אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח שלך לקנות ✔איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח שלך לקנות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, nlp וידאו, ללמוד nlp באינטרנט, ספרים nlp, NLP פיקאפ, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בן זוג, סדנאות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע סבתא, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp הפרעות אכילה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, לשכנע למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, איך להשפיע על התת מודע, NLP טיפול אישי, NLP טראומה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיפור מכירות, לשכנע בחורה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טריקים לשכנוע בטקסט, ניתוח רטורי, טכניקות שכנוע, להצליח למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, הצלחה במכירות, ניהול משא ומתן, סודות השכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח?

אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, "עגבניות קסם" הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות.

השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן.

מדוע חברות מייצרות מוצרים עם "תקלות מתוכננות"?

אליעד נותן דוגמה מהמציאות - חברות רבות מייצרות מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי "תקלה יזומה".

האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר?

גישה אחרת שאליעד מציג היא אפשרות למכור מוצר מושלם ועמיד לאורך זמן, אך במחיר גבוה משמעותית. לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת.

איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים?

הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם.

לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. הלקוח יפנה אליכם ביוזמתו ויחפש אצלכם מוצרים נוספים מתוך ביטחון מלא באיכותכם. בצורה הזו אתם לא תלויים בכך שהמוצר הראשון יתכלה, אלא בכך שתיצרו מוצרים נוספים באותה רמת איכות גבוהה.

איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ודורשת 100 פגישות, למרות שהיועץ יכול לפתור את הבעיה בשתי פגישות, היועץ עלול לנצל את הלקוח ולספק לו טיפול לאורך 80 פגישות. כך הלקוח אפילו יחשוב שהיועץ עשה עבודה טובה, כיוון שהוא ציפה ל - 100 פגישות אך קיבל "רק" 80.

לעומת זאת, הגישה של אליעד אומרת בדיוק הפוך: אם אתם יכולים לפתור את הבעיה ללקוח בתוך דקה, עשו זאת בדקה אחת. גם אם הלקוח מצפה לתהליך ארוך, אל תמרחו אותו. אם פתרתם לו את הבעיה מהר, הוא יכיר לכם תודה ויחזור אליכם בעתיד בכל פעם שיצטרך פתרון לבעיה אחרת. כך אתם יוצרים אמון עם הלקוח לטווח ארוך ומעודדים אותו להיות תלוי בכם מתוך הערכה לאיכות העבודה והיושר שלכם, ולא בגלל שאתם מושכים את התהליך ללא צורך.

איך יוצרים לקוחות נאמנים לפי אליעד?

בשורה התחתונה, אליעד אומר שאם אתם רוצים ליצור לקוחות נאמנים, עליכם לתת תמיד את המוצר הטוב ביותר שאפשר לתת, לא להוריד את איכות המוצר, ולא ליצור תלות מלאכותית באמצעות תקלות או מוצרים פחות טובים. התלות הנכונה נוצרת כאשר הלקוח יודע שהוא יכול לסמוך עליכם ולחזור אליכם בכל פעם שיצטרך מוצר נוסף או שירות נוסף, כי אתם מספקים תמיד את הפתרונות הטובים ביותר. במילים אחרות, אל תנסו "לסחוט" לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון.
שלום חברים

נניח שאתם מוכרים מוצר ללקוח, ויש לכם שני סוגי מוצרים להציע לו. מוצר אחד שהלקוח יצטרך לשוב ולרכוש מכם שוב ושוב, ומוצר אחר שהוא פתרון קבוע שלא דורש קנייה חוזרת. לדוגמה, אם אתם מוכרים עגבניות - כאשר הלקוח יסיים את המלאי שלו, הוא יצטרך לקנות שוב ושוב לאורך כל חייו.

עגבניות קסם - פתרון קבוע

בואו נדמיין שיש לכם שני סוגים של עגבניות:
  • הסוג הראשון הוא עגבניות רגילות - הלקוח צורך אותן, וכשהן נגמרות הוא צריך לקנות עוד.
  • הסוג השני הוא עגבניות קסם - עגבנייה שכאשר מכניסים אותה לקופסה, היא מתרבה לעוד עגבניות, והיא לעולם לא נגמרת.
אם הלקוח יקנה מכם את עגבניות הקסם, הוא לעולם לא יצטרך לרכוש עגבניות נוספות. השאלה היא - איזה עגבנייה עדיף לכם למכור?

מה עדיף למכור ללקוח?

האם עדיף לכם למכור מוצר שהלקוח יזדקק לו שוב ושוב, או מוצר אחד שיפתור לו את הבעיה לצמיתות? נניח שאתם מציעים ללקוח שתי אפשרויות:
  • מוצר רגיל שהוא צריך לקנות שוב ושוב.
  • מוצר איכותי כל כך, שהוא מחזיק לנצח.
רוב בעלי העסקים יעדיפו למכור את המוצר הרגיל, כדי לוודא שהלקוח ימשיך לקנות מהם. למעשה, יש חברות שמראש מתכננות את המוצרים שלהן כך שהם יתקלקלו תוך שנה - שנתיים, כדי שהלקוח ייאלץ לקנות חדש.

גישה נוספת - למכור מוצרים באיכות הגבוהה ביותר

במקום לנסות להשאיר את הלקוח תלוי בכם, אפשר ללכת בגישה אחרת: למכור לו את המוצר הכי טוב שאתם יכולים, מבלי לפחד שהוא לא יצטרך אתכם יותר. אם הלקוח רואה שהמוצר שלכם איכותי ועמיד, הוא יחזור אליכם גם עבור מוצרים אחרים.

הקשר לייעוץ וטיפול

הגישה הזאת לא מוגבלת רק למוצרים פיזיים. למשל, אם אתם נותני שירות - מטפלים, יועצים עסקיים או פסיכולוגים - האם עדיף לכם לפתור ללקוח את הבעיה במהירות האפשרית, או למרוח את הטיפול כדי להבטיח הכנסה לאורך זמן? יש מטפלים שמושכים תהליך של ייעוץ על פני עשרות פגישות, למרות שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת.

לסיכום

במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו לעצמכם קהל לקוחות נאמן, שידע שאתם תמיד מספקים פתרונות מעולים. כשלקוח רואה שאתם מקצועיים ואמינים, הוא לא יחפש אלטרנטיבות - הוא פשוט יחזור אליכם שוב ושוב מרצונו.

למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il.
למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? כמה זמן לוקח לפתור בעיה? סוגים של יועצים, משך זמן הטיפול, מה השיטה של אליעד כהן? מצא את ההבדלים, לפגוש את אליעד כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח שלך לקנות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוח שלך לקנות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה הספקות של הלקוח? אפיון צרכים עם הלקוח נסיגה במשא ומתן לקוח שחשוב לו בניית יעדי מכירות התאמת המכירה ללקוח התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל שכנוע אחרים הנחות ללקוחות איך לשכנע אנשים לחשוב? מכירות בעסק שונא למכור לגרום למישהו אחר להרגיש... מניפולציה בשאלה לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך הטמעת מסרים בתת מודע אימון למכירות אנשי מכירות שטח שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק בקשה בצורה משכנעת לגרום למישהו לא להיפגע להתקבל לסמנכל מכירות לגרום למישהו לחשוב בהיגיון להכין כל חומר שיווקי ראיון עבודה לתפקיד מכירות לתת בך אמון מוצר רווחי לשכנע אקסים לחזור איזה מוצרים להחזיק במלאי? לגרום ללקוח להבין את המחיר מבוא ל nlp איך לא להישחק במכירות? להדחיק בתת מודע עניין של שכנוע שיווק חכם אין ללקוח כסף לשכנע אקסית להתגעגע שיווק בחינם לתת הנחה ללקוח אל תיתן ללקוח למכור לך להסתיר מידע מהלקוח להעלות מחיר ללקוחות תכנים שיווקיים לגרום למישהו לא להסכים הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות איך לשכנע לקוח לקנות ממך? לחשוב על טובת הלקוח מניפולציות רעות איך עובדים מבצעי מכירות? ללמד את איש המכירות בניית אמון לגרום למישהו להתמכר איך עובדות פרסומות? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? יוצר אמון לשכנע למכור לגרום למישהו להצדיק אותך לשכנע מישהו לא לשכוח אותך איזה אופי צריך איש מכירות? מתנגד למוצר שיווק איך לחשוב כמו הלקוח? דעה ייחודית של לקוח איך לשכנע הורים? למכור את המוצרים של הלקוחות שלך לשכנע לקוח שלך לקנות דיבייטינג לעזור ללקוח לקבל החלטה מי הלקוח האידיאלי שלך? מה הצורך של הלקוח? לגרום למישהו להקשיב מכירות למתקדמים לשכנע ילדים לאכול לקוחות אקראיים לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים שכנוע גלוי שכנוע שתמיד עובד ניגוד אינטרסים מול לקוח מתי הכי כדאי להציג ללקוח? לספק ערך ללקוח כמה שהלקוח מוכן לשלם? לשכנע ילד להכין שיעורים לגרום ללקוחות לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע העלאת מחיר ללקוחות קיימים להרחיב את המשפך השיווקי לשתול מחשבות אהבה להסביר ללקוח לקוח מכחיש פניה למכור למינימליסט מוצרי יוקרה מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לקוחות מבושלים לגרום למישהו להתגעגע להזדהות עלויות שיווק לגרום למישהו להחליף מחשבות חומרי שיווק טובים שיווק בפייסבוק לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, קאוצינג, אימון אישי בנושא לגרום ללקוח שלך לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2969 שניות - עכשיו 04_11_2025 השעה 02:40:56 - wesi28