אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו להאמין לך ✔תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו להאמין לך, חוקים בשכנוע והשפעה, לימודי רטוריקה, קורס nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP מטרות, ניתוח טיעונים, nlp עוגנים, איך לשכנע את עצמי ללמוד, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את הבוס, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור יותר טוב, איך לשכנע את בן הזוג, לנתח טקסטים, לימוד דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע לקוחות לקנות, לכתוב טקסט משכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לקנות, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, לשכנע בחורה לצאת איתך, איך למכור מוצר, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את בעלי, לשכנע את עצמי, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, ייעוץ אסטרטגי, NLP מכירות, NLP עקרונות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר, איך אפשר להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לקחת רעיון כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ואיך אפשר לגרום למישהו אחר, להיות בטוח שאותו הדבר הוא מוכרח להיות נכון, למרות שיש רק אפשרות שהוא נכון.

הסבר: אפשרי המציאות = דבר שהנכונות שלו, אינה מחויבת, אלא רק אפשרי שהוא נכון ואפשרי גם שהוא לא נכון. מחויב המציאות = דבר שהנכונות שלו היא מחויבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה.

בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחויב. כי מצד האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו מחויב, ושום דבר אינו הכרחי בצורה כלשהי. אלא כל הרעיונות יכולים להיות אפשריים מנקודת מבט כלשהי. ושום דבר הוא לא אך ורק נכון, אלא הכל זה רק סובייקטיבי בלבד, ותמיד יכולה להיות נקודת מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד.

וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך.

וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך.

ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה.

ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך.

והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחויב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת.

ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך את המחויב לאפשרי, דהיינו, ככל שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחויב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחויב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא רק אפשרי וסובייקטיבי בלבד. וככל שהאדם יודע טוב יותר, להפוך את המחויב לאפשרי, כך הוא ממילא יודע טוב יותר, גם איך להפוך את האפשרי למחויב.

ובאופן כללי אומר, שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחויב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אח"כ בזמן אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחויב, לפי רצונו החופשי. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים.

ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שגם הוא צודק, אלא שרק אתה צודק. ואסביר כאן את קו החשיבה הכללי, של איך הופכים דבר שהוא אפשרי, לדבר שהוא מחויב.

ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחויב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחויב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמה אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחויב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אח"כ לעבור לצורה מוחלטת.

ז"א אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואח"כ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה מוחלטת, ובשימוש במילים שמבטאות מוחלטות ושאינן מטילות ספק.

ועוד דבר שיש להבין, שהדרך לעבור ממחויב לאפשרי, היא על ידי זה שמטילים ספק ומחפשים את השורש העמוק של הרעיון. דהיינו, שלוקחים רעיון, ושואלים למה הוא נכון, ועל ידי זה מגלים בסוף שהוא לא רק נכון.

ולכן, כדי לעשות המרה מאפשרי למחויב, צריך לשים לב שלא מסבירים יותר מידי, למה הדבר הוא נכון. כי להסביר קצת למה הדבר נכון, זה כדאי. כי זה הופך את הדבר מאפשרי למחויב. כי דבר שהוא אפשרי, ברגע שמסבירים למה הוא נכון, זה גורם לו להיראות כאילו הוא מחויב. כי ההסברים למה הדבר הוא כך ולא אחרת, הם גורמים לרעיון לטעת שורשים במציאות של השומע. אבל אם מסבירים לאדם יותר מידי טוב למה הדבר הוא כך ולא אחרת, אז בסופו של דבר הוא יכול לראות את הדברים, גם מנקודת המבט, שבה הדבר הוא רק אפשרי בלבד, אך לא מחויב.

ועוד עניין נוסף בין המחויב לבין האפשרי, הוא, שאפשרי הופך להיות מחויב, על ידי אמונה...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...הללו כדי לחשוף עוד רבדים של המציאות, כלומר, הוא לא רק מנסה להדוף או להתנגד לביקורת, אלא משתמש בה כדי להתקדם ולפתח עוד ועוד את השיח ואת החקירה של הדברים. למעשה, הביקורת משמשת ככלי להתפתחות והעמקה של התובנות הרוחניות שלו. למה כדאי לשמוע דווקא שיחות חולין של חכם אמיתי? אליעד כהן מסביר שיש ערך רב לשמיעת שיחות חולין של תלמיד חכם או של מורה רוחני אמיתי, הרבה יותר מאשר להקשיב להרצאות או לשיעורים פורמאליים. הסיבה לכך היא שדווקא בשיחה רגילה ולא רשמית, האדם החכם מגלה את עומק ההבנה שלו בצורה טבעית ופחות מכוונת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו להאמין לך, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום למישהו להאמין לך, כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
רצון לקבל בשכנוע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? להרחיב את המשפך השיווקי להתייחס לבוס כאל לקוח לבנות הצעות ללקוח לגרום ללקוח לקנות איך להתחבר עם לקוח? העלאת מחיר ללקוחות חדשים לשכנע פקיד להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לגרום למישהו לייסורי מצפון לגרום למישהו ברעיון לשכנע עובדים למה למכור כמה מוצרים? לגרום ללקוח לקנות מוצר פרובוקציה בשיווק תלונות של לקוחות באינטרנט לשכנע מישהו לסלוח לך טיפים לשיווק איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? איזה שיטת שכנוע עדיפה? לשכנע מישהו לרצות להקשיב לגרום ללקוח להאמין לשכנע אקסית לחזור שאלות הסינון של הלקוח לענות ללקוח ששואל מה המחיר לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה לשכנע מישהו לענות לסקר למכור מוצרי יוקרה האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה למכור בכיף נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך למה המוצר זול? ערך אמיתי של מוצר לספק ערך ללקוח מחלקת מכירות לאבד לקוחות בהעלאת מחיר שיקולים בנתינת הנחה ללקוח טריקים לשכנוע בקשה בצורה משכנעת כתיבת הצעת מחיר ללקוח למכור גם מוצרים פגומים באפשרותך להשפיע על אנשים לקוחות לעמוד בעומס לקוחות מניעת מניפולציות עומס מכירות לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד למכור ללקוח בהתכתבות להשיג לקוחות לגרום ללקוח להחליט לקנות מניפולציה על מישהו להשתמש בדמיון מודרך למה קשה למכור? תחושת אמון משא ומתן על המחיר ראפור רע לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון חרדת ביצוע של אנשי מכירות לקוח רוצה רק להתכתב תהליך חיפוש לקוחות תום לב במשא ומתן תמחור מוצר ללקוח לשכנע את עצמך להאמין לגרום ללקוח עצוב התמודדות עם מוצרים מתחרים תכנים שיווקיים פרובוקטיביים למכור עגבניות לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך לגלות סודות ללקוח האם אפשר להצליח בעסק בלי למכור? להיות מומחה מכירות מבחן לאנשי מכירות שימוש בבחורות בפרסומות לשכנע מישהו להצביע למפלגה לגרום למישהו לרצות לעבוד מחיר ממש לא הגיוני ללקוח להשפיע על התת מודע רצון לקבל מהלקוח איזה מסרים להעביר ללקוחות? למה מוצר עולה מחיר? אמון ואמפתיה למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? לעניין לקוחות לשדר ללקוח להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום התאמת העסק לסוג הלקוח למכור מכוניות לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי הדרכת אנשי מכירות שטח התאמת מוצר ללקוח לשכנע מישהו לשנוא לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לגרום למישהו להאמין למשהו לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה מה זה מסע לקוח? לגרום למישהו להגיד לך לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה קושי במחלקת המכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, טיפים, מומחה מכירות בתחום לגרום למישהו להאמין לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 13:46:24 - wesi28