אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח, אמנות השכנוע, איך לשכנע אישה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע אנשים בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אסטרטגיות משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות מכירה, ללמוד איך לשכנע, nlp לימוד בחינם, טקסט טיעוני, טיפים למכירה, איך לשכנע את חברה שלי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפול בהתנגדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע ללכת לטיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP עוגן, שיווק ומכירות, לימוד דמיון מודרך, איך לכתוב טקסט, איך לשכנע אנשים לתרום, איך למכור נכון, אימון אישי למנהלים, חוקים בשכנוע והשפעה, לשכנע בחורה לשכב איתך, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לנסח טקסט משכנע, NLP להורים, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP התניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
איך להתמודד עם שאלות טיפשיות בלי להשתיק אנשים?

בחיים לא כולם חכמים באותה מידה, ולפעמים אנשים יכולים לשאול שאלות טיפשיות, להעיר הערות לא חכמות או לעשות דברים שנראים לך חסרי היגיון. יכול להיות שבאותו רגע תגיב באופן שלילי, כמו להגיד לו: "מה זו השאלה הטיפשית הזאת?", "למה אתה מפריע לי?", או "מה אתה מציק לי?", ויכול להיות שתצליח לגרום לו לא להטריד אותך יותר בשאלות טיפשיות. אבל למרות שאתה מרוויח שקט זמני, חשוב להבין מה אתה עלול להפסיד.

מה הסיכון בהשתקת שאלות טיפשיות?

כשאתה מגיב בצורה שלילית לשאלה או הערה שנראית לך טיפשית, אתה אולי גורם לאותו אדם לא לשאול יותר שאלות חסרות טעם, אבל יש סיכון ממשי שהוא יפסיק לשאול אותך גם שאלות חכמות וחשובות. אם גרמת לו להרגיש לא נוח איתך, או ששתלת אצלו מחשבה שהוא מטריד ומפריע לך, ייתכן שבעתיד הוא יבחר לשתוק גם במצבים שבהם באמת תרצה לשמוע את דעתו.

למשל, אם הוא מזהה תקלה או בעיה אמיתית שאתה צריך לדעת עליה, הוא עלול להימנע מלומר לך את זה. הסיבה לכך פשוטה: כשבעבר הוא פנה אליך, אתה הגבת בביקורת וזלזול, והוא לא מעוניין לחוות שוב את אותה חוויה לא נעימה. כך, בלי שהתכוונת, גרמת לו לא לשתף אותך גם במידע מועיל.

איך הערה שלילית משפיעה על אנשים עם רגשי נחיתות?

צריך לשים לב במיוחד לאנשים שיש להם רגשי נחיתות או ביטחון עצמי נמוך. כאשר אתה אומר לאדם כזה שהשאלה שלו טיפשית, או משתיק אותו מול אחרים, הוא עלול להיפגע באופן עמוק יותר מהרגיל. התחושה הלא נעימה שנגרמה לו עלולה לגרום לו לא לשתף אותך יותר בכלל, גם כאשר יש לו רעיונות חכמים או שאלות טובות. המחשבה שתהיה לו היא: "למה לי להסתכן? עדיף לי לשתוק ולהימנע מביקורת שלילית."

כך, באופן עקיף, תגובה שלילית אחת יכולה למנוע ממך לקבל בהמשך הערות חשובות ומועילות שיכלו לשפר את העבודה או את החיים שלך.

מהי הדרך הנכונה להעיר הערות או להעביר ביקורת?

הפתרון הוא לא להימנע מלהעיר הערות בכלל, אלא להעיר אותן בצורה נכונה וחכמה. במקום להגיד לאדם שהשאלה שלו טיפשית, אפשר לשאול אותו שאלות שעוזרות לו לחשוב טוב יותר, כמו:
  • "מה בדיוק ניסית להבין?"
  • "איך הגעת לשאלה הזאת?"
  • "למה השאלה הזאת חשובה לך?"
באופן הזה, אתה לא משתיק את האדם, אלא מלמד אותו לחשוב נכון יותר. אתה גם משדר לו שאתה מעריך את הפנייה שלו אליך, ושאתה רוצה להמשיך לקבל ממנו שאלות או הערות, גם אם לפעמים הן לא חכמות במיוחד.

איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח?

כדי שאנשים ירגישו בנוח לפנות אליך, עליך ליצור סביבה נעימה, שבה הם לא חוששים להעיר הערות או לשאול שאלות. חשוב לא רק להימנע מביקורת שלילית או מזלזול, אלא ממש להראות לאותו אדם שאתה שמח לשמוע את דעתו. גם כאשר ההערה לא חכמה במיוחד, עדיף להסביר בצורה מכובדת למה ההערה לא מדויקת או לא נכונה, ולתת לו את התחושה הטובה שאתה מעריך את עצם הפנייה.

היחס הזה גורם לאחרים להרגיש שהם רצויים ומוערכים, וכך ימשיכו לשתף אותך גם בנושאים רציניים וחשובים, וגם יעשו זאת בצורה טובה ויעילה יותר בעתיד.

לסיכום: למה חשוב לא להשתיק אחרים?

חשוב לזכור שכל ביקורת שלילית שאתה נותן לאחרים יכולה להשתיק אותם גם במצבים שבהם תרצה לשמוע את דעתם. כאשר אתה משתיק מישהו, אתה מסתכן בכך שהוא יפסיק לדבר איתך בכלל, גם כשיש לו משהו חכם להגיד. ולכן צריך להיזהר ולהעביר ביקורת בצורה חכמה, שמכבדת את האדם ומעודדת אותו להמשיך לשתף פעולה איתך בעתיד.
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
...מה תלוי בהיצע וביקוש בהכנסות שלך? ההכנסות לא תלויות רק ביכולת המקצועית שלך. אליעד מדגיש כי בהצלחה כלכלית יש עוד הרבה גורמים המשפיעים על הרווחים שלך. למשל, מהו הביקוש בשוק, איך אתה תימחר את המוצר או השירות שלך, ואפילו איך אתה משווק את עצמך. יכול להיות שאתה צייר מדהים, אך אף אחד לא יודע עליך ולא קונה ממך ציורים, ואם לא תתמחר את הציורים שלך נכון, גם המוצר הכי טוב לא בהכרח יביא להצלחה כלכלית. האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? אליעד כהן מסביר כי לא...
למה עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות?
...האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! זא שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני הוא ממשיך לעבוד כאיש מכירות, כאשר כל הכסף שהוא מרוויח מהמכירות, הולך למישהו אחר. דהיינו, אתה כאיש מכירות גם לא צריך את הכסף של הלקוחות שלך, אבל אתה גם לא מרוויח מהם כסף. האם במקרה כזה עדיין היית נהנה מתהליך המכירה?! ועליך לשאוף לכך שהתשובה תהיה חיובית. או לדוגמה עליך כאיש מכירות...
פיתוח החשיבה בדרך קלה, פיתוח השכל בדרך קלה, איך לפתח את המוח בקלות? הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, ניתוח טקסטים, ניתוח משפטים, תחביר עברי, כושר התבטאות בכתב, כושר התבטאות בעל פה, איך לפתח כושר שכנוע? איך לפתח יכולת הבנה? איך ללמוד לשכנע? איך לנתח טקסט? איך לנתח משפט? איך להבין דברים? איך להבין טקסטים? איך לקרוא מחשבות? איך להבין דבר מתוך דבר?
...לישון! אז נסכם: אני רוצה ללכת לישון. אני עונה על השאלה: מי רוצה ללכת לישון? תשובה: אני. רוצה עונה על השאלה: מה הייחס שלי ל איך אני מתייחס ל ללכת לישון? תשובה רוצה. ללכת עונה על השאלה: מה בדיוק אני רוצה בנוגע ללישון? תשובה: ללכת לישון להתארגן לישון לעשות פעולות שמטרתן לישון. לישון עונה על השאלה: מה אני רוצה ללכת לעשות? תשובה: לישון. עד כאן היה ניתוח בסיסי של המשפט הבסיסי אני רוצה ללכת לישון. בדרך הזו צריך ואפשר וכדאי לנתח משפטים: קצרים ארוכים מורכבים...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך. והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל האפשרויות שיש ללקוח לבחור, לכל אפשרות יש מאפיינים שונים. ובין האפשרויות שיש ללקוח, יש קווי דמיון. ויש מתחרים עסקיים, שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
...חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח שהסברתי את עצמי נכון ללקוח? אולי יש מידע שלא מסרתי ללקוח על המוצר? האם יכול להיות שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שהמוצר יקר? מה הרע שנוצר אצלי...
כסף למנטורים, מניפולציות של מנטורים לכסף, מנטור שרוצה כסף, למה אתה מבקש ממני כסף? למה זה כל כך יקר? רוצה ממך כסף כדי לעזור לך, לא רוצה את הכסף שלך, לא צריך את הכסף שלך, אינטרסים של מנטורים, אושר וכסף, לשלם כסף למנטור, מנטור לכסף
כסף למנטורים, מניפולציות של מנטורים לכסף, מנטור שרוצה כסף, למה אתה מבקש ממני כסף? למה זה כל כך יקר? רוצה ממך כסף כדי לעזור לך, לא רוצה את הכסף שלך, לא צריך את הכסף שלך, אינטרסים של מנטורים, אושר וכסף, לשלם כסף למנטור, מנטור לכסף
...טוב יותר. הוא מדגיש שהמניפולציה כאן היא בכך שהמנטור מציג את עצמו כאילו הוא עושה טובה גדולה לאדם בכך שהוא לוקח ממנו כסף רב. מנטורים רבים משתמשים בטענה זו כדי להצדיק את המחירים הגבוהים שהם דורשים, תוך ניסיון לשכנע את הלקוח שזו למעשה פעולה שנעשית לטובתו האישית, ללא כל אינטרס של המנטור עצמו. איך לבדוק אם המנטור באמת אינו מעוניין בכסף לעצמו? כדי לחשוף את המניפולציה, אליעד מציע דרך פשוטה וברורה לבדוק את הטענה הזו: אם מנטור אומר שהוא לוקח את הכסף רק עבור...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית. כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא נודניק, יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל...
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
...את קצב הפעולה, אם הוא זקוק למשהו אחר בסיטואציה, ואף אם עדיף לשנות אווירה ולהתמקד בדברים אחרים. אינטליגנציה מינית מאפשרת גם חיבור עמוק יותר עם בן הזוג, שכן הוא מצליח להבין מה הצד השני רוצה (או לא רוצה), ולפעמים אף מבלי לשאול באופן ישיר. מדוע לפעמים לא אומרים מה רוצים בתחום המיני? יש אנשים שמעדיפים להיות פתוחים ולשאול ישירות מה היית רוצה?. אבל בתחום המיניות, ישנם אתגרים מיוחדים. ראשית, הצד השני לא תמיד יודע בעצמו מה הוא רוצה. שנית, גם אם הוא יודע,...
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
...אכלו לי, שתו לי: כאשר שואלים אותם מדוע הם לא דואגים יותר לאזרחים, הם מסבירים שזה בגלל המצב הכלכלי, המצב המדיני או המצב הפוליטי. בדרך זו הם מעבירים את האשמה החוצה, במקום להודות שהם לא עשו מאה אחוז כדי לייצר שינוי מהותי. אצל ווינרים, לעומת זאת, התלונה היא עדיין קיימת, אבל היא נועדה לקדם שיפור במצב. אדם מצליחן שמתלונן, עושה את זה מתוך כוונה לתקן משהו. הוא לא עוצר את העשייה שלו בגלל שמישהו אכל לו ושתה לו. הוא ימשיך לעשות את המקסימום, אבל תוך כדי יתעקש...
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
...אליעד כהן מתייחס לכך שעובדים רבים עושים טעות כשהם ממתינים שהמעסיק יגדיר להם יעדים גבוהים יותר או אחריות נוספת, ורק אז הם מבקשים העלאה. לדבריו, עובד שרוצה להרוויח יותר כסף צריך לפעול מראש למקסם את היעדים והביצועים שלו ללא קשר לשאלה אם המעסיק נתן יעדים חדשים. בכך הוא מוכיח למעסיק את הערך שלו מראש, ומקבל יתרון ברור בשלב המשא ומתן. הטעות השנייה שאליעד מציין היא שעובדים רבים מפחדים להגיד בבירור למעסיק שהם מוכנים לעזוב אם לא יקבלו את ההעלאה. העובד צריך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, דמיון מודרך, אימון אישי בתחום לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 07:25:44 - wesi28