אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות לרצות לקנות ✔שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות לרצות לקנות, טקסט משכנע, לשכנע חברים לצאת, nlp לימוד חינם, איך לשכנע את הלקוח, איך לשכנע את הבוס, לשכנע את האשה, התמודדות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתראיין לטלוויזיה, ניהול משא ומתן, אסטרטגיה שיווקית, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ללמוד לשכנע, שיווק, NLP הפסקת עישון, nlp פסיכולוגיה, סודות השיווק, NLP עוגן, איך להשפיע על אנשים, nlp מטפל, שאלות קשות בראיון, איך לשכנע את המורה, טיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד בראיון, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, שיטת nlp, להצליח למכור, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע עובדת, NLP עיגון, שיפור כושר שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר:

יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת "המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל" וכיו"ב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך.

ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם.

החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו.

ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך.

ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד.

דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך.

אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום.

ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיו"ב.

וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך.

כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי.

ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך?

ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה.

והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ואולי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון.

נקודה נוספת אומרת, שכאשר יוצרים חומרי שיווק, כדאי להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי.

אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות לרצות לקנות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום ללקוחות לרצות לקנות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבנות אמון עם לקוח איך לשכנע עובדים? לשכנע מישהו להגיע למפגש אמון בזוגיות איך ליצור צורך ללקוח? אין ביקוש למוצר למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר להציע ללקוח למכור פריט אקראי nlp זה שקר המוצר שלי לא מספיק טוב מוצר מושלם ההתאמה של המוצר לצורך שלך לנהל משא ומתן האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? מה זה שיווק גרוע? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח האם למכור כמה מוצרים? להתמכר למוצר שלך להוביל את הלקוח תהליך חיפוש לקוחות להשקיע בשיווק למכור מוצר בלי אנרגיה לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? ללמוד לשכנע עובדים לשכנע בראיון התנגדויות במכירות בטלפון ראפור תקשורתי לשכנע מישהו להצביע למפלגה טכניקות שכנוע והעברת מסרים לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה שימוש בשם הפרטי של הלקוח להשפיע על התת מודע לגרום למישהו להודות בגניבה לנהל משא ומתן עם לקוח הזדהות מוחלטת איש מכירות תותח לסנן את הלקוח טיפים לשכנוע לקוחות להחליש את ההתנגדות של הלקוח לקוח מכחיש פניה מסרים שכנועים איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? אחריות על מוצר לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לחלץ לאחור במשא ומתן איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? לשכנע ילד להתנהג ניהול משא ומתן על המחיר איך לשכנע מישהו לא להאמין? לקוח מעדיף להתכתב שימור לקוחות מוצר באיכות בינונית מי עושה שיווק יותר טוב? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? עלויות שיווק תקשורת שכנועית מניפולציות של נוכלים למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? מניפולציות חברתיות איך לשכנע מישהו לעשות משהו? פרסום חומרי שיווק לשכנע חולה נפש לשכנע את התת מודע ללכלך על מוצרים מתחרים פגישה פיזית עם לקוח חיפוש לקוחות מחיר שמותאם אישית ללקוח שיקולים בנתינת הנחה ללקוח לקוחות שממליצים עליך איך לגרום למישהו לרצות לתת? להזדהות עם אנשים התנגדויות הלקוח לקוחות מתלוננים באינטרנט לגרום למישהו להתאהב בך nlp לימוד חילוץ לאחור במשא ומתן איך לשכנע עובד? העלאת מחיר ללקוחות חדשים האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו להרגיש טיפש מחיר שונה ללקוחות חדשים אינטונציה של לקוח לשכנע בחורה לרצות אותך לשפר את אנשי המכירות איך יוצרים שכנוע עצמי? למה הלקוח לא סוגר עסקה? לשכנע מישהו לדבר לגרום למישהו לשנוא משהו האם לקנות או למכור? רשימת חומרי שיווק מי הלקוחות הטובים שלך? איך לעשות שכנוע עקיף? לשכנע מישהי לשכב משבר אמון לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר סמנכל שיווק שיווק בארגון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, למכור, לקוחות בתחום לגרום ללקוחות לרצות לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5820 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 10:59:46 - wesi28