אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות ✔שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, שיטות nlp, טיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, nlp חינם, שתילת מחשבה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP לימוד עצמי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP איך זה עובד, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כיצד לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתראיין בטלוויזיה, טיפים למכירה, NLP דמיון מודרך, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP למאמנים, הצלחה במכירות, איך לשכנע טוב, nlp למתחילים, אומנות הסוגסטיה, איך לשכנע את הילד, nlp להצלחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להצליח במכירות, התנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות?

אחת השיטות הנפוצות בשיווק עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה להיות מושלמת, מכיוון שלקוחות אינטליגנטים ומודעים יודעים שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר לשלם לאנשים שיגידו בדיוק מה שרוצים, לביים סרטונים או אפילו להמציא המלצות כתובות, כך שהאמינות של עדויות כאלו מוטלת בספק גדול מאוד.

לכן, ההמלצות הטובות ביותר הן כאלו שבאות מאנשים שמכירים את הלקוח באופן אישי. אם חבר קרוב ימליץ לך על איש מקצוע מסוים, כנראה שתאמין להמלצה שלו הרבה יותר מאשר להמלצה אקראית באתר אינטרנט.

מהן הרמות השונות בשיווק באמצעות המלצות?

אליעד כהן מחלק את השיווק באמצעות המלצות לארבע רמות של אמינות, מהפחות אמינה ועד הכי אמינה:
  • המלצה עצמית:

    זו הרמה הכי נמוכה. למשל, בעל עסק שאומר על עצמו "אני הכי טוב בתחום שלי". הבעיה ברמה הזו היא שאין לה ערך אמיתי, מכיוון שכל אחד יכול להמליץ על עצמו, וזה לא בהכרח אמין.
  • עדויות של לקוחות מרוצים:

    רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול "עדות" של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות הללו, ולכן עדיין לא מדובר ברמת אמינות גבוהה מאוד.
  • המלצות מפה לאוזן:

    זו רמה מתקדמת יותר. כאשר לקוח אמיתי שהיה מרוצה מהשירות שלך ממליץ עליך לחברים שלו, הם יאמינו לו כי הם מניחים שהוא לא ירצה לשקר להם.
  • הלקוח ממליץ לעצמו עליך:

    זו הרמה הגבוהה ביותר בשיווק. זה קורה כשהלקוח קיבל ממך שירות כל כך טוב בעבר, שכאשר הוא זקוק שוב לשירות דומה, הוא פונה ישירות אליך בלי לחשוב פעמיים, פשוט כי הוא זוכר וממליץ לעצמו על החוויה החיובית שהיתה לו איתך.
איך לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליך?

השיטה היעילה ביותר שאליעד כהן מציע היא לתת ללקוח פוטנציאלי לחוות את המוצר או השירות שלך ללא תשלום מראש. הרעיון הוא פשוט: במקום להמליץ על עצמך או לנסות לשכנע אנשים שאתה הכי טוב, תן להם לגלות את זה בעצמם. כשלקוח מתנסה בשירות או במוצר שלך בחינם, הוא מרגיש באופן ישיר את הערך שאתה מעניק לו, וכך הוא מתחיל להמליץ לעצמו עליך.

לדוגמה, אם אתה חשמלאי, במקום להסתפק בהצגת המלצות מלקוחות קודמים, תוכל לספק תוכן מועיל וחינמי כמו מדריכים וטיפים על התקנת מערכות חשמל, החלפת מנורות, וכדומה. הלקוח שיקרא את המידע הזה, כבר יקבל ממך ערך ממשי ויחווה את המקצועיות שלך באופן ישיר. בפעם הבאה שהוא יצטרך חשמלאי, הוא יבחר בך באופן טבעי, כי הוא כבר "מכיר" אותך דרך התוכן שסיפקת לו.

מדוע לתת מוצר בחינם זו שיטת השיווק הטובה ביותר?

לפי אליעד כהן, השיטה הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות ממך היא לתת להם לחוות בעצמם את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לפני שהם משלמים. כאשר הלקוח חווה את המוצר בעצמו, הוא למעשה נותן לעצמו המלצה המבוססת על ניסיון אישי, וזו המלצה שאי אפשר להתווכח איתה.

שיטה זו עובדת כמעט בכל תחום, החל משירותים אישיים כמו יעוץ, אימון או תחזוקה ביתית, ועד מוצרים מורכבים יותר. עם זאת, ברור שלפעמים לא ניתן לתת את המוצר עצמו בחינם, למשל אם מדובר במוצר יקר מאוד. אבל גם אז, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו.

מהם היתרונות בשיטה זו?

השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים:
  • בניית אמון:

    הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך.
  • יצירת מחויבות:

    כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית.
  • הלקוח הופך ללקוח חוזר:

    אם הלקוח נהנה מהמוצר או השירות שלך עוד לפני ששילם, הסיכוי שיחזור אליך שוב ושוב בעתיד גדל משמעותית.
  • הלקוח הופך למשווק שלך:

    לקוח שהיה מרוצה מהשירות שלך יהפוך לשגריר שלך וימליץ עליך לסביבה שלו בצורה אותנטית, ללא מאמץ נוסף מצדך.
לסיכום, אליעד כהן מדגיש ששיטת השיווק האידיאלית והחזקה ביותר היא לתת ללקוחות להתנסות בחינם. רק כך תוכל להבטיח שההמלצה הכי חשובה - המלצת הלקוח לעצמו - תיווצר באופן אותנטי וישיר.
עדויות של לקוחות והמלצות: איך באמת משווקים נכון?

כשאנשים מנהלים עסק ורוצים לשווק את המוצר או השירות שלהם, הם מחפשים דרך לשכנע אנשים לרכוש מהם. אחת השיטות הנפוצות היא להציג לקוחות מרוצים ולהביא עדויות של לקוחות ממליצים. כלומר, בעלי עסקים אוספים מכתבי המלצה, עדויות חיוביות או אפילו סרטוני וידאו שבהם לקוחות מספרים כמה הם מרוצים מהמוצר או השירות. הרעיון מאחורי זה הוא שכשלקוח חדש רואה שיש לקוחות מרוצים, הוא ירגיש ביטחון וירצה גם להתנסות במוצר.

אבל יש בעיה - לקוח חכם ומודע יודע שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר בקלות להמציא ביקורות, לכתוב מכתבי המלצה מפוברקים או אפילו לשלם לאנשים כדי לומר מה שרוצים. לכן, ההמלצות היעילות באמת הן אלו שמגיעות מחברים ומכרים אישיים, משום שבדרך כלל אנחנו מניחים שחברים שלנו לא ישקרו לנו לגבי חוויותיהם.

הרמות השונות של שיווק באמצעות המלצות

ניתן לחלק את נושא ההמלצות לכמה רמות, מהפחות אמינות למתקדמות יותר:
  • הרמה הנמוכה ביותר:

    המלצה עצמית. כאשר אדם מעיד על עצמו שהוא הטוב ביותר, זו שיטת שיווק חלשה מאוד. למשל, אם חשמלאי אומר על עצמו "אני הכי טוב בעיר!", אין כאן שום ערך אמיתי ללקוח.
  • רמה אחת מעל:

    עדויות של לקוחות. בעלי עסקים מציגים המלצות מלקוחות מרוצים, וזה טוב יותר מהמלצה עצמית, אך עדיין ניתן לזייף זאת בקלות.
  • רמה מתקדמת יותר:

    המלצות מפה לאוזן. לקוח שהשתמש בשירות שלך וממליץ עליו לחברים שלו - זה הרבה יותר אמין.
  • הרמה הגבוהה ביותר:

    הלקוח ממליץ עליך לעצמו. כלומר, כאשר הלקוח שלך כל כך מרוצה, שהוא פונה אליך שוב ושוב כי הוא זוכר את החוויה החיובית שהוא קיבל. זה הסוג החזק ביותר של שיווק.
איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך לעצמם?

כדי לגרום ללקוח חדש להמליץ לעצמו עליך, יש להשתמש בטכניקה פשוטה אך עוצמתית: לתת לו להתנסות במוצר או בשירות שלך ללא תשלום, כך שהוא יחווה בעצמו את היתרונות.

למשל, אם אתה חשמלאי, תוכל לספק תוכן חינמי - מידע על חשמל, מדריכים להתקנת מנורות, טיפים לתכנון מערכת חשמל בבית, וכך הלאה. כשהלקוח מקבל ערך ממך בחינם, הוא כבר הופך ללקוח פוטנציאלי שלך עוד לפני ששילם לך. הוא יחווה ממקור ראשון את הידע שלך ואת האיכות שלך, וכשהוא יזדקק לשירות חשמלאי - הוא יפנה אליך באופן טבעי, כי הוא כבר "מכיר" אותך מהתוכן שסיפקת לו.

השיטה האולטימטיבית לשיווק

אם אתה רוצה שהלקוחות יקנו ממך, עליך לוודא שהאדם שאתה משווק לו יקבל המלצה ממקור שהוא הכי מאמין לו - מעצמו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת לו חוויה ישירה של השירות שלך, גם אם זה בחינם בהתחלה.

נכון, זה לא מתאים לכל עסק ולא כל מוצר ניתן לתת בחינם, אבל העיקרון הזה עובד כמעט בכל תחום. ככל שתיתן ללקוח ערך עוד לפני שהוא משלם לך, כך הוא ירגיש מחויבות כלפיך ויהיה בטוח לבחור בך.
יהללך זר ולא פיך, אין הנחתום מעיד על עיסתו, שיטות שיווק לעסקים, לתת ללקוחות להשתמש במוצר בחינם, איך לקדם את העסק שלך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לרכוש את אמון הלקוחות? איך להשיג לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו? איך לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר? הדרכת בעלי עסקים, אימון לשיווק עסקים, אימון עסקי, טיפים לשיווק, איך לשווק עסק? איך לקדם עסק? שיטות שכנוע לקוחות, יצירת אמון עם הלקוח, שיווק עסקים, יעוץ עסקי, אימון להקמת עסק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום ללקוחות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשמר לקוח? המלצות של לקוחות בפייסבוק לקבל חשיפה לעוד לקוחות לשכנע ילד להכין שיעורים יועץ מקצועי או איש מכירות צרכי הלקוח אחרי רכישה תרתי משמע בשכנוע דוגמאות לשתילת מחשבות איך לשקר לקוח? תסריט שיחה יוצאת ללקוח לבנות אסטרטגיה שיווקית לשכנע עובד לבצע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים סוגסטיה ושתילת מחשבות הצבת גבולות ללקוח לגרום ללקוח לומר כן לקוח מבקש הנחה מוגזמת איך לא להסכים עם לקוח? להיכנס לתת מודע שיטת מכירות איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מחיר סופי ללקוח לכתוב טקסט שיווקי ניהול המכירות והשיווק בארגון סדר לאתר את צרכי הלקוח הדרכת מכירות הצלחה בשכנוע ללמד אנשי מכירות שיווק באמצעות תכנים מקצועיים להפוך את הלקוח לחבר להציע ללקוח תהליך מסע הלקוח דינאמיקה במשא ומתן nlp זו תרמית כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? בניית אמון מחדש מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? למה להכאיב ללקוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? מהן 3 המטרות של השיווק? לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך למכור את עצמך ללקוח? פיתוי לתת מודע מתי ליצור הזדהות? התנגדות מכירות לבנות עם הלקוח מערכת יחסים לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך חומרי שיווק כתובים יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות מניפולציה איכותית לגרום למישהו לכבד למכור פריט אקראי למישהו אקראי דוגמה לטקסט שכנוע שיווק נכון איפה ללמוד מכירות? להשפיע על רובוט למה לא לרמות לקוח? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לתמחר מוצר יותר יקר איך להתחבר עם לקוח? למכור ללקוחות מוצר לגרום לאנשים nlp פשוט למכור לגרום למישהו לרצות רק אותך לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע את עצמך לא לעשן ספרים על מכירות לנסות למכור ללקוח לשכנע מישהו להגיע דרכי שכנוע בפרסומות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע הוצאות השיווק והמכירה סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו ניתוח השיווק לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לגרום ללקוח להתחבר איתך טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים זיהוי התנגדות הלקוח קושי למכור מוצר כמה לנסות לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו להרגיש קירבה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לשכנע מטופלים לבוא אליך לשכנע אותי לגרום למישהו לומר איך לשכנע את האקסית? ייחודיות שיווקית אגרסיביות כלפי לקוח לגרום ללקוחות להמליץ עליך להסתדר בלי חומרי שיווק מוצר שירות לקוחות העלאת מחירים ללקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, מומחה במכירות, פרסומות בתחום לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6724 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 01:45:07 - wesi28