אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח לקנות ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח לקנות, לשכנע את אבא, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP שפע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp מזה, אימון עסקי, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP תת מודע, לימודי דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, להגדיל את המכירות, לשכנע סבתא, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע את האשה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, סדנאות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך למכור נכון, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, תורת המשחקים, איך לשכנע אישה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מומחה שיווק, NLP הפסקת עישון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח לקנות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוח לקנות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מהם הצרכים של הלקוח? ניתוח שיטת שכנוע איך לעשות מניפולציה על מישהו? למכור קורס בירור צרכי לקוח לגרום למישהו לא למות איך לשכנע מישהו שיש סיבה? לעזור ללקוח לקבל החלטה איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? למה באמת לקוח מבקש הנחה? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לאהוב את המוצר לקוח לא רוצה איך לשכנע שאתה מומחה? ללמוד שיווק לקוח שונא אותך איך לנהל משא ומתן עם לקוח? לא אוהב למכור ללקוחות להעלות את המחיר ללקוחות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם לפרסם תכנים שיווקיים להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו לחשוב על משהו לדבר אל ההיגיון של הלקוח לתאר מוצר לענות לשאלה של לקוח האם כדאי לתת הנחה ללקוח? שכנוע לגרום לאנשי המכירות מניפולציות של יועצי משכנתאות למכור את המוצר הטוב ביותר לגרום למישהו לשכוח לקוחות עם דרישות מוזרות שיטות שכנוע סמויות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע מניפולציות שכנוע הלקוח צריך או רוצה לגרום למישהו לקבל את ההתנצלות שלך אספקת שירותי בניה ללקוח יצירת אמון באמצעות למכור נדלן אין לי לקוחות איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? לשכנע את עצמך להאמין הדגמה ללקוח אסטרטגיית ניהול משא ומתן שכנוע מוחלט לשנות מוצר התנגדויות הלקוח בראיון עבודה להשפיע על עובדים תלונות של לקוחות בגוגל להרגיש בנוח למכור לגרום למישהו לא לשכוח אותך להכיר מוצר לגרום ללקוחות לרצות לקנות שאלות נפוצות של לקוחות חומר מקצועי בצורה שיווקית איך לקוח מחליט? לגרום למישהו להבין שהוא יהיר לגרום למישהו לספר באיזה תחום לעשות כסף במכירות? מניפולציות חברתיות לקוחות של העסק שלך מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק? לייצר מוצר יסודות הרטוריקה לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך להתמודד עם מניפולציות איך לבקש בצורה משכנעת? לשדר מקצועיות מול הלקוח איך לשכנע נשים? למכור לעובדים את התפקיד שלהם יצירת לחץ על הלקוח סדנא למכירות איך הנחה משפיעה על הלקוח? למה לא לרמות לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לקוח חצוף לשכנע מישהו לא לשכוח שיקוף והשפעה על אדם אחר איך למכור עט? בעיות עם לקוחות שכנוע עסקי למכור ללקוח בעולם המושגים שלו לגרום למישהו לרצות לחיות להציג את המידע ללקוח הוזלת מוצרים לחפש לקוחות חדשים למכור למרות שקשה יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה לשכנע אישה להתאהב בך מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? השיווק של ביבי נתניהו לשכנע משקיע להיות עשיר מתחום המכירות מי צריך עוד לקוחות? שימור לקוחות האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, מומחה במכירות, קואצינג בנושאי לגרום ללקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 04_12_2025 השעה 12:16:24 - wesi28