אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סודות ההשפעה הסמויה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, גישת ה nlp, פרסומות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מסרים לתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר לחזור, NLP דוגמאות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע הורים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתראיין בטלוויזיה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, אמנות השכנוע, מיומנויות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע גבר להיות איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע בטיעון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע את עצמי, איך לשכנע את בעלי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מעדיף להתכתב מניפולציה על התת מודע צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק יצירת השפעה משא ומתן עסקי איך להכין חומרי שיווק? לגרום למישהו להימשך רק אליך ניהול מחלקת מכירות שיפור תהליכי השיווק לתגמל אנשי מכירות לגרום למישהו לא לבגוד בך למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? אפשרויות בחירה של לקוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח סלוגן שיווקי למה באמת לקוח מבקש הנחה? כמה הנחה לתת ללקוח? לקוח כועס יצירת יתרונות שקריים למוצר מוצרים פגומים לשכנע מישהו לשנוא יצירת חומרי שיווק כתיבת טקסט שכנוע איך בונים אמון מחדש? הלקוחות שלך צריכים לבחור להתמודד עם התנגדויות לקוח יעוץ למנהלי שיווק מניפולציה סיבתית האם אפשר ללמוד למכור? לקוח חושש מתגובה להשפיע על מישהו לקוח מבריז מתי לחשוף את המחיר ללקוח? קורס שכנוע דיבייט למכור ללקוח מוצר גרוע איזה מוצר למכור? לנסות לשכנע את הלקוח לימוד nlp למכור בלי לתת הנחה ליצור אמון עם שותפים עסקיים הטרלה של לקוח לגרום ללקוח להסכים לתת למניפולציות לעבוד עליך למה קשה לי למכור את עצמי? להתחבר עם הלקוח למה קשה לעבוד במכירות? איך להציג ללקוח דירה? שיטת מכירות סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה מה היתרונות של מוצר? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר למה קשה לשכנע אנשים? שכנוע אחרים העלאת מחיר ללקוח קבוע לשכנע שאתה מומחה אני איש מכירות להסביר מוצר יקר תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות תסריט שיחה עם לקוח ביטול ברגע האחרון של לקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון איזה חומר שיווקי ליצור? איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? הרגלי צריכה של לקוחות לגרום למישהו לרצות לעשות משהו לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לגרום למישהו להודות בגניבה לגרום למישהו לא להבדיל מבחן לאנשי מכירות מוצרים משלימים לקוח מתייחס למוצר לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה למכור את שיחת המכירה התאמת סגנון המכירה למוצר מבוא ל nlp לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון איך לשכנע את הלקוח לקנות? הצגת היתרונות ללקוח אימון מכירות איך למכור בלי אנרגיה? איך לשכנע בנקאי? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? מתי לתת הנחה ללקוח? לכתוב בהצעת המחיר ללקוח איך לתמחר ללקוח? להעביר ללקוחות הזדהות מלאה המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה טיפול בהתנגדויות הלקוח מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לספר ללקוח על המוצר איך ליצור הזדהות? לגרום למישהו לדבר איתך בכנות לעבוד במכירות בקלות ניתוח התנהגות לקוחות לחשוף את ההתנגדות של הלקוח לגרום למישהו להעריץ אותך לגרום ללקוח לשתף אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, פרסומות, מומחה מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 07:06:11 - wesi28