אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח לקנות ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח לקנות, יועץ אסטרטגי, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות, ללמוד דיבייטינג, טיפים לאנשי מכירות, לשכנע את המורה, להתמודד עם התנגדות מכירות, ראיון קשה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לגרום לבחור, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע בחורה לצאת איתי, איך לשכנע בעל לעוד ילד, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע הורים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, מכירות, להתראיין בתקשורת, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, סדנת nlp, מכירות ושכנוע, איך להשפיע על אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, הגדלת המכירות, הצלחה בשכנוע, איך למכור יותר, לשכנע בחור, לשכנע בחורה לחזור אליך, הכנה לראיון, כיצד לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח לקנות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום ללקוח לקנות, דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתחרים של מוצר לדבר עם הלקוח על הצורך שלו לשתול מחשבות לאקס דרישות במשא ומתן לגרום ללקוחות לחזר אחריך למה חשוב לעשות שיווק? nlp טיפול ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לשתול מחשבות בתת המודע להתמודד עם מניפולציה מנטורים לשיווק לקוח שמבקש הנחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? למכור בפעם הראשונה בניית אמון איך להתחיל לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? תקלה יזומה במוצרים לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו מכירות door to door לשכנע מישהו לחשוב משהו להציע מחיר ללקוח לגרום למישהו ליהנות קושי למכור מוצר לא מושלם טעויות בשיווק לענות ללקוח ששואל אותך שאלות לאנשי מכירות לשכנע מישהו להאמין לך פגישה פרונטאלית עם לקוח סודות ההשפעה של מנטורים לשכנע מישהו לא להתנגד לקוח עקשן לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך הגדלת מכירות בעסק איך המחיר משפיע על הלקוח? לא יודע לשכנע תקציב של הלקוח ליצור לקוחות חוזרים לקוח רוצה רק להתכתב איך לשפר כושר שכנוע? איך לנהל משא ומתן על מחיר? אנשי מכירות שטח להכיר את המוצר מבוא לשכנוע שכנוע ומכירות שכנוע באופן מוחלט לקוח עושה השוואה להביא ערך ללקוח לשכנע ילד לעשות שיעורים איך ליצור השפעה? מוצר תקין לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף למכור שירותי עיצוב פנים להתמודד עם קושי למכור לקוח שחשוב לו רק המחיר יצירת ערך ללקוח רטוריקה ניהולית לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך להתמודד עם לקוחות בעייתיים למכור לעצמי צורך של לקוח התנגדות לקוח מחיר למה להכאיב ללקוח? למכור לעובדים את התפקיד שלהם לשכנע מישהו להיות חבר לשכנע אחרים להסכים תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח הלקוח לא קונה צוות מכירות שכנוע בעסקים לרכוש מוצרי יוקרה לשכנע מישהו להימשך אליך איך לתמחר מוצר? לגרום למישהו לקבל טיפול לקוח חושש לעשות טעות לגרום למישהו להפסיק מכירות ללקוחות לגרום למישהו לשלם יותר... כסף לבקש על מוצר לגרום למישהו לרצות לעזור לך לשכנע בכל דבר חומרי שיווק מפודקאסט מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? השכנוע של ברק אובמה לשכנע מישהו לשנוא אותך מוצר עם המון ביקוש המטרה של השיווק נקודת המבט של הלקוח בידול שיווקי לשכנע אדם אחר לקרוא ללקוח בשם רשמי מה אתה מוכר ללקוח? איך להתחיל לעשות שיווק? להיות איש מכירות מצליח איך למכור כל מוצר? למכור פגישה פרונטאלית לשקר כדי לשכנע לגרום ללקוחות לרצות אותך לעשות את הלקוח מאושר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, אוטוסוגסטיה, קאוצינג בנושא לגרום ללקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5156 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 11:44:36 - wesi28