אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כימיה עם לקוח ✔יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כימיה עם לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את אמא, nlp וידאו, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, הדרכת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפול בשיטת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, ניתוב לשוני פיזיולוגי, להעביר מסר תת הכרתי, NLP שתילת מחשבות, NLP לימוד, דיבייט, הגדלת המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע מישהו לקנות, שיפור מכירות, לשכנע ללכת לטיפול, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, nlp למומחים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, איך לשכנע את עצמך, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפול בהתנגדויות לקוח, שיטת ה nlp, אסטרטגיה שיווקית, NLP הפסקת עישון, NLP הרצאות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp שינוי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
איך ליצור כימיה עם לקוח בלי לשאול שאלות רבות מדי?

כאשר מדברים על יצירת כימיה עם לקוח, אחד הדברים הנפוצים הוא לברר עליו פרטים אישיים כלליים כמו מצב משפחתי, מקום מגורים, ותחומי עניין, על מנת ליצור קשר אישי ואווירה נעימה. לפי אליעד כהן, המטרה היא ליצור תחושת קירבה שתאפשר ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת בחצי ציניות, שכן הקרבה הזו איננה אמיתית אלא רק יוצרת אשליה של היכרות ואמון.

מה היתרונות בשאלות אישיות בשיחת מכירה?

אליעד כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח:
  • ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר הזה גורם ללקוח להרגיש שאתם אנשים קרובים, וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה.
  • שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול להציע לו מוצר בצורה שכוללת התייחסות למשפחתו. אם הלקוח מתגורר בצפון, המוכר יכול להציע מוצר או שירות שמתאים לאזור מגוריו, וכך הלאה.
אליעד מדגיש את חשיבות ה - small talk (שיחת חולין) לפני ביצוע העסקה, כדי ליצור אווירה נוחה שמאפשרת המשך תקשורת אפקטיבית.

אילו חסרונות קיימים בלשאול את הלקוח שאלות אישיות?

אליעד כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים:
  • שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ללקוח לחשוד שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך המוכר משתמש במידע הזה כדי להציע את המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית.
  • לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו למה המוכר שואל עליו כל כך הרבה שאלות, ולחשוד בכוונותיו.
  • אליעד מדגיש שלקוחות רבים אינם מעוניינים בקשר אישי עם המוכר. הם מעוניינים בקשר אישי עם המוצר. כאשר המוכר מנסה יותר מדי להתיידד איתם באופן אישי, הלקוחות עשויים להירתע מכך. הם יכולים להעדיף לקבל מידע ברור וישיר על המוצר בלבד, מבלי להידרש לשיתוף אישי.
כיצד נכון למכור מבלי ליצור חשדנות או אי - נוחות?

כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר:
  • אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי "ספר לי על עצמך" ובלי "מי אתה". בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי.
  • הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת.
  • אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן.
לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי, ולזכור שלפעמים פשטות וישירות במכירה הן הגישה הטובה ביותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים זה כשהלקוח בא לקנות בשביל ליצור איתו כימיה, ליצור אמון שתהיה תחושה נעימה תברר עליו פרטים קבל איזה רקע כללי על הלקוח מי הוא מה הוא מחפש, רקע כללי לאו דווקא ברמה של מה הוא מחפש איזה מוצר הוא מחפש כי זה הגיוני לשאול אותו אלא יותר בקטע של כל מיני פרטים כלליים כאלה נשוי גרוש, איפה הוא גר כל מיני פרטים. עכשיו מה זה נותן? זה נותן כמה דברים, דבר ראשון זה יוצר סוג של קרבה עם הלקוח, הלקוח מתחיל להרגיש כאילו אתם אנשים קרובים למרות שאתה לא סיפרת לו על עצמך, אמרתי את זה בסוג של חצי ציניות כזה.

ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמה נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל לשלב משהו שקשור לצפון וכו'. ולכן לכאורה כשבאים למכור ללקוח נסה לדבר איתו מה שנקרא small talk דבר איתו קצת, תכיר תראה מי זה ואז תעשה את העסקה. יחד עם זאת אני רוצה לציין שזה מה שאני רוצה לחדש בשיחה הספציפית הזאת שיש לפעמים גם חסרונות בלשאול את הלקוח שאלות עליו, יש חסרונות בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות.

אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך.

ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או "אפשר לקבל" בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי עוד פעם תזכרו מהיבט מסוים זה יוצר קרבה בין הלקוח למכור וגם הסברתי בפעם אחרת שזה גם יוצר תחושה של זרות בכלל כי אם אתה שואל את הלקוח שאלות והוא אומר "רגע למה הוא שאל אותי שאלות מה הוא לא מכיר אותי, מה אנחנו אנשים זרים?", בהפוך על הפוך ויש לזה עוד הרבה יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו'.

אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו למרות שאנחנו רוצים לעשות התאמה של המכירה ללקוח אף על פי כן לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו, כל שכן יותר מדי שאלות אישיות כל שכן שאלות אישיות שלא תמיד ברור כמה הן הכרחיות כדי למכור ללקוח הדבר הזה יש לו גם חיסרון, החיסרון הוא שהלקוח עלול להרגיש שמישהו פה מנסה לרמות אותו או מההיבט שתכף הולכים "לארגן" כביכול את מה שהולכים לספר לו לפי מה שהוא סיפר קודם, או גם מההיבט שמנסים להתיידד איתו יותר מדי ולפעמים לקוחות דווקא לא אוהבים שמנסים להתיידד איתם כי הוא אומר "אני רוצה להתיידד עם המוצר שלך, בוא תספר לי על המוצר תן לי להתיידד עם המוצר, אני לא רוצה להתיידד איתך אני רוצה להתיידד עם המוצר". אוקי אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כימיה עם לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, כימיה עם לקוח, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? ליצור אמון אחרי בגידה מסרים בתת מודע תכנון מסע לקוח פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לא יודע לשכנע לקבל מידע מלקוח טירגוט שיווקי האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? שיווק ממומן למכור ללקוח בעולם המושגים שלו למה חייבים להכין חומרי שיווק? השפעה על המודעות של הלקוח שיווק אורגני לגרום ללקוח לשתף אותך ללקוח לתת בך אמון להגיד ללקוח לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת מוצר לא מספיק טוב שיטת מכירות משולבת רטוריקה ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח לשכנע אנשים לתת בך אמון למכור מכירות ניסיון שכנוע איך להבין לקוח? להגיע ללקוחות במהירות לגרום למישהו לרצות להסכים לשכנע אקסים לחזור לקבל הנחה על מוצר להאמין במוצר למכור בכל מצב לגרום למישהו להביא ילדים להציג הנחה על מוצר שאלות הכאב של לקוח לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה מניפולציות רוחניות שיטות שיווק מוצרי יוקרה שימוש בבחורות בפרסומות להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט איך למכור ללקוחות? למכור לעצמך לבצע זיהוי צרכי הלקוח שכנוע ובחירה חופשית להפחיד את הלקוח לדבר בשפה עממית עם הלקוח בחירה ללקוח מה זה משפך שיווקי שלא עובד? לגרום למישהו להגיד לעצור את השיווק לגרום למישהו לא לבגוד לטעום מהמוצר לימוד nlp למתקדמים לשקר את הלקוח ראפור והשפעה מכירה של מוצר לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים לפעמים לקוח שיווק לפי תיעדופים לגשת ללקוח נקודת הכאב של הלקוח תודה משכנעת ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה ליצור השפעה על אנשים מניפולציות של מוכרים הגדלת אמון של לקוח לשכנע לקוח לשנות את דעתו אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים מניפולציה בשאלה לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני הצגת טווח מחירים ללקוח לשכנע מישהו לא להתאהב האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? מכתב בצורה משכנעת הדרכת אנשי מכירות מתחילים להתעלם משאלה של לקוח פיתוי לתת מודע לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות לשכנע בחור לאהוב לשכנע מישהו לומר לך סוגים של מניפולציות לשכנע אנשים לרצות לשכנע מישהו א מיני לא כל אחד יכול ללמוד למכור לטפל בהמון לקוחות להפיץ חומרי שיווק איך להצליח למכור? המוצר שלי ראוי איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? אני לא טוב במכירות לשתול מחשבות בדייט הגדלת לקוחות הזדהות רגשית לגרום למישהו להקשיב למשהו לא רוצה מוצר לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח מוח של איש מכירות איך לשכנע הורים? שכנוע סיבתי איך לקנות מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, לשכנע, שינוי עמדות בתחום כימיה עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 12_12_2025 השעה 07:18:44 - wesi28