכור מוצר בהנחה צרכי הלקוח אחרי רכישה לגרום למישהו להיקשר אליך למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? סימולציה לאיש מכירות טעויות של שכנוע לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה לתאם פגישה עם לקוח בטלפון למכור קורס אסטרטגיות שיווק מנהל שיווק טוב אמון של לקוח במוצר להציע ללקוח אפשרויות גרועות להוביל את הלקוח המתחרים שלך כאיש מכירות לגרום למישהו להקשיב לביקורת ביקורות חיוביות של לקוחות שיטות מיתוג מוצרי יוקרה איך זה לעבוד במכירות? השפעה סמויה על המודעות של הלקוח חוסר הסכמה במשא ומתן לא מצליח למצוא מנהל שיווק רצף של אמון מניפולציית שכנוע לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם לבנות שיטה למכירות לשכנע אקסים לחזור מסרים בפרסומות בטלביזיה לקוחות מתעניינים לגרום למישהו להתרגל לעשות הצגת מידע ללקוח ניתוח שיטות שכנוע איך לא למכור את עצמך ללקוח? איש מכירות אמיתי לקוח ששואל מה המחיר לפתח שיחה עם לקוחות לגרום למישהו לאכול בריא מניפולציה רעה מילים משכנעות השמה לאנשי מכירות עקרונות ניהול משא ומתן מוצר דמיוני להציע מחיר ללקוח תחושת הזדהות סודות התת מודע ללמוד לשכנע יותר טוב האם לתת הנחה ללקוח? לקוח השאיר פרטים בטעות האם לנסות לשכנע את הלקוח? לקוח שמפר חוזה להרגיש את המוצר להעביר מסרים שיווקיים להתכונן לפגישת מכירות לגרום למישהו להתעניין תקציב של לקוח יצירת הזדהות עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, שכנוע, להשפיע בתחום כושר שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0938 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 21:09:00 - wesi28