אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!

ספר מומלץ

ספר מומלץ

ספר מומלץ
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו להביא ילדים, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP כלים, איך לשכנע את הילד, רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, קורס nlp, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, שיפור יכולת שכנוע, NLP ערכים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע אנשים, חומר על nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות לקוח, מסרים לתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP פחדים, מיומנויות שכנוע, שכנוע, לשכנע את חברה שלי, משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, NLP פיקאפ, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, איך לשכנע את בעלי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיות משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע את חברה שלי, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע שופט, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך ועוד...
לחץ לצפייהאיך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
...לצעוק לא צריך לעשות את זה!. כשאנחנו חוזרים על הטענה הנגדית, אנחנו ממירים אותה מחייבים לעשות לאולי חייבים לעשות. כך למעשה אנחנו מחלישים את הטענה של הצד השני. אחרי שהכנסנו את הטענה הנגדית למסגרת של אולי, אפשר לפתוח את הדיון גם בכיוון ההפוך: אולי לא חייבים. וכך מתחילים לסובב את השיחה כך שהצד השני בעצמו כבר פחות בטוח בדבריו. האדם השני לא נלחץ מרעיון עדין של אולי, ובצורה כזאת המחשבה מתחילה לשוטט בין האפשרויות. מתי לא להשתמש באולי וצריך להיות החלטי? שאלה:...
לחץ לצפייהאיך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
...הם נתקלים בהתנגדות, הם חוזרים על הטענות שלהם פעם אחר פעם, מתוך מחשבה שזה ישכנע, אך פעולה זו אינה יעילה ואינה מביאה לשינוי דעה אמיתי. חשוב מאוד להבין מה הסיבה שהאדם השני אינו מסכים איתך, ולא רק לנסות לשכנע אותו שאתה צודק. אליעד מסביר שאם באמת חשוב לך שהצד השני יבין אותך, או אם אתה רוצה לדעת מה האמת, תצטרך לברר באופן ברור את הסיבות שמונעות ממנו להסכים איתך. אם כל מה שחשוב לך זה להיות צודק, לא תצליח לגרום לצד השני להבין אותך. אך אם חשוב לך להגיע אל...
לחץ לצפייהמנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
...שהביא להצלחה אמיתית. דוגמאות לכך הן אנשים כמו ביל גייטס או וורן באפט שהיו מצליחים בעסקים ומעבירים את הידע שלהם מתוך ניסיון אמיתי. הסוג השני הוא מנטורים שמלמדים אחרים מבלי שיהיה להם הצלחה בתחום המיועד. אלו לעיתים יכולים להיות אנשים שהצליחו למכור את עצמם כמומחים להצלחה מבלי שהשיגו הישגים משמעותיים בשדה עיסוקם. התרמית של המנטורים - מכירת חלומות בהמשך, אליעד מתאר את תעשיית הגורואים להצלחה שמבוססת על מכירת חלומות. לדוגמה, אנשים טוענים להקים 30, 50 או...
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
ספרים מומלצים עבורך!
ספרים
לחץ לצפייהטעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
...גם את הרצונות האמיתיים של הלקוח. אם מוכר רגיל לשאול את עצמו למה אני רוצה משהו? - הוא יתחיל לראות שכל מוצר, כל פעולה, כל החלטה - הם רק אמצעים להשגת מטרה אחרת. וכך, כשהוא יגיע אל הלקוח, הוא יוכל להבין שהלקוח לא מחפש את הפריט עצמו, אלא את התועלת שהוא מספק. דוגמאות ליישום נכון במכירה לדוגמה, אם אתה מספר ללקוח: הרכב הזה מגיע עם ציפוי ייחודי, כדאי שתשאל את עצמך - למה זה חשוב? אם התשובה היא כי זה גורם לרכב להיראות טוב יותר, אז במקום לומר לו על הציפוי, תגיד...
לחץ לצפייהדימוי סביבתי, דימוי עצמי, NLP, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע בחורה? ערך עצמי, מה חושבים עלי? הפרעה חברתית, תלות רגשית, חרדה חברתית, ניתוק רגשי, אהבה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי
דימוי סביבתי, דימוי עצמי, NLP, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע בחורה? ערך עצמי, מה חושבים עלי? הפרעה חברתית, תלות רגשית, חרדה חברתית, ניתוק רגשי, אהבה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי
...ולעשות טוב לחיים שלנו. איך לשכנע אחרים? מהו המנגנון הפנימי שנכנס למשחק? בהרצאה, אליעד מתאר את המנגנון של שכנוע, במיוחד כיצד לשכנע אנשים אחרים, כולל דינמיקות של איך לגרום למישהו להאמין בך ולא באחרים. הוא מציין כי השכנוע לא תמיד דורש טכניקות שיחה מסובכות, אלא הרבה פעמים מדובר במניפולציה פסיכולוגית פשוטה שבה אתה מציג את האמת שלך באופן שגורם לאדם האחר להאמין בה. הסברים אלו מתפתחים לתוך עקרונות כלליים של השפעה: יצירת קשרים עם אנשים בצורה חכמה, הצגת אינפורמציה...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
...הלקוח מעלה התנגדות לרכישת המוצר, כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא צריך את המוצר הזה או המוצר הזה לא מתאים לי וכיוב. במקרה כזה לדוגמה, הלקוח מדבר כאילו בצורה אובייקטיבית. דהיינו, הלקוח אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה, כמו שהוא אומר שיש מולו קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית. שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמה אני לא צריך את המוצר הזה, צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט לסובייקטיבי בלבד...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
...את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו. וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים. לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
...איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה וכאן ניתן עוד היבט לגבי איך להתמודד עם מצב שבו מנהלים משא ומתן עם מישהו ולא מגיעים להסכמה עם הצד השני. ורוצים שתהיה תחושה של הסכמה, למרות שאין הסכמה, איך לגרום לזה לקרות? ונסביר את העניין יותר טוב. נניח לצורך העניין...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי תוכן שמפיץ את עצמו. אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות הפרסום בטווח הקצר, ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי. דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום למישהו להביא ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
ספר מומלץ
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו להביא ילדים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

ספר מומלץ
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום למישהו להביא ילדים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

ספר מומלץ
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

💖💖💖
האתר עוזר לאלפי אנשים מידי יום!
גם את/ה מוזמנ/ת - לתרום ולסייע כפי יכולתך!
מידע נוסף כאן...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, מומחה שיווק, שינוי עמדות בתחום לגרום למישהו להביא ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 6.4375 שניות - עכשיו 26_07_2025 השעה 05:59:10 - wesi28