אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח, NLP לעסקים, טכניקות שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP ביקורת, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP פחדים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, NLP טראומה, לשכנע לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP שפת גוף, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp וחרדות, לשכנע אשה, שיטת ה nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, משא ומתן, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, מניפולציות, NLP שיטת, איך לנצח בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP שפע, איך לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע בחורה לצאת איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום ללקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לספר את האמת דוגמאות לשתילת מחשבות יצירת חוסר אמון מניפולציות של אליעד כהן להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? רצון לשכנע תחושת הזדהות חוויית לקוח לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף לגרום למישהו להיות יותר חכם לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק מומחה לשכנוע איזה אופי צריך איש מכירות? מי הלקוחות הטובים שלך? לשכנע מישהו לא להיפגע לשכנע שאתה מנומס הפצת חומר שיווקי להתמודד עם התנגדות לקוח בחירת חברת שיווק לגרום למישהו לכבד לכתוב נאום משכנע נתינת אמון לגרום למישהו לא להאמין באלוהים לנהל משא ומתן עם לקוח לשכנע מישהו לעשות משהו לשכנע אקסית לא להתאהב במישהו חדש מניפולציות קורונה איך להסביר ללקוח את התמחור? איך להצליח במכירות? לגרום למישהו לא ליהנות לקוחות שמכירים אותך מנטורים לשיווק דיגיטלי למכור פריט בראיון עבודה יעוץ לאנשי מכירות מוצר קשה למכירה מנהל שיווק לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה זוגיות אחרי משבר אמון מה התפקיד של השיווק? לשכנע ילד להכין שיעורים איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? איך למכור בלי אנרגיה? לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן יחס ההמרה ללקוחות משלמים טכניקות שכנוע מתקדמות עבודה בתור איש מכירות איך לומדים nlp? איך למכור כשאתה לא במיטבך? לקוח רוצה רק להתכתב שכנוע בבת אחת האם תמיד צריך לעשות שיווק? ליצור חומרי שיווק בונה אמון לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך להתווכח עם לקוח ממי הלקוח רוצה לרכוש? ללמד אנשי מכירות איך לדעת מה התקציב של הלקוח? האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? לקוח שרוצה הנחה איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הזדהות עם ההתנגדות ניתוח התנהגות לקוחות אווירה של אמון להציג ללקוח מחיר לגרום למישהו להימשך למראה שלך הצלחה במכירות יחסי מוכר לקוח כל אחד יכול למכור מי ישכנע את מי? לגרום ללקוח להרגיש חלש שאלות של לקוח בתהליך רכישה להתמודד עם לקוח שמתלבט למכור למישהו לענות ללקוח תשובה שלילית טיפול בתלונות של לקוחות לקנות או למכור שיטות לשכנע אנשים לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו מניפולציות שיווקיות של מנטורים מכירות למתקדמים לעשות הרבה כסף כאיש מכירות הלקוח מוכר לאיש המכירות לחשוב על טובת הלקוח לתעדף לקוחות למכור כשאתה בלי מצב רוח שימוש במילים של הלקוח התאמת המכירה ללקוח לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה יכולות שכנוע איזה חומר שיווקי להכין? התועלת של הלקוח בקשה בצורה משכנעת איכות של מוצר לענות ללקוח ששואל למכור מוצר שלא שווה למכור אותו שכנוע ורצון חופשי מכירות למתחילים תעריף של מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, דמיון מודרך, מומחה בשיווק בנושאי לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0625 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 21:48:13 - wesi28