אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו להגיב ✔איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו להגיב, לשכנע גבר להביא ילד, nlp חינם, לשכנע את אמא, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, דמיון מודרך nlp, התמודדות עם התנגדות לקוח, לשכנע מישהו לקנות, אסטרטגיות שכנוע, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע מישהו לעשות משהו, תעמולה, איך לשכנע מישהו, לנתח טקסטים, nlp לימודי, NLP למאמנים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את אשתי, לשכנע את האשה, טיפול בהתנגדות במכירה, טיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, מיומנויות שכנוע, אימון מכירות, סודות ה nlp, קורס nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטת ה nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, למכור יותר, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לנהל משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להצליח במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ממישהו משהו ולא מקבלים את התגובה שהם היו רוצים לקבל. בין אם אתה שואל מישהו שאלה ואתה רוצה שהוא ישיב עליה בחיוב ובין אם אתה רוצה שהוא ישיב עליה בשלילה. ואסביר, כיצד באפשרותך לגרום לכך שתגדיל את הסיכוי לכך שמישהו ישיב לשאלה ולבקשה שלך, בדיוק כפי שאתה רוצה שהוא ישיב (בחיוב / שלילה, כרצונך).

והטעות הנפוצה שאותה עושים רוב האנשים, היא, שכאשר הם באים לשאול שאלה או לבקש בקשה כלשהי או להציע הצעה כלשהי, הם מבקשים ומציעים, בדיוק את מה שהם רוצים לבקש ולהציע. לדוגמה, בן אדם רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות, והוא אומר שהוא רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות. דהיינו, האדם מבטא במילים, בדיוק את מה שעובר לו בראש, מנקודת המבט שלו.

וזו כמובן טעות גדולה ביותר. ואומנם זו נראית כאילו כנות / יושרה, לומר בדיוק את מה שאתה חושב ורוצה, אבל בהיבט של איך להציג את הדברים, זו כמובן טעות. ואסביר מדוע.

משום, שכל רעיון שיש בעולם, ניתן להציג אותו במספר דרכים שונות. וכל דבר שיש בעולם, מורכב מעובדה ומפירוש כלשהו. ועל העובדה אין ויכוח, אבל על הפירוש אפשרי לדון.

לדוגמה, נניח שאתה רוצה שמישהו יביא לך כוס מים לשתות. לכאורה, אין כאן פירושים ודרכים איך להציג את זה שאתה רוצה כוס מים לשתות. אבל זו לא האמת. ולמה? כי יש כאן עובדה ופירוש. העובדה היא, שמישהו מביא לך כוס מים לשתות. זאת העובדה שהיית רוצה שתקרה. אבל העובדה הזאת, יש לה מספר פירושים אפשריים לדוגמה. שצריך לדעת מה הם וצריך לדעת להציג אותם בצורה נכונה, כדי להגדיל את הסיכוי שתקבל את כוס המים שאתה רוצה.

ואיך יודעים מה הם הפירושים האפשריים של מה שאתה רוצה לבקש? ואיך יודעים איזה פירוש להציג לאדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאתה רוצה שהוא יגיב? אז ראשית אסביר, איך באפשרותך לדעת איזה פירושים ניתן להמציא לרצון הפשוט שלך, לדוגמה שיביאו לך כוס מים.

אז דמיין שמישהו מביא לך כוס מים. שזה בדיוק מה שאתה רוצה שיקרה. עכשיו באפשרותך לבנות כל מיני סיפורים, סביב זה שהוא הביא לך את כוס המים. סיפורים רגשיים כלשהם. ואיך? אז השב על השאלות הבאות לדוגמה: תמציא סיפור שבו הביאו לך כוס מים בתחושה שעושים לך טובה. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, אמר לך תודה על זה שהוא הביא לך את כוס המים. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, כעס עליך. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, הזהיר אותך לא לבקש עוד כוס מים. תמציא סיפור שבו סירבו לתת לך כוס מים. וכיו"ב, תמציא סיפורים שונים ותרחישים שונים, לאירוע שבו הביאו לך כוס מים.

עכשיו שאל את עצמך, למה בכל אחד מהסיפורים קרה מה שקרה ולא קרה אחרת? והתשובה תהיה, כנראה בגלל המצב הרגשי של האדם השני שביקשת ממנו את כוס המים. בטווח שבין מצב שבו הוא שמח מאוד להביא לך מים, ועד מצב שבו הוא ממש כעס עליך על זה שביקשת ממנו כוס מים.

ועכשיו תשאל את עצמך, איך אני יוצר לאדם השני את הסיפור הרגשי שלו, כדי שהוא יגיב בדיוק איך שאני רוצה שהוא יגיב, למה שאני הולך לבקש ממנו ולהציע לו. כי לפעמים אתה רוצה שמישהו יגיב בחיוב לבקשה שלך. אבל כמובן שיש מצבים, שבהם אתה רוצה שהאדם השני יסרב ולא יאהב את ההצעה שלך. כי לפעמים אתה מציע רק מנימוס וכיו"ב, וברצונך לגרום לכך, שהאדם השני לא ירצה את מה שאתה מציע לו.

ועליך לשאול את עצמך: 1 - מהי התגובה המדויקת שאני רוצה שהאדם השני יגיב למה שאני מציע / מבקש / שואל וכיו"ב? 2 - מהו לדעתי המצב הרגשי שבו צריך להיות האדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב? מה הוא צריך להרגיש? מה הוא צריך לחשוב עלי? על מה שאני מבקש? על עצמו? על המשמעות של התגובה שלו, לבקשה שלי? 3

ואחרי שמצאנו את המצב הרגשי שאנחנו רוצים שהאדם השני יהיה בו, כדי שהוא יגיב את התגובה שאנחנו רוצים, עכשיו צריך לחשוב, איך אני צריך להציג את הבקשה שלי, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שבו הוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב.

ואתן כאן דוגמאות יום יומיות שאולי נראות פשוטות, אבל מי שיעשה אותן עם מודעות, יגדיל בצורה משמעותית את כמות התגובות הרצויות שהוא יקבל. אז אקח לדוגמה את הרצון שלך שיביאו לך כוס מים, ואציג אותו במספר דרכים אפשריות.

1 - תביא לי כוס מים. 2 - תביא לי בבקשה כוס מים. 3 - אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 4 - אם לא קשה לך, אשמח שתביא לי כוס מים. 5 - אפשר לקבל ממך כוס מים. 6 - זה יהיה בסדר אם אבקש ממך כוס מים. 7 - אני מאוד מאוד צמא, אתה יכול לעזור לי ולתת לי כוס מים בבקשה. 8 - אני חייב שתביא לי כוס מים. 9 - לך תביא לי כוס מים. 10 - תביא לי כוס מים בבקשה. 11 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים. 12 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 13 - האם אתה אולי יכול להביא לי כוס מים בבקשה ממך, אני מאוד צמא. 14 - וכמובן שאפשר להביא כאן עוד המון המון דוגמאות שונות לאיך ניתן לבקש ממישהו להביא לך כוס מים. כאשר ניתן להוסיף / להחסיר מילים מסוימות. וניתן לשנות את המיקום של המילים בתוך המשפט עצמו / את סדר המילים במשפט. ועוד אפשרויות רבות.

ואם תתבונן היבט תראה, כי כל ניסוח של משפט, עשוי לייצר תחושות שונות, אצל בני אדם שונים, בזמנים שונים ובמצבים שונים. כי עליך לדמיין שמישהו מבקש ממך כוס מים. ותדמיין שהוא מבקש ממך את כוס המים, בכל אחת ואחת מהצורות הנ"ל. ותבדוק ותראה איך מרגישה לך הבקשה שלו, שהוא מבקש ממך כוס מים. איזה רגשות מתעוררים בך, כאשר אתה שומע את הניסוח שהוא מבקש ממך שתביא לו כוס מים. ואם תתבונן היטב, תראה שכל משפט, מייצר לך סיפור רגשי שונה קצת, מכל ניסוח של משפט אחר. כי המוח מייצר רגש כלשהו, ביחס לכל מילה שאתה שומע / אומר.

וכמובן שזה עניין של מודעות ולמידה שצריך לבנות אותו. כי ככל שבן אדם יותר מודע לעומק הרגשי של תת המודע שלו, ככה הוא מבין יותר טוב, איך כל מילה וכל מיקום של מילה בתוך המשפט, איך הם משפיעים יותר על הרגש שלו. והרגש הזה, הוא זה שאחראי לתגובה שאותה תקבל מהבן אדם שאתה מבקש ממנו את הבקשה שלך.

אז נחזור שוב על השלבים: 1 - בדוק מה אתה רוצה שיקרה? מהי העובדה שאתה רוצה שתקרה. 2 - תמציא כמה סיפורים סביב העובדה שאתה רוצה שתקרה. 3 - בדוק כל סיפור שקרה, איזה מצב רגשי הוביל אליו, מצב רגשי של האדם שהגיב לבקשה שלך. 4 - בדוק, איזה ניסוח של משפט ואיך הכי נכון להציג את הדברים, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שאתה רוצה, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

אז כנ"ל, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשים, היא, שהם אומרים את מה שהם רוצים כפי מה שהמחשבה עוברת בראש שלהם. והדבר הנכון לעשות, זה לומר את הדברים, לא איך שאתה חושב אותם, אלא בצורה הנכונה ביותר, שתגרום לאדם השני, להרגיש את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

ועוד אחדד: אחרי שיש לך מספר דרכים אפשרויות לאיך באפשרותך לבקשה את הבקשה שלך ולהציג את הרעיון שלך, עכשיו עליך לדמיין שאתה בצד השני, שממנו מבקשים את הבקשה. ועליך לראות איך מרגיש לך, כשאתה שומע את כל אחד מהניסוחים השונים האפשריים, שאפשרי לבקש את הבקשה שלך. וזה כמובן טוב, אבל זה לא מספיק טוב.

כי מה שבאמת צריך לעשות, עליך לא רק לדמיין שאתה זה ששומע את הניסוחים השונים של הבקשה שלך ולראות איך זה מרגיש לך מהצד השני, אלא עליך לנסות לבנות בראש שלך פרופיל אישיות של האדם שאליו אתה פונה. ועליך לנסות להיכנס לראש של האדם השני, לתוך הפרופיל אישיות שלו. ומשם לנסות לראות, איך מרגיש לך כל ניסוח שונה.

לדוגמה, נניח שאתה מבקש כוס מים, מ: הילד שלך / השכן שלך / הבוס שלך / אשתך / חבר שלך / המוכר בחנות / מלצר במסעדה, מאוד יכול להיות, שכל אחד מהם יגיב רגשית אחרת, לאותו הניסוח בדיוק של הבקשה שלך לכוס של מים. כי לפעמים כשאתה בודק מול עצמך את הניסוחים, מרגיש לך שאתה היית רוצה לשמוע ניסוח מסוים. אבל מאוד יתכן, שבן אדם אחר עם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו להגיב, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום למישהו להגיב, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור רק מוצרי פרימיום איך למכור מוצר יקר? ליצור אמון עם הלקוח שיווק בהתאם למכירות לגרום למישהו להרגיש קירבה איך ראפור עובד? התנגדויות לקוחות שכנוע שופטי בגץ לשכנע מישהו לכבד למה לא לתת הנחה ללקוח? למכור את המוצרים של הלקוחות שלך מצגת ללקוח להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... יכולות שכנוע מחיר ללקוח איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? לגרום למישהו לא לחזר אחריך לסחוט לקוחות רטוריקה איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? מניפולציה על תת המודע איך לשכנע ילד? לשכנע מישהו לא להאמין באלוהים להיות עשיר ממכירות מוצרים ברמה ירודה מניפולציה על לקוחות לגרום ללקוח לסמוך רק עליך מניפולציות של מומחים לראיין איש מכירות טכניקת שיווק שכנוע שתמיד עובד תמחור הגיוני ללקוח לגרום למישהו לקבל את ההצעה ניגוד אינטרסים מול לקוח מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? רעיון למוצר חדש עולם השיווק לשכנע מישהי לרצות לשכב להציג ללקוח מוצר לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח איכות מנהל השיווק לשכנע שיש סיבה איך להתמודד עם מוצרים? שביעות רצון הלקוח עיזים במשא ומתן לשמור על הסכמה עם לקוח לשכנע גבר לאהוב אותך שיווק לטווח קצר דינאמיקה עם לקוח הגדלת מכירות של אנשי מכירות למכור שירותי יעוץ שכנוע בטקסט לגרום למישהו לאהוב זוגיות לשכנע מישהו להקשיב לך לדבר ללקוח בשפה שלו לשכנע גולשים באינטרנט לקנות מה צריך להסביר ללקוח? לשכנע ילד לאהוב ירקות להתחייב ללקוח על תוצאות יסודות השכנוע מניפולציות רכישה איך מודדים תהליך שיווקי? מוצר ברמה גבוה עצבות של לקוח לשכנע מישהו לא לעשות מה המוצר שלך? ליצור באז שיווקי לגרום למישהו לבחור בך מעצב מוצר לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר איך להסביר ללקוח? שכנוע יחסי תכנים למשפך שיווקי למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך להסתיר חסרונות של מוצר? להדריך אנשי מכירות טוב במכירות התאמת המחיר ללקוח איזה חומר שיווקי להכין? לקוחות לא מרוצים יותר קל לשכנע שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך למכור למינימליסט אנשי מכירות מרמים לקוחות בירור צרכי לקוח להיות איש מכירות תותח שיווק לעסקים ליצור ללקוח כאב חדש מה לא לבקש במשא ומתן? למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה לפתח מוצר הכנת חומרי שיווק חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח איך לגרום למישהו לעשות? תחושת זרות עם לקוח nlp סוגסטיה קמפיינים שיווקיים לשכנע מישהו שאפשר להשתנות לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, למכור, משא ומתן בנושא לגרום למישהו להגיב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7651 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 01:15:30 - wesi28